Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-04-12, 15:26   #1
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Onsdagen den 14 April V86 Åby/Solvalla


Åby
Längd: 1000 m
Bredd: 22,3 m (2140 m), 22,3 m (1640 m)
Upplopp: 180 m
Open stretch: Ja, dubbla
Vinklad startbilsvinge: Nej

Solvalla
Längd: 1000 m
Bredd: 20,7 m (2140 m), 21,7 m (1640 m)
Upplopp: 196 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej

Sharps Snackisen nu igång även på V86! Ni som hänger här vet vad de handlar om, vi knyter ihop forumets idéer till en kupong som jagar alla rätt.
Lappen lämnas in hos Sharps samarbetsbutik Pressbyrån i Karlstad och alla provision på denna andelen går till Cancerfonden
In o rygga och dela med er av era drag i tråden här!

https://www.atg.se/pressbyrankarlsta...021-04-14_40_1

Avd1
Hyper intressant med Shocking Superman debut i regi Robert Bergh även om det kan bli tufft att ro på Coin Perdu som har fin form och bara hängde med i Guld senast men krafter kvar.

Avd3
8 Posh Shopping naturligt startsnabb då anmäld barfota runt om och jänkarvagn men de är väl får långt ut på vingen för att hitta till spets.
Tävlat med biken en gång innan galopperade i ledningen då första barfota runt om är det!

Avd5
3 Fromheaven Idzarda gjort många bra lopp i år utan att få sätta nosen först, finns det nån rättvisa så kommer segern snart! Anmäld med bike för första gången och bf.r.o har galopperat alla gånger den inte kört med skor runt om så funkar det denna gånge kan det bli ett jättelyft kanske.
5 Alfas Kennedy ska absolut inte glömmas bort gjorde en bra insats senast som tvåa!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-12, 16:19   #2
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Åby
Längd: 1000 m
Bredd: 22,3 m (2140 m), 22,3 m (1640 m)
Upplopp: 180 m
Open stretch: Ja, dubbla
Vinklad startbilsvinge: Nej

Solvalla
Längd: 1000 m
Bredd: 20,7 m (2140 m), 21,7 m (1640 m)
Upplopp: 196 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej

Sharps Snackisen nu igång även på V86! Ni som hänger här vet vad de handlar om, vi knyter ihop forumets idéer till en kupong som jagar alla rätt.
Lappen lämnas in hos Sharps samarbetsbutik Pressbyrån i Karlstad och alla provision på denna andelen går till Cancerfonden
In o rygga och dela med er av era drag i tråden här!

https://www.atg.se/pressbyrankarlsta...021-04-14_40_1

Avd1
Hyper intressant med Shocking Superman debut i regi Robert Bergh även om det kan bli tufft att ro på Coin Perdu som har fin form och bara hängde med i Guld senast men krafter kvar.

Avd3
8 Posh Shopping naturligt startsnabb då anmäld barfota runt om och jänkarvagn men de är väl får långt ut på vingen för att hitta till spets.
Tävlat med biken en gång innan galopperade i ledningen då första barfota runt om är det!

Avd5
3 Fromheaven Idzarda gjort många bra lopp i år utan att få sätta nosen först, finns det nån rättvisa så kommer segern snart! Anmäld med bike för första gången och bf.r.o har galopperat alla gånger den inte kört med skor runt om så funkar det denna gånge kan det bli ett jättelyft kanske.
5 Alfas Kennedy ska absolut inte glömmas bort gjorde en bra insats senast som tvåa!
Favoriten i avdelning 5 (nr 7) är struken.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-13, 15:01   #3
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12822
Standard

Tidiga tisdagstankar.

V86 1) Lite tråkigt Stayerlopp med endast 7 deltagare.
5 Coin Perdu måste väl streckas på gamla meriter och lopp i kroppen. Fixar distansen.
6 Vincent As ute på sin favoritdistans men får ofta (för) tuffa löpningar och blir avslagen. Kanske kan ändra på detta men mest troligt 2-3 plats igen.
7 Shocking Superman. Svårbedömd i årsdebuten men är ju trots allt en Orlando Vici avkomma med styrkan som vapen.
Dessa tre känns väl ganska tryggt.

