Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-08-05, 06:01   #31
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Obegripligt. Jag säger inte att hästen är dålig, men flera av de andra är huvudet högre. Det är bara att jämföra och se vilka de andra hästarna har mött och besegrat. Han har nästan bara hämtat pengar i högst B-loppen på Fransk mark, medan det i fältet finns springare med placeringar i många grupplopp i ryggen.

Det finns många hästar som kan springa 1.12,9 på en snabb Mikkeli-oval. Att vinna mot dessa finns inte på min karta. Det är bara Pacific Face som rankas lägre.
Har ju råd med den som 4-5 häst vill sitta så på lördag i sista loppet
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-05, 11:00   #32
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Tror Moni Viking är helt överlägsen i sista trots spåret.. bara Cockstile emot, som förtjänar en storseger nu... men tror inte den heller räcker.

Att Who´s Who i nuläget är mer streckad än Moni Viking måste vara årets skämt hitills... Moni Viking borde vara iaf 4-5 ggr så mycket streckad som den.

Stannar Moni V under 30% är jag överlycklig på lördag kan jag säga..

Min rank av sista blir:
8/ 2 / 5 3 4 6. Resten.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
_Edge_ (+5), 777 (+2)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-05, 11:31   #33
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jester1890 Visa inlägg
Men hur ska man tolka (eller det kanske man inte ska) att Goop strukit två hästar i avd 6? Finns det skit i stallet? (För om det gör det, så kan det väl påverka några andra av hans hästar?)

Jo, sådan ting skall man se upp med. Sedan är det inte säkert att han har alla sina styrningar i samma stall, eller ens på samma gård. Några han kör är oftast inte ens hans egna träningar, men helt klart skall man ha ögonen öppna för slika förändringar/strykningar. Räcker med ett litet skitvirus eller nyinköpt hö som slår ut hästarna, i flera månader... Särskilt ett flertal kusar som underpresterar trots fina löpningsförlopp och därmed uteblivna framgångar är typiska tecken på att något är fel i stallet, för stunden.

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-05, 11:45   #34
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jester1890 Visa inlägg
Men hur ska man tolka (eller det kanske man inte ska) att Goop strukit två hästar i avd 6? Finns det skit i stallet? (För om det gör det, så kan det väl påverka några andra av hans hästar?)
Den ena struken för hälta, knappast smittsamt. Den andra för pågående veterinärbehandling. Kan vara lite vad som helst som förmodligen kräver karensbelagd medicin.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-06, 09:28   #35
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Döm om min förvåning när Whos Who faktiskt verkar bli favorit i Åby Stora! Spikade den på allt senast när den var understreckad andrahandare. Tvärtom nu, har inte med den på fem streck. Mötte ju mest löss senast. Stentuffa kusar här, inte ens om de kör mot varandra och han får hänga med är jag särskilt säker på att han har bästa vinstchansen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-06, 09:47   #36
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Döm om min förvåning när Whos Who faktiskt verkar bli favorit i Åby Stora! Spikade den på allt senast när den var understreckad andrahandare. Tvärtom nu, har inte med den på fem streck. Mötte ju mest löss senast. Stentuffa kusar här, inte ens om de kör mot varandra och han får hänga med är jag särskilt säker på att han har bästa vinstchansen.
Tror många spelare tänker så här.

Mycket pengar i segerpotten = Örjan Kihlström
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+2)
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-06, 09:57   #37
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Borde ringa svs och tipsa om ett alternativspel: Hur många ggr kommer ledningen att skifta i Åbys Stora, 0,1,2,3,4,5 o 6 eller flera, skulle kunna vara alternativen...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-06, 10:23   #38
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Ngn med bättre koll än mig vilken tid bet365 o sve spel släpper oddsen för V75 på lör? Brukar väl vara samma tid hela tiden, men yr i skallen av all sol här haha så det minnet har man förlorat tillfälligt :P
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-06, 12:57   #39
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 738
Sharp$: 9169
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Ngn med bättre koll än mig vilken tid bet365 o sve spel släpper oddsen för V75 på lör? Brukar väl vara samma tid hela tiden, men yr i skallen av all sol här haha så det minnet har man förlorat tillfälligt :P
SvS

Spoiler:


__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+20)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-06, 13:02   #40
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 233
Sharp$: 2998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Tror Moni Viking är helt överlägsen i sista trots spåret.. bara Cockstile emot, som förtjänar en storseger nu... men tror inte den heller räcker.

