Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-08-30, 09:28   #1
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

V86 31/8-Halmstad/Romme


Någon som har koll på varför loppen som går i Halmstad saknar sko och vagninfo på hästarna?
Nåt nytt påhitt eller vad?
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-31, 09:02   #2
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Någon som har koll på varför loppen som går i Halmstad saknar sko och vagninfo på hästarna?
Nåt nytt påhitt eller vad?
Nåt knas hos ATG där. Går du istället in på ST så hittar du vagn och sko info där. https://sportapp.travsport.se/race/r...28/startlist/6

Dags för lite skiftgång på jobbet framöver så har lite lediga f.m att kolla in listorna, men avstår streckspelen och SvS odds kommer väl inte ut innan jag börjar jobba så blir väl inte mycket spel själv. (Intresseklubben antecknar....)
Ni som lirar ikväll tycker jag kan ta en extra titt på 1 Ivanhoe i avd6, och 5 Demolition Man F i avd 7! (Bf.r.o och bike!)
7 Xhantis de Roi (avd3) gör alltid bra lopp men brukar ha svårt att sätta nosen först kanske främst plats/tvilling idé!

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+20)

Senast redigerad av viking90 den 2020-08-31 klockan 09:05.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-31, 09:11   #3
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Nåt knas hos ATG där. Går du istället in på ST så hittar du vagn och sko info där. https://sportapp.travsport.se/race/r...28/startlist/6

Dags för lite skiftgång på jobbet framöver så har lite lediga f.m att kolla in listorna, men avstår streckspelen och SvS odds kommer väl inte ut innan jag börjar jobba så blir väl inte mycket spel själv. (Intresseklubben antecknar....)
Ni som lirar ikväll tycker jag kan ta en extra titt på 1 Ivanhoe i avd6, och 5 Demolition Man F i avd 7! (Bf.r.o och bike!)
7 Xhantis de Roi (avd3) gör alltid bra lopp men brukar ha svårt att sätta nosen först kanske främst plats/tvilling idé!

Lycka till!
Super!Tack!
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-31, 10:00   #4
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Jag noterar att Peter Untersteiner anmäler många hästar med skor runt om till veckans starter. Såväl Look Håleryd som Vinci I.M. ikväll. Känns inte som han är ute i särskilt angeläget ärende utan spar hästarna för andra uppgifter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+10)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-31, 10:26   #5
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag noterar att Peter Untersteiner anmäler många hästar med skor runt om till veckans starter. Såväl Look Håleryd som Vinci I.M. ikväll. Känns inte som han är ute i särskilt angeläget ärende utan spar hästarna för andra uppgifter.
Verkar lite osäkert det där, man får nog ta och dubbelkolla närmare start.
I intervjuer om både Vinci I.M och Look Håleryd säger han så här:

Nu blir det inte så från detta läge. Jag tror att hon ska fungera bakifrån också, men det blir förstås lite krångligare. Inga ändringar är planerade - jänkarvagn och barfota runt om, säger Peter Untersteiner.

. Han håller riktigt fin form och av våra två i loppet är nog Look Håleryd den lite vassare. Inga ändringar, jänkarvagn och barfota som vanligt, säger Peter Untersteiner.

Så även Chiquitita i första är anmäld med skor men säger så här: Förutsättningarna ser bra ut och det blir jänkarvagn och barfota runt om som senast, säger Peter Untersteiner.

Även loppen på Onsdag verkar vara anmälda med skor med utsago att det ska tävla utan skor...t.ex. Dont be Shy och hans duo avd 3 på Onsdag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shooter (+10)

Senast redigerad av viking90 den 2020-08-31 klockan 10:29.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-31, 10:28   #6
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Verkar lite osäkert det där, man får nog ta och dubbelkolla närmare start.
I intervjuer om både Vinci I.M och Look Håleryd säger han så här:

Nu blir det inte så från detta läge. Jag tror att hon ska fungera bakifrån också, men det blir förstås lite krångligare. Inga ändringar är planerade - jänkarvagn och barfota runt om, säger Peter Untersteiner.

. Han håller riktigt fin form och av våra två i loppet är nog Look Håleryd den lite vassare. Inga ändringar, jänkarvagn och barfota som vanligt, säger Peter Untersteiner.