V86 2) 3 Anna Montana står bra till och gick lysande näst senast på distansen.
10 Jennifer Web. Häst och kusk trivs bäst i spets men Melko bruka ha vältränat så Kontio kan lunka runt dom och tar 4 de raka.
11 Generator gör spännande årsdebut. Kan få ett prepare’ lopp med skor på hovarna men gick bra i höstas.

V86 3) 2 M.T. One Wish spurtade bra senast som tvåa och kanske sticker nosen först imorgon istället.
8 Posh Shopping. Startsnabb luring med barfota balans. Är nog med och hugger om felfri.

V86 4) 4 Reven Dejavu. Visat fina takter i årets starter och trivs barfota. Hästen att slå.
9 Vanja. Kim Moberg är en grymt vaken kusk som ofta kör på chans och lyckas. Spår 9 är nog perfekt för henne

V86 5) Mycket öppet och lurigt i min värld. Typiskt garderingslopp.
1 Blue Frontline. Dagens stänkarvarning. Går på magkänsla.
2 Fromheaven Idzarda. Bra form. Spets och slut ?
11 Fabulous Ixi. Höll emot storstilat senast efter stenhårt lopp.
Andra förutsättningar nu men enklare motstånd.

V86 6) 4 Carl Halbak har startat sin karriär strålande.
Chansspik.

V86 7) 4 Harper Seabrook. Fin prestation senast och gick bra i höstas. Här har vi nog klassklättrare om får travet att funka.
10 Souvenir D’inverne. Årsdebuten avklarad med beröm godkänt och verkar trivas med barfotabalans. 2% i nuläget är rena fyndet.

V86 8) 2 Joseph Boko har jag bevakat senaste starterna men Mika och hästen har hamnat pyrt till och inte levererat. Men ekipaget får en chans till innan jag drar igen spellädret. Bättre än raden vill jag påstå.
3 Volare Gar. Tinter hästen har mycket spring i benen men blir lätt het och är svårkörd. Psst trots allt Varennare.
8 Go West Young Man. Vinsten senast var så in i vassen bra och självaste Moses fick nöja sig med andra budet Vinstbud igen trots läget ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+10), MikaF (+10)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-13, 15:48   #4
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 883
Sharp$: 3255
Standard

Om avd 2 garderas kan 6 Breeze Kronos vara en kul vinnare.

Senast redigerad av TheZ den 2021-04-13 klockan 16:24.
TheZ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-13, 16:03   #5
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tidiga tisdagstankar.

V86 1) Lite tråkigt Stayerlopp med endast 7 deltagare.
5 Coin Perdu måste väl streckas på gamla meriter och lopp i kroppen. Fixar distansen.
6 Vincent As ute på sin favoritdistans men får ofta (för) tuffa löpningar och blir avslagen. Kanske kan ändra på detta men mest troligt 2-3 plats igen.
7 Shocking Superman. Svårbedömd i årsdebuten men är ju trots allt en Orlando Vici avkomma med styrkan som vapen.
Dessa tre känns väl ganska tryggt.

V86 2) 3 Anna Montana står bra till och gick lysande näst senast på distansen.
10 Jennifer Web. Häst och kusk trivs bäst i spets men Melko bruka ha vältränat så Kontio kan lunka runt dom och tar 4 de raka.
11 Generator gör spännande årsdebut. Kan få ett prepare’ lopp med skor på hovarna men gick bra i höstas.

V86 3) 2 M.T. One Wish spurtade bra senast som tvåa och kanske sticker nosen först imorgon istället.
8 Posh Shopping. Startsnabb luring med barfota balans. Är nog med och hugger om felfri.

V86 4) 4 Reven Dejavu. Visat fina takter i årets starter och trivs barfota. Hästen att slå.
9 Vanja. Kim Moberg är en grymt vaken kusk som ofta kör på chans och lyckas. Spår 9 är nog perfekt för henne

V86 5) Mycket öppet och lurigt i min värld. Typiskt garderingslopp.
1 Blue Frontline. Dagens stänkarvarning. Går på magkänsla.
2 Fromheaven Idzarda. Bra form. Spets och slut ?
11 Fabulous Ixi. Höll emot storstilat senast efter stenhårt lopp.
Andra förutsättningar nu men enklare motstånd.

