Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-07-20, 12:59   #1
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

V86 Eskilstuna 21/7


Morgondagens klaring: Teton Sweet Lindy.
Näst bästa spik: Black and Quick.
Roligaste spik: Jimmy Arthur.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 14:25   #2
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 654
Sharp$: 12768
Standard

Tisdags strecken.

V86 1) 3 Hachiko Veluwe. Flygande finländaren verkar ha hittat gammal fin form och Nurmos vässar upp med skoryck. Smack.

V86 2) 5 Florence Ima. Lurigt 3 årslopp men häst snackar vi bättre än raden.

V86 3) 6 Luna Nera Doc. Rutinerad för klassen och har nog lite smygform.

V86 4) 4 Black And Quick. Har övertygat i enkla gäng. Står perfekt inne och känns gynnad av distansen.

V86 5) 4 Lefty Gun. Är mitt drag i öppna ungdomsloppet.
Men spår 4 i volt och risk för omstarter är väl lite minus ?

V86 6) 2 Natorp Bo. Tinter har grym stallform och stor ägare Bornmann mår som en prins. Hästen är härdad i betydligt tuffare gäng.
11 The Bald Eagle har gått bra i skymundan och duger gott i detta gäng med rätt resa från surt läge. 2% i nuläget !!

V86 7) Härligt 4 års lopp trots endast 7 deltagare. Jag tror alla har skaplig chans. Helgardering är billigt men så resonerar väl kollektivet oxå.

V86 8) 9 Jimmy Arthur. Står bra inne i klassen och distansen är ingen nackdel. Spikförslag trots läget i ganska behaglig omgivning.

Men det gäller att hitta stänkarna oxå !
Eller är det favoritrad som gäller ?
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 16:11   #3
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Diamanten vinner nog första
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 16:17   #4
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Diamanten vinner nog första
Hästen har inte varit sig lik sedan den lämnade Bergh. Björn har varnat för den ett par starter i rad, men jag tycker inte den verkar komma tillbaka till där den en gång var. Jag betalar inte för honom.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 16:38   #5
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 654
Sharp$: 12768
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Hästen har inte varit sig lik sedan den lämnade Bergh. Björn har varnat för den ett par starter i rad, men jag tycker inte den verkar komma tillbaka till där den en gång var. Jag betalar inte för honom.
Håller med. Diamanten är nog i bra form fysiskt men har tappat vinnargnistan och bara lunkar med. Har inte vunnit på ett år och gör det nog inte i morgon heller. Jag tror stenhårt på De Veluwe. Heavy Sound är väl knappast på topp.
Övriga icke nämda är nog statister och matlappsjägare.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 17:53   #6
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Hästen har inte varit sig lik sedan den lämnade Bergh. Björn har varnat för den ett par starter i rad, men jag tycker inte den verkar komma tillbaka till där den en gång var. Jag betalar inte för honom.
Går ner i klass mött härdade hästar i guld samt att Hachiko fan den stavas strök sig sist Jorma har dålig form och Heavy är från Redens formsvaga stall. Nej spik Diamanten sen om den inte vinner då får det vara.
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 17:56   #7
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Hästen har inte varit sig lik sedan den lämnade Bergh. Björn har varnat för den ett par starter i rad, men jag tycker inte den verkar komma tillbaka till där den en gång var. Jag betalar inte för honom.
Tycker han e på gång med vinst också. Jag tar ju hellre en häst från Goops stall som har form än stall med dålig form men det är ju jag
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 18:00   #8
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4687
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Tycker han e på gång med vinst också. Jag tar ju hellre en häst från Goops stall som har form än stall med dålig form men det är ju jag
Vinner han ska jag naken springa runt Globen 2ggr
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 18:01   #9
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Vinner han ska jag naken springa runt Globen 2ggr
Haha som jag sa jag skiter i om den torskar men det är den jag tror på mest så ingen risk att du behöver springa näck
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 18:05   #10
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4687
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Haha som jag sa jag skiter i om den torskar men det är den jag tror på mest så ingen risk att du behöver springa näck
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 18:14   #11
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Då får vi fira ölets dag imorgon oavsett utgång
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-20, 18:28   #12
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4687
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Då får vi fira ölets dag imorgon oavsett utgång
Låter bra.
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-21, 08:19   #13
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Extremt svårt att väga in hur det kommer gå med skorycket på Hachiko i första avdelningen...Galopp i sista kurvan enda gången man testat det tidigare. Halvsyskonet Brad de Veluwe kördes aldrig barfota runt om i sina starter i Sverige...Inte heller mamman Amazing Ride tävlade barfota runt om...Pappa Timoko funkade det dock väldigt fint för.

Felfri tror jag den vinner, god chans att ta sig till ledningen men skulle Heavy Sound vara raskare första biten tror jag Jorma trycker i dödens och vinner...Kan nog bli att inleda med spik om de strecken håller sig så som nu precis jämnt mellan dem...

12 Bianca Sisa (avd3) är ett av mina skrälldrag i omgången extremt vass första biten även i voltstart, nu har hon springspår och träffar Horpestad kan ekipaget faktiskt sitta i ledningen ganska tidigt....

4 Black and Quick (avd4) har gjort två fina starter sedan den kom till Nurmos på Solvalla nu ska man iväg på en kortare resa...Bakom han finns det några roliga drag om man inte väljer att spika, startsnabba 1 Mojo Express och 2 Allagash Nancy kommer få fina positioner.

7 Global Benefit (avd5) Lite inne på att spika denna, snabb i volten men det är även värsta konkurrenten 8 Red Hot Roadster med även om den helst startar bakom bil...Någon av dessa kan tidigt överta...

4 Wind Knight (avd6) snabb ut, tidigare i år gick hästen 12.2aM utan att se helt tom ut bakom klassklättraren Sweetman. Får man lucka i kväll kan det vara ett miljondrag! Sedan det loppet har hästen bland annat testast på monté och att tävla i Frankrike...

3 Boston Wise L (avd7) tror jag visar att man är starkast, obegripligt för mig att enda stoet i loppet,Fifty Cent Piece, är favorit när det är 2640m som ska travas, kommer från vinst i stosprintern. Nej tuffast emot min spik är stallkollegan Sahara Jaeburn där det siktas på finska derbyt och det bara är ett lopp i matchningen tills dess...
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-21, 08:54   #14
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Har väntat på Hachiko men undrar om man inte får vänta ett tag till. Heavy kommer väl med lätthet förbi i starten om inte barfotan gör en jävla effekt på accelerationen? Hästen har dessutom strålande comebackstatistik.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-21, 08:57   #15
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Hade exakt samma tankar som du viking om sjunde. Men gillar inte att de är stallkamrater de där. Utan det hade jag spikat Boston. Kanske gör det ändå, Nurmos brukar inte beordra ful-släpp som jag kan minnas. Men maxningen av Sahara gör en lite fundersam...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td