Så även Chiquitita i första är anmäld med skor men säger så här: Förutsättningarna ser bra ut och det blir jänkarvagn och barfota runt om som senast, säger Peter Untersteiner.
Märkligt! Det är ju svårt att tro att han skulle ljuga om det och det såg ju väldigt konstigt ut. Det är inte dags att lämna in något spel ännu, så det är som du säger bäst att hålla koll på.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-31, 10:46   #7
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Verkar lite osäkert det där, man får nog ta och dubbelkolla närmare start.
I intervjuer om både Vinci I.M och Look Håleryd säger han så här:

Nu blir det inte så från detta läge. Jag tror att hon ska fungera bakifrån också, men det blir förstås lite krångligare. Inga ändringar är planerade - jänkarvagn och barfota runt om, säger Peter Untersteiner.

. Han håller riktigt fin form och av våra två i loppet är nog Look Håleryd den lite vassare. Inga ändringar, jänkarvagn och barfota som vanligt, säger Peter Untersteiner.

Så även Chiquitita i första är anmäld med skor men säger så här: Förutsättningarna ser bra ut och det blir jänkarvagn och barfota runt om som senast, säger Peter Untersteiner.

Även loppen på Onsdag verkar vara anmälda med skor med utsago att det ska tävla utan skor...t.ex. Dont be Shy och hans duo avd 3 på Onsdag.
Så om jag fattar rätt, det enda man kan vara säker på är att det blir vanlig vagn? För om jag minns rätt får man anmäla med jänkarvagn och starta med långsammare vagn, men anmäla med vanlig och uppgradera till snabbare är inte tillåtet... om jag förstått det rätt när de förklarade det på liven en gång
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-31, 11:00   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7930
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Så om jag fattar rätt, det enda man kan vara säker på är att det blir vanlig vagn? För om jag minns rätt får man anmäla med jänkarvagn och starta med långsammare vagn, men anmäla med vanlig och uppgradera till snabbare är inte tillåtet... om jag förstått det rätt när de förklarade det på liven en gång
Fram till 15 minuter innan första loppet får man ändra valfritt, både skor och vagn. Efter den tidpunkten får man enbart ändra från barfota till skor och till ”långsammare” vagn.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+10)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-31, 13:08   #9
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50090
Standard

Ingen Kihlström,Goop eller Westholm (trots hemmaplan) på Romme i kväll men:
Ulf Ohlsson,RN Skoglund,Kontio,Leo,Mats E.,OskarJ. och t.o.m. T.Jansson.
Några av dem vinner väl nåt lopp...
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-31, 13:16   #10
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Nu har Peter publicerat sina kommentarer om kvällens hästar och det blir barfota och amerikansk jolle på Vinci och Look Håleryd.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-31, 15:14   #11
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Värsta motståndaren till Electrical Storm - On Track He's Back är struken.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-31, 15:32   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Värsta motståndaren till Electrical Storm - On Track He's Back är struken.
ES 3,35 på Unibet, känns taget...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-31, 15:34   #13
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
ES 3,35 på Unibet, känns taget...
Jag hann slänga in en femling plats där Electrical är med innan strykningen. Fick 1,66 på just den.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-31, 16:45   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hur göra med den där Mas Capacity i sista, fruktansvärd kapacitet men strular lätt till det...missade 11,50 på Unibet, då jag satt och väntade på övriga, men samtidigt såg jag ju 6% på strecken(7% nu), så övervägde redan då en chansspik till den procenten istället...brukar inte gilla "tårta på tårta", dvs spik och spel...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-31, 16:54   #15
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Hur göra med den där Mas Capacity i sista, fruktansvärd kapacitet men strular lätt till det...missade 11,50 på Unibet, då jag satt och väntade på övriga, men samtidigt såg jag ju 6% på strecken(7% nu), så övervägde redan då en chansspik till den procenten istället...brukar inte gilla "tårta på tårta", dvs spik och spel...
Jag garderar upp det loppet. Velar mellan att spika Global Takeover och Maggie Cash. Får Global spets och kör Adrian där? Han borde göra det, men vem vet ifall Johan trycker till. Skulle vilja se vad Johan säger om sin styrning idag. Lutar åt att jag behåller Global.

Senast redigerad av Shooter den 2020-08-31 klockan 16:59.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td