V86 6) 4 Carl Halbak har startat sin karriär strålande.
Chansspik.

V86 7) 4 Harper Seabrook. Fin prestation senast och gick bra i höstas. Här har vi nog klassklättrare om får travet att funka.
10 Souvenir D’inverne. Årsdebuten avklarad med beröm godkänt och verkar trivas med barfotabalans. 2% i nuläget är rena fyndet.

V86 8) 2 Joseph Boko har jag bevakat senaste starterna men Mika och hästen har hamnat pyrt till och inte levererat. Men ekipaget får en chans till innan jag drar igen spellädret. Bättre än raden vill jag påstå.
3 Volare Gar. Tinter hästen har mycket spring i benen men blir lätt het och är svårkörd. Psst trots allt Varennare.
8 Go West Young Man. Vinsten senast var så in i vassen bra och självaste Moses fick nöja sig med andra budet Vinstbud igen trots läget ?
Hade missat helt att 11 Generator går med skor nu, ett streck att spara in på. Tack!
I sista avdelningen har jag snöat in på 10 THE BALD EAGLE som är blixten ut och har fått en väldig offensiv kusk. Har jag råd kanske jag tar med den nu när jag kan spara in på 11 Generator. Med lite tur borde han åtminstone få platschans.
Klasshästen i loppet är så klart 8:an, 2:a i min rank är 9:an. Med tanke på spåret tror jag ändå den måste garderas.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-14, 10:30   #6
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Dags för en liten analys och rank Till V86.

Men en liten summering av Lördagens V75a.

Grattis till Bo Ö för sin seger. Jag sågade ekipaget och tog bort den på allt. Inga undanflykter utan det är bara säga grattis till alla som inte lyssnade. Jag rankade även ner 1an i Avd2 men efter en sådan fin värmning så åkte den upp.
Summa summering så var man fel ute helt enkelt. Fick ej heller betalt för skrällarna även om spiken vann men inte på det viset jag trodde.

Annars är det som vanligt att det går upp och ner när man gör stora analyser. Jag försöker inte spela duktig, jag försöker inte vara världsmästare eller besserwisser mm. Utan jag försöker köra loppen i mitt badkar och sedan hoppas att det stämmer. Men det är ingen garanti. Jag bjuder gärna på mina tankar och sedan får man hoppas att det kanske kan hjälpa någon.

Men jag försöker igen och inkommer med mina tankar och idéer. Och jag gillar konstruktiv kritik så det är bara ifrågasätta om man inte tycker lika hehe.

V86- blir mer fokus på hästarna och deras kapacitet än kanske bakarskörningarna. Jag lägger mer tid på V75 helt klart. Men håll till godo.

V86-1 Det känns som en bra spik men vad har Bergh för överraskning tro

5 Coin Perdu 41% är en motiverad favorit. Jag tyckte Erik hade allt sparat senast i snabb avslutning. Han väljer att ej gå ut i spåren men är inte på hästen en meter i loppet. Då Who Who fick fritt och gick som en kanon så blev Erik fast. Med tanke på senaste loppet så borde det vara bra chans med tanke på så några hästar.

7 Shocking Superman 27% behöver ingen längre presentation. Tidigare tränaren ögonsten och han nästan lovade att hästen skulle ta eliten med storm. Men det har varit mycket kräftgång. Nu ny regi hos Robban.
När dom kommer ut hos Robert och har kvalité så brukar de vara ordning. Det som kan bli till fördel är att Robert sänder omgående vilket gör att Coin Perdu hamnar bakom. För dagen tycker jag 5 Coin Perdu är bättre men man vet ju inte hur bra den här hästen är.

6 Vincent As 13% är ju en tank som bara maler i sin egen takt. Distansen en stor fördel och letar man motbud så är väl det första hästen till de två favoriterna.

3 Zizou 3% måste jag nämna ändå. Den dagen hästen är på humör kan hästen göra monsterlopp. Men andra dagen så är den bara dålig. Men det finns talang och fart i hästen.

