Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-09-02, 21:21   #1
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75 Jägersro 4/9


I morgon kör jag till Bohuslän för kräftor och hummer. Mitt tidiga bolagssystem:

V75
Inlämnat: 2021-09-02, 22:16
Jägersro
Lördag 2021-09-04
Start: 16:20
Kostnad: 1 575,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 6, 8, 9 (7, 3)
2: 3 Kapten Brodde (6, 1)
3: 4, 6, 7, 8, 10, 12 (2, 3)
4: 8 Niford des Baux (10, 4)
5: 1, 5, 6, 10, 11 (4, 8)
6: 1, 3, 7, 8, 9, 10, 15 (11, 2)
7: 1, 3, 5 (7, 9)

5x1x6x1x5x7x3 = 3150 rader.
3150 x 1 x 0,50 kr = 1 575,00 kr.
Totalt: 1 575,00 kr.
Rättningskod: PDH QKC GQB
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-03, 14:06   #2
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12822
Standard

Tidiga Jägersfunderingar

V75 1) 6 Grandfather Bill har övertygat i enkla gäng och står perfekt inne för att ta sig till en bronsfinal innan han går ur klassen.
2 Astronascente Zac trivs i spets. Gick ok senast dock utan att glänsa.
1 Vien Ici har gått bra efter paus och är loppets luring. Dessutom Varennare
8 Mystic Mom har tufft läge men Riordan håller hästen högt.
9 Uncle Töll har alltid en pollet till slut. Farlig med lite tempo på loppet.

V75 2) 3 Kapten Brodde var kanon fin senast efter paus. Men kanske lite favorit i fara. Stänkarvarning light på 1 Protector Tile. Funkade inte barfota senast och spår 1 är lurigt men Christoffer har stallform.
Tja Klass 2 är Klass 2 !!
Finns ju flera luringar som duger gott i klassen typ 2-6-12

V75 3) 4-6-8 är Rikstotohärdade filurer och duger i klassen.
12 Emoji känns lite bortlottad men Erik kanske gör en Flemming styrning och nosar ut dom.
7 Sandsjöns Enzo 3% är en typisk stänkare. Grymma prestationer emellanåt. Psst hemma plan.

V75 4) Dagens öppnaste lopp. 4 Funny Boy har har toppform och skapligt läge. Står lite hårt inne men de vet ju inte hästen om
8 Niford Des Baux är hårt betrodd men spår 5 i volt och 4 årig Ready Cashare med G i raden känns sådär.
13 Lucifer Sam. Här har ni omgångens 0% are. Var grym på Lunden näst senast. Men (för) många att runda.

V75 5) 1 Brava Sabotage. Perfekt Uhrberg läge med en bra häst.

V75 6) Hm lite halvlurig lopp här oxå. Mina två chansstreck är :
7 Greta Sisu. Här snackar vi bättre än raden. Gått bra i tuffa gäng. Kom igen Mika.
10 Eight Hour har bra form. Voltstart är dock lite minus.

V75 7) 5 Hevin Boko. Perfekt med auto och bra spår. Stenhårda märren manglar ner dom tror jag. Kom igen Mika.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-09-03 klockan 15:37.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-03, 14:26   #3
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Daniel Berglund och Jens Sjödén V75 Jägersro lördag på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mazet (+25), Fulsprit (+10), KalleKlut (+8), Henkezan (+5), bosseguldheden (+10), asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av hoola den 2021-09-03 klockan 20:22.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-03, 21:11   #4
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Minnucci Zon - spets och slut och en av mina spikar med dessa förändringar. Hoppas det blir BRO och huvudlagsförändringar...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-03, 22:09   #5
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 168
Sharp$: 9335
Standard

Bästa spik: Avd 7. 5 Hevin Boko trendar uppåt men vinner både från spets eller i värsta fall dödens. Formen på topp med en olycklig galopp i voltlopp senast.. Auto nu och spår 5!

Avslaget: Avd 1. 6 Grandfather Bill är ändå befogad favorit men jag är inne på att han får lägga för mycket krut på att eventuellt nå ledningen. Drygt två år sedan han vann ett volt lopp..

