Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-07-10, 08:36   #16
 
Reg.datum: jul 2019
Inlägg: 140
Sharp$: 440
Standard

Bergh verkar påställd och tränarformen finns ju där. Blir nog minst 2 segrar.
Raden just nu.

1) Spik Vikens High Yield. Är nog bara bäst här och ganska blekt motstånd.

2) 7,8,10,14,15

3) 1,3,4,5. Cyber Lane vinner väl och man sitter med bortkastade rader men Bergh lät väldigt på med Shocking Superman och bricka 4. Short in Cash tror jag inte rundar och slår alla och den har ju dessutom lite pengar på sig, typ passar i silver. Så den åker inte med.

4) Lås på 3,7. Krävs väl 6-7 streck för att vara någorlunda säker men pluskan räcker inte till, så får bli lite chansning.

5) 1,2,3,4,6,11. Tar med Behind Bars trots svag på sistone. Började ändå med 5 raka och tänkte vara med när det är dags igen. Lillunter håller denna högre än Global Beware men inte i dagsläget då det gått lite troll i maskineriet.

6) 1,3,4,5. Har för mig att bricka 1-5 vinner 90% av loppen på 1640a. Då det står 4 bra där så bör det räcka fint om inte nr 2 skräller.

7) Spik Chicharita. Well 11/11 felfri. Det är väl bara o ta en till va :-)
Flyer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-10, 08:40   #17
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Vilken fantastisk omgång och att det är 35 miljoner i potten gör det inte sämre. Hoppas bra man klarar sig undan från regn men det ser mörkt ut.
Idag tror jag det är men än viktigt att komma rätt på sina analyser för det kommer gå fort på Halmstad om inte det kommer för mycket regn. Och jag tycker mig hittat några bra vinnare tills denna omgång. Nu kör vi


V75-1 Blir det spets så är favoriten svårfångad här.


1 Vikens Hige Yield 43% har jag lirat i två raka starter utan framgång. Nu är den plötsligt jättefavorit från ett bra spår. Hästen är snabb ut men det är ingen garantispets för det. Jag tror hästen har en bra chans att leda detta men startern här är avgörande för loppet.

6 Racing Ribb 14% kommer göra allt i sin makt för försöka ta spets och den kommer man inte släppa om man väl kommer ditt. Ej barfota runt om denna gång ska man ta i beaktning men hästen start är avgörande för loppet denna gång.

12 Ingo 1% vill jag varna lite för om man garderar. Hästen har gjort mängder av bra starter i Frankrike och framför allt även gått bakifrån och kunnat avsluta trots lite tyngre lopp. Spår 12 och Volt är ju ingen höjdare men gas glad kusk gör ju att det kan bli offensivt direkt

2 Zio Tom Jet 14% var ett av mina spikförslag senast. Volt gör att jag rankar ner den men den ska absolut med om man garderar loppet

3 Jaques Noir 6% var ju helt grym för 2 starter sedan men kanske lite sämre senast. Man vill ner till plankan och smyga och varför inte vinnarhålet denna gång.

10 Can Lane 10% är ju bra och har hårdheten för att kunna vinna. Men hästen är utlämnad från bricka tio och det måste lösa sig om det ska gå hela vägen.

7 Great King Wine 3% ska inte glömmas från springspår. Italiensk kusk och laddning lär vara aktuellt.

Rank V75-1
A 1
B 6-12-2-3-10-7
C 8-4-11-5-9



V75-2 Final i wångens cup (ungdomslopp) Räkna med att många vill visa upp sig

I dessa lopp på Halmstad så brukar det bli en körning utan dess like. Att analysera hur loppet blir kört brukar gå åt skogen för många och det är svårt att förstå några körningar efteråt. Men det finns en analys att häst 7 kör sig till spets och då!!!

