Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-10-12, 18:51   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 625
Sharp$: 2896


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75 Solänget 16 oktober


Jag startar V75-tråden eftersom ingen annan har gjort det. Det är kul att börja surra tidigt i veckan.

Avd 1
8 TANGEN HAAP på hemmabanan vill jag inte åka dit på. Han får ju betydligt lägre procent nu när 6 MÅNLYKKE A.M. är med. Sen finns det ju en norgetävlande som gått väldigt bra som nu får svensk toppkusk för första gången, 7 GRISLE ODIN G.L.

Avd 2
Voltstart. Tar alltid med nr 1 i voltstart. 1 O.K. NALAN får åter Mats Djuse i sulkyn. De vann ju senast. 7 SANTOS DE CASTELLA blir favorit. Örjan på en Westholm-häst från springspår! Sen tycker jag att 12 GURRA PALEMA verkar bli rejält underspelad. Fem vinster på 11 starter i år, varav 2 från bakspår. Erik Adielsson!!!

Avd 3
Här bankar jag in dagens första spik och den är inte ens favorit.
5 MILLIGAN´S SCHOOL ska väl plocka hem det här. Nästan 17 miljoner insprunget inger respekt i det här gänget. Melander låter äckligt positiv.

Avd 4
Norgetävlande kallblod som kommer hit och får svensk toppkusk! Ja, de två är ju givna. Ettan i volt åker oxå med.

Avd 5
Lurigt klass II-lopp med många okända kusar uppifrån landet. Jag noterar att det finns EN häst från Solänget. 4 ONEIRIC OCELOT med Benny Christensen. Okänd kusk o tränare för mig men jag kollar upp statistiken. 18% kusksegrar i år och 38% segrar som tränare. En riktig hemma-skräll till 10%.

Avd 6
Helgadd - eller så leder Jepson från start till mål med 1 NYMKE BRIGADDOON.

Avd 7
Dagens kortlopp auto är ju tvångsmässigt streck för femman. 5 BONNY BOY har ju etta, etta, tvåa i raden, men behöver ju rekordsänka för att fixa det här. Hanna Forslins 6 A PERFECTDREAM har tre bra resultat på kort med bra tider. Men det känns som att ALLA kan vinna loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+7), elwiz (+20), asgaya3141 (+7)
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-12, 21:46   #2
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 93
Standard

Lutar det inte åt tre favoriter i början?

Månlykke är bara bäst och kör sig till tidig ledning och dirigerar. Finns väl knappast någon möjlighet att slå den varken på styrka eller speed?

Örjan upp på Santos känns säkrare än Westholm. Släpps till spets och dirigerar...

Seismic kollade jag xlabs från förra elitloppshelgen då han höll upp ledningen från innerspår, 04,8 första 100 är kanske inte i topp men borde nog räcka, eller har ni andra några synpunkter på detta. Både 3 och 4 är snabba om de laddas. 5 är ingen raket första biten och hoppas naturligtvis att t.ex. 3 tar sig förbi Örjan. Måste kolla hur spåren är på Solänget, spelar så sällan dit...

Med en enkel inledning så måste det skrälla på slutet och kanske att man bör ta bort alla favoriter i de fyra sista avdelningarna. Klack Tore (kuskplus), Mindyourvoice Wf (jättefin i bike), Harriet Web (kolla tränarformen) och startsnabba Isa var några drag jag hittade i en första koll. Men strecken har inte satt sig än...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-13, 09:57   #3
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Mina tidiga spikar är Racing Brodde och Milligan's School. Har dock inte börjat läsa på ännu då V86 står först på agendan.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-13, 11:20   #4
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Lutar det inte åt tre favoriter i början?

Månlykke är bara bäst och kör sig till tidig ledning och dirigerar. Finns väl knappast någon möjlighet att slå den varken på styrka eller speed?

Örjan upp på Santos känns säkrare än Westholm. Släpps till spets och dirigerar...

Seismic kollade jag xlabs från förra elitloppshelgen då han höll upp ledningen från innerspår, 04,8 första 100 är kanske inte i topp men borde nog räcka, eller har ni andra några synpunkter på detta. Både 3 och 4 är snabba om de laddas. 5 är ingen raket första biten och hoppas naturligtvis att t.ex. 3 tar sig förbi Örjan. Måste kolla hur spåren är på Solänget, spelar så sällan dit...

Med en enkel inledning så måste det skrälla på slutet och kanske att man bör ta bort alla favoriter i de fyra sista avdelningarna. Klack Tore (kuskplus), Mindyourvoice Wf (jättefin i bike), Harriet Web (kolla tränarformen) och startsnabba Isa var några drag jag hittade i en första koll. Men strecken har inte satt sig än...
Jo utan att ha pluggat ihjäl mig så ser det ut som du kan ha rätt om de tre första avdelningarna. Spelformen V75 känns ju iskall om alla tre skulle vinna.

Då är nog V5 en bättre spelform på Lördag.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-13, 16:51   #5
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jo utan att ha pluggat ihjäl mig så ser det ut som du kan ha rätt om de tre första avdelningarna. Spelformen V75 känns ju iskall om alla tre skulle vinna.

Då är nog V5 en bättre spelform på Lördag.

Men det är ju ändå jackpot och minst 80% av alla inlämnade rader har försvunnit på dessa tre, så illa är det nog inte med V75 ändå. Men klart att det blir nog inga jätte pengar på V75 men troligtvis mer än V5 speciellt om man spelar V75 x2 vilket man har råd med på V75.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3)
GGS är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-14, 11:17   #6
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Jag startar V75-tråden eftersom ingen annan har gjort det. Det är kul att börja surra tidigt i veckan.

Avd 1
8 TANGEN HAAP på hemmabanan vill jag inte åka dit på. Han får ju betydligt lägre procent nu när 6 MÅNLYKKE A.M. är med. Sen finns det ju en norgetävlande som gått väldigt bra som nu får svensk toppkusk för första gången, 7 GRISLE ODIN G.L.

Avd 2
Voltstart. Tar alltid med nr 1 i voltstart. 1 O.K. NALAN får åter Mats Djuse i sulkyn. De vann ju senast. 7 SANTOS DE CASTELLA blir favorit. Örjan på en Westholm-häst från springspår! Sen tycker jag att 12 GURRA PALEMA verkar bli rejält underspelad. Fem vinster på 11 starter i år, varav 2 från bakspår. Erik Adielsson!!!

Avd 3
Här bankar jag in dagens första spik och den är inte ens favorit.
5 MILLIGAN´S SCHOOL ska väl plocka hem det här. Nästan 17 miljoner insprunget inger respekt i det här gänget. Melander låter äckligt positiv.

Avd 4
Norgetävlande kallblod som kommer hit och får svensk toppkusk! Ja, de två är ju givna. Ettan i volt åker oxå med.

Avd 5
Lurigt klass II-lopp med många okända kusar uppifrån landet. Jag noterar att det finns EN häst från Solänget. 4 ONEIRIC OCELOT med Benny Christensen. Okänd kusk o tränare för mig men jag kollar upp statistiken. 18% kusksegrar i år och 38% segrar som tränare. En riktig hemma-skräll till 10%.

Avd 6
Helgadd - eller så leder Jepson från start till mål med 1 NYMKE BRIGADDOON.