Tänk på att 4 Townshend Broline 12% gör debut hos Joakim Lövgren men man ligger lågt samt att 2 Gangnam Style k 2% har en seger och just över denna distans. Jag tror Mark kommer ställa in klockan och försöka göra en låg 14,tid med hästen. Han kommer försöka vinna loppet

Rank V86-1
A 5
B 7
C 6-3-2-4
D 1


V86-2 Intressanta ändringar på favoriten men blir den inte lite väl hård spelad?

4 Love Affair 38% rycker man skorna på för första gången. På Love You avkommer så brukar det ha mycket bra effekt. Men jag kollat i arkiven nu varje start och det känns som hon springer och tvärar och nästa sekund tar i och nästa stund släpper grejerna. Hon här så långt inte visat att hon blixtrar från start heller. Hon möter visserligen inga kanon men stolopp är luriga.

11 Generator 15% gör årsdebut och skorna på och det aviseras inte superchans. Men hästen gick runt 1,10 sista 7-800 sista tre starterna med 1,07 tempo i kurverna. Speed och kapacitet finns och man måste ha med hästen om man garderar.

2 Hunting Window 2% vill jag varna lite för här. Barfota runt om (andra gången) samt amerikansk bike för första gången. Titta på senaste starten så går hon för drivning 800kvar. Men titta när hon kommer in på upploppet hur hon tänder till och får ta upp. Jag tror hon mådde bra av det loppet och idag går man allin. Se upp.

7 Platnum Tile 5% har sett lysande ut varje gång den blivit fast men inte kanske blixtrat starten efter. Jag tror man laddar denna gång och det kan bli spets. Första barfota är intressant.

10 Jennifer Web 21% har tre raka spetssegrar på kontot. 5 segrar på 10 starter och två lopp har hon felat bort sig. Jag tycker även hon ska med på 5 hästar gardering.

Sista varningen får 6 Breeze Kronos 2% som såg fin ut för två starter sedan. Senast blev det bara fel i lärlingsloppet. Tror att hästen besitter en del kapacitet och man hoppas polletten trillar ner snart.

Rank V86-2
A 4
B 11-2-7-10-6
C 1-3-12-8
D 5-9



V86-3 Tre-fyra hästar sticker ut i väldigt ihålligt lopp. Här skulle man ju ta ställning

2 M.T One Wish 42% har ju visat kapacitet. Hon har mött hårdare motstånd än detta i flera av sina starter nu och det borde dags då hon bara gjort 11 starter i sitt liv. Titta värmningarna är mitt råd. Ser den här damen spänstig och fin ut i värmningen så kan det här vara en riktigt bra spik trots sina 42%

8 Posh Shopping 18% eller mer känd som Heavy Sounds lillasyster får vänja sig att vara hårt spelad varje gång. Ännu har det väl inte blixtrat men det är positiva rapporter så det låter bra i alla fall. Barfota runt om för första och ev jänkarvagn (som hon har krånglat med en gång) denna gång

4 Chandells 20% norska som årsdebuterar här. Står ju helt perfekt inne och man väljer att åka ner Till Åby i stället för att starta henne i Norge. Det borgar för att man tror på hästen vilket gör det lite intressant. Vi vet inte riktigt hur vi ska ta henne men jag tror på en bra insats.

Ska nämna 9 Ultra Violet 7% som gjort 2 fina lopp i rad. Hästen ser fin ut för dagen och går bra. Behöver lite flax och det kanske blir chans på OP. Hon ligger lite i skuggan framför de andra tre.

Rank V86-3
A 2
B 8-4-9
C 1-5-3-7
D 6-11-12-10



V86-4 Dåligt spår men man får tacka för den låga procenten.

8 Sedin U.S 7% vann ju lekande lätt senast. Bra kusk i sådana lopp igen och något säger mig att Marcus kommer hitta ner och behålla kylan när de andra leker romen av sig. Tycker det är bra spelvärde på den här idag.

