Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-08-24, 14:18   #46
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

Lämnade Visby men "slog över" en kort stund och vad mötte mig....? En OMSTART...

Fy fan vilken jävla skitbana!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
svepet (+5)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-24, 14:28   #47
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 233
Sharp$: 3005
Standard

Haha, slängde ett getöga på Visby också och nu är dom på rekordjakt igen. Femte försöket på gång i lopp 8.....
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-24, 14:28   #48
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

Tredje omstarten är "tekniskt fel"....

"Men alla kan göra fel..." konstaterar Widman... Det mest negativa han har sagt är "det kan vara nytt rekord i omstarter under en dag" som en kul grej...

Hade jag suttit i den där sändningen hade jag fått sparken för jag hade sågat Visbytravet och alla jävla lallare som befinner sig på banan med fotknölarna!!

Vilken jävla skamfläck till pissbana det där är!!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-24, 14:29   #49
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

Fjärde omstarten i lopp 8...eller möjligtivs femte...

SNÄLLA ATG!!! SLUTA LÄGG RIKSSPEL PÅ DEN HÄR BANAN!!!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-24, 14:30   #50
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 233
Sharp$: 3005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Fjärde omstarten i lopp 8...eller möjligtivs femte...

SNÄLLA ATG!!! SLUTA LÄGG RIKSSPEL PÅ DEN HÄR BANAN!!!
Sjätte på gång nu....
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-24, 14:31   #51
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

Nu tekniskt fel som gör att dom på bakspår "inte hör startkommandot"....

VILKA JÄVLA LALLARE!!! FYYYY FAAAAN!!!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-24, 16:36   #52
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

SKANDAL!!!

I sista loppet på Visby tillika sista V5-avdelningen så var värdet relativt högt inför avslutningen!
BÅDE förhandsfavoriten och andrahandsfavoriten ströks ("övrigt") då kuskarna Claes Sjöström och Rikard N Skoglund inte skulle hinna med flyget hem annars!!!?

Hur FAN är det möjligt?? Är det spelsäkerhet?? Jag hade varit vansinnig om jag hade varit kvar och haft någon av dom spik!! Nu fick man istället in en chanslös och överspelad nr.1 och "fjärdehandaren" vann istället...

Det är fan galenskap!! Två favoriter stryks helt i sista loppet för att kuskjävlarna ska hinna med flyget!? Man pissar inte bara på oss spelare, vad fan tänker tränare och ägare om tilltaget??
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-24, 19:17   #53
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 677
Sharp$: 2417
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
SKANDAL!!!

I sista loppet på Visby tillika sista V5-avdelningen så var värdet relativt högt inför avslutningen!
BÅDE förhandsfavoriten och andrahandsfavoriten ströks ("övrigt") då kuskarna Claes Sjöström och Rikard N Skoglund inte skulle hinna med flyget hem annars!!!?

Hur FAN är det möjligt?? Är det spelsäkerhet?? Jag hade varit vansinnig om jag hade varit kvar och haft någon av dom spik!! Nu fick man istället in en chanslös och överspelad nr.1 och "fjärdehandaren" vann istället...

Det är fan galenskap!! Två favoriter stryks helt i sista loppet för att kuskjävlarna ska hinna med flyget!? Man pissar inte bara på oss spelare, vad fan tänker tränare och ägare om tilltaget??

Fast man sätter väl ut egna reserver just av den anledningen? Man ska inte sätta ut reserver enligt den ordning man hade fyllt på om man garderat ( eller garderat mer ) . Det man måste göra är att stryka sin spik eller sitt lås och tänka på vilken man skulle spika eller vilka man skulle låsa på om spiken eller hela låset blir struket.

Det är såklart väldigt sällsynt och kanske därför inte så många är vana att ens lägga tid på det.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td