|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Tävling? Sverige? Hell no!!! Svedberg skänker bort segern genom att sitta still till det är 100 kvar och hinner då inte fram...
|
|
|
|
#47 |
|
Hade han vunnit hade han kanske sett till att det inte blev jackpott på femmorna. Kanske så han tänkte.
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
Sedan slår du inte bara örjan sådär från ledningen, han vet alltid hur mycket han ska köra och vilket tempo som krävs för att vara först. Även om jag spelat Svedberg, finns de få sätt han vinner detta loppet på.. Örjan e klass |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Attans Snackisen startade perfekt med en 11% på ett två-lås. Sen stekte jag andrahandaren och favoriten där efter som båda vann men hittade ingen som riktigt lyfta fram dom som vinnare...Jaja vi tar nya tag!
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Administrator
|
12 ggr på att kallblodsviskaren Jansson ska ta en topp 3 placering får sig en liten slant!
Hela vägen nu Tobbe!
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
Inte att han skulle utmanat eller gått tidigare, satt ett högre tempo på det hela och tagit dödens. |
||
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Jag trodde stenhårt på den idag. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Svedberg är liten.... SÅÅÅ nöjd med ett andrapris på V75. Vågar inte riskera tomt sista 100 genom att sätta press. Med i kalkylen men inte att BÅDE 6 och 7 skulle galoppera....
Men det är skit att småtränare inte vågar gå för det! |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Hatar verkligen kallblod. Fruktansvärda att räkna på.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Nu blir de utdelning på 5orna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nobleflash (+5) |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Jösses... den vinnaren hade man nog aldrig hittat om jag inte tagit alla.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Banned
|
Synd att man redan är borta på grund av 3 spikar men denna fick man ju med på alla hästar
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|