Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-12-29, 20:28   #46
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Då är vi två shooter!! Vilken insats!!! Har Slide so Easy på allt... rubb o stubb. Däremot har jag redan klivit av på v7 redan i första. Med chans på 6 rätt.

Spelade en mot bång med tycoon på dubbeln. Men de var ju inte lite bortkastade pengar.

Nu måste jag bara jobba bort ettan på v5, DD....

Bort med Flemming i andra.
Jag är också rökt på min lilla V75:a, men V5 sitter om 1 eller 6 vinner sista. Vill ju ha in sexan för maximal utdelning, även om det inte handlar om så mycket pengar. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Khiarshoor (+10)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-29, 20:30   #47
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag är också rökt på min lilla V75:a, men V5 sitter om 1 eller 6 vinner sista. Vill ju ha in sexan för maximal utdelning, även om det inte handlar om så mycket pengar. Lycka till!
Då jobbar vi in 6an!

Jag har rätt så bred gardering på dubbeln . Men för bådas skull jobbar vi in sexan nu! Vill dock ha väck ettan. För de ger ändå inget på V5an, iaf inte något o tala om.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shooter (+20)
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td