Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-08, 02:04   #31
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Drog i mig nån kopp kaffe försent igår kväll märker jag nu när vaknar till mitt i natten och klarvaken...Tur det är semester så man kan sova länge när man väl somnar igen...

Men som tur var fanns ju ett avsnitt av Travsnack att lyssna på!

Sökte även på "Yes Mickey Trotting" på youtube givetvis kommer nästa bara dennes segrar upp när man söker men i mer eller mindre varje lopp så spetsar man från innerspåret eller spår lite längre ut spelar ingen roll....Jänkare brukar ju i regel vara kvicka första biten så att den har spetsat gång på gång i Amerikat kan ju tyda på att Bergh bara mosar till ledningen...? Jag tycker inte Charrua Forlan är riktigt lika snabb ut bakom bilen som tidigare...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 08:22   #32
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12836
Standard

Robert Bergh

Inget streck spel för min del ikväll men vill likväl puffa för Robbans styrningar. Halvchanser på samtliga med lite flyt på luriga Skrubbs.
Min stänkare är Vulcano O.P. Gillar den f.d Ceka hästen av olika anledningar. Trodde hästen skulle blomma ut rejält hos Robban men det har gått trögt. Tyvärr galopp senast (gillar inte voltstart) men gick mycket bra starten innan. Läget och distans är oddshöjande och jag petar in en pinne i brasan.
Men risken är väl uppenbar att favorit Goopen får sitta och mysa i spets. Ingen tryckar Kolgjini i fältet precis.

God tur ni som lirar.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-07-08 klockan 11:43.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 08:46   #33
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Goop vinner med det mesta för närvarande och det ser ut som han laddat på rejält när han tycker det är värt att åka till Gotland. Bergh lurar där bakom. Han gör nog inte heller resan för att få lite semester. Jag blir lite sugen på att spika Balfour. Få se vad de säger om formen.

Senast redigerad av Shooter den 2020-07-08 klockan 08:56.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 09:18   #34
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12836
Standard

Ja Balfour är en grym stayer men 60m tillägg och årsdebut är (För) tufft. Gör Ivanhoe om senaste loppet och går en 14 tid så vinner han 25-30 m. Loppet vimlar av chanslösa hästar men visst alla lopp ska köras.
Det står nog mellan 3-6-8. Möjligen 14-15.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 10:34   #35
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Och ja, jag tog en tur på cykeln i Travsnack idag då jag snurrade in mig på att det var 800m på Skrubbs...

Fel såklart. Det är 1000m som gäller!

Skyller på att jag inte är van att vara den som svarar på frågorna utan mer van att ställa dem...

Sorry!

Förstår dig, Skrubbs känns som en 800meters bana...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 11:38   #36
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 540
Sharp$: 5000
Standard

Jag kan inte förstå hur Goop kan vara favorit i första?
Hästen måste ju rekordsänka samtidigt som alla där bak måste vara kassa.
Skulle de bakom springa som de gjort senaste ggr så är de ikapp och förbi och skulle de sänka sina tider något så vinner de med längder.
kan någon förklara för mig hur goop ska vinna detta om inte kuskarna i bak sover bort loppet?
Lås 5-6-7 alternativ 5-7 (jag kör aldrig 2 hästars lås) eller spik 7 Benjamin SH.
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 12:05   #37
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeeboy Visa inlägg
Jag kan inte förstå hur Goop kan vara favorit i första?
Hästen måste ju rekordsänka samtidigt som alla där bak måste vara kassa.
Skulle de bakom springa som de gjort senaste ggr så är de ikapp och förbi och skulle de sänka sina tider något så vinner de med längder.
kan någon förklara för mig hur goop ska vinna detta om inte kuskarna i bak sover bort loppet?
Lås 5-6-7 alternativ 5-7 (jag kör aldrig 2 hästars lås) eller spik 7 Benjamin SH.
Rekordsänka gäller ju alla hästar som gjort få starter, och den kan ju tveklöst bättre tider än den behövt springa hittills. Hur mycket är svårt att säga men gör den 14-tid i ledning ska det ju räcka utan problem här. Få hästar i loppet, brukar bli att hela fältet ligger i dvala större delar av de loppen. Speciellt om storfavoriten sitter i ledning. Bästa vinstchansen i loppet måste det vara. Men nästan lika säkert att den vinstchansen inte är så hög som 70%. Jag hoppas någon av tilläggskuskarna skickar järnet i starten och gör match av det. Tar de det lugnt och Goops går felfritt så är det över efter ett halvvarv redan.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 12:20   #38
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Efter granskande av startsnabbhet, så blir det nog spik på Hennig Lixarve och första reserv på Dino Dollar...tror alltså att dom invändigt inte kan svara och dom utvändigt inte har någon chans att ta en längd...

Senast redigerad av mikaels den 2020-07-08 klockan 12:33.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 12:38   #39
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Efter granskande av startsnabbhet, så blir det nog spik på Hennig Lixarve och första reserv på Dino Dollar...tror alltså att dom invändigt inte kan svara och dom utvändigt inte har någon chans att ta en längd...
Moa sitter väl i spets om den vill?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 13:04   #40
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Moa sitter väl i spets om den vill?
Njaa...tveksamt om den kan svara ens om man satsar allt för att hålla ut och sen ligger det ju lite nära till hands med släpp till en bra rygg som körs i spets...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 13:33   #41
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 776
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Efter granskande av startsnabbhet, så blir det nog spik på Hennig Lixarve och första reserv på Dino Dollar...tror alltså att dom invändigt inte kan svara och dom utvändigt inte har någon chans att ta en längd...
Jag har också kollat lite och jag tror nog faktiskt att Dino Dollar kan ta sig förbi.
__________________
Sharp dressed man
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 13:33   #42
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

6 Borga Hero i fjärde, bf ffg, hemmahäst, bra kusk CS som vinner mkt på Visby om man ska tro Gotland. Vet inte hur han är i volt men spår 3 brukar väl vara ganska bra ändå.
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 14:02   #43
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
Jag har också kollat lite och jag tror nog faktiskt att Dino Dollar kan ta sig förbi.
Skulle också kunna tänka mig att DD är aningen snabbare ut, men näppeligen ens i närheten av att ta en längd under dessa förutsättningar...Hehe, "drömstrykningen" vore Hennig Lixarve, då skulle 2%-aren DD spikas utan minsta tvekan...

Senast redigerad av mikaels den 2020-07-08 klockan 14:07.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 14:03   #44
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Jens Sjödén V86 Visby på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-08, 14:16   #45
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Ur Travronden:

"Daniel Berglund har semester och tipskrönikorna är åter i augusti."
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td