Avd 7
Dagens kortlopp auto är ju tvångsmässigt streck för femman. 5 BONNY BOY har ju etta, etta, tvåa i raden, men behöver ju rekordsänka för att fixa det här. Hanna Forslins 6 A PERFECTDREAM har tre bra resultat på kort med bra tider. Men det känns som att ALLA kan vinna loppet.
Kort och koncist - m.bra!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-15, 13:57   #7
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Jens Sjödén V75 Solänget på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-15, 15:15   #8
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 625
Sharp$: 2896


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vem har högst segerprocent av alla i veckans V75-omgång?
Jo ett vanligtvis norge-tävlande kallblod som för första gången
får svensk toppkusk. Och den har inte Jens Sjödén med!!!

7 GRISLE ODIN G.L. seger-%: 77%
Streckad på V75: 6%
Var etta och tvåa senaste sverigestarterna
med den där Tjommen i sulkyn.
Nu blir det Ulf Ohlsson upp (hoppas jag).
Grundtips: Tangen Haap eller Månlykke.
Men jag garderar med Grisle.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-15, 15:51   #9
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 732
Sharp$: 2086
Standard

Månlykke är inte rysligt snabb första biten utan behöver köras till spets. Jag tror Tangen Haap tar en längd på Månlycke, t.ex. Hur de andra är från start har jag inte riktigt koll på. Om jag räknade rätt på det har också Månlykke bränt som storfavorit (< 2 ggr pengarna) på V75, 4 ggr av de 10 senaste starterna. Men om han får överta spets lindrigt så är väl chansen god. Men jag garderar. Tekno Jerven med spårsnål resa?

I andra känns det som rätt många hästar nog hade passat bättre på en Lunch V4, Örjan känns spontant "klar"

Det är jobbigt när hjärta och hjärna har olika åsikter, för Milligans School är ju en makalös häst som man bara vill skall vinna. Men han har ju varit helt under isen de senaste starterna. Eller han man kört preparé ? Finns det någon form av information som säger att han kommer vara bättre imorgon? Annars tar jag nog inte ens med honom på systemet.

I sista verkar Cash Cowboy vara överlägsen de andra, iaf tidsmässigt. Bra spår också för sprint och Adielsson.

Men mycket pluggande kvar!
Galten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-15, 16:14   #10
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 625
Sharp$: 2896


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ursprungligen postat av Galten: Det är jobbigt när hjärta och hjärna har olika åsikter, för Milligans School är ju en makalös häst som man bara vill skall vinna. Men han har ju varit helt under isen de senaste starterna. Eller han man kört preparé ? Finns det någon form av information som säger att han kommer vara bättre imorgon? Annars tar jag nog inte ens med honom på systemet.


5 Milligan’s School.(V75-3) 4 getingar i expressen

Det var inte riktigt rätta trycket i honom senast men det är det i träningen nu så jag tror att han kommer att vara förbättrad. Läget blev bra och han ska räknas i striden. Om banan blir bra kör vi barfota runt om, USA-sulky och öppet huvudlag. säger Melander.

Senast redigerad av bosseguldheden den 2021-10-15 klockan 16:21.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-15, 17:18   #11
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 625
Sharp$: 2896


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Grisle Odin G.L. var veldig bra på Biri sist og skal være på vei opp i form. Fra spor 7 ligger jeg litt lavt, men han har fordel av den lange distansen. Jeg blir ikke overrasket om han blander seg inn blant de tre-fire fremste, og synes han er en liten outsider. Ingen planlagte endringer.
säger tränaren Tjomsland (hemmahörande på Bergsåker) som för första gången släpper tömmarna till en svensk toppkusk.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-15, 18:13   #12
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 732
Sharp$: 2086
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
[B]


5 Milligan’s School.(V75-3) 4 getingar i expressen

Det var inte riktigt rätta trycket i honom senast men det är det i träningen nu så jag tror att han kommer att vara förbättrad. Läget blev bra och han ska räknas i striden. Om banan blir bra kör vi barfota runt om, USA-sulky och öppet huvudlag. säger Melander.
Då vill jag se att de gasar direkt från start och trycker sej till spets och sen bara kör gasen i botten. 20% streck på vinnaren av Åbys Stora Pris lär man inte få igen
Galten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-15, 18:21   #13
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Jag tror, att jag går emot de flesta av er inklusive en spelauktoritet som Basse med att spika de tre stora favoriterna. Det är väl "som att skita i det blå skåpet", som asgaya så fyndigt citerade Loffe från filmen Göta Kanal häromkvällen.

Med tre spikar får mitt system plats för åtta streck i tre och 6 streck i ett lopp. Om en häst vinner till 12, två till 7 och en till 3 % bör väl sju rätt med tre stora favoriter ge runt 50'. Eftersom bolagssystemet kostar 1500 x 52 veckor = 78 000 på hela året är vi nöjda med 50 lax.

Sjurättspotten kryddas med 19 miljoner från förra veckan. Det sannolika är att minst två av de tre favoriterna vinner. Då måste man spela för att få sju rätt. 6 och 5 rätt har ytterst liten chans att ge något.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+7), asgaya3141 (+3)

Senast redigerad av mackpeter den 2021-10-15 klockan 18:23.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-15, 19:25   #14
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 625
Sharp$: 2896


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galten Visa inlägg
Då vill jag se att de gasar direkt från start och trycker sej till spets och sen bara kör gasen i botten. 20% streck på vinnaren av Åbys Stora Pris lär man inte få igen
Ja, hur det blir kört kan man ju fråga sig. Jag bedömer MS som bästa hästen i loppet men Ulf Eriksson tillhör ju inte toppskiktet bland kuskar. Denna gång är förutsättningarna perfekta. Vi hoppas på gasen i botten. Annars är det ju snart en ny lördag...
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-15, 21:27   #15
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Härlig omgång och nu tror jag att jag har hittat rätt efter 50 timmars pluggande



V75-1 Värdens bästa kallblod men har en kusk som jag tycker inte riktigt håller längre

6 Månykke A.M 59% som har 3 ben i mål allt som oftast. All heder till Gunnar Melander som är en fantastisk travprofil och en hästkarl utav rang. Men nu är det dags att sluta köra lopp även om det är kul. Även om man har en Lamborghini och kör folkrace så kan man själv ställa till det även om man har för mycket hästkrafter. Det får summera bästa Gunnar Melander 2021

8 Tangen Haap 21% ser ut som en unghäst fast han är 12år. Tror att han tar spets här och jag hoppas och tror att han kör där för då kommer den inte bli lättuggad från den positionen. Visst får man en känsla att Björn Karlsson vill säga att han värdens bästa kallblod

7 Grisle Odin G.L 6% är framtiden stora megastjärna för kallbloden. Jag tror inte han gör bort sig här med rätt lopp och om favoriterna kör emot varandra

1 Tekno Jerven 11% beskrivs som den perfekta hästen från stallet. Trots det så blandar och ger den för mycket för att man ska kalla den för en stjärna. Men något säger mig att man tror man kan slå detta gäng och det andas en liten positiv anda. Klart jag tycker den ska med på en gardering


Rank V75-1
A 6
B 8-7-1
C 5-4-2
D 3-9-10



V75-2 En motiverad favorit men här finns det gott om bra hästar med


7 Santos De Castella 63% är en motiverad favorit. Men vad händer om det blir omstart och om den bommar spets? Då kan den bli väldigt sårbar för tror volt är sämre än autostart här

2 Diones Smaragd 2% är ju sjukt lite spelad här. Kolla loppet hon gör senast. Jag har runt 12,5 sista 1900m men bra spänst över mål. Jag tror att hästen är lika bra kapacitetsmässig som favoriten. Glöm inte henne i morgon om ni garderar

6 Money Smile 10% var det mycket surr om senast på V75. Tycker han gjorde det bra i spåren fast det var dåliga förutsättningar. Tror det här läget passar väldigt bra och jag tror han är förbättrad till denna start.