7 Condior 29% har bra förutsättningar att nå spets då det inte finns några riktiga raketer innanför. Ifrån spets släpper hästen inte många förbi sig och har en bra kusk i sulkyn. Tänk om han får köra sig till spets och alla avvaktar varandra för en gång skull. Va lätt det skulle bli

15 Mystic Mom 18% håller jag som fältets bästa häst alla dagar i veckan. Men spåret är inte kul men den har ju en hårdhet ingen annan i fältet har. Två riktigt bra avslutningar i rad nu. Står på tur för seger.

8 Shapes 5% går bra varje gång utan att få vinna. Jag har läst tidigare interjuver med Björn som tycker hästen är bra i grunden och han har sagt att den kommer bli bra med tiden. Barfota runt om och en kusk som vill vinna måste med på bongen vid gardering,

5 Goin To the Limit 2% är varningen I detta lopp. Hemmatränaren som siktat hit och nu rycker man skorna samt ev norsk huvudlag. Jag tror man sitter rygg ledaren här och blir det lucka till slut så se upp. Otroligt bortglömd idag

10 Lucky truc 25% är otroligt hårt spelad varje gång den kommer ut på rikstoton. Gör fina lopp men vinner sällan. Jag är lite rädd att hästen får käftsmällar titt som tät och inte riktigt får den där vinnarskallen som behövs. Jag kan ha fel och visst finns det kapacitet men men.

6 Barnacle 0% har gjort mängder av montélopp nu utan att övertyga. Men glöm inte att det alltid var en varning för denna häst på V75 förra året när den startade. Skrälltips och positiva tongångar från stallet mm.

14 Unico Broline 7% får inte helt glömmas bort här. Hästen har gjort några grymma lopp och även bakifrån kan det gå. Risk för trafikproblem vilket gör att den hamnar längre ner på rank.

Rank V75-2
A 7
B 15-8-5-10-6-14
C 13-3-11-1-4
D 2-9-12


V75-3 Megalampa och hemmabana och perfekt spår. Går det att fälla?

Det är som lite att klura på är de värsta motbuden emot favoriten och spetskörningen är två av Johans Pappas hästar. Varje kusk kör sin häst brukar det heta men men

1 Cyber Lane 72% var med i elitloppet men kunde inte göra sig rättvis från ett svårt spår då. Nu är det favoritläge samt även distans. Inte mycket talar emot men han är så hårt streckad att det lockar att gardera här ändå

11 Short in Cash 7% upphämtning senast är ju en av de värre man skådat på länge. Jag förstår att man är optimistiska ifrån stallet för det här verkar vara en skjutare som blommat ut nu när det blivit lite äldre.

4 Heart of Steel 12% är väl omgångens nyckelhäst om man säger så. Den kan faktiskt ta spets från favoriten om den försöker. Men gör den det? Örjan av alla som ska upp och det känns nästan som Pappa säger. Kör och kryp ner i rygg på Johan. Men kan ha fel här med

3 Forfantome Am 3% skam den som ger sig. Har väl tjatat sönder mig om denna häst men den vinner ju aldrig när jag säger det. Men läget denna gång är smaskigt så jag säger Se upp!

5 Shocking Superman 2% är ju en kanon i grunden. Går väl framåt i regi Bergh men det blixtrar inte om hästen. Men något säger mig att Bergh vet vad han gör eftersom han matchar hästen i guld. Det kanske kan bli en sån där knock out där alla bara står och gapar. Inte omöjligt med tanke på stallformen hos bergh

Rank V75-3
A 1
B 11-4-3-5
C 7-12-10
D 6-8-9



V75-4 Här spelarna missat hästen som har 3 ben i mål. Jag fattar inte

Jag tror jag en överlägsen vinnare här och jag sticker ut hakan och förstår inte att den inte ens är favorit!

Jag pratar om 7 On Dono Lengai 18% Hästen har startat 16 gånger och vunnit 11 och varit 2a 4 gånger och en gång diskad. Hästen var matchad för att starta i Harpers Hanovers och ströks tyvärr då.

