Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-30, 12:06   #31
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Solklar omstart och jag fortsätter älta det; det måste införas professionella domare. Hur fasiken kan man tillåta sådant pengaflöde i en annan någorlunda proffsig organisation och stor sport som ändå¨travet är. I vilken annan sport skulle man kunna ha amatörer som styr över så stora penningar? INGEN!!!

Det värsta är att de ej heller aldrig erkänner sina fel - bara stoppar huvudena i sanden och pådyvlar oss snömos - djävligt äcklig attityd!!!


Hur kontrollerar egentligen man att de som sitter i domartornen inte har lirat själva? Hur lätt är det inte att blåsa av då de vill och släppa då dem vill? Bara att be ngn syssling lr kusin lira ju så kontrollerar dem voltstarten precis hur de vill...

Konspirationsteorier deluxe, javisst, men då det finns pengar finns det också de som vill ha pengarna på enklast möjliga sätt...

Har Svårt att tro att domarna verkligen är så usla som man får intrycket av att dem är.. tror det ligger andra saker bakom.. men det är ju jag det...
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-30, 12:15   #32
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur kan man tillåta Edmund starta, ja jag är part i målet då jag spelat, var nästan i backen med arslet och var på väg och sparka bakut - hävde kusken ur sulkyn och pajade ett hjul. Stod ju galopp skrivet i pannan med dessa förustättningar... Som tur vad gjorde jag ett tilläggsspel på vinnaren kort före start då jag trodde Edmund skulle bli struken och det gick ju hem, men hatar att spela mot mig själv på vinnarspelet...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-30, 12:15   #33
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Nu får man hoppas att bantningen av 6 & 8 inte ska kosta, sitter med 1,4,7,10,11,12 på bolaget
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-30, 12:18   #34
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Hur kontrollerar egentligen man att de som sitter i domartornen inte har lirat själva? Hur lätt är det inte att blåsa av då de vill och släppa då dem vill? Bara att be ngn syssling lr kusin lira ju så kontrollerar dem voltstarten precis hur de vill...

Konspirationsteorier deluxe, javisst, men då det finns pengar finns det också de som vill ha pengarna på enklast möjliga sätt...

Har Svårt att tro att domarna verkligen är så usla som man får intrycket av att dem är.. tror det ligger andra saker bakom.. men det är ju jag det...

Du, det där är inga konspirationsteorier utan ren och skär sanning - lovar dig att det sker på varje bana, men kanske inte varje dag. Där det finns penningar att tjäna och på skumma sätt, ja då görs detta - bara fantasin som sätter stopp...

För som du säger - så förbannat usla får man bara inte vara. Jag menar de har domare som enkom ser på starten och de är flera som gör detta och kan dessa då inte sköta sin enda uppgift så dra åt helevete med dem!!! Denna var så uppenbar också så att ALLA såg detta - hur kan man inte ringa tornet och fråga - det hade i alla fall Widman gjort!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+10)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-30, 12:19   #35
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo Visa inlägg
Nu får man hoppas att bantningen av 6 & 8 inte ska kosta, sitter med 1,4,7,10,11,12 på bolaget
Mer 9an du ska akta tror jag hehe, men 7 lr 12 tror jag tar det åt dig, lycka till!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-30, 12:22   #36
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Mer 9an du ska akta tror jag hehe, men 7 lr 12 tror jag tar det åt dig, lycka till!
Inget o oroa sig om. Detta tar nr.11 eller 12
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-30, 12:24   #37
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Mer 9an du ska akta tror jag hehe, men 7 lr 12 tror jag tar det åt dig, lycka till!
Med sjuan så prickar även dReaMz sitt bolag, är med på ett hörn där med
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+4)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-30, 12:24   #38
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 019
Sharp$: 14782
Standard

10 Med Falsig kan bli farlig på upploppet. Han brukar ha bra hästar när han startar på Skara slätten.
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-30, 12:27   #39
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 050
Sharp$: 5271
Standard