3 Comte Godiva 6% ser ut och vara en klassklättare även om hästen springer och leker. Är startsnabb och jag skulle inte bli förvånad om man kör i spets om man lyckas hålla ut favoriten. Kan mycket väl vinna därifrån.

5 Juliana Rags 3% tror jag är bättre än många förstår. Hon löpte bra senast i tufft gäng men en ny start på svensk mark gör att man tror på hästen från stallet. Tror man har något på gång här

1 Q.K Nalan 7% har vunnit 50% av sina starter. Det säger en hel del om vilken kapacitet det finns i hästen. Frågan är var den hamnar från start. Rygg ledaren och då blir den farlig. 3 inv så tror jag det är kört.

12 Gurre Palema 1% rycker man skorna för första gången och det är intressant Skulle det bli ryckigt lopp och han får smyga med så kan Erik komma med en riktig spurt till slut.


Rank V75-2
A 7
B 2-6-3-5-1-12
C 10-11-4-9-8



V75-3 Jag tror att det är spel emot ett mål. Spets och slut!!

1 Seismic Wave 58% tror jag har topphäst. Hästen var en av de favoriterna i år i Elitloppet trots han var orutinerad. Efter några sämre insatser var han bländande senast och jag tror att ingen kan lugga han på spets. I spets så finns ingen i detta gäng som slår han. Det kan jag lova redan nu

5 Milligan´s School 20% är en riktig kämpe som blandar och ger. Magiskt för några starter sedan och senast bara trög och seg. Jag tror hästen är lite sliten av en lång och hård säsong. Och jag tror inte han luggar favoriten på spets och då tror jag inte han vinner detta. Skulle det bli spets så kan det gå

7 Global Adventure 7% säger man kommer duga emot de bästa så småningom. Men läget är inte det bästa men lite surr är det allt på hästen.

2 Mindyourvalue W.F 11% var grymt fin senast i monté. Men nu är det sulky och hårdare motstånd denna gång. Svårt att se de vinna faktiskt.



Rank V75-3
A 1
B 5-7
C 2-8
D 9-4-3-6



V75-4 Några hästar sticker ut i ett väldigt ihålligt lopp tyvärr.

4 Tinder Lars 25% är en favorit som borde ha bra chans med tanke på de senaste starterna. Men det är väl spåret som är den mest oroliga denna gång. Vågar nog påstå att han är en klass för sig om han går felfritt men samtidigt kan han ta det för lugnt från start att han blir för långt efter

9 Källsjöviking 16% tycker jag var grymt bra senast och den blir bara bättre och bättre. Måste räknas tidigt här denna gång för jag tror läget ska passa hästen

6 Tekno Lynet 19% ska inte säga ett ord om kusken men hästen är riktigt fin för klassen. Här kan det bli spets tidigt och med en sådan här fin häst så kan det faktiskt gå även här.

13 Mjölner Spik 12% står ju väldigt tufft inne men man åker inte till Sverige utan förhoppningar. Tycker ändå att den matchas för hårt här för det kommer bli långt fram till täten.

10 Bara Snygg 12%
har ju en av det bästa hästnamnen. Tycker hon ser fin ut för dagen men har lite svårt att se att hon ska blåsa runt dom ändå

1 Gull Frodo7% låter det positivt på och man testar en massa saker för att han ska tända till. Inte omöjligt att det kan ge effekt denna gång då en etta i raden går ut.


Rank V75-4
A 4
B 9-6-13
C 10-1-3-12
D 11-7-2-8





V75-5 Fem hästar som bara kan vinna. Frågan är vem som vinner?

6 Bowling Orlando 17% får mitt första streck då jag då jag tror att det finns mest utveckling i dom finns med här. Tyvärr är den lite långsam ut men lever på styrkan. Tror i alla fall det blir ett offensivt upplägg denna gång.

5 B.Sacmano 23% såg helt bländande ut efter tappstarten senast. Vilket lopp den gör och redan då skrev jag att det är en nästa gångare. Men tappstarten oroar mig lite men kapacitet finns

9 Mr Carioca 25% är favorit här men jag tycker det är svagt att spelarna. Bara 5 starter i livet så ska man inte vara favorit på V75. Ska tas bort på bongen men strecken är lite för mycket.

4 Oneiric Ocleot 14% har ju haft två grymma starter där den bara bollat men konkurrenterna. Som hästen ser ut för dagen så måste den med på bongen för det känns som att det finns mycket utveckling i hästen.

10 Wolverine 8%
känns även han som en spännande häst om gjorde ett superlopp senast. Han känns som den kanske blomma ut för det har varit trögt så här långt innan.


Rank V75-5
A 6
B 5-9-4-10
C 3-1-12
D 8-11-7



V75-6 Borde vara spel emot ett mål om hon blir för lätt. Borde vara dagens bästa spik

11 Zante Grif 24% har varit en nästagångare i varje start de senast 5 gångerna. Att torska emot Activated och Margareta tooma är inte att be om ursäkt för. Senast såg ju hon ut som en rund miljon. Jag Tror Erik många alternativ att vinna detta. Jag tycker det är en superchans om hon inte nu blir för lätt i balansen.

1 Nymke Brigadoon 5% stod i 1,50 på V75 för några starter sedan och man sa att hon kommer klättra i klasserna. Några sämre insatser och hon totalt bortglöm denna gång. Se upp om man garderar.

2 Cladestine 13% spås en fin framtid och fortsätter att löpa jämnt när hon travar. Tror hon kommer få en bra position här och den kan ta ner dom flesta till slut

15 Racing Brodda 15% är väl loppet bästa häst men det är många att runda och risken är ju stor att hon är 40m efter 11 Zante Grif efter 100m. Det kan bli tufft men hon är bra nog att runda alla

4 Honfleur Meras 13% har inte gjort många fel på sina 7 starter. Men orutinen brukar fälla sådana här hästar när det är flera volter. Men jag tror ändå kusken är intressant på denna häst.

7 Niktia Sunrise 4% är det lite snack på här mellan raderna. Hon har kapacitet men man har haft höga förhoppningar även om hon fått möta många tuffa hästar.

12 Bowling El Mar 10% har även den sjukt bra kapacitet men står väldigt tufft inne i detta lopp. Där av rankas den ner


Rank V75-6
A 11
B 1-2-15-4-7-12
C 14-10-8-13-3
D 5-9-6



V75-7 Omgångens svåraste lopp. Här kan det skrälla!

11 Leave Your Socks On 5% har inte favoritdistans och inte läget heller. Men hästen har så bra kapacitet att han kan vinna ändå. Det kommer bli körning och jag tror hästen har bra chans ändå trots distansen och spår.

7 Gooner 22% är ju en av mina favorithästar. Jag tror alltid den kan vinna men spår långt ut på vingen och kort distans innebär trafikproblem. Men hästen har fart att vinna

4 Cash Cowboy 24% tänkte jag först att den kan vara ett bra spikförslag i måndags när jag knäppte upp listorna. Men sedan ser jag att fler ska ladda och köra i spets och då rankade jag ner hästen.

9 Tattoo Avenger 15% gjorde väl en av de svettigaste upphämtningarna någonsin senast i en final då den felar 400 kvar i spåren men ändå vinner. Det känns som det finns grym utveckling kvar i hästen.