Stanna upp lite. Vi pratar Harpers. Hästarna 3 och 4 hade kvalat in klass 2 finalen denna helg på valla och det säger mycket.

Min poäng att det här är en slugger utan dess like och på 2640m och spår 7 i volt så blir det bara framåt som gäller och jag tror faktiskt ingen kan stå emot hästen här. Jag tror inte man åker till Sverige för att vara nöjd med att komma på plats.
Lägg då till att hästen går barfota runt om och man provar norsk huvudlag. Enda torsken i år är emot Hurricane Silas i Danmark över 2950m och var inte dålig.
Nä jag står fast att det här en perfekt spik som en tredjehandare på strecken. Jag känner mig väldigt säker så här på förhand. Men framför allt så tar jag ett beslut och jag tycker grunden finns

Bra startspår, maxad utrustning, man åker långt för detta, bra kusk och alla borde väl tycka att detta är en kanonrygg när Djuse kommer älgande.

Rank V75-4
A 7
B 3-6-1-10-8
C 9-2-11
D 5-4-12



V75-5 Lurigt lopp där de bästa hästarna har spåren 1-4

4 Global Beware 29% kan mycket väl vara en spik här då hästen är startsnabb och är nog den som sitter i spets efter 300m och då är det mycket vunnit. Men något säger mig att man inte kommer låta den glida till spets utan innanför kommer man göra allt för hindra detta och då kan det gå fort första biten.

2 Amalencius B.B 17% tycker jag är spännande med barfota runt om samt att Nurmos plockar ner hästen till Halmstad och Classe upp. Känns som alla tror på hästen och då ska den räknas tidigt här

1 Howdy Quick 20% får åter Crebas i sulkyn. Även här rycker man skorna och sätter på ett helstängt för att kunna ladda vad som går. Hästen är riktigt bra och blir den inte fast så måste man räkna med hästen alla dagar i veckan.

3 Versace Broline 18% har ju gjort flera starter där den varit riktigt bra. Hästen ser ju att vara en häst för derbyt för det finns kapacitet i honom. Bara det inte blir dödens så måste man räkna hästen tidigt här i ett öppet lopp om inte 4an bara får bestämma i spets

11 Behind Bars 7% måste jag nämna också. Det finns fart i denna häst och något säger mig att äntligen får hästen tävla på hemmabana för första gången och det kommer hästen att gilla

Rank V75-5
A 4
B 2-1-3-11
C 12-8-6
D 5-9-10



V75-6 Här tror jag spetstriden blir väldigt avgörande och jag tror jag vet vem som tar spets


5 Laradja Vrijhout 26% trodde jag inte på senast men vilket lopp hon gjorde och vilken startsnabbhet. Nu tror jag det är kort passar hästen bättre och tror hon sitter i spets i i första kurvan. Jag tror faktiskt på mycket bra chans för hästen denna gång då hon springer en låg 1,10 tid utan problem. Det låter även mycket bra från stallet. Jag är medveten om det finns många snabba innanför som kommer ladda men jag tror de inte klarar hålla ut Laradja ändå..

3 Rackham 33% är en riktig kanon som vann på 1,10,2 senast även om den var struken senast för tilltänkt start. Gillar även gå bakifrån och blir det tempo så kommer hästen dyka upp till slut.

1 Astronascente Zac 16% har ju ett kanonläge här och hästen är i bra ordning för dagen. Har inte blommat ut till den blivande stjärna man sa när den kom till Goop. Men det kanske blir upp till bevis inom kort.

8 Oscar L.A 4% har ju inte tur med fortunan på rikstoton. Så fort den anmäls så blir det skitspår. Fart finns så det blir över men den måste ha tur härifrån. Men glöm inte bort om man garderar

6 The Blad Eagle 2% gillade jag vad jag såg senast även om den inte vann. Känns som att det blir bättre för varje start och att hästen kommer vara en sådan där som flyger under radarn länge.

4 Get Ready on tour 8% tror jag drar svartepetter här. Försöker den svara 5an så är den körd för jag tror man kommer försöka. Om inte så blir det dödens och då kört. Jag tar bort den på allt.

