Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-10-04, 19:59   #1
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Publiksiffror får ej visas mer


ST har tagit beslut om att publiksiffror ej ska få visas mer på travsport förutom storloppsdagar. Samtidigt springer Åsa Elmroth runt och fjantar sig i en reklamfilm om att numer bara ska spela digitalt på travbanor. Jag kommer personligen inte besöka en travbana mer, men kan ngn berätta om varför beslutet togs?
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-04, 20:03   #2
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

”Välkommen till Svensk Travsports forum!Vårt mål är att besvara inkomna frågor inom en arbetsdag. Vi har öppet måndag - fredag 08.00-15.30 med lunchstängt 11.30-12.30.”


https://fraga.travsport.se/org/svensk-travsport/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+50), travanalys (+50)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-04, 20:12   #3
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
”Välkommen till Svensk Travsports forum!Vårt mål är att besvara inkomna frågor inom en arbetsdag. Vi har öppet måndag - fredag 08.00-15.30 med lunchstängt 11.30-12.30.”


https://fraga.travsport.se/org/svensk-travsport/
Frågan är redan ställd utan svar
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-04, 20:27   #4
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

......................

Senast redigerad av ExtremtRik den 2021-10-04 klockan 20:29.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-04, 23:53   #5
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

IDIOTDJÄVLAR!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+10)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-05, 11:05   #6
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 728
Sharp$: 1514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
ST har tagit beslut om att publiksiffror ej ska få visas mer på travsport förutom storloppsdagar. Samtidigt springer Åsa Elmroth runt och fjantar sig i en reklamfilm om att numer bara ska spela digitalt på travbanor. Jag kommer personligen inte besöka en travbana mer, men kan ngn berätta om varför beslutet togs?
Fick precis svar: "Vi försöker inte dölja någonting, här finns inget att se, cirkulera".

Konstigt nog samma svar jag fick när jag frågade FHM varför man inte vill uppge om de som är inlagda på sjukhus för covid och tar upp alla resurser är svenskfödda eller inte.

Och i Idol sitter man och berömmer de som sjunger surt och falskt att de är fantastiska och kanske bara hade lite otur med tonarten.

Sanningen är helt enkelt inte gångbar längre. Vanliga människor klarar inte av den. Och sen ska vi såklart inte genera någon för att de är odugliga på sitt jobb.

Du får sätta på dig fjädrarna, hänga på dig chapsen (givetvis ingenting under) stridsmåla ansiktet och tjutande springa runt, runt i rondellen vid Sergels Torg med yxan i högsta hugg.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-05, 13:56   #7
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Är det här en sann nyhet?

Länk?

Om det är sant får man väl anta att de tar svarta dörrpengar (ja jag vet att det är gratis i oktober, men jag tror fortfarande det)
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-07, 14:18   #8
 
Reg.datum: mar 2018
Inlägg: 245
Sharp$: 1465
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fri Visa inlägg
Fick precis svar: "Vi försöker inte dölja någonting, här finns inget att se, cirkulera".

Konstigt nog samma svar jag fick när jag frågade FHM varför man inte vill uppge om de som är inlagda på sjukhus för covid och tar upp alla resurser är svenskfödda eller inte.
Herregud varför då ( jag är inte troende)
Hansin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td