1 Frodo S 12% har lite av ett drömläge här och borde få en kanonresa oavsett vad den väljer. Frågan är om den kommer köras där? Ska i alla fall räknas

2 Isa 11% är en riktig flygmaskin men frågan är om man inte sålt smöret här lite för tidigt då man sagt att man kör för spets och kör där. Kan kosta väldigt mycket denna gång. Men skulle den få bestämma så är det inte omöjligt om den kommer till spets.

8 Xanthis De Roi 3% är en sådan sjuk underskattad häst som alltid finns med på fotot när det ska avgöras. Skulle den komma till så kommer den flyga fram på upploppet.

3 Mellby Galanga 3% väldigt spännande ändringar på denna häst och kanonspår denna gång. Tränaren är optimistisk och jag tror inte den gör bort sig här.


Rank V75-7
A 11
B 7-4-9-1-2-8-3
C 5-10
D 6-12


Hoppas och tror att jag är rätt ute på Lördag. Lycka till

MVH Jiwa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+20), eriks (+1), Fagerdahlen (+25), Jeppes (+25), asgaya3141 (+10)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-15, 22:59   #16
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Säg att Örjans gör bort sig i avd. 2. Då vinner Zurich As till 1%! Taget!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 00:12   #17
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 732
Sharp$: 2086
Standard

Känns rätt solklart just nu att Tangen Haap kommer ta spets och Erik var ju extremt missnöjd med sin styrning senast att han hade tagit upp hästen i sista sväng för att spara krafter (efter forcering till spets från bakspår). Men pallar Tangen Haap att leda runt om? Och både Månlykke och Tangen har visat sej vara sårbara mot speedigare hästar på upploppet

Då infaller olika scenarion (aka badkarsrace):

1. Erik försvarar spets mot Månlykke och dödar båda
2: Erik släpper till Månlykke och blir tvåa

Med tanke på att Erik verkade ta förlusten senast personligt så tror jag inte han släpper oavsett tempo. Sen kan iofs Månlykke vinna från dödens ändå. Blir en runda till i badkaret här...
Galten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 01:09   #18
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 168
Sharp$: 9340
Standard

Jackpot och bra spelvärde om man inte tror på de tre största!

Spiken: I avd 7 startar 4 Cash Cowboy. Finns inte i mitt badkar att Adielsson bränner detta! Klart underspelad och vinner från dödens över kort om det skulle behövas.

Låset: Landar i avd 4. 13 Mjölner Spik står lite riktigt till men är bra nog för att runda övriga. 9 Källsjö Viking står desto bättre till och är med där framme tidigt!

Trehästars: Kommer i avd 3. Jag blir inte ett dugg förvånad om 5 Milligans School sitter i ledningen direkt. Tycker 1 Seismic Wave är klart överspelad men kan absolut vinna om Örjan lyckas svara ut. En som har hårdheten att vinna utvändigt om SM är 2 Mindyourvalue W.F!

Skräll: I avd 2 har vi 10 Anchor Man som varit bra! Skulle favoriten galoppera och/eller det blir omstart så blir Troels farlig.
I avd 6 startar 14 Unique Juni som är helt borttappad till 7% Har absolut hårdheten för att kunna runda om Djuse lyckas få till en vettig resa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1)
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 09:28   #19
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Inleder bolagssystemet med de tre favoritspikarna och hoppas, att några av systemets outsiders bland de 30 resterande strecken vinner till fint odds.

1) 6 r8-1
2) 7 r6-3
3) 1 r5-7
4) 1,3,4,6,8,9,10,13 r12-7
5) 3,4,5,6,9,10 r12-7
6) 1,2,4,7,11,12,14,15 r3-10
7) 1,2,4,5,7,8,9,11 r3-6

Kostar 1536:-. Sjurättspotten dopas med 19 miljoner från förra veckan.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 09:32   #20
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Skickar in mitt system redan nu, slipper då publicera en efterhandare ikväll...

V75
Inlämnat: 2021-10-16, 09:38
Solänget
Lördag 2021-10-16
Start: 16:20
Kostnad: 149,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 8 (1, 7)
2: 7, 11 (6, 1)
3: 1, 5, 7 (2, 8)
4: 13 Mjölner Spik (4, 6)
5: 6 Bowling Orlando (9, 5)
6: 11, 14 (15, 2)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (4, 7)

2x2x3x1x1x2x12 = 288 rader.
288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr. Avgift 5,00 kr.
Totalt: 149,00 kr.
Rättningskod: VJN JQK LBG
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 09:45   #21
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3608
Standard

V75
Inlämnat: 2021-10-16, 10:44
Solänget
Lördag 2021-10-16
Start: 16:20
Kostnad: 150,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 6, 7, 8 (5, 4)
2: 2, 6, 7, 12 (1, 3)
3: 5 Milligan's School (1, 2)
4: 13 Mjölner Spik (4, 6)
5: 5, 6, 9 (4, 10)
6: 14 Unique Juni (11, 15)
7: 4, 5, 7, 8, 9 (1, 2)

5x4x1x1x3x1x5 = 300 rader.
300 x 1 x 0,50 kr = 150,00 kr.
Totalt: 150,00 kr.
Rättningskod: XJZ HQD LFK
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 09:56   #22
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Tuff!


Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2021-10-16, 10:44
Solänget
Lördag 2021-10-16
Start: 16:20
Kostnad: 150,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 6, 7, 8 (5, 4)
2: 2, 6, 7, 12 (1, 3)
3: 5 Milligan's School (1, 2)
4: 13 Mjölner Spik (4, 6)
5: 5, 6, 9 (4, 10)
6: 14 Unique Juni (11, 15)
7: 4, 5, 7, 8, 9 (1, 2)

5x4x1x1x3x1x5 = 300 rader.
300 x 1 x 0,50 kr = 150,00 kr.
Totalt: 150,00 kr.
Rättningskod: XJZ HQD LFK
F-n va tuff du var i första....! Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 10:10   #23
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3608
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
F-n va tuff du var i första....! Lycka till!
Lycka till själv
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 10:14   #24
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mina spikar i dag blir Månlykke AM, Milligan´s School och B. Sacamano. MAM vinner från ledningen, MS från dödens om det behövs (skall köras hela vägen och inte tas upp och lalla), BS spurtar ner dom över upploppet efter en resa i tredje ytter och attack 800 kvar...

Lycka till, alla - men mest till mig!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 10:47   #25
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 759
Sharp$: 2633
Standard

skulle vara skönt med lite lax
V75
Inlämnat: 2021-10-16, 11:46
Solänget
Lördag 2021-10-16
Start: 16:20
Kostnad: 600,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 7 (8, 1)
2: 1, 4, 6, 7, 11 (3, 2)
3: 1, 2, 5, 7 (8, 3)
4: 4 Tinder Lars (6, 9)
5: 4, 5, 6, 9, 10 (3, 8)
6: 11, 14 (15, 2)
7: 1, 6, 7 (4, 9)

2x5x4x1x5x2x3 = 1200 rader.
1200 x 1 x 0,50 kr = 600,00 kr.
Totalt: 600,00 kr.
Rättningskod: ZJX CTJ DDB
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 11:03   #26
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det var väldigt hur många strykningar det helt plötsligt "ploppade" upp...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 11:19   #27
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 94
Sharp$: 3056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Det var väldigt hur många strykningar det helt plötsligt "ploppade" upp...
Snöoväder långt upp i norr
Yankee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 11:32   #28
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 161
Sharp$: 1825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Det var väldigt hur många strykningar det helt plötsligt "ploppade" upp...
Hanna Olofsson som strukit samtliga 4 hästar pga transporthinder.
Jo, det var oväder inatt och en hel del olyckor på E4an.
Hoppas bara inte det är hästtransporten som råkat ut för något.

