Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-22, 12:53   #31
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 661
Sharp$: 50017
Standard

Då är man borta på allt...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-22, 12:55   #32
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 716
Sharp$: 37584
Standard

Den skrällen hade jag med i alla fall, men det hjälper ju inte när Laxfaks hoppade bort sig.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-22, 12:57   #33
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 048
Sharp$: 5267
Standard

Självklart bytte jag bort den i sista sekund mot JärvsöTekno V4-1, varför lär man sig aldrig!?

Avslutar lunchen med vinnarspel på Gun i sista, hoppas på kross nu
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte

Senast redigerad av linfre den 2021-01-22 klockan 13:22.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-22, 13:28   #34
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 92
Standard

En sådär speldag, har chans på en v4:a med 5,7,10 men hade varit chans på 11 st om 9-11 vunnit i v4-2. Lillplus blir det troligen men hade hoppats på mycket mer idag. Hade bestämt redan innan att jag tar ett break från travet ett tag efter idag, mest med tanke på v5:an i onsdags då jag missade hela potten på att byta ut en häst i sista sekund och det känns tungt att missa en halv mille på det. Så ska samla lite nya krafter och fokusera på annat ett tag. Kanske varar det för evigt eftersom jag flyttar utomlands efter vaccination och min tjej är inte överdrivet förtjust i spel eftersom hennes pappa var gravt spelberoende på tuppfäktning under hennes uppväxt. Önskar alla här inne lycka till i era framtida spel!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+10), hoola (+15), Gotland (+50), Ochs5 (+5), Basse (+20), V75fahlle (+15), asgaya3141 (+10), Ace (+20)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-22, 13:36   #35
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 739
Sharp$: 9173
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
En sådär speldag, har chans på en v4:a med 5,7,10 men hade varit chans på 11 st om 9-11 vunnit i v4-2. Lillplus blir det troligen men hade hoppats på mycket mer idag. Hade bestämt redan innan att jag tar ett break från travet ett tag efter idag, mest med tanke på v5:an i onsdags då jag missade hela potten på att byta ut en häst i sista sekund och det känns tungt att missa en halv mille på det. Så ska samla lite nya krafter och fokusera på annat ett tag. Kanske varar det för evigt eftersom jag flyttar utomlands efter vaccination och min tjej är inte överdrivet förtjust i spel eftersom hennes pappa var gravt spelberoende på tuppfäktning under hennes uppväxt. Önskar alla här inne lycka till i era framtida spel!
Tack för allt du delat med dig! Jag har alltid uppskattat dina inlägg och så sent som idag levererade du en stenklar skräll i Rappodina!
Vila fint och kom tillbaka ännu starkare!

Ha det gott!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
travanalys (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-22, 15:09   #36
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2385
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
En sådär speldag, har chans på en v4:a med 5,7,10 men hade varit chans på 11 st om 9-11 vunnit i v4-2. Lillplus blir det troligen men hade hoppats på mycket mer idag. Hade bestämt redan innan att jag tar ett break från travet ett tag efter idag, mest med tanke på v5:an i onsdags då jag missade hela potten på att byta ut en häst i sista sekund och det känns tungt att missa en halv mille på det. Så ska samla lite nya krafter och fokusera på annat ett tag. Kanske varar det för evigt eftersom jag flyttar utomlands efter vaccination och min tjej är inte överdrivet förtjust i spel eftersom hennes pappa var gravt spelberoende på tuppfäktning under hennes uppväxt. Önskar alla här inne lycka till i era framtida spel!

Att då och då ta paus från travspelande är ingen dum idé. Det går ju åt en del energi både före och efter loppen och att hitta en balans där man orkar vecka ut och vecka in är inte lätt.


Off topic:

Har du fått någon information om hur länge skyddet från vaccinet förväntas hålla i sig och hur det ser ut för dig när det gäller att bli tilldelad en ny vaccination i ditt nya hemland?
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-22, 15:14   #37
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Har precis inkvarterat mig i Borgafjäll, resan gick bra, men snöstorm(20 m/s) kan vänta ...på vägen upp ser jag att Laxfaks är 46% och står i 2,15!!! Kan någon svara mig hur detta kan ske?...hästen är notoriskt osäker och funkar inte ibland även felfri, har själv följt denne och gav han "sista chansen", näst senast..skrek dom ut den som klar på atg?, eller hade hela spelarkollektivet börjat unna sig, redan mitt på dan?...kan någon ge mig en vettig förklaring?...16 lopp utan seger, då kan man väl knappast gå på de 11 första som gav 10 vinster?...

Senast redigerad av mikaels den 2021-01-22 klockan 15:29.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-22, 16:13   #38
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Har inte fått något svar än..fattar ni inte heller?...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td