6 Devs Definitif 12% satt fast med sparat på en topptid senast. Är lite trög ut men starkare till slut och kan absolut fälla många med sin speed. Tidig gardering i ett öppet lopp

Favoriten 4 Reven Dejavu 42% är snabb ut och man är väldigt optimistiska från stallet. Men i såna här lopp brukar det kosta att komma till spets samt att det alltid brukar dyka upp en i dödens som kör snabbare än vad hästen klarar. Det gör den känns given att gardera idag.

9 Vanja 17% körs som vanligt av Kim M och det är en stor fördel i dessa lopp. Vanja är ett segervant sto som vet var linjen finns. Given med på bongen idag.

Jag måste ändå varna för 7 Sauron Pil 1% som var på alla läppars för 6 år sedan. Såldes för extremt dyra pengar och sedan gick allt fel. Skador efter skador och fortfarande 236k på kontot. Jag kommer ju ihåg hur mäktig och fin hästen var. Tänk om han kan få visa upp 85% av de han visade då. Då vinner han ett sådant här lopp med 30m. Drömma kan man ju allt få.

10 Joker Boko 13% är jämn och säker. Spår 10 behöver inte vara fel i detta lopp och kusken är pålästs här. Vid större gardering ett bud

Rank V86-4
A 8
B 6-4-9-7-10
C 2-1-3
D 5-12-11



V86-5 Dagens roligaste chansspik för den som vill chansa finns här

4 Jimmy Arthur 17% blev ett riktigt stallskrik senast då Bergh gick ut och sa mycket bra chans. Hästen såg inte tom ut vid galoppen och jag tror den har gått fram med loppet. Chefen själv upp i sulkyn och och denna gång tror jag på ett riktigt offensivt upplägg. Tycker det kan vara en chansspik för de som vill ha bra spelvärde

2 Fromheaven Idzarda 36% har gjort fina lopp på bra tider. Barfota runt om och jänkarvagn för första gången är ju sjukt spännande info, Det kanske är en motiverad favorit men jag får ändå en känsla att 4an är intressantare.

8 Fighter Simoni 6% är spelvärd till den här %. Hästen bra i grunden och bara gjort 9 starter. Fin senast och går framåt.

5 Alfas Kennedy 16% är stark och rejäl och gillar denna distans. Bir det tempo är den inte borta men det krävs nog jämt och hårt tempo hela vägen om den ska komma till.

Rank V86-5
A 4
B 2-8-5
C 12-1-9-3-6-11-10



V86-6 Usch vilket tråkigt lopp med bara 7 hästar fast 200k i första.

Tråkigaste med det här loppen är att det är 100k i andra så rygg ledaren är guld värd och sedan blir det bara ett pärlband och körning sista 700m.

3 Chipper Kronos 53% är det mycket som talar för att det blir spets. Då blir det nog inte mycket till lopp och då är det hästen att slå. Värt att tänka på är att hästen springer och halvsover i loppen så kör Örjan för långsamt så kan hästen somna till och inte fattar på vad det går ut på. Det är väl den brasklappen man ska ha

6 Felix Orlando 19% ska laddas från start men tveksamt om man kommer förbi 3an. Nordström och unghästar är alltid farliga. Skulle den komma till spets så är det nog den här hästen att slå

2 Daven Port 14% har man höga tankar om från stallet. Även om den är mest orutinerade i fältet så känns det som man tror på hästen. Nurmos kan ju ställa ordning sina hästar

4 Carl Halbak 10% Har inlett lovande och gått fram för varje start. Får ändå en känsla att den här måste ha sitt rätta lopp om den ska vinna och jag tror den missgynnas av få hästar i loppet.

Sista lilla flaggningen är 5 Igor Sisu 2%. Det finns resurser i hästen men den är inte lättkörd. Skulle hästen ha en sådan där avslutning den hade på Åby för året så kan den fälla många.

Rank V86-6
A 3
B 6-2-4-5
C 7-1



V86-7 Oj vad lite streckad till förhållande till kapacitet

11 Dominic Wibb 14% har mött hästar som Sweetman, oxidizer, phonix foto mm. Hästen har alldeles för lite pengar på sig för klassen. Dante kommer köra fram till dödens redan efter 6-700m tror jag och tror faktiskt att hästen vinner från dödens här.

