|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
I teorin i alla fall, om det inte stämmer i ett fall du har stött på kanske du har hittat en bugg
|
||
|
|
|
|
|
#17 | |
ReplikCitat:
minns inte allt. Ex. man klickade på "något tung bana" för ett visst lopp och då fick man allt i procent vad gäller vinst. Tror det gällde bakspår och framspår också. Gick snabbt att orientera sig. Lycka till! |
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Mvh Uffe
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Helvetes djävlars, vad dyrt! Har du märkt en större skillnad på vinsterna sedan du började betala för detta? Jag vet att det blir en ledande fråga då du knappast kommer säga att det gått sämre, hehe! Men, enligt dig - hur mycket bättre går spelet efter ditt inköp för nästan 600/månad - är ju svindyrt!
|
|
|
|
|
#20 |
|
Det värsta/sämsta med slika automatiserade tjänster är ju att hästar går upp och ned i form under långa perioder, samt utvecklas i bland till det bättre, i bland till det sämre. Att de även under tid byter tränare är också något man måste ta hänsyn till...
Jag har aldrig varit ett fan utav statistik inom travet då det finns allt för många parametrar att ta hänsyn till, samt att allt som kan gå åt helvete i ett travlopp är otroligt många ting! Men, några av dina parametrar kan vara bra att ta del utav, men inte för många. Tyvärr har kusken mer att säga till om om slutresultatet än vad hästen någonsin kommer att få... Men, jag är en gammal gringubbe som vill lita på mig själv och mina "skills" och dessa har hittills enkom gett mig gråa hår och en tunnare plånbok, så varför lyssna på mig, hehe?! Kör hårt - hoppas du får till något bra som du även kan tjäna lite penningar på, samtidigt som även andra kan göra det. Utan att förringa ditt initiativ så känns detta som ytterligare ett försök till genväg - något som aldrig fungerat inom spel. Har man turen med sig en omgång, så har man - skickligheten gör sitt till, men inte allt. Statistiken är enkom en del utav turen...
|
|
|
|
#21 |
|
Ytterst relevant fråga. Jag har länge funderat på huruvida Jens tar hänsyn till detta. Att en häst med nummerlapp 8 vinner i auto är ju faktiskt inte samma sak som att en häst som startade från spår 8 vinner.
Andelen faktiska segrar från spår 8 auto blir ju per automatik lägre varje gång en invändig häst stryks, men den procentuella vinstchansen från spåret (de gånger någon startar där) påverkas ju i realiteten inte. Någon som vet hur Jens statistik är baserad? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Jag betalar 7 000 kr/år för Travfakta, delar inte din uppfattning om priset. Travfakta är väldigt prisvärt enligt min mening. Jag har prenumererat i 15 år, vill inte vara utan denna suveräna tjänst för seriösa spelare. "You must stop looking for winners, and start looking for value". Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
alkohol eller Travfakta, bara utgifter. Lönsamt? Nja..... Mvh Uffe
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Konstigt att du kallar Travfakta för en ovana. Tjänsten är ett väldigt bra hjälpmedel för att bedöma travlopp. Lönsamt eller inte lönsamt? Det beror på användaren. Jag har aldrig skrutit med vinster på travet. Ha en bra dag! Heuer |
||
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Och jag vinner heller aldrig något men det är inget jag skryter med. Men så länge man inte skadar någon så är det upp till var och en att bestämma. Sen dricker jag inte så mycket heller då käringen alltid gömmer flaskan, mest skryt. Men hittar jag bara flaskej*velen, ja då jävlar. Då duktigheten på travspel varken räknas i pengar eller antal rätt så är det upp till var och en att vara sin egen domare. Mvh Uffe
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10) |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Inbördes möten finns nu tillgängligt. Det ligger under en ny flik där man kan skriva in två hästar och om de har mötts tidigare får man se en total uträkning över hur många gånger varje häst har vunnit och en liten tabell med mer information om loppen. Ett exempel: https://travexperten.nu/head-to-head...Lucky%20Fellow Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+20) |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Inbördes möten säger iofs väldigt lite i de allra flesta fall. Kan stå 0-3 och vara helt missvisande. Men det blir användbart iom att ni lägger med datumet så man snabbt kan gå in och spela igenom se loppen.
|
|
|
|
|