/ TT
KonsultTT är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 11:59   #29
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Yankee Visa inlägg
Snöoväder långt upp i norr
Citat:
Ursprungligen postat av KonsultTT Visa inlägg
Hanna Olofsson som strukit samtliga 4 hästar pga transporthinder.
Jo, det var oväder inatt och en hel del olyckor på E4an.
Hoppas bara inte det är hästtransporten som råkat ut för något.

/ TT

Tack för info - fasiken, detta (vädret) gömde jag kolla, för en gångs skull och redan inlämnat... Hmm, illa!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 12:08   #30
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Legat sjuk ett par dagar och kände inte för att köra bolaget denna vecka, då det i alla faöll är Solänget. Men idag lite bättre så har gjort ett system bara att få vara med liksom

V75
Inlämnat: 2021-10-16, 12:38
Solänget
Lördag 2021-10-16
Start: 16:20
Kostnad: 315,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Månlykke A.M. (8, 1)
2: 7 Santos de Castella (1, 6)
3: 1, 5, 7 (2, 8)
4: 4, 6, 9, 10, 13 (1, 3)
5: 3, 4, 5, 6, 9, 10, 12 (8, 11)
6: 11 Zante Grif (15, 4)
7: 1, 2, 4, 7, 9, 12 (3, 8)

1x1x3x5x7x1x6 = 630 rader.
630 x 1 x 0,50 kr = 315,00 kr.
Totalt: 315,00 kr.
Rättningskod: QCP CTL LHB
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 12:11   #31
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 168
Sharp$: 9340
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Tack för info - fasiken, detta (vädret) gömde jag kolla, för en gångs skull och redan inlämnat... Hmm, illa!

Ca +6 och klart/fint väder i Ö-vik hela eftermiddagen.
Att hästarna kan gå optimalt borde inte vara några problem.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+7)
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 12:17   #32
 
madsens avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: örnsköldsvik
Inlägg: 240
Sharp$: 7370
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Ca +6 och klart/fint väder i Ö-vik hela eftermiddagen.
Att hästarna kan gå optimalt borde inte vara några problem.
Blåser en hel del men borde inte störa nämnvärt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+2)
madsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 12:26   #33
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 168
Sharp$: 9340
Standard

"Det lilla systemet"

V75
Inlämnat: 2021-10-16, 13:25
Solänget
Lördag 2021-10-16
Start: 16:20
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 8 (7, 1)
2: 1, 2, 4, 7, 9, 10 (3, 6)
3: 5 Milligan's School (2, 1)
4: 9, 13 (1, 6)
5: 4, 5, 6, 9 (10, 3)
6: 1, 2, 10, 11, 14, 15 (12, 4)
7: 4 Cash Cowboy (9, 11)

2x6x1x2x4x6x1 = 576 rader.
576 x 1 x 0,50 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Rättningskod: ZDR FTH LKL
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 12:50   #34
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Jag reducerar.

U: 6 G: 1,7,8
U: 7 G: 1,3,4,6,10
5 Spik
9,13
U: 5 G: 4,6,9,10
14,15
U: 4,7 G: 1,2,5,9,11

Minst 2 U ska in etc.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 13:12   #35
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 161
Sharp$: 1825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KonsultTT Visa inlägg
Hanna Olofsson som strukit samtliga 4 hästar pga transporthinder.
Jo, det var oväder inatt och en hel del olyckor på E4an.
Hoppas bara inte det är hästtransporten som råkat ut för något.

/ TT
Enligt Travronden så ringde de Hanna från hästbussen strax efter avfärd och sa att det var osäkert att köra på grund av snöfallet och då bad hon dem vända.

Låter förnuftigt - inte kul att ligga och krypköra i drygt 40 mil och kanske inte ens komma fram innan lopp 10 startar.

/ TT
KonsultTT är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 13:15   #36
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 93
Standard

Jag vet ju varför jag så sällan har atg-live igång och föredrar bansändningen. Nyss påstods det från studion att Björn Karlsson inte hade vunnit lopp på Solänget på 4-5 år, vilket Hultman höll med om var anmärkningsvärt. Statistiken från svensk travsport visar dock 5 segrar på Solänget sedan maj 2019, varav två i år och den senaste togs den tredje augusti Ros son. Tillbaks till bansändningen nu...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+7), criba (+10)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 13:20   #37
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

I fjärde är Spelvärdes rubrik: "ÄR HAN LIKA BRA SOM PÅ SOLVALLA FÖR TRE STARTER SEDAN SÅ VINNER HAN JU DET HÄR LOPPET".

Men ingen av hästarna har någon Solvalla-start i raden..??
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 13:20   #38
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3608
Standard

Ska på 10 års barnkalas i em/kväll missar väl hela sändningen, får smyga in på toa emellanåt o kolla i mobilen
Ett reducerat från 12000 till 1392 rader (11,6%)
1:A=6 U=8 B=1,7
2:A=2 B=9,7,1,10
3: Milligans School
4:A=13 B=9,1,6
5:A=9 B=5,6,4,3
6:A=15 B=14,1,2,11,4 (Fyran gick in som reser för AVA)
7:A=4 U=9 B=9,11,5
KRAV
1st. U
2st. A
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 13:32   #39
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 161
Sharp$: 1825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
I fjärde är Spelvärdes rubrik: "ÄR HAN LIKA BRA SOM PÅ SOLVALLA FÖR TRE STARTER SEDAN SÅ VINNER HAN JU DET HÄR LOPPET".

Men ingen av hästarna har någon Solvalla-start i raden..??
6 Tekno Lynet blev 5:a på Solvalla 2021-08-20 i lopp 7.
Antar att det är detta lopp som avses och det är ju 3 starter sedan.

Notera att tävlingarna flyttades från Gävle till Solvalla pga regnkaoset.

/ TT
KonsultTT är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 13:45   #40
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 944
Sharp$: 2183
Standard

V4=
V4
Inlämnat: 2021-10-16, 14:41
Solänget
Lördag 2021-10-16
Start: 14:45
Kostnad: 160,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 6, 7, 8 (1, 3)
2: 1, 2, 3, 6, 9 (5, 7)
3: 2 Admiral As (10, 6)
4: 2, 5, 6, 8 (3, 4)

4x5x1x4 = 80 rader.
80 x 1 x 2,00 kr = 160,00 kr.
Totalt: 160,00 kr.
Rättningskod:
Good Luck!
__________________
Trust the FoxGod
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 13:46   #41
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3180
Standard

V4
Inlämnat: 2021-10-16, 14:45
Solänget
Lördag 2021-10-16
Start: 14:45
Kostnad: 252,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 6, 7, 8 (5, 6)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 (9, 8)
3: 2, 3, 6 (10, 11)
4: 6 Kane Beuckenswijk (2, 3)

6x7x3x1 = 126 rader.
126 x 1 x 2,00 kr = 252,00 kr.
Totalt: 252,00 kr.
Rättningskod: VKN BTC LCF
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 13:47   #42
 
ExtremtFattigs avatar
 
Reg.datum: aug 2021
Inlägg: 62
Sharp$: 110

Andelsbolaget
Stats: 0 - 5 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Dagens två bästa spikar är är nr 6 Månlykke i första till dryga 60% samt nr 4 Cash Cowboy i sista till dryga 23%.

