Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-05-15, 21:37   #1
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

V75 Charlottenlund Söndag


Tänkte kicka igång tugget!

Mina tidiga spikar är 10 Ultra Bright och 7 Edens Boy.

9 Starp Leonardo & 10 Tycoon Conway Hall kan komma in i matchen ifall det blir fart på tillställningen till trevlig procent!

6 Cockstile känns fällbar i årsdebuten men ff inte hur man ska behandla megafavoriten 3 Cyber Lane...70% är iaf på tok för mycket

3 Taxi Out passas i avslutningen!
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-16, 08:38   #2
 
Reg.datum: okt 2020
Inlägg: 20
Sharp$: 368
Standard

Härligt!

Ser ut att bli en mycket spelvärd omgång och känns som att det finns två vägar att gå, antingen spika stora favoriter så som Cockstile och Cyber Lane(känns överlägsna om de har vaknat på rätt sida) tillsammans med skrälljakt i de övriga loppen som känns öppna. Alternativ två blir att hoppas på favoritfall och bli lite mer kreativ med spikarna.

Just nu är mina spikar Bengurion Jet och Edens Boy, men är nyfiken på att höra och se hur Cockstile ser ut. Om allt går bra idag vill man tydligen se honom i Elitloppet igen så om formen finns där så kommer han att krossa övriga motståndare. Då blir det spik.

Sedan vill jag varna för Taxi Out i avd 7, har ruggig feeling på att vi kommer att få se en bra prestation från den hästen idag och hade jag varit modig hade jag nog chansspikat. Som det ser ut nu kan det bli lås på denne och Il Dulce Boko.

Någon som vet om man ska akta sig för att underskatta danskarna på hemmaplan? Brukar de vinna lopp av den här kalibern på hemmaplan även när motståndet är så hårt som det är?

Lycka till idag!
NickNack är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-16, 08:47   #3
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12817
Standard

Lunden Stänkare

Chablis. Ok står hårt inne men räds inte distansen och streckad på 1% !!! Grymt spelvärde trots tufft motstånd.
Gigne Et Droit. Distansgynnad grodätare med perfekt läge. 10% är mums.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-16, 08:51   #4
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12817
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NickNack Visa inlägg
Härligt!

Ser ut att bli en mycket spelvärd omgång och känns som att det finns två vägar att gå, antingen spika stora favoriter så som Cockstile och Cyber Lane(känns överlägsna om de har vaknat på rätt sida) tillsammans med skrälljakt i de övriga loppen som känns öppna. Alternativ två blir att hoppas på favoritfall och bli lite mer kreativ med spikarna.

Just nu är mina spikar Bengurion Jet och Edens Boy, men är nyfiken på att höra och se hur Cockstile ser ut. Om allt går bra idag vill man tydligen se honom i Elitloppet igen så om formen finns där så kommer han att krossa övriga motståndare. Då blir det spik.

Sedan vill jag varna för Taxi Out i avd 7, har ruggig feeling på att vi kommer att få se en bra prestation från den hästen idag och hade jag varit modig hade jag nog chansspikat. Som det ser ut nu kan det bli lås på denne och Il Dulce Boko.

Någon som vet om man ska akta sig för att underskatta danskarna på hemmaplan? Brukar de vinna lopp av den här kalibern på hemmaplan även när motståndet är så hårt som det är?

Lycka till idag!
Se upp för Flemming, Jörgensen, Juulemannen och Westergaard. Dessa herrar har bra chanser idag att vinna på hemmaplan trots tufft internationellt motstånd.
Högklassig travsport på Lundén idag.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-16, 08:59   #5
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NickNack Visa inlägg
Härligt!

Ser ut att bli en mycket spelvärd omgång och känns som att det finns två vägar att gå, antingen spika stora favoriter så som Cockstile och Cyber Lane(känns överlägsna om de har vaknat på rätt sida) tillsammans med skrälljakt i de övriga loppen som känns öppna. Alternativ två blir att hoppas på favoritfall och bli lite mer kreativ med spikarna.

Just nu är mina spikar Bengurion Jet och Edens Boy, men är nyfiken på att höra och se hur Cockstile ser ut. Om allt går bra idag vill man tydligen se honom i Elitloppet igen så om formen finns där så kommer han att krossa övriga motståndare. Då blir det spik.

Sedan vill jag varna för Taxi Out i avd 7, har ruggig feeling på att vi kommer att få se en bra prestation från den hästen idag och hade jag varit modig hade jag nog chansspikat. Som det ser ut nu kan det bli lås på denne och Il Dulce Boko.

Någon som vet om man ska akta sig för att underskatta danskarna på hemmaplan? Brukar de vinna lopp av den här kalibern på hemmaplan även när motståndet är så hårt som det är?

