Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-06-25, 14:19   #16
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 209
Sharp$: 777
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag testade 50 kr plats på Toddler i avd 1 till 15 ggr och 30 kr vinnare till 25 ggr på Heart Of Steel hos svenska spel.

Toddler är missgynnad av full distans och av spåret men ska gå barfota runt om och med bike för tredje gången. Slutade tvåa senast och i Åbergs nästa i fjor gjorde den också ett topplopp med bike och barfota.

Heart of Steel en av många som kan vinna avslutningen. Blixtrar till ibland med magiska prestationer. Halsopererad i vintras och nu tre lopp i kroppen. Gynnad av strykningen och Cockstile ska tävla med skor bak nu.

Inga toppchanser så klart men känns som spelvärda odds.
Funderar du inte på att göra en komb med dessa två ?
Skulle ge runt 310 ggr degen just nu.

Heart Of Steel kanske kan nå ledningen men är oavsett en bra sprinter.
__________________
Sharp dressed man
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Enkelrad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-25, 15:38   #17
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50100
Standard

Jens Sjödén V75 Kalmar söndag på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-25, 18:53   #18
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 632
Sharp$: 2910


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Jens Sjödén V75 Kalmar söndag på Service Plays
Fantastiskt hoola, på självaste midsommarafton. Kvällen är räddad! Skål
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-26, 09:19   #19
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
Funderar du inte på att göra en komb med dessa två ?
Skulle ge runt 310 ggr degen just nu.

Heart Of Steel kanske kan nå ledningen men är oavsett en bra sprinter.
Jag tror sannolikheten är oerhört liten att båda dessa spel sitter. Skulle vara fantastiskt kul om ett av dom sitter. Så det blev ingen komb.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-26, 10:03   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4767
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Enkelrad Visa inlägg
Funderar du inte på att göra en komb med dessa två ?
Skulle ge runt 310 ggr degen just nu.

Heart Of Steel kanske kan nå ledningen men är oavsett en bra sprinter.
Det är väl en top3 regel i spelskolan, ”gapa inte efter för mycket”. Om man nu har läst ett tag hur Olle lägger spel(som skrivs ut här) så är det väldigt osannolikt att han skulle komba, skulle påverka hans Roi negativt.

Själv har jag spelat Don Cash på plats 4.60, lär väl bli den på DD också.
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-26, 11:23   #21
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 177
Sharp$: 57101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bullo Visa inlägg
Det är väl en top3 regel i spelskolan, ”gapa inte efter för mycket”. Om man nu har läst ett tag hur Olle lägger spel(som skrivs ut här) så är det väldigt osannolikt att han skulle komba, skulle påverka hans Roi negativt.

Själv har jag spelat Don Cash på plats 4.60, lär väl bli den på DD också.
Händer rätt ofta att jag spelar dubblar hos nätbolagen, men då handlar det oftast om 5-6 hästar som väljs ut, plats på några och vinnare på någon/några. Då är det oftast till odds på 3-10 ggr och brukar räcka att en av dubblarna sitter för att det ska gå ihop ekonomiskt. Sitter fler kan det bli riktigt bra netto. Mycket lättare än att lira V75 men det ger å andra sidan ingen chans till de storvinster som V75 spelarna drömmer om.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-26, 12:42   #22
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Varför är det så då?
Midsommar =tradition
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-26, 12:51   #23
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Nu är det dags att komma med en analys och rank inför en av de bästa omgångarna på hela året. I år blir det tyvärr igen att inte vara på plats men man får nöja sig med att sitta hemma med lite öl och laptop på verandan.

Önskar er alla lycka till och hoppas att några av mina tankar och rank kan hjälpa någon. Nu kör vi


V75-1 Är spik eller alla som gäller. Det är svårt att bena ut.

Jag tror mig ha en bra tipsetta och en möjlig chanspik men det är väldigt öppet lopp och här kan det skrälla för det är 12 bra hästar i denna Silverdivision. Spetsstriden kan bli tuff

2 Zio Tom Jet 17% är startsnabb och är min favorit här. Jag råder alla kolla på senaste loppet hur mycket krafter han satt kvar med och när han rykte tussarna så han inte få igång farten. Men start på näthinnan så tror jag han springer en låg 11 tid denna gång och då blir den svårslagen.