Övriga lopp är olösliga!
__________________
Det går inte att påverka utdelningen. Man kan inte mer än att ha alla rätt! /Isn´t it Ironic! - Alanis Morissette
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ExtremtFattig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 13:54   #43
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Salah, vilken magiker!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nh5 (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 14:03   #44
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Ja det låter ju rimligt. Om det inte är Klack Tore som också var med i samma lopp

Citat:
Ursprungligen postat av KonsultTT Visa inlägg
6 Tekno Lynet blev 5:a på Solvalla 2021-08-20 i lopp 7.
Antar att det är detta lopp som avses och det är ju 3 starter sedan.

Notera att tävlingarna flyttades från Gävle till Solvalla pga regnkaoset.

/ TT
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 14:05   #45
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 944
Sharp$: 2183
Standard

Citat:
Salah, vilken magiker!!!
Hon är Paladin (Pathfinder wrath of the Rightious)
__________________
Trust the FoxGod
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 14:07   #46
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 944
Sharp$: 2183
Standard

V75:Känns svårt och jag känner mig lite vilsen..Men 1 spik klar=Milligan i tredje..1:an tacksam storfavorit...
__________________
Trust the FoxGod
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 14:08   #47
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 161
Sharp$: 1825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Ja det låter ju rimligt. Om det inte är Klack Tore som också var med i samma lopp
Oj, så långt tittade jag inte. 3:a trots galopp.
"Tokform" i loppkommentaren, men loppet var 1640a - det här 2140 volt.
Dessutom är det ju 2 månader sedan - men rejält kuskplus nu.

/ TT
KonsultTT är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 14:12   #48
nh5
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 46
Sharp$: 444
Standard

V75
Inlämnat: 2021-10-16, 12:22
Solänget
Lördag 2021-10-16
Start: 16:20
Kostnad: 216,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 8 (1, 7)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (7, 6)
3: 5 Milligan's School (1, 2)
4: 9, 13 (4, 6)
5: 4, 5, 6 (9, 10)
6: 11, 14, 15 (2, 4)
7: 4 Cash Cowboy (7, 9)

2x12x1x2x3x3x1 = 432 rader.
432 x 1 x 0,50 kr = 216,00 kr.
Totalt: 216,00 kr.
Rättningskod: XHW LTH CHH
nh5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 14:18   #49
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Vilken fantastisk fin värmning av Målnykke A.M. Ojoj hur den ser ut.
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 14:25   #50
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Ja det låter ju rimligt. Om det inte är Klack Tore som också var med i samma lopp
Eller Sör Tinder som slog båda i loppet
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 14:33   #51
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3180
Standard

Galopp

82 procent nää
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 14:36   #52
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3180
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Galopp

82 procent nää
Negativ värmning på Algott??
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 14:39   #53
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 570
Sharp$: 1362
Standard

V75

6
7
1
4,6,9
5,9
2,11,14,15
4,7
robert78Polen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 14:41   #54
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Ska nog passa Wäjerstens hästar i alla lopp för där verkar ju stallformen vara galet bra!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 14:44   #55
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
Hon är Paladin (Pathfinder wrath of the Rightious)

Hmm, denna får du förklara - troligtvis en generationsfråga och något dataspel, eller?

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 14:47   #56
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 364
Sharp$: 2065
Standard

Två kalla spikar idag! Hoppas Ök har EN av sina dåliga dagar och gaddar lampan i andra.

Skrällar:

V75-2, 10 Anchor Man
V75-5, 3 Mindyourvoice WF
V75-6, 3 Ronja Boko

V75
Inlämnat: 2021-10-16, 15:40
Solänget
Lördag 2021-10-16
Start: 16:20
Kostnad: 336,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Månlykke A.M. (8, 7)
2: 1, 2, 3, 6, 7, 10, 11 (4, 5)
3: 1, 5 (2, 7)
4: 9 Källsjöviking (13, 6)
5: 3, 4, 5, 6, 9, 10 (8, 7)
6: 3, 11 (15, 2)
7: 1, 4, 7, 11 (2, 9)

1x7x2x1x6x2x4 = 672 rader.
672 x 1 x 0,50 kr = 336,00 kr.
Totalt: 336,00 kr.
Rättningskod: WHQ MTH DMC
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 14:48   #57
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Ska nog passa Wäjerstens hästar i alla lopp för där verkar ju stallformen vara galet bra!

Du behöver inte vänta länge - enligt stallet så skall Nibalis Vivantis vara STENKLAR, felfritt, men är lite knepig, men auto klart plus!

In med lönen!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Difsteve (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 14:50   #58
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Du behöver inte vänta länge - enligt stallet så skall Nibalis Vivantis vara STENKLAR, felfritt, men är lite knepig, men auto klart plus!

In med lönen!

Tack för tipset men där är han väl "bara" kusk, inte tränare så inte hans häst!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:02   #59
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Ja det låter ju rimligt. Om det inte är Klack Tore som också var med i samma lopp
Det är Klack Tore.

Favorit att nå vinnarhålet och farlig med fritt är tanken .

Men det är inte så att de tycker hästen är klar. De streckar 7 hästar i loppet. Rubriken är nog satt för att kunna skryta OM den skulle vinna.

Senast redigerad av Basse den 2021-10-16 klockan 15:07.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:03   #60
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3180
Standard

Kör ett hårdare system. För att jag kan.....idag.

V75
Inlämnat: 2021-10-16, 16:01
Solänget
Lördag 2021-10-16
Start: 16:20
Kostnad: 1 152,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Månlykke A.M. (8, 1)
2: 2, 3, 4, 6, 7, 10, 11, 12 (1, 5)
3: 1 Seismic Wave (5, 2)
4: 3, 4, 6, 9 (13, 10)
5: 4, 6 (5, 9)
6: 1, 4, 10, 11, 14, 15 (2, 12)
7: 1, 2, 7, 8, 9, 11 (4, 3)

1x8x1x4x2x6x6 = 2304 rader.
2304 x 1 x 0,50 kr = 1 152,00 kr.
Totalt: 1 152,00 kr.
Rättningskod: ZMV JTD KMD
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:06   #61
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Nu jagar vi lite skatteåterbäring.

V75
Inlämnat: 2021-10-16, 15:49
Solänget
Lördag 2021-10-16
Start: 16:20
Kostnad: 336,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 8 (1, 7)
2: 7 Santos de Castella (6, 12)
3: 1, 5 (8, 7)
4: 4, 6, 9, 13 (8, 7)
5: 3, 4, 5, 6, 8, 9 (7, 10)
6: 1, 2, 3, 10, 11, 12, 14 (4, 15)
7: 9 Tattoo Avenger (4, 2)

2x1x2x4x6x7x1 = 672 rader.
672 x 1 x 0,50 kr = 336,00 kr.
Totalt: 336,00 kr.
Rättningskod: ZKP CTJ MMK
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:11   #62
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Tack för tipset men där är han väl "bara" kusk, inte tränare så inte hans häst!
Med "stallet" menade jag allt runt Wäjersten, men du har rätt - rätt skall vara rätt, men rapporterna gick i dur kring denna kanon, från RE - DW körde ju denne till vinst förförra gången och var då riktigt nöjd!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:13   #63
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Med "stallet" menade jag allt runt Wäjersten, men du har rätt - rätt skall vara rätt, men rapporterna gick i dur kring denna kanon, från RE - DW körde ju denne till vinst förförra gången och var då riktigt nöjd!

