|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#32 |
|
Usch, den där kunde jag bara inte betala för på mina 9 streck. Snacka om maxlöpning och det tröga öket segade sig förbi.
|
|
|
|
#33 |
|
Eget försök idag, börja bra
![]() V75 Inlämnat: 2021-05-16, 14:31 Charlottenlund Söndag 2021-05-16 Start: 15:02 Kostnad: 495,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 8, 9, 10, 13, 15 2: 2, 5, 10 3: 1, 2, 3, 6, 9 4: 5 Bengurion Jet 5: 3 Staro Obrigado 6: 3 Cyber Lane 7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 6x3x5x1x1x1x11 = 990 rader. 990 x 1 x 0,50 kr = 495,00 kr. Totalt: 495,00 kr. Rättningskod: MQL STC JCB Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+4) |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Oj vad anonym Vagabond Bi var, klart de blir tufft när de kör så pass snabbt där framme men Uhrberg hade inte ens att köra med ute i spåren överhuvudtaget.
De här var ju klasser sämre han mötte jämfört med senaste starterna.. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
SV´s rubrik:
V75-1: Finns det något bättre än att inleda en V75-omgång med en superspik?! Nån som vet, vilken de spikade? |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ska Fredrik Persson ta två raka på V7??
Inte mig emot
|
|
|
|
#40 |
|
Mycket märkligt lopp. Tilläggshästarna chanslösa. Sjunnesson höll ett högt tempo men föll på eget grepp. Persson fick en smörresa och vann enkelt. Men visst var tysken lite blek.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Gott att Persson's sträckte på sig ... :-) (hade dött lite annars) :-)
https://www.jokersystemet.se/__pdf/N...WEDvJWoJq4.pdf |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Vet inte om det är sättet de filmar på men det känns som loppen går sakta och att det är omöjligt att avancera framåt i spåren överhuvudtaget, eller så gick det jättefort bara att jag inte uppfattar att farten är hög. Summa summarum lär bli många vinster från främre delen som vanligt på charlottenlund.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Persson är efter namnet som gäller på Lunden idag. Tredje gången gillt med gamle slitaren Slide So Easy i start 118 ? Nä knappast men jäklar vilken 12 årig elithäst.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Jävla krigare alltså!
|
|