|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Skandal när man inte ens lyckas få iväg lopp med autostart!
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Administrator
|
Och så tar vi en omstart med bil...
Ja nu måste vi väl kunna fälla megalampan?
|
|
|
#78 | ||
|
Citat:
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Sandra Mårtensson förespråkar Wine Wision i sista.Det finns väl ingen häst som heter det?
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Märklig betraktelse: Samtliga 11 hästar i lopp 6 på Enghien börjar på bokstaven H
|
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Administrator
|
Citat:
|
|
|
|
|
#83 |
|
Nu vann jag igen...Han var ju överlägsen, men överstreckad...detta är min affärside, men den förstår ni aldrig
….
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Piraten (+5) |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Hur man kunde få 3 ggr på Arturo Beech är ett under. Men det är bara att tacka och ta emot.
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Anar att den stod lite lägre innan omstarten. Stack iväg ordentligt, de brukar göra av med en del energi i ett sånt läge. Den här gången gick det vägen ändå.
|
|
|
|
#86 |
|
Bästa vinnaren i 7:e för Heddaris system som jag hejar på
![]() Nu finns det nog lite udelningspotential ändå till slut om Heddaris 5 eller 7 vinner sista. 4 finns med på Heddaris lapp också . Lycka till i sista Heddari Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+8) |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
räckte inte hela vägen, nya tag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Hahaha
![]() Hultman läxar upp Widman för att han inte har öga för vem som vann ![]() Och Widman fick rätt
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Ja, men jag spelade på Unibet och fasta odds. Likaså med Exaudio Vici, 3.35 trots att han var storfavorit.
|
|
|
|
|
|
|
|