Tror vinnaren hittas i framspåren, jag tror 1,4 eller 5 vinner detta. Men jag har inte haft ett rätt idag sedan spiken på Loes så har nog även fel här ska ni se
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-30, 12:30   #40
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Jaha...nu lyckas de inte ens få iväg autostartsloppen
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-30, 12:31   #41
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4107
Standard

Volt eller Bil ,omstart rätt ofta
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-30, 12:38   #42
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9126
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Då jag fortsatt inte får äta riktig mat så lägger jag typ en halv lunch på detta istället.
Allt plockat från tråden såklart (förutom spiken som alla här inne verkar gardera...)!


V4
Inlämnat: 2020-06-30, 11:56
Axevalla
Tisdag 2020-06-30
Start: 12:20
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 10, 11 (4, 6)
2: 7 Mr Can Trix (12, 13)
3: 2, 5, 6, 8 (3, 4)
4: 1, 7 (4, 12)

3x1x4x2 = 24 rader.
24 x 1 x 2,00 kr = 48,00 kr.
Totalt: 48,00 kr.
Rättningskod: KXP MTV SQM


Så tråkigt att man släpper starten i andra. Inte några större slantar men hade väl ändå varit kul att ha fått chansen...

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-30, 12:38   #43
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Kul med Sverige längsta upplopp, nu kör vi!

Kikade lite inatt på omgången spontana tankar :


1 Här tycker jag 10 Loes är bästa hästen den går jämnt och bra hela tiden och jag tycker Jepson har kört för sent med den några ggr dessutom, kunde lätt haft 1-2 segrar till tror jag...
Dock, galopp sist, tilägg och 5 spår på volt nu... måste garderas!
Bakom hittar jag i första hand 3 6 11 14, men nog inte fel att fylla på här, kan säkert smälla direkt särskilt om det blir 2-3 omstarter för att atg ska få in ngn extra krona med sina voltlopp som vanligt...

2 Här låser jag på fyra hästar tror jag 7 8 10 12... Tror inte Derby Simoni räcker till och Toddler brukar väl behöva lopp i kroppen efter uppehåll om jag minns rätt (får kolla detta såklart) så de fyra jag streckat bör räcka långt.

3: 2 Zodiac Dany Grif jättefavorit, har säkert bäst kapacitet och bra spår men kusken nja.. och galopp senast samt ett par tuffa motståndare ändå.. utgångshäst på 2an (och 10 avd 1 då kanaske?) med gardering bakom?

Jag förordar iaf 3 5 6 9 bakom. 3 älskar spets och har rätt kusk för det i sulkyn, lär bomba dit och dra hårt.. 5 är stark och kanske kan hålla farten bäst på det långa upploppet om 2 och 3 kör mot varandra? 6 jättefin häst och 9 är lågt streckad, väldigt duktig ibland och perfekt smygläge i rygg på nr 2 här.. se upp!


4: Huuuva... vad svårt! Precis alla kan vinna här... ska jag ranka ngn etta blir det nr 7 som gått bra i alla årets starter utom näst senast.. kusken känner hästen väl och hittar dem ner här i slagläge från spår 7 så kan den mycket väl ta detta... Men lite väl vågat med spik i sista, jag tar nog heller alla här om man får råd till det, hade känts skönt att sitta trygg och bara vänta in pengarna inför sista ;P



Suck..... bra på det som vanligt men alltid ska man spika i fel lopp...... Hur svårt var det att gå på 7an i sista lr 10an i första... självklart ska det spikas i fel lopp som alltid... Dessa felbeslut är så grymt kostsamma :/
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-30, 12:38   #44
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Den satt och lite plussade man iaf denna lunch , 8/29 andelar på egna och 5/50 på en annan, snygg spik dReaMz!
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-30, 12:40   #45
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo Visa inlägg
Med sjuan så prickar även dReaMz sitt bolag, är med på ett hörn där med
Grattis!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yoozoo (+7)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td