Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-07-20, 11:15   #1
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4911
Standard

V4 Solvalla lunch 20/7


V4
Inlämnat: 2021-07-20, 12:14
Solvalla
Tisdag 2021-07-20
Start: 12:20
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Brezza du Kras (2, 5)
2: 1, 3, 5, 6, 7, 11 (8, 2)
3: 3 Amiral (6, 12)
4: 4, 6 (12, 3)

1x6x1x2 = 12 rader.
12 x 4 x 2,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: LQQ ZTD THC

Chansar och spikar andrahandsfavoriten i avd 3.
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 11:25   #2
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22753
Standard

Fy vad bra den var Brezza
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
V75fahlle (+1)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 11:37   #3
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22753
Standard

Håna Am gick bra efter vila sist. M Djuse är ingen kusk man ska förlita sig på, men jag ger han chans idag på tvilling.
6 utg mot 2,3,5,7
Favoriten har två galopp i rad och jag gissar på lite mer försiktigt körning idag, står över den
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 11:47   #4
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22753
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Håna Am gick bra efter vila sist. M Djuse är ingen kusk man ska förlita sig på, men jag ger han chans idag på tvilling.
6 utg mot 2,3,5,7
Favoriten har två galopp i rad och jag gissar på lite mer försiktigt körning idag, står över den

Det var den gamla Perpetuate som visar sin bästa sida idag
Nåja, bara ta nya tag
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 11:51   #5
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Favoriten har två galopp i rad och jag gissar på lite mer försiktigt körning idag, står över den
Tycker mig ha märkt att Örjan oftare kör offensivt med Reijos hästar än han gör med Redens stjärnor.
Är det bara normala prissummor så offras det inget med Redentränat men för Reijo verkar Örjan i stort sett alltid köra för vinst.

Perpetuate var i alla fall riktigt fin för dagen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+2)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 12:41   #6
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6206
Standard

vad hände med deal done ? den galopperade då inte.

bara tog ut den ur fältet ?
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 12:41   #7
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 91
Standard

Örjan har ryggproblem och ska inte köra mer idag. Var det därför han tog ur Deal done zet ur loppet?
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 12:47   #8
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Örjan har ryggproblem och ska inte köra mer idag. Var det därför han tog ur Deal done zet ur loppet?
kanske man vet aldrig i såna fall är det åt helvete, när folk har satsat pengar. om man faller ur sulkyn är en sak omgången näst största favorit

Senast redigerad av shjuve9le den 2021-07-20 klockan 12:51.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 16:10   #9
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
kanske man vet aldrig i såna fall är det åt helvete, när folk har satsat pengar. om man faller ur sulkyn är en sak omgången näst största favorit
Prova och kör travlopp själv du. Du hade nog fått ryggskott efter några meter
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 16:25   #10
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Prova och kör travlopp själv du. Du hade nog fått ryggskott efter några meter
Haha inte omöjligt, rätt vältränad ändå skulle jag vilja påstå, men det hör inte hit.

Man startar inte en betrodd häst med en kusk med ryggskott eller jävligt ont i ryggen, stryk hellre eller ta in nån annan.

Det måste tom med du förstå, det är inte virtuella pengar, det är folks pengar, surt förvärvade.

Nu är det ju inte säkert att det var anledningen. Hästen kan ha känts dålig eller liknande, såg inte ut som det men men.

Men apropå ryggar, jag har både fått ryggskott och diskbråck när jag kört för tungt i marken på gymmet.

Då känner man av att det är på gång, speciellt om du har kass rygg som Örjan har.

Du hetsar alltid direkt, jag har betalat för en v4 och har rätt att ifrågasätta en av omgångens större favoriter och kusken. Jag sa inget personpåhopp eller liknande.

Simpa lugnt
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 17:52   #11
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Haha inte omöjligt, rätt vältränad ändå skulle jag vilja påstå, men det hör inte hit.

Man startar inte en betrodd häst med en kusk med ryggskott eller jävligt ont i ryggen, stryk hellre eller ta in nån annan.

Det måste tom med du förstå, det är inte virtuella pengar, det är folks pengar, surt förvärvade.

Nu är det ju inte säkert att det var anledningen. Hästen kan ha känts dålig eller liknande, såg inte ut som det men men.

Men apropå ryggar, jag har både fått ryggskott och diskbråck när jag kört för tungt i marken på gymmet.

Då känner man av att det är på gång, speciellt om du har kass rygg som Örjan har.

Du hetsar alltid direkt, jag har betalat för en v4 och har rätt att ifrågasätta en av omgångens större favoriter och kusken. Jag sa inget personpåhopp eller liknande.

Simpa lugnt
Jaja lipa för en V4 som hade gett 200 riksdaler OM han vunnit det e kaffepengar för oss det vet du och jag
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-21, 11:17   #12
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 881
Sharp$: 5144
Standard

Har för mig att vid tidigare ryggproblem har Örjan sagt att det kom när en häst pullade hårt.

Var på Solvalla o det såg ut som hästen tog i å det väldigaste där rakt framför "vinnarcirkeln".

När man får ryggont kommer det oft blixtsnabbt o är inte hanterbart.


Kusken blev "halt" under loppet, ja även det kan tydligen ske
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-21, 16:17   #13
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Jaja lipa för en V4 som hade gett 200 riksdaler OM han vunnit det e kaffepengar för oss det vet du och jag

Fick in den ändå, men tänk på alla andra som lirat.

En x 4 så vart just under 4 tusen.

Ang att det kommer direkt så ja, vid ryggskott kommer det pang på, men om man kört innan med kass rygg så känner man av ryggen.

Jaja skitsamma. Trist om det var anledningen
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-21, 16:38   #14
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Fick in den ändå, men tänk på alla andra som lirat.

En x 4 så vart just under 4 tusen.

Ang att det kommer direkt så ja, vid ryggskott kommer det pang på, men om man kört innan med kass rygg så känner man av ryggen.

Jaja skitsamma. Trist om det var anledningen
Han har ju haft ont en längre tid gubben börjar bli till åren han är inte 25 längre
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td