8 Adde S.H 8% är min andra häst i loppet då den är kusligt snabb ut och kan faktiskt lugga min tipsetta. Oavsett så lär den komma ner i banan och få ett bra lopp. Se upp

5 Hell Patrol 22% har fint rykte men är lite oslipad även om sverigedebuten gav mersmak. Men jänkare brukar bli lite överspelade och behöver oftast fler lopp. Där av 3e rank

10 Jaques Noir 12% tände till i ny regi senast. Men hästen har ju haft ett rykte som en riktigt blivande kanon men oftast fela bort fina pengar. Är den lika bra som senast så blir den att passa

3 Racing Ribb 23% blir favorit men jag rankar den denna gång. Har fått många tuffa lopp i år och tävlat på hela tiden. Denna gång luktar det dödens. Jag tycker det är en stor favorit i fara.

9 Mr Perfection 0% jag vet att jag tjatat sönder denna häst. Men nu är det ett drömläge och det här kan vara en dunderskräll i loppet!

Tycker även övriga hästar med framför allt 12 Västerbo Lexington 8% inte ska glömmas

Rank V75-1
A 2
B 8-5-10-3-9-12-7
C 1-11-6-4



V75-2 Ta så många ni har råd med för det är många som tror på chans här

Många som mellan raderna tror på chans här och då blir det oftast så att man kör som man har bästa hästen vilket gör att det blir svårläst hur det blir kört

2 Kondor Dream 5% får min första streck. Tror man drar till spets och jag tror inte man släpper. Hästen blir bara bättre och bättre och den kan rinna undan om någon av favoriterna tar dödens och låser loppet.

13 Shocking Superman 14% fick äntligen vinna i ny regi. Tror Robban vill visa upp hästen igen och jag tror på offensivt upplägg och det tål hästen.

14 Husse Boko 3% tycker jag är helt bortglömd här. Hästen har ju en talang och nu ser den ut att blomma ut igen. Jag tyckte han hade krafter kvar senast. Jag tycker den är rolig här

7 Gardner Shaw 18% har ju en grym kapacitet men två raka passgång nu. Jag vet att man håller hästen högt men det är lite oroväckande med dessa två senast loppen.

12 Hurricane Silas 19% gillar jag verkligen och den har styrkan som få. Men läget är tuffare nu och dom på bakspår lär sitta i rygg efter 50m och då kommer den få det tufft. Men kommer den till så ska den med på bongen.

5 Thriller N.P 10% har siktat hit efter lång frånvaro. Det kan fattas lopp men kapacitet finns

8 Fort Knox 21% är favorit här. Köptes för dyra pengar som 3 åring men har inte blommat ut ännu. Jag tycker även denna häst är överspelad då jag tror den kommer tappa i starten (50 % galopprisk enligt mig) och sedan få göra loppet i spåren och kommer dra fram de andra hästarna.

Rank V75-2
A 2
B 13-14-7-12-5-8-11-4
C 15-10-1-3-4-9



V75-3 Mycket talar för spets och slut men det låter uppåt på flera motståndare

1 Mellby Free 62% håller jag som det bästa stoet i Sverige. Hon trivs i spets och även om hon kanske är bättre på kort så klarar hon detta också. Kan vara omgångens bästa spets och slut. Men det är också lite oroväckande att hon bara har en start i kroppen och det kan motståndarna utnyttja

3 Hevin Boko 16% är ju sjukt ojämn. När hon har en bra dag slår hon nästan alla från dödens mm. Nu två kanonstarter och Mika fors lär vara offensiv så här blir det att åka av.

4 Ultra Bright 9% är ju Fredrik Persson sjukt nöjd med. Laddat för detta och hemmabana och allt. Jag tror hästen kommer göra ett kanonlopp och den måste med om man garderar.

8 Call me Brodda 4% gjorde ett heroisk lopp senast och jag sa nästa gånga bara att spika. Men läget och motstånd gör att det blir tufft. Men jag tror hon är bra nog att vinna om favoriterna inte har en bra dag.

5 Gina Mearas 8% är snabb ut om man laddar men tar inte en längd på ettan så jag tror man backar här och då kan det bli tufft. Men bra spurt finns.

6 Grand Diva Sisu 1%
som nu gjort två starter emot stoeliten. Jag tror hästen kommer växa in i klassen och letar men en riktigt skräll så ska denna med för fart finns!

Rank V75-3
A 1
B 3-4-8
C 5-6
D 7-2



V75-4 Fem hästar sticker ut och här finns det möjlighet att chansspika för den tuffe.

2 Howdy Quick 18% är min första häst här. Lyssnar man på tränaren har hästen ju redan vunnit känns det som. Hästen grymt bra senast och Tränaren vill vinna på sin gamla hemmaplan.