Att Who´s Who i nuläget är mer streckad än Moni Viking måste vara årets skämt hitills... Moni Viking borde vara iaf 4-5 ggr så mycket streckad som den.

Stannar Moni V under 30% är jag överlycklig på lördag kan jag säga..

Min rank av sista blir:
8/ 2 / 5 3 4 6. Resten.
Fast den har väl vunnit årets största lopp redan ?
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-06, 16:37   #41
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Grottar inte ner mig så mycket i bookiespelen, V75 som gäller på lördag. Men lägger en lillslant (som kan bli storslant) i parlay på några som borde ligga rätt snett.

Pleasure For Cash 13,00
Golden Dream ME 7,50
Dixie Brick 11,00
Ganyboy 13,00
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-06, 16:46   #42
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svepet Visa inlägg
Fast den har väl vunnit årets största lopp redan ?
Det är inte över förrän det är över. Och även om han får segern så vann han inte loppet. Kommer alltid vara en tvåa och en jävligt knapp tvåa.

Med det sagt så gillar jag ändå kusen skarpt. Spikar jag i loppet sitter nog strecket där, känns som ett bra lir sett till hur strecken sitter. Kan mycket väl vara bästa vinstchansen i loppet, fullständigt stenhård kuse! Men det finns ju några andra hårdingar här också.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-06, 22:25   #43
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6126
Standard

Frågan är väl hur Goops hästar gått i övrigt. Gjorde ju inte precis succé på V86 igår och idag blev det visst en tredjeplats som bäst trots mkt betrodd i flera lopp.
Känns sådär att f.n. sitta med spikar på Unoicsdue och Anthara Bi på lördag..
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-07, 06:17   #44
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

AVD1:4.UNOICSDUE GNAFA 38.81%
AVD2:6.NEWPORT BEACH 11.41%
AVD3:6.ARAMIS BAR 56.86% Många kanske gör 5.Power till favorit? 18.50%
AVD4.15.KARAMEL HILL 16.91% Många kanske gör 9ANTHARA BI*(IT) till favorit 19.86%
AVD5.3.TWIGS CEASAR 4.01 %
AVD6:8.ZAP DI GIRIFALCO 23.80%
AVD7:7.7DON WILLIAMS 6.55%

AVD1.4.UNOICSDUE GNAFA 61,96% HAR ÖKAT REJÄLT NÄR BOLAGSSPEL LÄMNAT IN
AVD2.6.NEWPORT BEACH 17,22% LITEN ÖKNING (ALLA SPIKAR ÖRJAN 7.CHAMP LANE
AVD3 6.ARAMIS BAR Sjunker i procenten 46,37%
AVD4.15.KARAMEL HILL sjunker i procent 14,28%
AVD5.TWIGS CEASAR ökar lite i procent 5,84%hoppas den stannar där Superskräll
AVD6.8.ZAP DI GIRIFALCO 25,99% rör sig dålig kanske p.g.adåligt läge.
AVD7.7.DON WILLIAMS SJUNKER 3,67% spelarna kanske inte orkar leta i finska lopparkivet därför sjunker den finska hästen i procenten med all rätt men är ändå en SUPERSKRÄLL här.


Som jag sa tidigare så är det mycket andelsbutiker som redan lämnat in system som är klara onsdag eftermiddag eller torsdag morgon.Man ser ju på procenten att många inleder med spika i avdelning 1 och 2 på v75an.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-07, 06:32   #45
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Jag är ju en sådan spelare som vill välta storfavoriter när dom kommer över 60% men det finns ju några kantbollar i dessa lopp om man vill göra det.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td