4 Harper Seabrook 53% blir stor favorit här. Hästen är grundkapabel men inte att lite på. Travet är inte alltid med hästen och då är den sårbar. Med tanke på det är det i mina ögon en favorit i fara

2 O.M Faststepp 6% kan få det här perfekta loppet i rygg ledaren. Hästen har visat att den har speed och kan avsluta snabbt. Det här kan bli positionsvinnaren här när Dante kommer.

7 Unit Brodde 3% är en pigg 10åring som blev hårt spelad senast efter fin värmning. Garderar men ett par stycken så ska denna med för det är en rolig skräll.

9 Durello 7% besitter även den kapacitet. Varit struken inför denna start så det är väl lite frågetecken för formen. Men den lär smygas med

3 Amore Bello 10% är svårbedömd från Italien. Man brukar köra offensivt direkt men jag allt som oftast så gillar de inte 2140 då allt som oftast kort på kort. Har dålig koll på den här

Rank V86-7
A 11
B 4-2-7-9-3
C 8-1-5
D 10-12


V86-8 Äntligen bra spår och läge och nu känns det som en bara chans

2 Jospeh Boko 14% kom till Sverige med ett gott rykte. Först en enkel seger på V75 och sedan en favoriterna i finalen samt relativt hårt spelad senast. Jag har inte rankat den här hästen högt i sina starter i Sverige. Men jag tycker hästen har fått tunga lopp, suttit fast att nu har man ett kanonläge och möter mycket enklare motstånd. Jag tycker det är en rolig vinnare här

6 Fleet Amiral 4% är en knepig häst som besitter mycket kapacitet. Den här har kapacitet att springa under 1,12 full väg om det stämmer. När det händer så kommer många inte vara med. 4% är bra.

8 Go West Young Man 43% var ju grym senast när den slog moses enkelt. Denna gång är spåret lurigt och jag inte helt säker på att den får spets och då är den sårbar. Gillar hästen men läget är som det är.

5 Rajah Silvio 15% är vi tveksamma vad vi har för dagen. Riktigt dålig senast och ingen blixtra avslutning innan det. Grundkapacitet finns men frågan är om formen kan komma

7 Lass Revenue 2% har bra fart och kan faktiskt öppna väldigt snabbt. Djuse har skrällt förut i såna här lopp och han är påläst så tar man många så

Rank V86-8
A 2
B 6-8-5-7-3-10-1-4-9


Lycka till

Mvh Jiwa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TheZ (+7), karpafan (+10), znipstern (+6), Hansin (+5), Liisa (+20), MikaF (+10), Gotland (+5), Djingis (+5), Fulsprit (+25), Henkezan (+5), klot05 (+8), asgaya3141 (+10)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-14, 14:26   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Joker Boko(barfota fram idag) ger 9,50 på unibet, jag håller honom som klart bästa hästen, dessutom körs han av en kille som betraktas(av mina "finlands kontakter") som en av finlands bästa kuskar...12% på V86 nu, får hoppas att det inte gapas för mycket om den på liven sen...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-14, 14:32   #8
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Daniel Berglund V86 Åby/Solvalla på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-14, 15:09   #9
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Jens Sjödén V86 Åby/Solvalla på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-14, 15:16   #10
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13246
Standard

vad har spelv för spikar ?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-14, 16:17   #11
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Avdelning 7. Jensa tar med alla förutom två hästar.

"Det är jämna chanser, sånär som på att jag räknar bort 1 och 12 som ”chanslösa”

Med hans facit att plocka bort chanslösa hästar föreslår jag lås på 1 och 12.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Skaegget (+8)
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-14, 16:23   #12
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Skulle precis skriva att Vincent As i första känns hyperintressant som spikdrag. Så ströks den
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-14, 16:26   #13
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Ska iväg en sväng o sätta ut lite koner och serva med lite bollar o dylikt på Fotbollsträning nu Så återkommer jag innan 20.00 och hoppas här finns fler smaskiga drag till Snackisen ikväll!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-14, 16:28   #14
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Spets o slut Reven Dejavu avd 4.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-14, 16:34   #15
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Vanja i avd 4 är heller inte usel. Dessutom kan Kimpan Moberg köra häst!
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td