Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-05-06, 21:30   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

svs har 2,66 på EagleES i första(var 2,90), känns som fullständigt taget...ingen tar spets av den och alla vet att andrapriset är stort...men man har haft fel förr...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-06, 21:36   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Vädret i Mölndal ser ut att vara bara fint...kan bli regnstänk på förmiddagen, men knappast något att oroa sig för..
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-07, 14:08   #18
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 616
Sharp$: 2894


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vilken är Örjans bästa chans på lördag? Ja, förutom Arvid SH då.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-07, 14:24   #19
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 658
Sharp$: 50008
Standard

Daniel Berglund V75 Åby på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-07, 14:55   #20
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 881
Sharp$: 5143
Standard

Går det att spetsa fr 8e bakom bilen / Olympia travet

Det är inte så vanligt att 8an sitter i ledningen varvet kvar, oftast får man då överta e 400 - 600 meter, ** flög direkt till spets 2 st

dessa 8or ledde varvet kvar / Åby o Auto bara

HOKA HEY GERONIMO Peter Untersteiner Å 200201-4 2140 8 a
ARMOUR AS Victor Rosleff Å 200201-9 2640 8 a
MAJORS CORONA Conny Gustafsson Å 200310-4 1640 8 a **
CLICK BAIT Örjan Kihlström Å 200424-5 2140 8 a
GANGA BAE Jorma Kontio Å 200424-7 2140 8 a
CASSIOPEIA Flemming Jensen Å 200514-9 1640 8 a
BABY BOY Dante Kolgjini Å 200806-5 2140 8 a
MR MAH CAN Robert Bergh Å 200808-2 2140 8 a
READY TONIGHT Peter Untersteiner Å 201028-8 2140 8 a
HECTOR GREENWOOD Martijn de Haan Å 201115-1 2140 8 a **
FALM Steen Juul Å 201125-5 2140 8 a
LUCKY TRUC Victor Rosleff Å 210213-6 2640 8 a
ALOHA CHIP Robert Bergh Å 210331-7 2140 8 a

har inte alla lopp i filerna men mååånga , finns säkert några till men de är inte många

under 2020 (Auto Åby) 11 hästar med nr 8 i spets varvet kvar jfr med 60 st från startspår 5

Senast redigerad av incitatus den 2021-05-07 klockan 15:02.
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-07, 15:12   #21
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37596
Standard

[

Ecurie D. tror jag kommer sitta i spets.

QUOTE=incitatus;746509]Går det att spetsa fr 8e bakom bilen / Olympia travet

Det är inte så vanligt att 8an sitter i ledningen varvet kvar, oftast får man då överta e 400 - 600 meter, ** flög direkt till spets 2 st

dessa 8or ledde varvet kvar / Åby o Auto bara

HOKA HEY GERONIMO Peter Untersteiner Å 200201-4 2140 8 a
ARMOUR AS Victor Rosleff Å 200201-9 2640 8 a
MAJORS CORONA Conny Gustafsson Å 200310-4 1640 8 a **
CLICK BAIT Örjan Kihlström Å 200424-5 2140 8 a
GANGA BAE Jorma Kontio Å 200424-7 2140 8 a
CASSIOPEIA Flemming Jensen Å 200514-9 1640 8 a
BABY BOY Dante Kolgjini Å 200806-5 2140 8 a
MR MAH CAN Robert Bergh Å 200808-2 2140 8 a
READY TONIGHT Peter Untersteiner Å 201028-8 2140 8 a
HECTOR GREENWOOD Martijn de Haan Å 201115-1 2140 8 a **
FALM Steen Juul Å 201125-5 2140 8 a
LUCKY TRUC Victor Rosleff Å 210213-6 2640 8 a
ALOHA CHIP Robert Bergh Å 210331-7 2140 8 a

har inte alla lopp i filerna men mååånga , finns säkert några till men de är inte många

under 2020 (Auto Åby) 11 hästar med nr 8 i spets varvet kvar jfr med 60 st från startspår 5[/QUOTE]
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-07, 15:32   #22
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 881
Sharp$: 5143
Standard

[QUOTE=Shooter;746511][

Ecurie D. tror jag kommer sitta i spets.

QUOTE=incitatus;746509]

Möjligt att Ecuire D sitter i spets, men

- det kommer kosta

- beroende av att andra kuskar vill släppa, är ju OS så det finns säkert de som söker hans rygg


Både 1 och 2 kan väl öppna 08, kanske störst chans få ta över fr dessa.
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-07, 15:34   #23
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 616
Sharp$: 2894


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tittade just ut mot Åby från balkongen. Solen flödar. I morgon eftermiddag
ska det vara 10+, 4 sekundmeter, sol o uppehåll enligt Yr.
Det blir en kanonomgång!

