|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Adrian i intervjun - inte ett pip om att banan nu var dålig - vilket pajaseri detta är!!!
|
|
|
|
#123 |
|
Jävla döskallar i tevefyra. Folk har pumpat in miljoner i V75 till idag men de fokuserar på morgondagens tävlingar när sista loppet gått i mål.
|
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Citat:
Bodentravet är den bana som många kuskar främst uppskattar utifrån alltid perfekta arrengemang och banförhållande. Bor själv i Gbg och vill hålla Åby högt. Men får nog vika ner mig för norrland.
|
||
|
|
|
|
|
#125 |
|
Ja, Bodens bana kan man verkligen hylla. Problemet är att Boden och närliggande region har alldeles för få hästar av rikstotoklass och att det är alldeles för långt dit från mellansverige . Därför blir det sällan jämna och spelvänliga lopp när dom kör tävlingar på V75 nivå däruppe. Finns ju gott om hästar men tyvärr nästan alla mer för lunch och breddlopp.
|
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Citat:
Men absolut, när dom väl lyckas fylla alla lopp så är det ofta spelvänligt! |
||
|
|
|
|
|
#127 |
|
Och då hade jag inte ens slagit upp morgondagens program..
Jag menar, hur svårt kan det vara att fylla lopp med 100.000:- i första pris?? (7 priser) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10) |
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
På frågan vad betyder den här hästen för dig önskar jag att de målgång svarade vad tror du "PUCKO"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+25) |
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#130 |
|
Banned
|
Måste ändra mig lite och tycka att jag börjar gilla Åke Olsson han e ganska ödmjuk och skön inte så hetsig som adhd (jag har alla diagnoser pojken) Per Skoglund
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Citat:
|
||
|