Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-09-22, 09:09   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12836
Standard

V86 23/9


Åbydragen.

V86 1) 5 Global Venture. Ni vet väl vad Unters hästar brukar göra efter lite paus ?
Vinna direkt är svaret. Rikstotohärdad och bra för klassen.

V86 3) Rutinerade monte’ hästarna 3 Robin Hood och 4 Zebrina Font är naturligtvis inte lätta att växla men mitt drag är 5 Ibeliveinamerica som har toppform och testat monte’ en gång. Spännande 9% are.

V86 5) 5 Velten Limelight är nog hästen att slå trots 14 hästar emot. Men lite tveksam form på flera av bakspåren.

V86 7) Storfavoriten 4 Karamell Hill har pausat lite och kanske behöver loppet ?
3 Gina Mearas kördes på chans senast i Derbystoet och har nog torrt krut kvar i kroppen.
5 Key Mom är väl felanmäld ? Stenhårt inne men har grym form och Adrian upp är lite spännande. Psst dessutom Varennare Stänkar varning.
9 Princess S.W. är härdad i tuffa rikstoto gäng och inte räckt till på slutet men farlig med rätt resa.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-22, 09:36   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

1) Här är jag inte alls säker på favoriten, utan se det som ett garderingslopp. Min förstahäst är Sweetman.

2) Öppet och här kan det skrälla. Boston Wise L, loppet enda treåring är det många som är inne på som klaring.

3) Ser ut som en bra chans för Zebrina Font.

4) En handfull hästar borde man klara sig med. Mitt första streck är Tonique.

5) Spårtrappa och jag tror Goop vinner. Velten och Högstenastalledräng är motbud.

6) Kortlopp där det borde vara svårt för bästa hästen - Hachiko - att ta 20 m i årets första start, men den åker med på lappen. Garderas.

Eller så spikar jag Kihlström.


7) En till seger till Björn, nu med Karamel Hill som för en gångs skull slipper stå med tillägg. Dagens säkraste spik.

8) Öppet och väldigt jämnt lopp. Garderas.

Senast redigerad av Shooter den 2020-09-22 klockan 13:25.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-22, 13:37   #3
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
1) Här är jag inte alls säker på favoriten, utan se det som ett garderingslopp. Min förstahäst är Sweetman.

2) Öppet och här kan det skrälla. Boston Wise L, loppet enda treåring är det många som är inne på som klaring.

3) Ser ut som en bra chans för Zebrina Font.

4) En handfull hästar borde man klara sig med. Mitt första streck är Tonique.

5) Spårtrappa och jag tror Goop vinner. Velten och Högstenastalledräng är motbud.

6) Kortlopp där det borde vara svårt för bästa hästen - Hachiko - att ta 20 m i årets första start, men den åker med på lappen. Garderas.

Eller så spikar jag Kihlström.


7) En till seger till Björn, nu med Karamel Hill som för en gångs skull slipper stå med tillägg. Dagens säkraste spik.

8) Öppet och väldigt jämnt lopp. Garderas.
Helt enig i första och jag överväger att spika Sweetman
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-22, 18:28   #4
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3054
Standard

Mitt miljondrag är i avd7, 1 Julia Pellini

Har avslutat starkt i sina senaste två starter mot tufft motstånd. Kan öppna bra (haft spår ett bakom bilen en gång förut och det var för ett år sedan. Då spetsade hon och släppte efter ett tag till Visa AS och gick bra bakom som fyra) Jag tänker att hon får rygg på 3 Gina Mearas och att JU sedan väljer att köra där i spets. Tycker inte det finns någon anledning att ge bort spetsen till BG med en häst som tjänat snabba pengar och tveksam form.
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-22, 23:30   #5
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Tycker omgången ser helt fantastisk ut!
Många totalt felaktiga favoriter som är helt felstreckade, massa fynd till låg procent och 2 bra spetsspikar som inte är favoriter ngn av dem! Nu ska miljonerna hämtas in, synd det inte är Jackpot! :(

Skriver lite mer utförligt imorn om mina idéer tänkte jag.

De dåliga favoriterna (med dåliga menar jag mycket lägre vinstchans än spelprocenten säger, de kan såklart vinna allihopa ändå) kan ni få redan nu dock, med nuvarande procent och vad jag tycker de borde ha egentligen.