1 Behind Bars 18% sa man tidigt att det här skulle bli en stjärna. Många skador har satt stopp för hästen men nu är den på gång. Kan spets och då är det hästen att slå

3 Napoleon Cash 39% ser ut som en ångvält som bara ska först i mål. Lär få göra grovjobbet även denna gång och tycker 1 och 2 har bättre chans

12 Titan Yoda 14% har ju gjort två grymma starter i regi Jennifer Persson. Man låter inte uppgiven trots spåret och här lär det sändas fram om tempot stryps.

6 Das Auto 1% är helt bortglömd här. Men tänk på att hästen är startsnabb och kommer komma ner till plankan. Trots dålig sist så har den varit bra före. Varning till 1% denna gång

Rank V75-4
A 2
B 1-3-12-6
C 9-11
D 8-4-10-5-7



V75-5 Kanske den bästa klass-1 som körts någonsin. Vilka kanonhästar!

Flera av dessa hästar skulle inte göra bort sig i huvudloppet heller. Det är många blivande topphästar med och hur sjutton blir det kört tro? Fort kommer det gå och bli inte förvånad om segertiden här är bättre än kalmarsundspokalen.

11 Balboa Lux 26% ser ut som att vara en häst utöver det vanliga. Farter finns men spåret är ju inte det bästa men det låter som att man bara kör ändå och bra chans ska det vara

1 Benedetto O.P 18% debut i Sverige är ju svår att glömma. Vann med halva upploppet åkandes och helt okörd på 1,12,1. Tufft lopp i Italien och senast var man lika hårt som 11 när de möttes. Barfota runt om och här kommer det laddas även om spets kan bli svårt.

5 Nouba Mum 17% hade vunnit på 1,11,0 om det blivit passgång. Tränaren har ju sagt i början av året att det här kan bli landets bästa sto. Håller henne sjö högt och hon har fart!

8 Hipster Am 10% har övertygat i två Sverige starter. Den här är snabb ut och jag tror laddar vad som går och det är inte omöjligt att den sitter i spets då.

4 Awesome Kronos 11% är lite ojämn men har en grym fart. Även den här är startsnabb och siktar på spets och man kommer göra ett alvarligt försökt.

12 Carrry Cash 2% såg ju bländade ut senast. Får den rygg på 11an här så kan den bli farlig. Se upp

3 Zacapa Grim 5% säger man ska kunna springa en tio tid här. Borde räcka långt men ändå hamnar den sjunde rank för mig. Man blir matt av behöva ranka så här.

9 Reddington 6% gör inte bort säger Bergh men får kanske ändå svårt att slå 2 Baron Frontline 2%. Och då är dom rankade åtta och nia. Jesus

7 Zack Bris 1% gick 1,09 sista 700 senast och här laddar man och tränaren tror på
chans. Jag ger upp

Rank V75-5
A 11
B-1-5-8-4-12-3-9-2-7
C 6-10



V75-6 Kanske är det här dagens bästa spel om det blir kört som jag tror!

6 Easy Cash 23% tror jag nämligen körs sig till spets och sedan tror jag ingen kommer rå på den. Var bra i finalen på valla som tre och nu fått vila upp sig. Kvar i klassen. Jag tror det är riktigt bra chans om det blir som jag tänkt mig.

5 Rackham 17% är en riktigt bra häst men kusken är lite ojämn i humöret. Han säger att hästen kanske är bättre med rygglopp och då lär den ju släppa 6an. Men har det brunnit i några lopp innan så kan han lika bra tok köra. Men jag hoppas inte det.

1 Boston Wise L. 32% är favorit här och visst såg den snuskigt bra ut i Harpers som fastlås. Och senast blåste den gänget trots en omöjlig resa. 1,10,5 trots tredjespår 700 och dödens i 900m vann den synes åkande. Hade den haft ett annat spår hade jag nog spikat den 7 dagar i veckan. Men nu innerspår och utanför sig Björn Goop. Måste ha tur men kommer den loss. Hua


10 Oscar L.A 5%
gillar jag skarpt. Läget är tufft med tanke på att det bästa hästarna har bättre spår men skulle det bli körning så kommer den här hästen in i matchen.

4 Digital Dominance 7% kom 3a i Harpers och sköt till vasst. Tror att hästen hade behövt 500m till för göra sig mer rättvis även om det finns kapacitet för seger.

7 Laradja Vrihthout 9% tror jag kommer klättra i klasserna men står väldigt hårt inne här.

9 Dom Cash 3% kommer säkert köras offensivt i sedvanlig Kolgjini anda.

3 Taxi out 1% samt 12 Global Agrement 1% har fart nog för kunna skrälla men då måste de klaffa till 110% och det lutar inte åt det om man ska gå på min analys.