Lycka till idag!

Gjorde en check på danska hästar under Copenhagen cup-omgångarna de senaste 7-8 åren på V75.

Totalt streckade 675 % på V75. Vann 10 gånger (motsvarande 1000 %).

Danska hästar under copenhagencup-omgången: 1000 / 675 = 1,48 i spelvärde

Så verkar vara underspelade. Någon dansk skräll kan det nog vara bra att ha med.

V75-procenten på danskarna som vunnit.
9,51 %
3,87 %
26,33 %
6,15 %
3,54 %
20,92 %
47,93 %
11 %
0 % (under 0,5 %)
14 %

Totalt 117 startande danska hästar.

Genomsnittlig V75-procent: 675 / 117 = 5,77 %
Genomsnittlig segerprocent: 1000 / 117 = 8,55 %
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NickNack (+20), TOBYTYKE (+5)

Senast redigerad av Tipsb den 2021-05-16 klockan 09:13.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-16, 09:26   #6
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5719
Standard

Upplagt för röda Armen idag. Jag går för det iaf
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-16, 10:16   #7
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57013
Standard

Härlig sport men få spelare som seriöst kan påstå att dom kan sätta in hästar från Italien, Danmark, Norge, Holland, Frankrike mm mot varandra i lägre klasser. Har nog aldrig körts en V75a med så mycket för de flesta okända ekipage från så många olika länder inom samma streckspel. Ska bli kul att titta på dock. Äntligen tid för lite trav idag.

Cockstile måste vara omgångens mest överspelade. Att en häst som varit så svårt skadad att den nästan fick tas bort och rehabiliterat i 8 månader och nu gör comeback för okänd tränare och kusk på icke optimal balans ens ska vara i närheten av vad den visade för ett år sedan blir ju bara ren gissning och att då följa strömmen och tro det känns inte så spelvärt.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-16, 10:18   #8
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Rätt trevlig omgång där man nog bör ta ut svängarna rejält i systemkonstruktionen.

Det är svårt för alla att korrekt bedöma vinstchanser när hästar från Frankrike,Danmark,Sverige, Tyskland,Holland och Italien som inte brukar möta varandra ska göra upp om segern.

Så hur ”experter” och betaltjänster bedömt loppen ska man nog ta med en nypa salt i dag.
Hittar man något man gillas själv ska man gå på det oavsett hur låg streckprocent det är.

Att spela emot det som streckas hårdast är nog inte helt fel.


Själv hittar jag direkt lågprocentare som jag absolut vill ha med. T.ex Africa Bi i avd 1 till 2,5%
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-16, 11:22   #9
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4110
Standard

Att tänka på för er som spelar idag.

Observera att i V75-3 på Charlottenlund startar endast ekipage 1 till 6 i första ledet bakom startbilen eftersom det är sprinterlopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+6), qwerta (+3)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-16, 11:31   #10
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ser inget moln på himlen för Cyber idag, den sväljer jag gärna till 67%! Avd 1,3,5 ser jag som troligast att man kan få sig en lågprocentare idag. Red mile brodde, Payet de, Slide so easy, Joker of steel t ex.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-16, 11:37   #11
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ser inget moln på himlen för Cyber idag, den sväljer jag gärna till 67%! Avd 1,3,5 ser jag som troligast att man kan få sig en lågprocentare idag. Red mile brodde, Payet de, Slide so easy, Joker of steel t ex.

Cyber Lane är väl något överspelad men helt klart rätt favorit.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-16, 11:42   #12
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12817
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Upplagt för röda Armen idag. Jag går för det iaf
Arméchefen sitter ju i arresten så lilljunkern får hålla ställningarna i loppen.
Kan nog bli en och annan seger till The Unters.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-16, 11:44   #13
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 011
Sharp$: 823
Standard

Funderar på att chans spika nr 10 ,ganyboy med Adrian,verkar gilla lång distans och den har gått bra tider på distansen,fågel eller fisk,ptjaa,kan gå,eller låsa med 2 hästar vagabond bi men känns ut som de kanske bli jobbigt för dom på 40m tillägg,får se efter värmningarna.en spik klar iallafall,italienaren i avd 4,lurar även på att spika PERE UBU avd7
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-16, 11:53   #14
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Cyber Lane är väl något överspelad men helt klart rätt favorit.
Tycker faktiskt inte det, "klar" för spets, unikt travsäker, och väldigt låg risk för rejäla överfall under vägen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-16, 12:09   #15
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 52
Sharp$: 243
Standard

Hur svårt ska det var att få fram startinformation för alla hästar när någon av grannländerna arrangerar v75? ( eller någon annan spelform kan tilläggas)
Startar hästen i Sverige, så får man upp alla tidigare starter...patetiskt.
ostkaka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td