|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 | |
|
Citat:
Hos SVS gav den komben lägre än hos Atg så jag stod över helt. lycka till i sista Mackpeter- i kväll vill jag se Inti Boko Felfritt
|
||
|
|
|
|
|
#182 |
|
ÄR det Bergharn som skall jobbas in så blir det bäst för Shasha o Mr_stylez? + Stallskrikets V4.
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Jevgeni Ivanov, ring arbetsförmedlingen!!!
![]() ![]() :w hoco5:
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Citat:
Nu jobbar iaf jag in Order to Fly ! Såg bra ut efter uppehåll sist som fastlåst, kan det bara bli körning om spets här så... hoppas! Annars får gärna Bergh fortsätta visa storform med 5an..... ![]() Men troligen bränner jag väl på förstareserven Charlua Forlan :P Blir inte ens arg då, hade inte tagit med den även om jag spelat för 100 000 då jag tror noll på den.. vi får se
|
|
|
|
#187 |
|
Charrua Forlan - spets och slut!!!
|
|
|
|
#188 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Då känns det som vi ska hålla på Bergh nu så blir det bäst för båda kvarvarande?
Och schasa bort Charrua
Senast redigerad av tvablaa den 2020-07-08 klockan 21:54. |
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Citat:
Sorry Fulsprit du får gärna låta bli o vinna detta loppet :P
|
|
|
|
#191 | |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
|
|
|
|
|
#192 | |
|
Citat:
Gör jag sååå gärna då jag inte ens spelar, hehe!!!
|
|
|
|
#193 |
|
Administrator
|
Ja nu jobbar vi in en fullträff!
Heja heja!
|
|
|
#194 | |
|
Citat:
Känner också noll för Charrua ikväll. Tror det kan bli ledning men den räcker inte. Borde bli tufft tempo och så vinner någon från 2:a , 3:e ut Lycka till i sista! |
||
|
|
|
|
|
|