2 Quite E Wood 4% har läge för att kunna få det loppet som den vill ha här.

Rank V75-6
A 5
B 3-1-8-6-2
C 4 9-10-7-11-12



V75-7 Härligt Diamantstoet försök över 2640m med många fina hästar.

14 Kali Smart 20% ser fantastisk fin ut för dagen. Vann lätt på 1,09,8 senast hon är lika bra på längre distanser som korta. Det ser ut och vara en allround häst där jag tror Adrian kommer ladda iväg tidigt vilket gör att han får en fördel i loppet.

12 Chicharita 42% kommer med 6 raka och glänser ju i alla sina starter. Klart man måste tro på hästen men Örjan kör ju ibland så passivt att de andra hinner undan.

15 Miracle Title 5% är ju sjukt underskattad varje gång av spelarna. Den står på tur för seger nu och jag tror att den kommer när som. Ett måste streck vid gardering

2 Lovely O.O 8% efter att Bergh stack ut hakan för några starter på V75 och sa att han trodde på vinst för hästen var fin för dagen. Har inte levt upp till det men man är fortsatt positiva från stallet så det är väl bara ta med hästen vid gardering

10 Gitte Silvåkra 4% hänger med i alla tempon och även om hon inte vinner så ofta så är hon med och hugger om det

1 Georgia Am 2% blir helt bortglömd. Stor snackhäst i början av året och spelade hårt på V75 mm När sedan hästen började svika bytte man kuska mm och det ser ut som hon tappade den fina form hon hade. Nu amerikansk sulky och bra läge så tycker jag den är lite spännande här.

8 Beauty Wind 6 % står illa till men Björn lär väl ladda vad som går här och inte omöjligt att den sitter i spets om Björn kör.

11 Rocky My Dreams 4% vet jag väldigt lite om förutom när den startat i Sverige att man tror på hästen och rankar den högt mm. Känns lite tufft men den kan skrälla

Rank V75-7
A 14
B 12-15-2-10-1-8-11
C 7-13-3-5-4
D 9


Var nog med att kolla banan och värmningar idag är ett tips. Det kan ändras mycket under dagen.

Nu går vi emot 7 rätt

/Jiwa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+20), asgaya3141 (+20), Basse (+20), Migge (+10)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-10, 09:10   #18
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 118
Sharp$: 3614
Standard

Enl SMHI appen ska det falla 0,2mm/timme i em, tidig kväll. Då slipper dom väl vattna banan typ, mer än så är det väl inte. Nu har väl appen inte rätt så ofta i och för sig.
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-10, 09:49   #19
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 725
Sharp$: 37592
Standard

Jag ska iväg idag så det blir tidig inlämning igen. Vikens High Yield har toppchans att leda runt om. Rackham är nog bästa hästen i sitt lopp och distansen till trots så har han vettig chans att knäcka de här hästarna efter en förväntad startrusning där fler av dem vill till ledningen. Chansspiken blir Encore Cloc som jag hoppas att Björn kan köra sig till spets med. Därifrån biter hästen ifrån sig bra, dock lite svårt att sätta in mot dessa pållar, men det är ett öppet lopp och folk kommer att sprida strecken.

V75
Inlämnat: 2021-07-10, 11:28
Halmstad
Lördag 2021-07-10
Start: 16:20
Kostnad: 384,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Vikens High Yield (2, 7)
2: 7, 8, 10, 15 (14, 13)
3: 1, 4, 5, 11 (3, 12)
4: 6 Encore Cloc (10, 3)
5: 1, 2, 3, 4, 11, 12 (6, 9)
6: 3 Rackham (5, 1)
7: 2, 7, 8, 10, 11, 12, 14, 15 (1, 3)

1x4x4x1x6x1x8 = 768 rader.
768 x 1 x 0,50 kr = 384,00 kr.
Totalt: 384,00 kr.
Rättningskod: JPZ QHP KQG

