|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#211 |
|
4ggr på Vivi Wise As är ett bra odds i min värld. Har varit min vinnare sensate månaden.
Jag lägger en slant. |
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#213 |
|
Hultman; "loppet måste bli ÖVERPESAT"... Hehe, den mannen!
|
|
|
|
#214 |
|
10 618 000 i omsättning i Elitloppsfinalen i detta nu...
|
|
|
|
#215 |
|
VINNARE
Inlämnat: 2021-05-30, 17:57 Solvalla Lopp 12 Söndag 2021-05-30 Start: 18:10 Kostnad: 482,00 kr Vadet gäller startnummer 3 Ecurie D. 1 x 482,00 kr = 482,00 kr. Totalt: 482,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Vad pratar dom om - Gelati Cut kommer ta rygg ledaren - kommer inte ge sig in i någon tokgörning med Cocciadoro...
|
|
|
|
#217 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Han satt och finåkte genom slutsvängen Örjan!
|
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
Don F Zet vinner elitloppet. Vilken insats av häst och kusk. Redens framgångar bara fortsätter. Man trodde italienaren skulle ta det då det inte blev alltför tufft tempo.
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Och nu skall det rövslickas å det grövsta!
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Banned
|
Vad är det med Goop. Hans hästar galopperar och underpresterar jämt. [B][Likaså ifjol när hon fick den italienska hästen, helt under isen. Är han överskattad?/B]
Inte så rolig vinnare. En skattesmitare som köper dyrgripar. Reden som håller masken Duktig tränare är han dock Nu kommer Skoglund rövslicka ja. Senast redigerad av Indianen20 den 2021-05-30 klockan 18:19. |
|
|
|
|
|
#224 |
|
Haha, så klart!!!! Redén/Kihlström i storlopp, att man någonsin tvivlar!
|
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
ÖK är för djävligt skickligt men lika förbannat tråkig - inte en min över mållinjen, trots solklar seger!!!
|
|
|
|
|