|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Bank Wise As och Oracle Tile grymt lite procent på dessa hästar idag.Travspelarna får inte glömma bort Wild West Diamant som har fått ett lopp i kroppen är inte sämre nu och utmanar Önas Prince om segern men läget är inte bra.
|
|
|
|
#32 |
|
Varför kör Johan U. Aetos Kronos och inte Magnus A Djuse - är han avstängd, eller?
|
|
|
|
#33 |
|
Korrekt! Felaktigt bruk av körspö, ibland kan kuskar få dispens till stora lopp men inte just när dem är avstängda pga. drivningar om jag har rätt info.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Elian Web struken så Ecurie D. ner ett hack i banan.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bommade helt Mas Capacity igår, 2% på den är snurrigt.
Båda spring strukna i andra nu, Donato 8% kan spåra? Ecurie 20% borde vara troligaste vinnaren, trolig att ta sig till ledning och svårslagen? Måste öppna extrabolaget idag, den här omgången är för intressant och borde göra sig för reducerat.
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Klistrade du in HELA hans välgenomarbetade alster enkom för att påpeka att han skrev fel kusk...?
Bra jobbat, men lite skitnödigt, kan jag tycka...
|
|
|
|
#39 |
|
Bolagssystemet har idag två favoritspikar, två 2-3-hästarslås och tre garderingslopp, där jag hoppas ha med en skräll.
1) 1 r3-2 (Björn tar ledningen lätt med snabbstartande 1, som är kullens drottning) 2) 1,2,3,4,5,8,9,10,11,12 r4-2 (vem som helst kan vinna detta stolopp. Hoppas på en skräll) 3) 4 r6-2 (favoriten 4 är hypersnabb från start och styr loppet. Värsta konkurrenten 6 får dödens) 4) 1,2,4,5,6,10 r8-9 (favoriten 4 imponerar med segrar i Norge. Möter nu danske 10 och italienaren 5, som är här för att vinna. Erik kan hålla ledningen med 1 och snuva hela bunten. 6 går bra för Jepson. Mimmi - idag tar vi dom till skrällodds) 5) 2,6,10 r9-12 (2 har bättre utgångsläge än 10. 6 lurar i vassen och tar favoriterna med rätt löpning. Lycka till ni som tror på legenden om "Starke Arvid") 6) 3,4 r2-1 (4 tar ledningen och släpper inte. Favoriten 3 imponerade i årsdebuten till den obegripliga galoppen kort före mål med vinsten klar) 7) 1,2,3,4,5,6,8,10 r9-10 (ett spännande travlopp med klassiga deltagare. Min vinnare är 10 Very Kronos, som idag tar av skorna och slipper slå sig på knäet i svängarna och därför galoppera. Ett fynd till 11 %. Men övriga är tuffingar och jag vill inte tappa sju rätt. 9 bantas pga budgetskäl) Kostar 1440:-. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Tufft spår för Taxi Out men hästen är startsnabb och gör bra lopp mest hela tiden. Ofta med där framme och vinner även numera. 2%.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ruskigt taggad för dagen, grym sport! Fram med era bästa drag så ska jag komponerat ihop en (förhoppningsvis) spännande lapp!
Beställde hem Åbys fina programblad dagen till ära med fin läsning! Bl.a. ett lite urklipp ur Johnny Takters kommande biografi. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Mina spikar blir idag Fifty Cent Piece och Allegra Gifont... Chansar bort Kryptonite Hannover (galopp), Billie Time (Hinner inte med när Flemming sover), Whos Who (för grön för dessa), Ecurie D. (slut?) och Very Kronos som inte såg bra ut senast - skoryck löser inte allt och bakspår - NEJ!
Lycka till, alla!
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
|
|
|
|