Senast redigerad av Shooter den 2021-07-10 klockan 10:28.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-10, 10:15   #20
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Förra veckan spikade jag favoriterna Admiral AS och Click Bait. Efter fyra avdelningar trodde "alla", att det skulle bli dubbeljackpot. Då vann två nollprocentare, som skickade oss alla härinne ut i rymden. Man kunde hoppas på några ynka kronor för fem rätt. Men si vad man bedrog sig. 4 resp. 6 streck i de felaktiga loppen gav 24 femmor, som betalade 8 200 kronor. Idag provar vi igen med två favoritspikar.

1) 1,2,3,6,10 r7-5 (risk att Adrian från springspår "förstör" dirigerandet av loppet för Bergh. Det öppnar för en skräll)

2) 3,5,7,10,14,15 r8-1 (favoriten 7 har spår långt ute på vingen, vilket kan ge trafikproblem. 10 har bäst kapacitet, men bakspår. Typiskt garderingslopp)

3) 1 r4-5 (ingen tar ledningen från dunderfavoriten och då blir det SoS)

4) 1,2,3,6,7,10 r11-9 (här tävlar hästar jag varken sett eller hört talas om)

5) 1,2,3,4 r11-6 (någon med de fyra innerspåren vinner)

6) 1,3,4,5 r10-8 (favoriten 3 ströks i Kalmar senast. Felfri 5 vinner detta. Björn låter uppåt på 1. 4 är snabb ut och vann lätt på denna distans senast - ett fynd till 7 %)

7) 12 r8-14 (förlitar mig på Örjan/Nurmos och spikar favoriten)

Kostar 1440:-. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-10, 10:36   #21
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 142
Sharp$: 56995
Standard

Uppehåll i Malmö just nu. Regnat hela natten. Ser ut som regnet västerut drar in lite igen om någon timme.

Missar tyvärr travet idag. Är i Malmö över helgen och bestämde igår att gå och se fotboll live för första gången sedan Europa leauge matchen mellan MFF och Wolfsburg i feb 2020. Ska bli fantastiskt kul att vara på läktaren och se alla Malmö FFs världsstjärnor igen i eftermiddag. Siktar på travet i Årjäng nästa lördag istället och givetvis de magiska kvalen till stochampionatet på fredag kväll. Fram till dess mest skräpomgångar vad jag kunde se.

Lycka till nu i jakten på miljonerna i kväll.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-10, 11:17   #22
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5751
Standard

Fastnar lite för The Bold Eagle 2% som en skräll i sjätte. Mats E Djuse har kört hästen två gånger nu och de närmar sig en seger tillsammans. Står lite på tur.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-10, 11:29   #23
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6127
Standard

Nog för att jag varit frånkopplad från fotboll länge nu men ”alla MFF:s världsstjärnor” gör ju mig sugen på att hitta tillbaka..????
Annars är det ju festligt att domaren heter Maqedonci

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Uppehåll i Malmö just nu. Regnat hela natten. Ser ut som regnet västerut drar in lite igen om någon timme.

Missar tyvärr travet idag. Är i Malmö över helgen och bestämde igår att gå och se fotboll live för första gången sedan Europa leauge matchen mellan MFF och Wolfsburg i feb 2020. Ska bli fantastiskt kul att vara på läktaren och se alla Malmö FFs världsstjärnor igen i eftermiddag. Siktar på travet i Årjäng nästa lördag istället och givetvis de magiska kvalen till stochampionatet på fredag kväll. Fram till dess mest skräpomgångar vad jag kunde se.

