Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-09-04, 18:57   #121

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Jackpot på V6 Rättvik.... Rad ute! Då jävlar!
Breddlopp. Lycka till. Inget som lockar mig.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-04, 18:58   #122

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Adrian i intervjun - inte ett pip om att banan nu var dålig - vilket pajaseri detta är!!!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-04, 18:59   #123

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 2003
Standard

Jävla döskallar i tevefyra. Folk har pumpat in miljoner i V75 till idag men de fokuserar på morgondagens tävlingar när sista loppet gått i mål.
znipstern är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-04, 19:13   #124
ms

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2966
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
1,7 mkr på sju rätt. 1,4 mkr förra årets. Jägersro är en fantastisk bana att spela V75 till om man jagar stora pengar. Bredden stor även på denna högsta nivå gör omgångarna fantastiskt spelvärda. Märkligt att dom får betydligt färre V75 omgångar än förr i tiden.

Nu laddar vi för morgondagen där det är sporten som är i fokus. Idag var det spelet. Vilket derby alltså . Typ halva årets derbyfält potentiellt framtida världsstjärnor.
Oj. Många adjektiv. Bodentravet är den bana som många kuskar främst uppskattar utifrån alltid perfekta arrengemang och banförhållande. Bor själv i Gbg och vill hålla Åby högt. Men får nog vika ner mig för norrland.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3), gnoffa (+5)
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-04, 20:11   #125

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Oj. Många adjektiv. Bodentravet är den bana som många kuskar främst uppskattar utifrån alltid perfekta arrengemang och banförhållande. Bor själv i Gbg och vill hålla Åby högt. Men får nog vika ner mig för norrland.
Ja, Bodens bana kan man verkligen hylla. Problemet är att Boden och närliggande region har alldeles för få hästar av rikstotoklass och att det är alldeles för långt dit från mellansverige . Därför blir det sällan jämna och spelvänliga lopp när dom kör tävlingar på V75 nivå däruppe. Finns ju gott om hästar men tyvärr nästan alla mer för lunch och breddlopp.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-04, 21:20   #126

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18334
Standard

Citat:
1,7 mkr på sju rätt. 1,4 mkr förra årets. Jägersro är en fantastisk bana att spela V75 till om man jagar stora pengar. Bredden stor även på denna högsta nivå gör omgångarna fantastiskt spelvärda. Märkligt att dom får betydligt färre V75 omgångar än förr i tiden.
Kan ju ha att göra med att dom knappt lyckas fylla loppen i vardagstravet.. På tok för ofta som det kommer 7-10 hästar till start. Eller att övriga tränare inte vill möta Jägersros fantastiska superdupermega stjärnor.
Men absolut, när dom väl lyckas fylla alla lopp så är det ofta spelvänligt!
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-04, 21:25   #127

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18334
Standard

Och då hade jag inte ens slagit upp morgondagens program..
Jag menar, hur svårt kan det vara att fylla lopp med 100.000:- i första pris?? (7 priser)
Fulsprit (+10)
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-04, 21:53   #128

Reg.datum: mar 2018
Sharp$: 1465
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Förbannade sopor - varför skall de alltid försöka få skötare och ägare att gråta???!!!
På frågan vad betyder den här hästen för dig önskar jag att de målgång svarade vad tror du "PUCKO"
Fulsprit (+25)
Hansin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-04, 23:15   #129

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hansin Visa inlägg
På frågan vad betyder den här hästen för dig önskar jag att de målgång svarade vad tror du "PUCKO"
Haha, håller helt med - kudos!!!

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-04, 23:16   #130
Banned

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 822
Standard

Måste ändra mig lite och tycka att jag börjar gilla Åke Olsson han e ganska ödmjuk och skön inte så hetsig som adhd (jag har alla diagnoser pojken) Per Skoglund
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-06, 11:03   #131

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5995
Standard

Citat:

Nu laddar vi för morgondagen där det är sporten som är i fokus. Idag var det spelet. Vilket derby alltså . Typ halva årets derbyfält potentiellt framtida världsstjärnor.
Tur man inte var där, V75 var bra men utanför V75 så presenterade väl Jägersro tidernas sämsta V4 or på en V75 dag,gäller både Lördag o Söndag rena plågan att se lopp med färre än 8 hästar, vill inte se detta på Svenska travbanor
incitatus är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td