Bästa skräll: (och 2a spik för mig) Avd 6. 2 Jeopardy, hemmahäst, två lopp i kroppen och blir bara bättre! Står perfekt på kronan mot volten bakom. Det lutar mot rygg ledaren men borde få luckan i ett inte alltför bra stolopp.
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-03, 23:57   #6
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Bästa spik: Avd 7. 5 Hevin Boko trendar uppåt men vinner både från spets eller i värsta fall dödens. Formen på topp med en olycklig galopp i voltlopp senast.. Auto nu och spår 5!

Avslaget: Avd 1. 6 Grandfather Bill är ändå befogad favorit men jag är inne på att han får lägga för mycket krut på att eventuellt nå ledningen. Drygt två år sedan han vann ett volt lopp..

Bästa skräll: (och 2a spik för mig) Avd 6. 2 Jeopardy, hemmahäst, två lopp i kroppen och blir bara bättre! Står perfekt på kronan mot volten bakom. Det lutar mot rygg ledaren men borde få luckan i ett inte alltför bra stolopp.

Ja, Hevin Boko är en av mina andra tänkbara spikar, men vetefan om jag vågar ta bort Wild Love som ändå visat grym kapacitet i sina bästa stunder. Nej, kanske inte bösta formen nu, men vinsten i Harpers var grym...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-04, 08:03   #7
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

V75 och jackpott. Glöm inte att många hästar kommer vinna från spets eller rygg ledaren idag.
Men ändå finns det många bra hästar som har bakspår och kommer kunna utmana dom där framme. Tror på bra utdelning idag och det gäller bara komma rätt på det. För 5 år sedan denna dag så var jag med och plockade hem de stora pengarna. Det vill jag göra idag med. Nu kör vi


V75-1 Ett öppen Brons i sedvanlig ordning. Gäller nog att ta ställning här.


2 Astronascente Zac 19% får mitt första streck då hästen är snabb ut och det är min spetskandidat här. Tycker den känns intressant på läget samt att den inte vunnit på ett tag.

6 Grandfather Bill 36% känns också het men samtidigt tror jag den kan få dödens om den inte kommer till spets. Och då blir den nog lite sårbar.

3 Taxi Out 2% får man inte glömma när det handlar om hemmaplan och derbyhelg. Tror hästen i ordning för dagen och den här kan hänga med i alla tempon. Varning.

1 Vien Ici 14% sa stenströmmer att den inte gillade volt för 3 starter sedan på V75. Visst är spåret bättre och den fått prova på men jag rankar ner den då Stenströmmer har bra koll

8 Mystic Mom 9% hade jag rankat högre med framspår. Jerry har ju sagt att hon är en blivande stoelithäst när polletten trillar ner. Varför inte idag.

7 Upper Face 9% är också värd att nämna då den kan briljera och sedan vara under isen ett tag.

12 Herales 0% har ju inget bra läge men kolla hur hästen såg ut senast i ett tufft gäng.

9 Uncle Töll 5% tycker jag är lite bortlottad denna gång för kunna skrälla.


Rank V75-1
A 2
B 6-3-1-8-7-12-9
C 11-10-5
D 4




V75-2 tror många har missat senaste loppet för här finns det spelvärde de lux

6 Parker 16% fick backa sig sist i derbykvalet senast men var ändå 3a i mål. Jag har runt 12 sista 2000 i spåren på hästen. Samma balans idag. Jag tycker är spelvärde samt även kanske en chansspik idag då den är så lite streckad.

3 Kapten Brodde 67%
är dagens största favorit. Men balans ändring samt ny vagn vete sjutton om denna nervösa häst fixar. Kapacitet finns och leka med alla men jag tror ändå inte han slår 6an.

1 Protector tile 7% är startsnabb och kusken gillar att köra i spets. Ska med om man garderar.

2 Call To the bar 2%
gör visserligen debut på distansen men jag tror inte det är en nackdel. Barfota runt om ev en norsk gör att hästen känns spännande på de ändringarna.

12 Cena 1% har ju ett skitläge här men glöm inte att hästen har mött tufft motstånd och visat sig bra när den får smyga med

4 Vasco 2% går framåt hela tiden och ska nog inte helt glömmas bort om den får rätt resa här.


Rank V75-2
A 6
B 3-1-2-12-4
C 8-11
D 10-5-9



V75-3 Den som tar spets kommer få en gigantisk fördel. Men vem tar den?