Rank V75-6
A 6
B 1-5-10-4
C 7-9-3-12
D 11-8-2



V75-7 Spännande lopp på förhand men också nyfiken på hur det blir kört!


1 Cokstile 54% är ju en klasshäst som har en bra spetschans här och då blir den givetvis svårslagen. Men får en känsla att det finns fler som kommer utmana om den och då kan den bli sårbar

6 Harran Boko 13% är jag mest förundra över att både häst och ägare/skötare lämnat Conrad L utan jag läst en notis vad som hänt(säkert missat men otroligt nyfiken) Man hade ju siktet på Elitloppet och är den påställd här kan det bli åka av.

9 Zarenne Fas 4% är sjukt lite streckad här. Förra året gick den mot den värsta eliten och gjorde det bra. Sämre i år men jag tror den är i ordning nu.

11 Brother Bill 7% tror jag kan växa ut och bli en dominerande stjärna om den bara kan få ordning på sitt trav och inte slarva med det. Kan få loppet om det blir körning

8 Racing Mange 5% kan säkert blåsa till spets om den har en bra då den är kuslig snabb ut om man laddar. Frågan är vad Jocke gör. För backar den så är loppet över efter 100m.

3 Forfantome Am 1% är väl den hästen jag skrivit mest om och hussat men aldrig vinner den då. Denna gång ligger jag lite lägre men visst kan Tobbe skrälla med den här.

Tror att 10 Night Brodde 2% och 12 Dragster 1% har lite för dåliga spår här för vinna och 5 Heart of Steel 5% körs ner och chansas invändigt

Rank V75-7
A 1
B 6-9-11-8-3
C 12-10-5-7-2


Nu fortsätter vi midsommar maten och dags ut och grilla lite oxfilé och ta ett par kalla. Livet ska njutas och i kväll blir det fotboll för hela slanten.
Skål på er alla

/Jiwa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
_Edge_ (+25), asgaya3141 (+5), MorganL (+1)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-26, 13:32   #24
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Ort: Stockholm
Inlägg: 84
Sharp$: 14
Standard

Rik?


Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag tror sannolikheten är oerhört liten att båda dessa spel sitter. Skulle vara fantastiskt kul om ett av dom sitter. Så det blev ingen komb.
Bra spel men du blir inte rik på dom. Varför inte komb som föreslogs? Sannolikheten för att den går in är säkert större än den är för
7:an om du nu spelar. Vinnarspel är rätt ointressant i längden.
Kilroy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-26, 21:41   #25
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 632
Sharp$: 2910


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

1:an i voltstart vill jag alltid ha med.
5:an i auto kort vill jag alltid ha med
så Behind Bars och Nouba Mom får bli dagens chansspikar.
Bägge är tredjehandsfavoriter.

Jag brukar för det mesta ha fel, men idag kanske....
Ibland hittar jag rätt trots allt. Det räcker ju att sätta dit spelet
ett par gånger per år för att gå plus. Jag spelar för under 100 spänn
i veckan så 5000 täcker mina årliga utgifter för min favorithobby, V75.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-26, 21:47   #26
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17423
Standard

Fan ska det behöva bli förlängning i Italien-Österrike nu jag som tänkte komma i säng i tid och sätta klockan för ett morgon/förmiddagspass med båten i sjön och dra några firrar...Alltid gött med lite mediterande fiske innan V75 =)

Don Cash känns lite bortglömd i sjätte, ville väl varit med i Harper Hanovers tidigare i år.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 05:20   #27
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Ultra Bright har jag svårt att se torska i Viola Silas lopp.Spets och slut står det i min bok.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 05:47   #28
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

2.Kondor Dream vinnare 20 gånger 250kr 5000kr in

4.Ultra Bright vinnare 8.50 500kr 4250kr in



Kör en DD 20.00X8.50 170gånger 250kr 42.500kr in

Det är ett riktigt chansspel från min sida.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 06:41   #29
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5123
Standard

Så härligt när man skrivit nästagångare på hästar och de dyker upp och nästan går under radarn...

Avd 6 - 4 Digital Dominance som inte fick fritt i Harpers och hade varit livsfarlig om det blivit lucka i sista sväng (som de brukar bli i långloppen)
Jag tror att gode Westholm styr detta loppet från dödens och brisar undan på upploppet.
Bara 6% SPIK OF THE WEEK som Billy L hade sagt.
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-06-27, 08:21   #30
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 816
Sharp$: 37788
Standard

Rackham struken. Här är jag inne på att Easy Cash är en spik. Det låter dock väldigt bra på Nurmos favorit.

Senast redigerad av Shooter den 2021-06-27 klockan 08:25.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td