|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#32 |
|
Åh vart fan kom den där formen ifrån?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Det lät uppåt i intervjuerna på ATG.
Henriksen: ”Fört fram formen ytterligare” - 4 Broadway Sun (V64-5/DD-1) är en fin häst och ryktet från Norge sa att han var bra och det tycker jag också. Han gick ett klart bra lopp i första starten för mig och jag hoppas och tror att den genomköraren har fört fram formen ytterligare. Han är bara fyra år och förhoppningsvis kommer han att vara något för de större loppen i Norge under det här året. Vi jobbar långsiktigt och jag tror på en bra insats igen, säger Per Henriksen.
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nu gick jag emot en av mina kardinalregler och det är att ALLTID ha med Jorma över lång distans - världens bästa i långlopp!
|
|
|
|
#35 |
|
Jävla skit, inte nog med att man sprack på allt..(Streckade Mika istället för Jorma...)
Så gjorde Ings mål direkt mot Liverpool :( |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Släkten är värst!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+1) |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Final call!
TVILLING Inlämnat: 2021-01-04, 21:10 Färjestad Lopp 9 Måndag 2021-01-04 Start: 21:15 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 3, 9 1 x 100,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: FDF ZHB SFB |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Man lyfter på hatten. Grattis! |
||
|