5 Sweetman 5% tror jag kommer vara först fram i kurvan och få överta. Inte säker på att han kör där om någon av 4 eller 6 kommer tidigt men jag tror hästen är bra nog för att vinna detta. Bra läge och bra skrällvärde i alla fall

4 Beartime 32% gör ju aldrig ett dåligt lopp. Det är en sådan där nästagångare varje gång men den vinner tyvärr för sällan. Hästen har bra chans men mycket på att hålla ut 6-7-8 för annars blir det grovjobb även denna gång.

6 Rotate 27% är ju en saga i sig efter köpet från Melander. Goop lär ladda vad det går och han vet exakt vad som gäller. Även här kan den bli svår om den når spets.

8 Rackham 15% är en av mina favorithästar som jag sällan tar bort. Men nu är spåret uselt men jag tror inte man givit upp. Kommer hästen till så är den att räkna med.

7 Sandsjöns Enzo 4% lopp när den vann på F på 10.7 full väg är svår att sudda ur från näthinnan. Gör den ett liknande jobb så får de andra kämpa kan jag lova. Får inte glömmas bort här

10 Sharp Dream 5% är också en flygmaskin som tyvärr har lottat till ett bakspår. Skulle det gå undan och hon får draghjälp hela vägen så kan hon flyga fram på upploppet.

9 Ingo 0%
har jag varnat för flera gånger. Hästen är jämn och säker men har inte vunnit på länge. Men snart så sitter den så glöm inte bort hästen om man tar många

Rank V75-3
A 5
B 4-6-8-7-10-9
C 11-1-3-2




V75-4 Några hästar sticker verkligen ut men det är några ord som fastnat för mig

8 Niford Des Baux 27% en av de bättre i stallet och fantastisk framtid sa Jerry inför loppet senast och då lekte den hem loppet för bra hästar. Jerry brukar ha koll och säger han att detta är en värsting så lär han ha rätt. Spåret är kanske inte det bästa men fart finns

10 Hannibal Face 27% har ett bra läge och är snabb i benen. Inte omöjligt att den sitter i spets tidigt då. Får en känsla på att det är allin från Kolgjinis idag på denna.

1 Son Hugo Pellini 3% kommer från ett längre uppehåll och operation. Men det här var tidigt en häst som Peter höll som en av sina bättre unghästar. Det lär bli spets här så se upp om ni garderar.

4 Funny Boy 15% flög fram senast och lär inte vara sämre denna gång. Hästen är under utveckling så den är tidig om man tar några hästar

7 Certainly 4% har mött många bra 4 åringar i år och gjort det bra. Hade den haft ett annat spår hade jag rankat upp den men nu får den nöja sig med en 5rank. Men hästen är bra nog för att vinna.

5 Howdy Quick 7% är också en jämn och säker häst som hänger med i alla sammanhang.

9 Versace Broline 3% har kapacitet men körs oftast rätt passivt men man bör ha koll på hästen ändå.

Rank V75-4
A 8
B 10-1-4-7-5-9
C 12-13-3
D 6-2-11




V75-5 Ett lurigt lopp där många kan vinna. Men tipsettan kan vinna från alla lägen.

10 Iwan Boko 12% såg helt fantastisk ut senast med mycket krafter kvar trots runt 1,10 sista 1000m med att sitta fast. Jag tror faktiskt att det är en blivande klassklättrare som bara kommer blomma ut inom kort.

5 Axel Wind 13% får återigen en riktig kusk i sulkyn. Vet att man har höga tankar om hästen och nu med Uffe i sulkyn kan den få blomma ut.
1 Bravo Sabotage 27% är hästen att slå från spets. Men jag tycker den är lite sårbar om den får jämn press på sig. Men på läget så ska den räknas tidigt.

11 Yuvaraj 31% var en het derbykandidat som tyvärr bara blev 3a. Risken är ju väldigt stor att den får göra jobbet och de andra hakar på denna gång. Rankas ner pga av det

6 Pre Caculated 6%
gjorde det bra i sitt derbykval och gick i mål med gott om krafter. Det lär ha gjort hästen gott och jag kan tänka mig att den är ännu bättre idag.

4 Barnacle 1% är ingen dålig häst även om det inte är någon stjärna. Hänger med i alla tempon och lär få en fin resa här.