Ja, de hade ju helt rätt i sina rapporter. Vann ju överlägset även om många galoppperade bort sig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:14   #64
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

V75
Inlämnat: 2021-10-16, 16:06
Solänget
Lördag 2021-10-16
Start: 16:20
Kostnad: 900,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Månlykke A.M. (8, 1)
2: 2, 3, 4, 7, 12 (6, 1)
3: 1, 5, 7 (2, 8)
4: 1, 4, 6, 9, 13 (10, 3)
5: 6 Bowling Orlando (5, 9)
6: 1, 2, 7, 11, 14, 15 (4, 12)
7: 1, 4, 7, 9 (2, 11)

1x5x3x5x1x6x4 = 1800 rader.
1800 x 1 x 0,50 kr = 900,00 kr.
Totalt: 900,00 kr.
Rättningskod: XGZ DTK DMG
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:16   #65
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4276
Standard

V75
Inlämnat: 2021-10-16, 16:15
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Solänget
Lördag 2021-10-16
Start: 16:20
Kostnad: 2 289,60 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Månlykke A.M. (8, 1)
2: 3, 7 (2, 6)
3: 1, 5, 7 (2, 8)
4: 1, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13 (2, 7)
5: 3, 4, 5, 6, 9, 10 (7, 8)
6: 11 Zante Grif (15, 2)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (9, 7)

1x2x3x10x6x1x12 = 4320 rader.
4320 x 1 x 0,50 kr = 2 160,00 kr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtFattig (+2)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:17   #66
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 1 944
Sharp$: 2183
Standard

Systemet=
https://www.atg.se/spel/reducerat/V7...7-40e3c11d32ae
Lycka Till!
Milligan och Gooner dagens spikar...
__________________
Trust the FoxGod
Lazze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:19   #67
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Dagens försök, blev matematiskt idag:
1: 6,7,8
2: 2,3,4,6,7,12
3: 1,5
4: 9 Källsjöviking
5: 9,10
6: 14,15
7: 4,7,9

Lycka till allihop
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:21   #68
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3180
Standard

Klart redan
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:22   #69
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5300
Standard

Blir nog inga stora slantar idag men man kan ju hoppas

Avd
1: 6 Månlykke A.M. (8, 1)
2: 7 Santos de Castella (6, 3)
3: 1, 5 (7, 2)
4: 3, 4, 6 (9, 13)
5: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (5, 9)
6: 2, 11, 12, 14, 15 (4, 7)
7: 7, 9 (4, 1)

1x1x2x3x11x5x2 = 660 rader.
660 x 1 x 0,50 kr = 330,00 kr.
Totalt: 330,00 kr.
Rättningskod: SJZ CTD JML
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:26   #70
 
ExtremtFattigs avatar
 
Reg.datum: aug 2021
Inlägg: 62
Sharp$: 110

Andelsbolaget
Stats: 0 - 5 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtFattig Visa inlägg
Dagens två bästa spikar är är nr 6 Månlykke i första till dryga 60% samt nr 4 Cash Cowboy i sista till dryga 23%.

Övriga lopp är olösliga!
Tänkte bara klaga på alla er som inte spikade! Hur kan man ens tro på att 60% känns lågt? 80% hade jag funderat på att gardera!

__________________
Det går inte att påverka utdelningen. Man kan inte mer än att ha alla rätt! /Isn´t it Ironic! - Alanis Morissette
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ExtremtFattig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:26   #71
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gött mos - en spik inne och greppet kopplat på klabbet, hehe! Skoja bara - långt kvar... Men skönt att inte gardera bort sig, för en gång skull...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtFattig (+1)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:26   #72
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

De gav upp direkt. Förstår inte hur kuskar tänker. Jag hade kört fram i dödens med sjuan när det gick så sakta.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:28   #73
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Grisle Odin GL. en nästagångare...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:29   #74
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 403
Sharp$: 4276
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2021-10-16, 16:15
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Solänget
Lördag 2021-10-16
Start: 16:20
Kostnad: 2 289,60 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Månlykke A.M. (8, 1)
2: 3, 7 (2, 6)
3: 1, 5, 7 (2, 8)
4: 1, 3, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13 (2, 7)
5: 3, 4, 5, 6, 9, 10 (7, 8)
6: 11 Zante Grif (15, 2)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (9, 7)

1x2x3x10x6x1x12 = 4320 rader.
4320 x 1 x 0,50 kr = 2 160,00 kr.
Och V5....

V5
Inlämnat: 2021-10-16, 16:25
SistaStallskriket andelsspel
Solänget
Lördag 2021-10-16
Start: 17:05
Kostnad: 672,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 5, 7 (4, 8)
2: 1, 3, 4, 6, 9, 10, 13 (12, 8)
3: 4, 6, 10 (3, 9)
4: 1, 2, 4, 10, 11, 12, 14, 15 (7, 3)
5: 9 Tattoo Avenger (11, 7)

4x7x3x8x1 = 672 rader.
672 x 1 x 1,00 kr = 672,00 kr.
Totalt: 672,00 kr.
Rättningskod: NLT FTM LML
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:36   #75
 
oinkks avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 575
Sharp$: 1010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtFattig Visa inlägg
Tänkte bara klaga på alla er som inte spikade! Hur kan man ens tro på att 60% känns lågt? 80% hade jag funderat på att gardera!

Klaga? Du borde vara glad.Det är ju alla andra du tävlar emot..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+7)
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:36   #76
 
ExtremtFattigs avatar
 
Reg.datum: aug 2021
Inlägg: 62
Sharp$: 110

Andelsbolaget
Stats: 0 - 5 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
De gav upp direkt. Förstår inte hur kuskar tänker. Jag hade kört fram i dödens med sjuan när det gick så sakta.
Att tävla mot Mondo så spelar det ingen roll hur bra du är... du kommer ändå alltid vara långt efter och ett andrapris i Sverige är bra!
__________________
Det går inte att påverka utdelningen. Man kan inte mer än att ha alla rätt! /Isn´t it Ironic! - Alanis Morissette
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ExtremtFattig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:39   #77
 
ExtremtFattigs avatar
 
Reg.datum: aug 2021
Inlägg: 62
Sharp$: 110

Andelsbolaget
Stats: 0 - 5 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oinkk Visa inlägg
Klaga? Du borde vara glad.Det är ju alla andra du tävlar emot..
Just nu har jag lagt ner allt spel faktiskt. Min hjärnkapacitet är vad den är. När tanken är tom så är den. Men jag försökte likväl hjälpa övriga här!

Men i min värld är det spik upp upp mot 75% utan problem!

Sen får vi se om Cash Cowboy "äntligen" presterar!
__________________
Det går inte att påverka utdelningen. Man kan inte mer än att ha alla rätt! /Isn´t it Ironic! - Alanis Morissette
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ExtremtFattig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:40   #78
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hästfolk som kan ha hästar som en hobby och inte stressas av vinstmarginaler torde vara de mest välmående människorna i världen...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:43   #79
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Vart fjärde system rök på Månlykke. Nöjd med spik på storfavoriten - "bara" 63 %.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:45   #80
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Vad fan gör Örjan ens.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:48   #81
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Den skrällen satt perfekt.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:48   #82
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kukfan, också - 7 hästar och inte denna, men självklart GK Justus med... Fy fan i helvete - varför lyssnade jag inte på den i tråden som varnade för denna!!! KUKEN!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:49   #83
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Vad fan gör Örjan ens.
Hästen har 4/10 i galopp stallet 24 raka utan vinst. Lyssnar du inte på Jens?
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:50   #84
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inte ofta jag är så irriterad som nu - hade denna i tankarna då den nämnts i tråden, men inte faan. SJU, djävla hästar och inte med... Hur i helvete är det möjligt att vara så dålig tippare???!!!