Passa Flemming Jensen som tar färjan över med två hästar.
Han är väldigt Åby-van och kan Open Stretch bättre än många
av de svenska kuskarna. Brukar sällan
åka hem tomhänt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-07, 19:47   #24
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6205
Standard

Man hör på alla bakom önas osv att alla är alldeles jävla nöjda med att bli 3-4.
Ta bort priserna bakom 1-3 så det körs för att vinna.


Sätt max 10 tusen 4-8 plats så kommer det köras mer för att vinna.


Har man inte djur nog så ställ inte upp, bara sämre att ha en massa klunghästar som är ivägen och nöjda med en 5.e placering eller?

I 100 m sprint för herrar så får alla eget spår typ fram till upploppet dom som är sämre blir sist dom som är bra vinner enkelt iaf på v75 där det är pengar som är nått att vinna. 8 hästar på rad max

Senast redigerad av shjuve9le den 2021-05-07 klockan 19:50.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-07, 19:57   #25
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Lite spridda tankar om varje lopp:

Nog borde väl Honey Mearas för Redén vara närmare spelad Sherry än den är?

Cadiz 7% efter nedstrykningen gillas.

Rome Pays Off bara 9%? Har imponerat rätt bra för en import, svårbedömt startsnabbhet men kan nog en del. Bergh ganska uppåt, viker sig Nordström när det finns snikspår?

Skevt igen till andrahandaren, Gocce till 15% på det läget tycker man om!

Tyson och Eclipse, 2% på Dahlén och Kolgjini är nästan alltid på tok för lite. Frodo är bättre än 4% också.

Alhambra och Alegra garderar man definitivt med!

De 4 minst streckade kan man hoppa. Skippar nog Delia som favorit också. Ecurie är man ju lite småförälskad i, vid spik blir det den!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-07, 20:09   #26
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56887
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Lite spridda tankar om varje lopp:

Nog borde väl Honey Mearas för Redén vara närmare spelad Sherry än den är?

Cadiz 7% efter nedstrykningen gillas.

Rome Pays Off bara 9%? Har imponerat rätt bra för en import, svårbedömt startsnabbhet men kan nog en del. Bergh ganska uppåt, viker sig Nordström när det finns snikspår?

Skevt igen till andrahandaren, Gocce till 15% på det läget tycker man om!

Tyson och Eclipse, 2% på Dahlén och Kolgjini är nästan alltid på tok för lite. Frodo är bättre än 4% också.

Alhambra och Alegra garderar man definitivt med!

De 4 minst streckade kan man hoppa. Skippar nog Delia som favorit också. Ecurie är man ju lite småförälskad i, vid spik blir det den!
Mitt enda förtidsspel en platsdubbel på Tyson D mot Hennessy Am i kungapokalen Till väldigt högt odds. Över 50 ggr om jag minns rätt. Hennessy Am två loppi kroppen och inte spår 12 nu som i försöket. Står skor och vanlig vagn men enligt intervju ska det ändras till bike och barfota samt norsk gas för första gången i morgon.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-07, 20:18   #27
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Mitt enda förtidsspel en platsdubbel på Tyson D mot Hennessy Am i kungapokalen Till väldigt högt odds. Över 50 ggr om jag minns rätt. Hennessy Am två loppi kroppen och inte spår 12 nu som i försöket. Står skor och vanlig vagn men enligt intervju ska det ändras till bike och barfota samt norsk gas för första gången i morgon.
Ok jag kör en liknande dubbel då, Mister Donald 8ggr och Gobi Princess 6ggr.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-07, 20:31   #28
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

V75 på Åby med Drottningens och Konungens Gustaf V pokal med Paralympiatravets final som grädde på moset. Fantastiska lopp
Bara sporten gör att man kommer njuta av loppen men det blir ju inte sämre om tankarna och sina idéer sitter.

Sedan några tankar om Problemet i Onsdags. ATG är förmodligen Sveriges sämsta företag som gång på gång behandlar sina kunder illa. Det finns inget annat företag som när det går åt helvete så är man tyst i stället för att agera. Och det finns inget annat företag som hela tiden klarar sig undan.