8 Gazza B.R 2% är bortlottad här och det krävs mycket tur att det ska gå. Men fart finns


Rank V75-5
A 10
B 5-1-11-6-4-8
C 7-2-9
D 3-12



V75-6 Bara spåret emot men det kan strula som bara den men bästa hästen från sämsta spåret JA


15 Carry Cash 19% hade ju vunnit lätt med lucka senast. Hästen har överlägsen bäst kapacitet men nu är det bakspår och Jägersro och då är det inte lätt. Men för den som tror på ekipaget så råder jag nog att spika för den som vågar.

1 Minnucci Zon 15% känns som den som körs i spets denna gång och då är den att räkna med. Hon har haft mycket strul men känns om en häst som besitter bra kapacitet.

9 Bon Bini 12% glänste sist i enklare gäng. Men även här snyggt matchad och står bra inne. Ska ränas tidigt för jag tror det blir ett offensivt upplägg även denna gång.

7 Greta Sisu 8% möte på mycket bra ston senast och var förvånande bra denna gång. Nu går hon ner flera klasser och det kan göra henne gott. Se upp för er som garderar

10 Eight Hour 14%
även den alltid att räkna med i stolopp. Hon är travsäker och det lär inte vara några problem att sända iväg henne så det lär bli en bra position.

8 The Primerose 11% var med i uttagningen senast och gjorde inte bort sig. Skulle Björn få smyga med hela vägen så kan hon nog räknas till slut.

11 Aurora Show 4% ska inte helt räknas bort då tränaren tror hon kan vinna detta. Läget är också tilltalande då hon kan sändas iväg från spring Till % intressant.

2 Jepordy 5% kan ju få drömloppet här. Fart finns i bena så den ska inte räknas bort helt.


Rank V75-6
A 15
B 1-9-7-10-8-11-2
C 3-14-12-13
D 5-4-6




V75-7 Mycket talar för favoriten denna gång men hon är ju inte att lite på .

5 Hevin Boko 35% har ju kanonförutsättningar här att bara glida fram till spets och dominera loppet som hon vill. Hon sticker ut verkligen ut då flera vill ha sina smyglopp. Bra segerchans måste sägas.

1 Miracle tile 26% får ju det loppet som hon får sist igen och kommer bli farlig med lucka då hon är speedig som få.

7 Wild Love 9% har ju inte fått till det efter Harpers. Hon har mött hårdare motstånd än så här på slutet men från spåret denna gång kan det bli tufft var hon hamnar.

8 Racing Brodda 3% har ju sämsta spåret men något säger att man laddar härifrån och kommer hon bara ner så kan hon få ett riktigt bra lopp. Tycker hon ser vass ut för dagen.

3 Activated 18% är jag lie förvånad att hon går ut igen efter förra veckan. Jag rankar ner henne för jag tror inte hon pallar två mosterlopp i rad så här efter uppehåll.

4 Mily 1%
ska ni som tar många se upp med i så fall. Otroligt fina spurter på slutet emot hårt motstånd även om hon bara kanske hållit farter. Men hon verkar på G.


Rank V75-7
A 5
B 1-7-8-3-4
C 9-6-10-2


Snart smäller det. Lycka till

Mvh Jiwa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Salkin (+50), Difsteve (+5), asgaya3141 (+5)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-04, 08:40   #8
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Hevin Boko spikade jag förra gången och idag vill jag ha revansch för den oförklarliga galoppen. Kapten Brodde singlade jag också senast den var ute, men det gör jag inte till den streckprocenten även om hästen är superbra. Första långresa och många galopper i raden. Gradfather Bill är jag inne på då jag tror han tar ledningen och Rotate känns som ett vettigt singelstreck, inte ens favorit, utan det blir ju kommunaren Beartime.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-04, 09:06   #9
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Bästa spik: Avd 7. 5 Hevin Boko trendar uppåt men vinner både från spets eller i värsta fall dödens. Formen på topp med en olycklig galopp i voltlopp senast.. Auto nu och spår 5!
Bra "betalt" om hon torskar, favoriten. Erik A lär ladda med 1 Miracle Tile. Fantastisk utveckling på den märren. Inte länge sen hon var en fullständig medelmåtta, med tre vinster totalt under hela karriären. Nu, på de senaste tre starterna har hon dubblerat antal vinster, där den senaste väl ändå var klart godkänd, även om "alla" hästar kan vinna från vinnarhålet när det gått i 10-tempo därframme.

