Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-08-01, 02:10   #16
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

6 When Dovescry vann efter bättre resa än Atlanta.

9 Weslyn Quest som vart trea hade nog haft vinstchans med fritt lite tidigare.
Hade gärna tagit 9 som vinnare och 1 067kr i värde.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-01, 02:25   #17
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

11 Test Of Faith ska bli häftig att se!

Sprang 1.07 tider som tvååring och är en av 3 hästar genom tiderna som vunnit på en tid under 1.49 som tvååring ( vann på 1.48,4! )
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-01, 02:36   #18
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
11 Test Of Faith ska bli häftig att se!

Sprang 1.07 tider som tvååring och är en av 3 hästar genom tiderna som vunnit på en tid under 1.49 som tvååring ( vann på 1.48,4! )
Hon åkte på stryk med ett huvud.

Där skulle man resonerat som jag gjorde med Atlanta.
Starta från bakspår är som 20 m tillägg

Häftig duell mellan 9 Fire Start Hanover och 11 Test of Faith.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-01, 06:48   #19
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Nostalgi
Inget travtips.

Åke Svanstedt har tre hästar till start i Hambletonian försöken. Helt fantastiskt.
Åke har ju helt grymma framgångar i staterna. Men blir lite bortglömd i travmedia.
Glömmer aldrig när jag av en slump stötte på Åkes pappa Rune på Åby för ett antal år sedan. Tyvärr gick denna heders man bort över 90 år gammal för några månader sedan. Vi satt och pratade länge och han var så stolt över Åkes framgångar i USA.
” du han ska starta i ett lopp där första priset är 5 miljoner” sade han med uppspärrade ögon. Vi ska åka över och hälsa på snart.
Jag var tvungen och flytta ner till Bjärtorp och hjälpa Åke och pojkarna att köra hästarna i träningen sa den 85 årige travgubben.

Härliga minnen från en gammal travtok.
Och du det heter Bjertorp
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-01, 13:40   #20
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 96
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
ATG hade bara stängt en timme för underhåll. Gick utmärkt att spela i lopp 4 och framåt när jag loggade in.
Jag loggade in till lopp 2 och det gick inte att spela på något. Atg var stängt för spel till alla lopp då. Gick och la mig istället men det verkade bara varit något tillfälligt...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td