Jag vill gärna se ATG skicka ut en undersökning vad alla tycker om de och det ska göra av en neutral part och läggas ut offentligt sedan. Jag tror under över 90% kommer dissa ATG hårt.

Men Sveriges fegaste företag gömmer sig. Nu går det inte heller att posta längre inlägg på sina egna tillsammans bolag (Butiker går bra) Blev även fel där men vem har räknat med något annat?

Nu går vi vidare


V75-1 Jag tror faktiskt favoriten får det tufft att vinna detta trots 6 raka segrar

För det först är jag inte riktigt säker på att hon håller spets fast hon är kuslig snabb ut och för det andra om hon kommer eller sen skulle bli släppt så tror jag Bergh kommer tidigt och sätter upp tempot. Det borgar för att många kommer med i matchen.

3 Fifty Cent Piece 18% måste rankas etta här efter försöket hon gjorde. Dödens och vinner på 1,12,4 och hon gick för drivning 600 kvar men vilket steg och vilken kämpe. Fick lite Hilda Zonett vibbar av det loppet. Hon kommer vilja ha hårt tempo hela vägen och det lär hon fixa. Klar första häst

2 Honey Meras 18% gjorde det också bra från dödens. Ny rycker man alla skona och jag tror det finns växlar här och hon får ju garanterat ett kanonlopp härifrån

5 Kirsi Boko 1% tycker jag var kvalets läckerbit. 1,09 sista 500 från bakre leden med snabbast fart över mål borgar för att hästen är på G. Hon är också startsnabb så jag tror man kommer ladda här och vem vet. Hon kanske får ledningen men lär nog släppa men vilket bra lopp hon får

1 Eagle Eye Sherry 44% kan man ju inte blunda för och jag tar ju inte bort henne på en gardering men hon är bara ett 4 streck för i ranken. Jag tror hon blir synad här.

4 Namaste 10% har man blivit imponerad av i de senaste starterna. Ända problemet här är att hon inte är hypersnabb ut och spåret kan faktiskt bli en fälla då det finns stor risk för vinge. Kapacitet mässigt har det men risken är som sagt ett tufft upplägg.

9 Nikita Sunrice 2% gjorde jag ett plus efter kvalet. Om hon kan hålla rygg på 1an så kommer hon få ett kanonlopp och hon är lite underskattad här. Tänk om Roger N skulle få vinna Drottningens.

6 Sayonara 2% var hårt spelad senast och höll bra. Hon är kvick iväg så det känns som det kommer att laddas. Wallin vann detta lopp för 2 år sedan så han vet vad som krävs att ställa ordning hästen.

10 Bank Wise As 3% borde väl vunnit senast för att få bättre betyg. Men samtidigt tror man hästen går fram med loppet. Inte borta trots läget


Rank V75-1
A 3
B 2-5-1-4-9-6-10
C 7-8
D 11-12



V75-2 En riktig öppen historia detta och här känns det som allt kan hända

2 Flirting Diamond 17% har siktat på detta lopp ett tag. Barfota runt om, samt rycktussar borgar för man går allin. Hästen ser väldigt fin ut för dagen och jag tror att man kommer fram tidigt här.

8 Cadiz 7% hade nog blivit favorit med ett bättre spår. Nu bortglömd. Kolla hur den leker hem loppet på Åby för 2 starter efter en riktigt dålig värmning. Flemming har en häst som kan vinna från Dödens.

6 One Deep Valley 8% är spetsbudet här och det innebär att Björn kan bedöma taktik här. Nu när 7an är struken så rankar jag upp hästen och Björn från ensamt springspår.

4 Kryptonite Hanover 18% har fart och kapacitet men 4e spår är ingen höjdare. Man tror ändå på felfri avgång och det ska den med vid gardering.

3 Unacerveza Broline 18% såg riktigt fin ut vid segern på en mycket bra tid. Men är inte snabb ut i volt och brukar behöva trav in sig de första meterna så det kommer bli tappstart.

1 Donato Frecel 7% säger man från Norge är en bra och lovande häst men den har inte imponerat av de loppen jag sett i arkivet. Men den är startsnabb ut och man vill vinna detta lopp.

9 Beckham 14% ser jag att många tidningar och spelsajter rankat 1a vilket gör mig tveksamt. Man har bara en gång förut startat han i volt då han är erkänt knepig med det. Även man säger att hästen har stabiliserats så bedömer jag stor risk för galopp då kusken vill vinna på V75.