Enligt flera intervjuer så påstår Malmin att hon nu tål att köras i spets. Är det sant? Då behöver hon söka sig fram till dödens, 5 Hevin Boko, så snart det bara går. Inte pilsnabb första biten så det ska bli intressant att se vilka som hinner före. 6 Ultra Bright - om Fredrik P laddar, 7 Wild Love - är det inte vinklad vinge på Jägersro? 3 Activated ska också vara hygglig ut, sägs det.

Apropå Wild Love, "aning svårbedömd dagsform" står det på atg.se. För tre starter sedan fastnade hon, näst senast galopperade hon, senast sprang hon på Nadal Broline och fick gå i dödens utanpå den. Enligt atg.se "tappade hon" sista biten. Ja, men höll starkt till en tredjeplats får man väl ändå säga? Det är ju ändå Harpers-vinnaren vi pratar om, ingen av dessa märrar som städar av Who's Who över lång distans, på det sättet hon gjorde det....

Nå, om Hevin Boko hamnar en bit bak, ska köra sig fram till dödens och sen behöver harva där resten av loppet så är det ingen mordvinnare hos mig. Då spikar jag den som ligger i andrapar utvändigt, istället!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+1)

Senast redigerad av Stankarn den 2021-09-04 klockan 09:28.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-04, 09:32   #10
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Chanssystem


Lägger ut tidigt. Får bli repriserna ikväll. Spikarna rätt vågade men Upper Face och Adrian på "himmaplan"... förhoppningsvis kommer han ned i banan annars blir det svårt. Versace Broline bortglömd enl. mig. Stark häst som fått ett bra läge. Gick bra senast. Garderar Kapten Brodde, om han gör bort sig är det öppet och Jonny Takter kanske kan skrälla här från sneakspåret? Tränaren tror på peng men trav är trav...

V75
Inlämnat: 2021-09-04, 09:23
Jägersro
Lördag 2021-09-04
Start: 16:20
Kostnad: 125,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Upper Face (6, 2)
2: 3, 9 (6, 1)
3: 5, 6 (4, 8)
4: 9 Versace Broline (10, 8)
5: 10, 11 (1, 5)
6: 8, 11, 14 (15, 1)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (5, 1)

1x2x2x1x2x3x10 = 240 rader.
240 x 1 x 0,50 kr = 120,00 kr. Avgift 5,00 kr.
Totalt: 125,00 kr.
Rättningskod: ZMM RDH SBH
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-04, 10:22   #11
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57013
Standard

Son Hugo Pellini i avd 4 till 4 procent hade jag streckat på stallrapporterna om hur den känns i träningen efter halsoperationen, spelvärdet, läget på Jägersro och första gången barfota runt om. Tyvärr skriker spelvärde om den så de fasta oddsen är inte alls lika tilltalande som procenten på atgs V75 spel.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-04, 10:33   #12
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 364
Sharp$: 2065
Standard

TV

skrällen: Son Hugo
3x sos spår 1 i avslutningen

Avd
1: 1, 2, 6, 8, 11 (3, 7)
2: 1, 2, 3, 6 (4, 8)
3: 4, 5, 6, 10, 11 (8, 7)
4: 1, 8 (5, 10)
5: 1 Bravo Sabotage (11, 5)
6: 1 Minnucci Zon (15, 10)
7: 1 Miracle Tile (5, 3)

5x4x5x2x1x1x1 = 200 rader.
200 x 1 x 0,50 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: RCK XHD PDL
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-04, 11:07   #13
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Son Hugo Pellini i avd 4 till 4 procent hade jag streckat på stallrapporterna om hur den känns i träningen efter halsoperationen, spelvärdet, läget på Jägersro och första gången barfota runt om. Tyvärr skriker spelvärde om den så de fasta oddsen är inte alls lika tilltalande som procenten på atgs V75 spel.
Jag har såväl den som Certainly till 4 %.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-04, 11:10   #14
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 168
Sharp$: 9335
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Bra "betalt" om hon torskar, favoriten. Erik A lär ladda med 1 Miracle Tile. Fantastisk utveckling på den märren. Inte länge sen hon var en fullständig medelmåtta, med tre vinster totalt under hela karriären. Nu, på de senaste tre starterna har hon dubblerat antal vinster, där den senaste väl ändå var klart godkänd, även om "alla" hästar kan vinna från vinnarhålet när det gått i 10-tempo därframme.

