Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-12-30, 19:23   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Lansering av Sharps Officiella andelsspel - Tävla om 3st presentkort på 500kr på nyårsafton!





Som ni vet så drar vi nu igång med ett nytt hem för våra officiella andelsspel!

Ni hittar oss numera på Pressbyrån Karlstad (https://www.atg.se/pressbyrankarlstad) där våra andelar finns tillgängliga.
Gå in och klicka på hjärtat för butiken (favoritbutik) för att kunna delta i tävlingar och spel.

Till den stora jackpotten på nyårsafton kör vi även en finfin tävling där vi lottar ut tre stycken presentkort om 500kr bland andelsköparna.
Att delta är enkelt. Gå in och köp en andel och skicka sedan en bild på ditt köp till [email protected] för att delta i utlottningen.

För mer info se Pressbyrån Karlstad!

För er som har vägarna förbi Karlstad går det även att inhandla andelar direkt i butiken på Stora torget! Kika gärna in och hälsa från gänget på Sharps!

Så in och hugg en andel nu på Pressbyrån Karlstad!

Välkomna!

//Travgruppen på Sharps

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-30, 19:35   #2
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 404
Sharp$: 4280
Standard

Får alla göra reklam för ombud nu eller bara "ni"?

En seriös fråga då jag lirar åt Sundbyholmstravet där provision går tillbaka till banan. Det här är ju rent kommersiellt. Jag har fått varningar när jag har påat till Sundbyholmstravets Tillsammanssida där jag lirar V75.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-30, 19:46   #3
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Får alla göra reklam för ombud nu eller bara "ni"?

En seriös fråga då jag lirar åt Sundbyholmstravet där provision går tillbaka till banan. Det här är ju rent kommersiellt. Jag har fått varningar när jag har påat till Sundbyholmstravets Tillsammanssida där jag lirar V75.
Så är det tyvärr fortfarande.
Våra andelar är de enda som man tillåts göra "reklam" för här.
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-30, 19:51   #4
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 404
Sharp$: 4280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Så är det tyvärr fortfarande.
Våra andelar är de enda som man tillåts göra "reklam" för här.
Ok. Accepterat. Men synd då mitt system genererar tillbaka till travsporten och inte i privata fickor.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-30, 19:54   #5
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Ok. Accepterat. Men synd då mitt system genererar tillbaka till travsporten och inte i privata fickor.
Det är ett upplägg jag faktiskt gillar skarpt och kan definitivt tänka mig att ta upp för diskussion att tillåta längre fram.
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-31, 10:53   #6
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Missa inte att delta i tävlingen!

Det finns fortfarande andelar kvar i tre av lapparna.

Skägget lirar Chansen https://www.atg.se/pressbyrankarlsta...2020-12-31_8_6
Dahle kör Lilla https://www.atg.se/pressbyrankarlsta...2020-12-31_8_6
Stekel lägger Värmlänningarna https://www.atg.se/pressbyrankarlsta...2020-12-31_8_6


In och rygga samt maila en bild på ert köp till [email protected] för att delta i tävlingen!

HÄNG PÅ!


__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td