|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V4 Australien 16/7
Måste bara göra ett inlägg när ATG klantat till det på V4 Penrith
[Bavd2) 8 La Perla Bella 42 % har varit struken länge men Atg har fortfarande kvar henne i startlistorna men 30 min kvar till V4 start.....[/B] 3 Mr Finningan är andrahandare och har varit så hela morgonen = kommer få på sig våldsamt många extrastreck på V4! OMSÄTTNINGEN 117 K med halvtimman kvar Måste vara läge för att fälla 3 mr Finnigan i avd 2 . massor av kuponger kommer att sitta med 3 spik eller 2 streck ( 1 & 3) Nu har jag spelpaus från ATG men OM jag inte haft det så skulle jag ha startat upp ett andelsspel då jag anser det vara klart bättre spelvärde i V4:an än normalt i Australien. avd 1 ) Favoriten har inte imponerat på mig och jag tycker flera hästar i botten på strecklistan har vinstchans. Gör det enkelt för mig och heltäcker. avd 2 ) 8 Blir Struken och 3 kommer bli "överstreckad" passas 3 på det förmodade dålig spelvärdet och streckar de 4 andra som ses men rimlig vinstchans avd 3) 9 Chewalla borde vara dagens största favorit enligt mig - Högst vinstchans i omgången tycker jag han har och spikar då 33% just nu är riktigt bra. Hade spikat även om strecken varit 45-50% avd 4) 8 är klar favorit men OM vi/jag lyckats fälla 3 Mr Finnigan i avd 2 så vill man inte spricka i sista. Streckar alla även om 1,3,4,5,6,7,8 känns relativt heltäckt Systemförslag Avd 1) alla 8 (4-6 ) Avd 2) 1,5,6,7 (3-4) Avd 3) 9 Chewalla (6,2) Avd 4) alla 9 - ja 9 streck ! även här har ATG missat strykningen av 9 Captains Call 288 rader / 576 kr Så hade jag lagt upp ett 12 kronors andelspel idag Lycka till ni som spelar Senast redigerad av Basse den 2020-07-16 klockan 10:13. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ett billigare alternativ är att spika 1 Janelles Tristar i avd1 .
Står i 2,10 hos bookies och får troligen rygg ledaren ( 3 ) idag. behöver alltså inte vara bättre än 3 för att vinna när chans till drömresan är realistisk. avd1) 2,4,5,6,8 (7,3) avd2) 1 Janelles Tripod (5,7) avd3) 9 Chewalla (6,2) avd4) 1,4,8 ( 7,3) 5x1x1x3= 15 rader/30 kr förslagsvis inlämnat 5 ggr |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Trist öppning (som vanligt) när man är laddad för en omgång i Australien..
Favoriten vinner första men storskrällen 2 vart tvåa och hade haft chans med lucka tidigare ( knuffade sig ut nu mitt på upploppet ) - den fanns med även på lilla spelförslaget på 4 streck
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Missade exakt när Atg strök det som 10 min före första start fortfarande var dagens största favorit - 8 La Perla Bella. Men som sagt 10 min före första start fanns hon fortfarande kvar i startlistan - Uselt ATG
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Favoriten 3 Mr Finnigan gick utmärkt att fälla
![]() de rekommenderade strecken 1,5,6,7 tog de 4 första platserna i mål. Tyvärr var det den mest spelade 1 Janelles Tripid som var först av dem. Även i andra var en riktig susare tvåa - 7 Classic Grange hade rensat till 1 142kr i V4 värde. vad det hade varit värt med starten 2-7 vågar jag inte tänka på. I dag lönade sig inte garderingarna men det var inte mil ifrån ett riktigt bra värde efter 2 avd. ***får kanske lägga ner kommentarer om resterande avdelningar då det verkar som om ingen här inne spelat till Australien. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+4) |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jag har oxå stängt den butiken men idag tittade jag igenom omgången då det var läge för utdelning med en balja i v4-2 det är bara då det är spelläge till Australien då det går att fälla omgångens storis nu gjorde jag inget dit men det gav nada som vanligt ser jag������
|
|
|
|
|
|
|
|