Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-12, 14:47   #1
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 728
Sharp$: 1510
Standard

ATG Live och intervjuer


Den absolut vanligaste frågan till kuskar, tränare, skötare, etc. måste vara: "Vad är det för häst du har egentligen?" tätt följd av "Vad känner du just nu?".

(Och jag märker nu när jag ser på galoppen att det verkar gälla där med, kan bero på att det är samma reportrar).

Finns det inget smartare att fråga om, speciellt med tanke på att alla fattar svaret i alla fall? Eller hoppas de att någon ska svara "Det är en brun hästjävel, trög och tokig, men ganska snabb efter han björnat, men hade han inte vunnit idag hade han blivit korv", eller "Jag är helt tom, känner att jag behöver 2 kalla öl, en pizza, syrgas och en snabb avblåsning i stallet".
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-12, 15:05   #2
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4108
Standard

Så här har det varit länge. Fantasilöst helt enkelt , bäst är att ta bankanalen så man slipper allt svammel. I studion tjatar dom innan varje lopp om typ 2-3 hästar varje dag. Precis som du skrev, om man frågar segrarens tränare/ skötare vad ska dom säga efter vinsten? Att hästen är en lus som råkade vinna idag. Lite trött blir man
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-12, 18:23   #3
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Eller när de frågar, vad är det som gör den här hästen så bra? Ja, han är bra helt enkelt. En topphäst måste båda vara stark och snabb, punkt slut.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-12, 18:54   #4
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fri Visa inlägg
Den absolut vanligaste frågan till kuskar, tränare, skötare, etc. måste vara: "Vad är det för häst du har egentligen?" tätt följd av "Vad känner du just nu?".

(Och jag märker nu när jag ser på galoppen att det verkar gälla där med, kan bero på att det är samma reportrar).

Finns det inget smartare att fråga om, speciellt med tanke på att alla fattar svaret i alla fall? Eller hoppas de att någon ska svara "Det är en brun hästjävel, trög och tokig, men ganska snabb efter han björnat, men hade han inte vunnit idag hade han blivit korv", eller "Jag är helt tom, känner att jag behöver 2 kalla öl, en pizza, syrgas och en snabb avblåsning i stallet".
Av någon anledning är det alltid lättare att hitta fel än att hitta rätt.
Frågan från mej blir alltså: Vilka frågor är det vi saknar? Vad ska
intervjuaren fråga? "Problemet" finns inom alla områden.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+5)
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td