Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-04-29, 20:06   #31
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 349
Sharp$: 1398
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Björn Karlsson är en riktig toppkusk.
znipstern är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-29, 20:17   #32
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Igår åkte jag på V4 flerbong på målfoto, idag blir det nog på galopp på S.G Charpentier. För det svåra är att sätta pricken över i på sina bongar.
Jap . Där rök några tusenlappar idag också.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-29, 20:19   #33
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 011
Sharp$: 823
Standard

inlägg 23

Senast redigerad av Liisa den 2021-04-29 klockan 20:22.
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-29, 20:45   #34
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan någon förklara för mig? Jag spelade en dubbel H2H på Unibet i lopp 8 och 9 på Umåker. Spelade Noble Superb mot Selmer IH och Andre Agassi mot S.G Charpentier. En av hästarna måst bli prisplacerade för att vadet skall gälla och detta gäller båda H2H i komben. Båda mina val (gröna namn) blev 6a i mål och motståndarna galopperade bort sig, men enkom ett av dem blev prisplacerade och fick jag betalt för, varför? Det är ju samma antal priser, i loppen. Är det antalet startande som gör skillnaden, eller?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-29, 21:56   #35
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Kan någon förklara för mig? Jag spelade en dubbel H2H på Unibet i lopp 8 och 9 på Umåker. Spelade Noble Superb mot Selmer IH och Andre Agassi mot S.G Charpentier. En av hästarna måst bli prisplacerade för att vadet skall gälla och detta gäller båda H2H i komben. Båda mina val (gröna namn) blev 6a i mål och motståndarna galopperade bort sig, men enkom ett av dem blev prisplacerade och fick jag betalt för, varför? Det är ju samma antal priser, i loppen. Är det antalet startande som gör skillnaden, eller?
Det var bara fem prisplaceringar i loppet som Noble Superb blev sexa i tyvärr.
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-29, 22:07   #36
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Det var bara fem prisplaceringar i loppet som Noble Superb blev sexa i tyvärr.
Förlåt, jag ska läsa hela frågan och läsa hela frågan rätt. My bad, är lite trött.
Det där hade du ju redan listat ut.

Ja, det beror på antalet startande.

Om 1:a priset är 25K eller lägre delas det ut 6 priser om det det är 9 eller färre startande. 7 priser vid 10-12. 8 vid 13-15

Om 1:a priset är högre än 25K delas det ut 5 priser om det det är 9 eller färre startande. 6 priser vid 10-12. 7 vid 13-15

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+25)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-29, 23:32   #37
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Förlåt, jag ska läsa hela frågan och läsa hela frågan rätt. My bad, är lite trött.
Det där hade du ju redan listat ut.

Ja, det beror på antalet startande.

Om 1:a priset är 25K eller lägre delas det ut 6 priser om det det är 9 eller färre startande. 7 priser vid 10-12. 8 vid 13-15

Om 1:a priset är högre än 25K delas det ut 5 priser om det det är 9 eller färre startande. 6 priser vid 10-12. 7 vid 13-15

Tack, för ett mycket informativt och bra svar - har hänt mig flera gånger, men nu vet jag... Kudos!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+25)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-30, 10:33   #38
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det var väl dock ett P21 lopp där den överlägsna vinnaren gick 18,7. Brukar vara farligt att dra för stora slutsatser av sådana lopp. Vinnaren i dagens lopp gick 1;15,4 över samma distans och då hade din häst 40 meters tillägg dessutom att plocka in.
Det där är inte hela sanningen Olle. V-bo hästen la väl 60 meter på galopp, dessutom var det regn och skitig bana så tiderna den gången ska man inte bry sig så mycket om. Kolla lolppet så fpr du se. Men med tanke på vad N W skrutit om hästen i träningen blir jag inte överraskad om han snart går en 13 tid på full distans. Wait and see.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-30, 10:34   #39
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Olle är ju bara ironisk!!!!
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td