Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-10-18, 06:21   #136
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Var ju i alla fall ingen tvekan om vem som spetsade. Milligans School som experterna trodde skulle utmana totalt chanslös. Brorsans frus mor var i tv igår efter att ha dragit in 2,8 miljoner på postkodlotteriet. Nu kontrade jag med 160 kr I nettovinst på travet
Inte Nybrink han hade rätt spetshäst.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-18, 06:26   #137
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Stenklar nåja. Vinst i debuten för Bergh sen idel raka torsk före vinst i breddlopp. Nu var den ju bra och vann utan att behöver ursäkta sig, men på förhand häst mot häst och kusk mot kusk tycker ju jag att det är sjukt att Örre är den mindre lirade på strecken. Det är ju ingen slump att det var just han som blev framdragen av värste konkurrenten.
Här jublar dom för oddset 3,73 när den fanns för 6 gånger på bet 365 jadu världen är liten
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-18, 09:45   #138
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Här jublar dom för oddset 3,73 när den fanns för 6 gånger på bet 365 jadu världen är liten
Hoola fick 240ggr på plats på ATG. Trevlig efterhandare då
rättningskoden är bifogad. Man får väl leta på Darknet för
att hitta odds som slår det.

Mvh
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-10-18, 13:29   #139
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Är jag den ende, som satte 7 rätt idag? Jag fick 15402 kronor, vilket jag är nöjd med.
Var det verkligen ingen mer härinne som fixade systemet idag?
Snygg sjua!

Trav är svårt. Även om ranken är bra så gäller det att gå rätt i besluten hela vägen. Det är aldrig enkelt.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td