Enligt flera intervjuer så påstår Malmin att hon nu tål att köras i spets. Är det sant? Då behöver hon söka sig fram till dödens, 5 Hevin Boko, så snart det bara går. Inte pilsnabb första biten så det ska bli intressant att se vilka som hinner före. 6 Ultra Bright - om Fredrik P laddar, 7 Wild Love - är det inte vinklad vinge på Jägersro? 3 Activated ska också vara hygglig ut, sägs det.

Apropå Wild Love, "aning svårbedömd dagsform" står det på atg.se. För tre starter sedan fastnade hon, näst senast galopperade hon, senast sprang hon på Nadal Broline och fick gå i dödens utanpå den. Enligt atg.se "tappade hon" sista biten. Ja, men höll starkt till en tredjeplats får man väl ändå säga? Det är ju ändå Harpers-vinnaren vi pratar om, ingen av dessa märrar som städar av Who's Who över lång distans, på det sättet hon gjorde det....

Nå, om Hevin Boko hamnar en bit bak, ska köra sig fram till dödens och sen behöver harva där resten av loppet så är det ingen mordvinnare hos mig. Då spikar jag den som ligger i andrapar utvändigt, istället!
Köper absolut resonemanget! Med förmodad toppform på Hevin Boko så vinner hon nog detta 6/10 ggr även från dödens. Ultra Bright rankar jag 2a på form och löpningsförlopp.

Bravo Sabotage är en annan tänkbar spik. Betydligt bättre chans än procenten han har på sig.. Känns långsökt att Yuvaraj ska kunna runda och vinna från dödens!
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-09-04, 12:24   #15
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 93
Standard

Jägersro är egentligen inte min bana men får göra ett försök ändå idag.

avd 1: Vien Ici har öppnat riktigt bra i voltstart på slutet och är min spetsfavorit. Inte så väldigt imponerad av Astronacentes och Grandfather Bills startsnabbhet i volt på sistone och känslan är att Uffe borde hålla ut dessa. Man gjorde misstaget att släppa till favoriten Sato senast den gick på v75 men det misstaget gör man inte igen. Senast satt Uffe och kyrkåkte över upploppet med norsken sparad och formen är på topp. Utgångshäst! Bakom kan man nämna Mystic mom som har chansen att få rygg ledaren och med lucka kommer han avsluta vasst. Showtimejackflower är fältets startsnabbaste häst och Oskar är en vass kusk i voltstart. Slinker han igenom till en bra position finns skrällchansen där, 2% trots att man vann v75 senast.

avd 2: Jag tycker det är två hästar som är bättre än övriga och det är Kapten Brodde och Parker och väljer att låsa på dessa.

avd 3: Beartime borde få överta från Kung Edward och då bör det vara toppchans. Minns den överlägsna v75-segern från ledning i Mars men har mest fått gå bakifrån på slutet. Intrycket i jänkarvagn har varit strålande och jag tror han leder runt om. Utgångshäst eller spik, har inte bestämt mig 100% än.

avd 4: Öppet, och streckar lite hästar här utan att ha någon jag tror mer på. Nämner ändå Certainly om han skulle komma iväg från sitt knepiga startspår. Han är bra för klassen och lär köras offensivt.

avd 5: Iwan Boko är nog min förstahäst, känns som att formen är på topp och att han möter lite enklare nu. Hindenburg Am blev lite hindrad i derbykval senast men denna tanks brukar ha sin bästa bit över upploppet. Bred gardering.

avd 6: Carry Cash spikade jag senast och hon hade vinnarkrafter över mål efter ett defensivt upplägg. Lär bli mer offensivt nu och måste bli svår för övriga att ta emot här. Spik eller utgång för mig. Bakom nämns Greta Sisu som går ner i klass efter sinn strålande insats senast som uppanmäld. Dock är hon inte lika bra som Carry.

avd 7: Ingen jättekänsla här och blir några streck och hoppas överleva.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+5)

Senast redigerad av travanalys den 2021-09-04 klockan 12:27.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td