Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-05, 20:24   #46
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4119
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dumle Visa inlägg
V64
Inlämnat: 2021-01-05, 19:12
Jägersro
Tisdag 2021-01-05
Start: 19:30
Kostnad: 7,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Digital Crunch (2, 1)
2: 5 Faust Hovmand (10, 3)
3: 1 Quattro Töll (3, 4)
4: 9 Lucky Truc (5, 1)
5: 1, 2, 3, 5, 6, 8, 10 (9, 4)
6: 5 Ka Ching Bros (10, 3)

1x1x1x1x7x1 = 7 rader.
7 x 1 x 1,00 kr = 7,00 kr.
Totalt: 7,00 kr.
Rättningskod: BKK WHB RLZ

hoppas på kevin! I en kaffe peng omgång.


GOTT KAFFE (aldrig fel)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-05, 20:25   #47
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dumle Visa inlägg
Avd
1: 4 Digital Crunch (2, 1)
2: 5 Faust Hovmand (10, 3)
3: 1 Quattro Töll (3, 4)
4: 9 Lucky Truc (5, 1)
5: 1, 2, 3, 5, 6, 8, 10 (9, 4)
6: 5 Ka Ching Bros (10, 3)
Vackert som en tavla! Grattis!!!!
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dumle (+40)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-05, 20:26   #48
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 339
Sharp$: 5218
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo Visa inlägg
Antagligen att man spikat båda
Självklart så, men favoritvinster som byter från till tråkig favoritvinst känns ändå lite dubbelt.

Säkert bara jag som är överkänslig..

På ett forum är jag kanske för mycket lagspelare.. Har svårt för: jag/min/mitt spel som syns i vartannat inlägg.

Helt okej med 100 inlägg från samma avsändare när infon är "exklusiv" eller svår för alla att hitta. Men redovisa system efter strecklistan som ska jobbas in lopp för lopp när min personliga känsla är att de flesta här inne försöker fälla favoriter för att få nåt spelvärde på systemen blir för mycket..

Jag vet, mitt problem.. Ignore finns...
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-05, 20:34   #49
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 816
Sharp$: 37788
Standard

Det är rätt festligt att det finns de som spikar den största favoriten samt den tredje största på V4 och som aldrig skriver något vettigt om hästarna men klagar på andra. Dåliga förlorare finns det gott om. Trista typer helt enkelt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-05, 20:36   #50
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ace Visa inlägg
Självklart så, men favoritvinster som byter från till tråkig favoritvinst känns ändå lite dubbelt.

Säkert bara jag som är överkänslig..

På ett forum är jag kanske för mycket lagspelare.. Har svårt för: jag/min/mitt spel som syns i vartannat inlägg.

Helt okej med 100 inlägg från samma avsändare när infon är "exklusiv" eller svår för alla att hitta. Men redovisa system efter strecklistan som ska jobbas in lopp för lopp när min personliga känsla är att de flesta här inne försöker fälla favoriter för att få nåt spelvärde på systemen blir för mycket..

Jag vet, mitt problem.. Ignore finns...
Förstår precis din syn på saken och jag är själv långt ifrån den som älskar favoritparader gäller ju precis att hitta guldkornen (de som kollektivet missat) men kan likväl tycka att det är snyggt att sätta även en favoritparad på endast 7 rader! Fast raka systeminlägg utan motivering är knappast lika givande som när någon rotat fram guld-info/-statistik
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+10), Gotland (+5)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-05, 20:59   #51
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 339
Sharp$: 5218
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo Visa inlägg
Förstår precis din syn på saken och jag är själv långt ifrån den som älskar favoritparader gäller ju precis att hitta guldkornen (de som kollektivet missat) men kan likväl tycka att det är snyggt att sätta även en favoritparad på endast 7 rader! Fast raka systeminlägg utan motivering är knappast lika givande som när någon rotat fram guld-info/-statistik
Mitt inlägg hamnade knas efter Dumles snygga V64a. Hen visar tydligt syftet med systemet.. Lätt idag, behövs inte många streck.

Men du förstår vad jag menar: Liknande spikar och garderingslopp efter strecklistan vecka efter vecka blir bara kul för EN att följa.

Vi kämpar vidare, jag med .... .... ......... ...... ..... i vartannat inlägg..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yoozoo (+7)
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td