Avd 1 nr 5 32% / 15%
Avd 2 nr 10 42% / 25%
Avd 3 nr 4 46% / 20%
Avd 5 nr 5 42% / 23%
Avd 6 nr 3 och 15 32% och 32% / 20% och 8%
Avd 7 nr 4 69% / 40%
Avd 8 nr 9 26% / 14%

Sämsta favoriterna anser jag vara i avd 1 och 3. De ska bara fällas.
Viktigt för utdelning med att Goop faller i avd 7. Den har bra vinstchans men alldeles gör högt spelad.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 06:05   #6
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Sweetman kommer garanterat vara favorit ikväll. Annars är folk jävligt märkliga..
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 08:36   #7
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Mitt miljondrag är i avd7, 1 Julia Pellini

Har avslutat starkt i sina senaste två starter mot tufft motstånd. Kan öppna bra (haft spår ett bakom bilen en gång förut och det var för ett år sedan. Då spetsade hon och släppte efter ett tag till Visa AS och gick bra bakom som fyra) Jag tänker att hon får rygg på 3 Gina Mearas och att JU sedan väljer att köra där i spets. Tycker inte det finns någon anledning att ge bort spetsen till BG med en häst som tjänat snabba pengar och tveksam form.
Sitter och pluggar på V86-7, Julia Pellini har inte vunnit sen 2018 och 19 starter. Hittar inte vad som är annorlunda nu än de senaste 2 åren då den haft samma tränare sen 2016. Jag skulle nog hellre satsa mina kronor på skräll som visar både form och vinnarskalle alt att den startar i ny regi.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 08:42   #8
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Sweetman kommer garanterat vara favorit ikväll. Annars är folk jävligt märkliga..
Jag känner likadant och spikar den, känns som om det bara är galopp emot och man får chansa ibland för att ha råd med skrällar i mer öppna lopp.

Vågar man inte spika borde det vara heltäckt med 1,4,5 och 7
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 09:16   #9
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12836
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Jag känner likadant och spikar den, känns som om det bara är galopp emot och man får chansa ibland för att ha råd med skrällar i mer öppna lopp.

Vågar man inte spika borde det vara heltäckt med 1,4,5 och 7
Tja söta mannen blir väl hårt betrodd efter insattsen senast. Men idag är det betydligt tuffare emot och full distans. Golden Guard tar nog emot Adrian med varma servetter. Hästen har toppform och var nära att kvala in till Derbyt.
Lite körning bäddar för Unter eller varför inte luringen Timo Lane ?
Robbans nyförvärv är en stark rackare som går hela vägen.
Jag vågar inte spika Adrian.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+5)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 11:59   #10
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

4 Rotate (avd 2), 9 Residual Thrust (avd 4), 5 Messiah (avd 6). Alla strukna.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 12:07   #11
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja söta mannen blir väl hårt betrodd efter insattsen senast. Men idag är det betydligt tuffare emot och full distans. Golden Guard tar nog emot Adrian med varma servetter. Hästen har toppform och var nära att kvala in till Derbyt.
Lite körning bäddar för Unter eller varför inte luringen Timo Lane ?
Robbans nyförvärv är en stark rackare som går hela vägen.
Jag vågar inte spika Adrian.
Tar Jonathan Bardun emot Ludde jr så ska jag låta bli trav en månad! Det kloka är väl att släppa och försöka hinna dit på os...
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 12:31   #12
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12836
Standard

Dagens V86 stänkare. Ganska öppna lopp och 8 rätt kan ge bra betalt.

12 Speedy Tilly 2%. Står perfekt inne och gått bra länge i skymundan. Vidöppet lopp med en favorit i fara på fel distans.

5 Ibeliveinamerica 8% och 9 Copimade 9% är skrälldugliga i monte’ loppet.

5 Key Mom 3%, 7 Mily 2% och 9 Princess S.W. 4% är måstestreck i garderingsvänliga stoloppet med tveksam favorit till skyhöga 66%.

10 Carry Cash 3%. Har pausat länge och svårbedömd dessutom många G i raden men jag chansar.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 12:49   #13
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12836
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Tar Jonathan Bardun emot Ludde jr så ska jag låta bli trav en månad! Det kloka är väl att släppa och försöka hinna dit på os...
Tja visst är ditt cenario troligast men den som lever får se. Det vore ju tråkigt om du missar Kriteriet
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 12:57   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Gazoline Mearas(nedstruken till femte)) 2,45 plats, Ninjas Kiss(ska köras lite snällt och med skor på, borde vara skaplig platschans ändå) 2,90 plats samt Karamel Hill 2,70 vinnare, känns intressanta på Unibet...den sistnämnda efter denna kommentar på travronden - Hon hade inte så stor chans från spår tolv i Derbystoet senast då tempot mitt i loppet var för långsamt. Allt har varit okej med henne efteråt och hon känns bra hemma i träningen. Hon är mycket snabb från start och hon kan nog ta ledningen och sedan kanske få en perfekt resa bakom ledaren. Då kan hon nog göra rätt mycket över open stretch. Det blir barfota runt om och jänkarvagn som senast. Förra gången hade hon helstängt huvudlag, men nu blir det can't see back-muffar, säger Ales Pavsic hos Johan Untersteiner...verkar som att dom tänkt släppa till BG och då är nog loppet över(med lite reservation, då BG:s stall inte levererat på topp den senaste tiden)...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-23, 13:06   #15
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 170
Sharp$: 9333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja visst är ditt cenario troligast men den som lever får se. Det vore ju tråkigt om du missar Kriteriet
Den smällen tar jag
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td