|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
Nja, i Sverige får man inte skriva något så troligtvis inte... Sedan så var det ingen som nappade på mitt dåliga skämt. Repotern sa "race" som i lopp, på engelska, inte ras. Bra att ingen fick tuppjuck - det hedrar er!
|
|
|
|
|
#197 |
|
Banned
|
Micke Nybrink- nu vill det till att inte Kihlström kör för att bli tvåa?
Skoglund- Har det verkligen hänt någon gång?? ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Mitt V75-system gav tre femmor och 321 pigga kronor tillbaka på 180 satsade. Kan man dra sig tillbaka och leva på räntan
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Fruktansvärt bra sport idag måste man säga. Nästan mer än man förväntat.
Ett lopp kvar. Sedan dags med första analys av V75 nästa lördag . Känns lagom att ta paus till dess med travet och spelet efter denna fantastiska helg helt fokuserad på trav. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Difsteve (+5) |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Stabila odds på elitlopppet. Tror inte på Vivid wise As men alla de intervjuat i sändningen tror typ att den vinner 4 ggr...
|
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
Vajvid Vajs As.. Hultman
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Mmm, alla lopp på V75 har gått på 1,10 eller under. Fantastiska prestationer överlag
![]() Vill också passa på att tacka alla på forumet som förgyller tillvaron med trevliga och matnyttiga inlägg. Stämningen har överlag varit riktigt fin tycker jag och det kan man dess värre inte alltid säga
|
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Administrator
|
Citat:
Blä!
|
|
|
|
|
#204 |
|
Moni Viking otroligt hårt spelad - det är klart, allt kvar i mål och troligtvis den som gynnas mest av två lopp, hmm! Måste nog lägga ett motspel mot Aetos Kronos nu med detta läge på mitt förtidsspel...
|
|
|
|
#205 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#206 |
|
Tre rader på fem rätt i alla fall, pengarna tillbaka och lite kaffepengar.
Grämer mig rejält över valet av min första spik, stod mellan Odd Herakles och Aetos Kronos. Det blev AK i sista minuten på spelprocent och stallsnack, det kostade mig dryg 8 000 kr. Gardera Odd Herakles... ![]() Nu blir det galopp på DFZ och Moni Viking vinner Elitloppet. |
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Lägger en liten slant nu på Moni Viking från statistik-Jens favoritspår. 6,70 fick jag hos Svenska Spel! Känns som han har allt kvar från försöken och tror det kommer bli tuff körning hela vägen här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+6) |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Älskar mitt förtidsspel, PLATS, på Gelati Cut, till 4.65... Borde ha en hyfsad chans att gå in - lär söka rygg ledaren på Cocciadoro!
|
|
|
|
|
#209 |
|
Blir 1 i spets, alt 2 om den tar en längd släpper inte i så fall. Ecurie D i dödens men släpper till DFZ som ligger i tredjespår. Övriga bakom i andra spår. Örjan börjar trycka varvet kvar, Ecurie går ut i tredje när de andra stöter 400 kvar och så vinner DFZ eller Ecurie D. Personligen hoppas jag på skräll men vi får se.
|
|
|
|
|
|
|
|