Rank V75-2
A 2-8
B 6-4-3-1-9
C 12-5
D 10-11



V75-3 En motiverad favorit men 71% är ju på tok för mycket i %

Om tittar på hur loppet blir kör så räknar hela Sverige att Önas Prince sitter i spets. Men 3 Jacoby Keeper kan svara ut och man tester jänkarvagn men visst är det bra med rygg ledaren och fina pengar att köra om. Men återigen har Bergh en pansarvagn och det lär bli tempo här vilket kan borga att Favoriten inte får sitta i fred.

4 Önas Prince får absolut första strecket men som megafavorit i en final känns det tufft. Får en känsla att han får Bergh över sig tidigt och det kan bli tufft.

3 Jacoby keeper 5% kan ju få sitt drömlopp här med rygg ledaren och det blir körning. Tidig på varje bong vid gardering.

6 Rome Pays Off 9% rycker man skorna och de har man gjort en gång tidigare och det var i hambot. Det här är i mina ögon en blivande kanon och bli inte förvånad om Bergh kuppar och försöker snuva favoriten på spets. Bergh och storlopp har alltid en räv bakom örat.

10 Hombre D. 1% springer man inte ifrån oavsett tempo. Jag tycker det var den häst som såg ut att gå fortast över mål i kvalen och får den som är skrällen i loppet

9 Maesteraemon 4% är en spännande jänkare som man rycker skorna och kör med jänkarvagn. Att det är samma ägare som till 6an gör ju att det bör bli hårt tempo.

2 Wild West Diamant 6% drog svartepetter här. Den tyska derbyvinnaren är en av de bästa hästarna i loppet men den är ju inte snabb ut vilket gör att här blir det trafikproblem. Det är nästan sorgligt att dra jackpott i lottningen och sedan är det nattsvart. Måste ha tur


Rank V75-3
A 4
B 3-6-10-2-9
C 5-8-7
D 11-12



V75-4 Jag tror jag har en vinnare från bakspår även om det är Åby.


Analysen bygger mycket på att det är många som kör och det blir hårt tempo så tror jag min drag vinner detta med tussar och hela baletten kvar.

10 Billi Time 16% är visserligen 8 år men matchas väldigt försiktigt. För 5 starter sedan bollade den med en häst som Oxidizer och var spelad till 1,5 då. Sedan två raka lekstugor, innan han kom till Åby på V75 och blev spelad till 1,9. Inte som bäst men ändå bra. Jag tror den här hästen kan springa en låg 11 tid och jag tror att Flemming har väldigt god chans att vinna detta lopp

4 Z.Boko 40% och klar favorit här. Snabb ut men det är alla från spår 1-6 och gissar på att alla vill ner till plankan men det kan gå fort första 500m för favoriterna som då är sårbar. Slår inte 10an om det går undan från start.

5 Alpago W.F 15% som såg fin ut i Sverigedebuten senast och det här är en van sprinter. Men frågan om den har farten för som krävs för vinst.

2 Milos Gandador 3% är lite underskattad som allt som oftast glöms bort i loppen. Men hästen har fart och speed för att kunna dyka upp där framme.

8 Gazza B.R. 3 % har ett riktigt dåligt läge men om det blir fart som jag tror så kommer den komma ner i 3 utv typ. Men risken är stor att den får dra fram 10an sista 800m. men hästen har fart för skrälla.

Rank V75-4

A 10
B 4-5-2-8
C 1-9-6-11
D 3-12-7



V75-5 Ett öppen Bronsdivision där många kan vinna, men jag släpper inte min häst

2640m betyder att det är svårt att köra loppet i badkaret men det känns som många kommer lurpassa på varandra då favoriten har bakspår.

5 Arvid S.H. 4% har jag hyllat många gånger men jag tror också det är Fredrik P nästa stjärna samt faktiskt är en av mina favoriter att vinna Harpers Hanovers om den kommer stå rätt inne. Nu rycker man skorna igen och jag ser fram emot sista 300m när Fredrik ger full marsch.

2 Rackham 28% är ett riktigt råämne som blandar och ger. Om man torskar emot Hail Mary och Power förra året är väl det förlåtet. Det låter positivt från stallet

6 Uncle Töll 15% blir nog veckans stallskrik eller kommunalare vad man än väljer. Spets och slut säger flera stora tipsers och från stallet låter det väldigt positivt. Tycker ändå inte distansen är en fördel men visst ska den med vid gardering

12 Oracle Tilly 6% vann en Final för 4 starter sedan och klättrar i klasserna. Har visat att den har det mesta och ska inte glömmas bort här.

