Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-16, 09:41   #1
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37639
Standard

V86 Jägersro/Solvalla 17/3


Ser ut att bli en intressant omgång där Sorbet är en spik. Kanske även Voltaire P.Hill. Speedy Face blev precis struken i sjunde, så lite nya förutsättningar där.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-16, 12:32   #2
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

1 Didi Am i avd 2 ska ju inte bara kunna förlora med dessa förutsättningarna tycker man.
Bara 10an emot men den hoppar ofta och ska gå runt fältet medans 1 får gratisledning och får bestämma... nej det går nog inte. Fin spik.

Första avd känns det som nr 10 lr alla. Otroligt jämnt lopp bakom den speciellt på Jägerso där ngn där framme lätt kan rinna undan...

Kul omgång!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-16, 19:53   #3
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Känns väl som en ganska öppen omgång på förhand.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-16, 22:42   #4
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Jag har en spaning att bjussa på Galantis (avd1) annars jobbar jag kväll denna veckan så blir inte många minuter åt listorna men Galantis avslutade riktigt bra näst senast och gjorde det fullt godkänt senast med i snabb avslutning mot tuffare gäng än vad han möter nu. Barfota runt om nu med!

Sen la jag ut en varning för Archidamia (avd5) senast men då blev det inte helt oväntat galopp direkt nu har man man spår 8 men ska nog inte räknas bort trots det då jag tror man har bra kapacitet för klassen!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-16, 22:55   #5
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

För er som inte spikar Didi Am avd 2 så vann 11 Riptide RD senast (enda gången) Goop körde den från dödens. Kan skrälla till låg procent om 1 är sämre än väntat.
Tror mer på den som motbud än nr 10 iaf.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-16, 22:56   #6
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Jag har en spaning att bjussa på Galantis (avd1) annars jobbar jag kväll denna veckan så blir inte många minuter åt listorna men Galantis avslutade riktigt bra näst senast och gjorde det fullt godkänt senast med i snabb avslutning mot tuffare gäng än vad han möter nu. Barfota runt om nu med!

Sen la jag ut en varning för Archidamia (avd5) senast men då blev det inte helt oväntat galopp direkt nu har man man spår 8 men ska nog inte räknas bort trots det då jag tror man har bra kapacitet för klassen!
Håller helt med dig om de 2 du skriver om!

Archidamia, iaf om man ska tro Per Skoglund och Adrian Kolgjini ska bara krossa dessa från dödens.
Får se om det blir så.
Förstastrecket är det iaf då den inte är favorit i loppet ens.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+2)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-17, 08:48   #7
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37639
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Jag har en spaning att bjussa på Galantis (avd1) annars jobbar jag kväll denna veckan så blir inte många minuter åt listorna men Galantis avslutade riktigt bra näst senast och gjorde det fullt godkänt senast med i snabb avslutning mot tuffare gäng än vad han möter nu. Barfota runt om nu med!

Sen la jag ut en varning för Archidamia (avd5) senast men då blev det inte helt oväntat galopp direkt nu har man man spår 8 men ska nog inte räknas bort trots det då jag tror man har bra kapacitet för klassen!
De har jag också prickat in. Jag ser att Archidamia spikas av Spelguiden, som även rankar Galantis etta som en av två a-hästar. Tydligen många som följer dem.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+2)

Senast redigerad av Shooter den 2021-03-17 klockan 09:03.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-17, 08:59   #8
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37639
Standard

Didi Dam, som inte har vunnit lopp ännu på sju starter, blir stor favorit och spik för många. Jag tycker hon är väldigt svår att sätta in i ett riktigt skräplopp på förhand. Ensam på start, med elva motståndare från ett tillägg. De är nog rätt snabbt ikapp henne. Favoriten är alltså streckad på 56 % just nu, och även om det går ner så känns det ju väldigt överdrivet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-17, 09:08   #9
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37639
Standard

Jackpot med 22 millar extra. Det finns rätt många spikar att välja bland och hittar man rätt bland dem (kanske ska reducera) så kan det sluta lyckligt ikväll.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-17, 10:34   #10
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
För er som inte spikar Didi Am avd 2 så vann 11 Riptide RD senast (enda gången) Goop körde den från dödens. Kan skrälla till låg procent om 1 är sämre än väntat.
Tror mer på den som motbud än nr 10 iaf.
Just nu vet jag inte om man kan räkna BG som något kuskplus direkt.
Formen är iaf katastrofal.

1 vinst på 68 körda lopp i år. Den enda vinsten kom 20/1.
Efter det har BG kört 45 raka lopp utan att vinna 45:0-2-3

Inte nog med att han inte har vunnit , han har bara tagit platsplacering i 11% av loppen sedan segern 20/1.

Klart BG är duktig kusk man jag tror inte självförtroendet är på topp direkt.

( i kväll vinner väl BG 3 lopp på sina 4 uppsittningar bara för att jag tog upp kuskformen - det brukar gå så när man väl går ut med diss)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-17, 10:47   #11
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jackpot med 22 millar extra. Det finns rätt många spikar att välja bland och hittar man rätt bland dem (kanske ska reducera) så kan det sluta lyckligt ikväll.
11 miljoner extra
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-17, 10:51   #12
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37639
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tototorsten Visa inlägg
11 miljoner extra
Det duger åt mig det med.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-17, 11:02   #13
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Just nu vet jag inte om man kan räkna BG som något kuskplus direkt.
Formen är iaf katastrofal.

1 vinst på 68 körda lopp i år. Den enda vinsten kom 20/1.
Efter det har BG kört 45 raka lopp utan att vinna 45:0-2-3

Inte nog med att han inte har vunnit , han har bara tagit platsplacering i 11% av loppen sedan segern 20/1.

Klart BG är duktig kusk man jag tror inte självförtroendet är på topp direkt.

( i kväll vinner väl BG 3 lopp på sina 4 uppsittningar bara för att jag tog upp kuskformen - det brukar gå så när man väl går ut med diss)
Goop är Goop
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-17, 12:02   #14
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Just nu vet jag inte om man kan räkna BG som något kuskplus direkt.
Formen är iaf katastrofal.

1 vinst på 68 körda lopp i år. Den enda vinsten kom 20/1.
Efter det har BG kört 45 raka lopp utan att vinna 45:0-2-3

Inte nog med att han inte har vunnit , han har bara tagit platsplacering i 11% av loppen sedan segern 20/1.

Klart BG är duktig kusk man jag tror inte självförtroendet är på topp direkt.

( i kväll vinner väl BG 3 lopp på sina 4 uppsittningar bara för att jag tog upp kuskformen - det brukar gå så när man väl går ut med diss)

Du har helt rätt i hans usla kuskform! Verkar nästan som att ngt stör honom mentalt just nu, sitter petningen på Face Time B i fortfarande, lr kan det vara ngt annat? Hans egna hästar brukar sällan gå bra före Maj vet man ju men han har inte kört så bra med andras hästar eller hittills direkt.

Måste ju släppa snart tycker man, landets bästa kusk kan inte ha de resultaten länge till och då passar jag honom gärna på en Melanderhäst som Stefan själv ger 4/5 i betyg och som han varnar för idag. Iaf till den låga procenten den är spelad till idag!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-17, 12:02   #15
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37639
Standard

Galantis har hostat och det är inte hundra att han kommer till start enligt intervju jag läst. Loppet kanske är vikt för Don Cash.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td