Lycka till nu i jakten på miljonerna i kväll.
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-10, 11:35   #24
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6127
Standard

Hann i vanlig ordning inte köpa in mig på Snackisen så får ta potten själv.
Förmodligen vinner Cyber Lane men tycker den kan vara rätt blöt och lutar åt gardering. Ser bäddat ut för Vikens i första, särskilt som Racing Ribb går med skor som det ser ut. Gillar ju också att spika i första avd. I femte hade det varit gott att spika men svårt skilja dem åt. Noterar iaf klart kuskplus på Versace. Precis som någon annan här så känns The Bald Eagle som en av de mer spännande skrällarna i omgången.
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-10, 12:48   #25
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2632
Standard

V75
Inlämnat: 2021-07-10, 13:48
Halmstad
Lördag 2021-07-10
Start: 16:20
Kostnad: 576,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 Vikens High Yield (6, 2)
2: 4, 7, 10, 15 (14, 3)
3: 1, 3, 4, 5, 11, 12 (6, 10)
4: 7 Ol Dono Lengai (6, 3)
5: 1, 6, 9, 10 (4, 3)
6: 3, 5, 7 (1, 4)
7: 1, 10, 12, 14 (2, 8)

1x4x6x1x4x3x4 = 1152 rader.
1152 x 1 x 0,50 kr = 576,00 kr.
Totalt: 576,00 kr.
Rättningskod: BZP PHV KWF
heddari är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-10, 13:40   #26
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 728
Sharp$: 1510
Standard

Kör en liten V4:a innan lunch. Dags för en Landsort Lager, Sveriges bästa pilsner!

1 2,3,7,9
2 2,9
3 1,2,3,4,5
4 3 Niford des Baux
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-10, 13:42   #27
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

V4 Halmstad

Avd1) 3 Enorm Då Tova Bengtsson borde ha bra chans att vinna med Mammas häst

Avd2) 2 Aets Kronos Straffspark mot öppet mål då värsta motbuden har sämre spår

Avd3) 3 Mellby Free måste väl få vinna någon gång snart. Spets och slut.

Avd4) jag tycker det står mellan 4 hästar

Favoriten 3 Niford Des Baux, 5 Bucefalo Gielle (bfro), 7 Mojito Day och
8 Oche Trot som är riktigt snabb ut och kan spetsa trots spår 8- gjorde så sist

Lycka till!


*** edit

Jonathan Carre är för bra i Monte’

Tovas häst var inte som bäst för dagen, annars kan hon också rida

Senast redigerad av Basse den 2021-07-10 klockan 13:49.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-10, 13:44   #28
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fri Visa inlägg
Kör en liten V4:a innan lunch. Dags för en Landsort Lager, Sveriges bästa pilsner!

1 2,3,7,9
2 2,9
3 1,2,3,4,5
4 3 Niford des Baux
Lycka till med spiken

V4
Inlämnat: 2021-07-10, 14:41
Halmstad
Lördag 2021-07-10
Start: 14:45
Kostnad: 216,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 6, 7, 10 (9, 5)
2: 1, 2, 4, 6, 8, 9 (3, 7)
3: 1, 2, 3 (5, 4)

6x6x3x1 = 108 rader.
108 x 1 x 2,00 kr = 216,00 kr.
Totalt: 216,00 kr.
Rättningskod: HWR RHN KPM
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn

Senast redigerad av asgaya3141 den 2021-07-10 klockan 13:45.
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-10, 13:45   #29
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2468
Standard

V4
Inlämnat: 2021-07-10, 14:43
Halmstad
Lördag 2021-07-10
Start: 14:45
Kostnad: 84,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 5, 7, 9, 10 (8, 4)
2: 2 Aetos Kronos (6, 9)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6 (8, 7)
4: 3 Niford des Baux (1, 7)

7x1x6x1 = 42 rader.
42 x 1 x 2,00 kr = 84,00 kr.
Totalt: 84,00 kr.
Rättningskod: GWN NHW GPC
Difsteve är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-10, 13:53   #30
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 935
Sharp$: 2266
Standard

Riordan på V4:an..

Blir nog ingen utdelning att tala om men sys=
V4:1-2,3,7
V4:2-2
V4:3-1,2,3,6
V4:4-3,7
Good luck peeps!
L
__________________
Trust the FoxGod
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td