7 Mas Capacity 2% har en styrka som få. Nu flaggas det om första barfota för första gången i livet. Hästen har avslutat under 1,10 sista 7-800m flera gånger och får man en extra växel så då kan det bära långt. Se upp!

1 Usain Töll 3% har kapacitet att vinna för detta lopp och kommer garanterat få ett riktigt bra lopp på rygg ledaren här. Tror att har man höga tankar genom att komma hit

10 Easy Cash 30% är mina ögon omgångens sämsta favorit. Den kommer inte bli släppt till spets, den kommer få göra grovjobbet och dom kommer lurpassa på hästen. Nej den här kommer få mycket svårt att vinna även om det är en otroligt fin häst.


Rank V75-5
A 5
B 2-6-12-7-1
C 10-9-8-11
D 4-3


V75-6 Här är jag ganska säker på att det är spets och slut som gäller.

Två hårt spelade hästar och bara en av dom kan köras i spets. Och den vinner tror jag för det. För vem ska dra upp tempot sedan?

3 Milady Grace 46% felade helt omotiverat senast. Hon är normalt inte osäker och jag tror man håller ut 4an och kommer släppas till spets. Hon är klassen i gänget och jag tycker det ska mycket till att slå henne då denna stoelit inte är den bästa.

4 Allegra Gifonti 29% gjorde det bra senast men är också en nybliven 5 åring men har inte hårdheten som min tipsetta har. Men frågan är hur Mika fors kör här.

5 Queen of Trixas 2% är skrällen i loppet. Det blir ju inte sämre att man siktat hit och det andas optimist från stallet.

11 Gina Meras 2% har fått hårdheten i Frankrike och jag tror den här hästen kommer få ett bra år men läget är tufft

2 Alhambra Mail 9% gillar jag ju och har spikat den flera gånger. Men jag tror inte den vinner debuten i Stoeliten direkt


Rank V76-6
A 3
B 4-5-11-2
C 1-10-7
D 6-12-8



V75- 7 Höjdpunkten på denna lördag och ett fantastiskt lopp

Vilket startfält det blev. Alla kan vinna vill jag lova men hur kommer det bli kört. Franska kuskar har ingen respekt för svenskar men det är en svensk som de har respekt för i alla fall.

8 Ecurie D. 20% får mitt första streck alla dagar i veckan. Goop kommer sända iväg och är det någon kuskarna har respekt för så är det om Goop kommer tidigt. Tror nämligen att Björn sitter i spets efter 400m och jag tror den här blir mycket svår att slå då. Men ingen garantispets

1 Floris Baldwn 1% är han där igen och tjatar om den här hästen? Är han full eller vad? Jag håller denna häst som en av mina favoriter i Elitloppet även om många inte tror mig. Vilket underbar resa den kommer få härifrån. Rygg ledaren lär det bli. Se upp!!

4 Delia Du Pommereux 23% kanske är värdens bästa sto för närvarande och hon kommer inte hit för att bli två. Slagit Face time Bourbon regelrätt i år. Säger det mesta.

6 Aetos Kronos 15% kommer tillhöra eliten i många år. Jag tror att den blir farlig om den får sitt lopp och jag blir inte förvånad om den kommer ute i banan på upploppet.

10 Very Kronos 10% har dragit nitlotten här. Men visst har den kapacitet att vinna för det är en av Sveriges största hopp i Elitloppet. Det vore fantastiskt om den skulle få vinna det här loppet

5 Who´s Who 20% får jag en känsla att det blir ett tufft upplägg och tredjespår och får en känsla att den kanske få backas sig sist och ge upp loppet. Men jag har kommit fel på Örjan förut.

2 Gelati Cut 6%
kommer hit i angeläget läge för att försöka vinna. Det kommer köras oavsett tempo och den är relativt snabb ut så det kommer gå undan hela vägen.


Rank V75-7
A 8
B 1-4-6-10-5-2
C 9-3-7



Oavsett vad man än tycker så kommer det bli en underbar lördag. Lycka till allesammans

/jiwa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7), Bridgeman (+20), Liisa (+10)

Senast redigerad av Jiwa den 2021-05-07 klockan 20:44.
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-07, 20:32   #29
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 658
Sharp$: 50008
Standard

Jens Sjödén V75 Åby på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-07, 21:29   #30
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 151
Sharp$: 659
Standard

Spännande att både Jiwa och gossarna i "Travsnack med Sharps" har 5 Arvid S.H som förstahäst. Det har jag också.
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td