|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#226 |
|
Så jäkla rolig att PHOENIX PHOTO vann! Bästa hästen i loppet utifrån förutsättningarna enligt mina bedömningar (eftersom de andra duktiga hade tillägg). Men trodde den kanske behövde lopp i kroppen.
Rolig att min favoritkusk fick vinna. Gillar Jorma för han kör alla sortens hästar; superkända, mindre kända och okända ganska chanslösa. Alla ger han en chans utifrån hästarnas förutsättningar, det gillar jag. Min dyra V5:a gick åt helvete, men det går nya lopp Senast redigerad av shasha den 2020-12-31 klockan 17:34. |
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#228 |
|
Velegance och Unter kan man lita på. Bevakat hästen länge. Och nosen är lång.
Kontio lekte med packet. Snygg kontring på långa upploppet. 235 ggr var helt ok. Gott slut på spelåret. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+10) |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
"Gamle" Kontio var dagens man och vann två lopp på V75. Pra joppat!
|
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
Systemet plussade iom en 5:a, men samtidigt så enerverande att inte räcka hela vägen. Med spik på Ready Throphy hade 6 rätt varit klart och om Perssons 0,44% orkat stå emot sista metern hade återbäringen räddat ett i övrigt bedrövligt spel-år.
Gott Nytt År allihopa!
- "nästa gång, ska jag f-n spela plats också" - Senast redigerad av eveton den 2020-12-31 klockan 17:43. |
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
OM André Eklund hade kört smartare hade han haft en bra chans att vinna med 11 Queen of Trixs i 6:e. Fjärde invändigt och kom inte loss att spurta förrän målet närmade sig. Gick fortast av alla då och blev 3:a. Den hästen har ordentlig speed och är en given nästgångare. Var lite upplagt idag när favoriter galopperade bort sig. Nästan 12000 ggr på trippeln i loppet. Nya tag!
|
|
|
|
|
|
|
#232 |
Som vanligt
Ingen rättningskod. Omöjligt att gratta då. Men man har vant sig när det gäller dig. Dåligt!!
|
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Han är inte lika flitig med att åka runt längre, och det blir fler och fler hyrkuskar som skall dela på kakan. Lägg till att prispengarna åker upp och ned, jag förstår att de tröttnar.
|
|
|
|
#234 |
|
Skillnaden mellan att köra årgångstoppar och de allra bästa äldre, och mer mediokra hästar i lunchlopp. Tycker han hållit bra i konkurrensen ändå.
|
|
|
|
#235 | |
|
Citat:
Jag tackar nog för mig på denna sida trots flera duktiga tipsters men några surmuppar. |
||
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#237 |
|
Låt personer vinna 10.000 på en dubbel utan att redovisa What is the fucking problem.Sluta läs ge ingen kommentar BLÄDDRA VIDARE.
|
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Super Moderator
|
Och här på Sharps så börjar vi det nya året som det gamla slutade?
|
|
|
#239 |
|
|
|
|
|
|
|
|