Repet nästa!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:52   #85
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Och även OK nalan, förstås, men denne var ju en halvmil efter... FAAAAAAAAAAANNNNNNNNN!!!!!! Jag lägger ner!!!! I all fall ett par minuter...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:55   #86
nh5
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 46
Sharp$: 444
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Inte ofta jag är så irriterad som nu - hade denna i tankarna då den nämnts i tråden, men inte faan. SJU, djävla hästar och inte med... Hur i helvete är det möjligt att vara så dålig tippare???!!!

Repet nästa!!!
Asch då, tråkigt såklart men se det från den ljusa sidan, det kommer fler lördagar!
nh5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:57   #87
nh5
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 46
Sharp$: 444
Standard

Och Liverpool vann ju , med hattrick från Bobby och drömmål av Salah
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+100)
nh5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:58   #88
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nh5 Visa inlägg
Asch då, tråkigt såklart men se det från den ljusa sidan, det kommer fler lördagar!
Jo, men ändå! Ja, jag kommer över detta - detta är långt ifrån det värsta men jag är lika irriterad, varke gång och så måste det vara - den dagen jag inte bryr mig så är det dags att sluta spela...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 15:59   #89
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nh5 Visa inlägg
Och Liverpool vann ju , med hattrick från Bobby och drömmål av Salah
Nu blev jag på bättre humör - och Man U, är påväg att tappa poäng, så en bra dag. Förlåt Man U-fans...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:01   #90
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Degerfors vannnn!!!! Dagen börjar se bättre ut, ändå!!!

thumbup:
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:03   #91
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57013
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Degerfors vannnn!!!! Dagen börjar se bättre ut, ändå!!!

thumbup:
Och vi spelade ut Östersund som väntat. Ska se några travlopp nu innan Brentford- Chelsea 18.30. Men inte läst på så avstår spel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:05   #92
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Behövs det så vinner Milligan´s School från dödens - så mycket starkare än de andra!!! Kan även få överta och leda från relativt tidig ledning till mål - i vilket fall!!! Milligan´s är stenklar!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:09   #93
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sjukt, vad bra denna var!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:09   #94
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57013
Standard

Herregud vilken usel favorit. Inte lätt att räkna på Nurmos hästar.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:11   #95
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Varför sitter Örjan kvar när de andra kommer ?
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:11   #96
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57013
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Varför sitter Örjan kvar när de andra kommer ?
För att den inte såg körbar ut.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:11   #97
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

MS och Uffe förlorar när Uffe släpper Bergh till ledningen - han hade kunnat hålla honom i andraspår och forcerat sig till ledningen, men han tog i stället upp. Men Mind var sjukt bra!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:11   #98
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Undrar vad Örjan skyller på nu?
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:12   #99
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Inte full form och det blev för tufft med dödens. Istället vann andrareserven.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:15   #100
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Undrar vad Örjan skyller på nu?
Han behöver väl inte skylla på något? Alla såg väl att hästen inte alls var på topp?
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:20   #101
 
ExtremtFattigs avatar
 
Reg.datum: aug 2021
Inlägg: 62
Sharp$: 110

Andelsbolaget
Stats: 0 - 5 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtFattig Visa inlägg
Dagens två bästa spikar är är nr 6 Månlykke i första till dryga 60% samt nr 4 Cash Cowboy i sista till dryga 23%.

Övriga lopp är olösliga!
kunde tydligen inte ge mig själv sharps
__________________
Det går inte att påverka utdelningen. Man kan inte mer än att ha alla rätt! /Isn´t it Ironic! - Alanis Morissette
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ExtremtFattig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:27   #102
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 175
Sharp$: 1670
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Undrar vad Örjan skyller på nu?

Han är Sveriges bästa kusk genom alla tider i mitt tycke...orka klaga på mannen som kör in mest pengar till sina hästägare år efter år och i stort sett aldrig kör sönder någon häst...
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:28   #103
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 93
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtFattig Visa inlägg
kunde tydligen inte ge mig själv sharps
Välkommen tillbaka herr rimfrost, varför nytt konto?
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:33   #104
nh5
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 46
Sharp$: 444
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Jo, men ändå! Ja, jag kommer över detta - detta är långt ifrån det värsta men jag är lika irriterad, varke gång och så måste det vara - den dagen jag inte bryr mig så är det dags att sluta spela...

Ja, ska vara lite känslor så är det! Och man har inte förlorat förrän man slutat spela som en god vän sa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
nh5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:37   #105
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 668
Sharp$: 50086
Standard

Då var eftermiddagens travinsatser täckta.
Tack Gunnar och Örjan!
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:37   #106
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Jag lyfter på hatten för Gunnar Melander. Vilka hästar han har. Jag sågar han som kusk före och får väl skämmas lite men jag står ändå fast att jag tycker han ska sluta.. Men jag är glad för Gunnar Skull och idag ställer jag mig i skamvrån och låter Gunnar njuta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:39   #107
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12817
Standard

Galne Gunnar tar en dubbel på V75 och nosar ut Örjan i en upploppsstrid.
70+ gubben är still going strong. Och hästen var bara bäst efter blytung resa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:41   #108
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jiwa Visa inlägg
Jag lyfter på hatten för Gunnar Melander. Vilka hästar han har. Jag sågar han som kusk före och får väl skämmas lite men jag står ändå fast att jag tycker han ska sluta.. Men jag är glad för Gunnar Skull och idag ställer jag mig i skamvrån och låter Gunnar njuta.

Hmm, gubben tar en dubbelseger på V75 - något som inte 95%, minst, av alla kuskar aldrig kommer ta och du vill fortfarande att han skall sluta - det är ju en helt horribel tanke... Han ger sig när han själv tycker hans egenskaper inte räcker till ,eller att reglementet säger annat!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:43   #109
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Någon som ser på Lecister mot United??? Vikken djävla match!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Difsteve (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:46   #110
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2133
Standard

1: 11 Zante Grif
2: 7 Gooner

1 x 100,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: NFN MTD CGD
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:47   #111
 
ExtremtFattigs avatar
 
Reg.datum: aug 2021
Inlägg: 62
Sharp$: 110

Andelsbolaget
Stats: 0 - 5 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Välkommen tillbaka herr rimfrost, varför nytt konto?
Jag ville inte vara kvar och jag tvekar ännu. Men skapade nytt konto då jag randomiserade lösenorden på det förra.

Men försvinner nog snart igen. Bara massa **** här." Orkar inte sådan negativitet!
__________________
Det går inte att påverka utdelningen. Man kan inte mer än att ha alla rätt! /Isn´t it Ironic! - Alanis Morissette
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ExtremtFattig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:52   #112
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3180
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtFattig Visa inlägg
Jag ville inte vara kvar och jag tvekar ännu. Men skapade nytt konto då jag randomiserade lösenorden på det förra.

Men försvinner nog snart igen. Bara massa **** här." Orkar inte sådan negativitet!
Tack o hej, va gör du här? Hälsningar, en av idioterna
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+50), mackpeter (+50)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:52   #113
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 168
Sharp$: 9340
Standard

TOP 7
Inlämnat: 2021-10-16, 17:48
Solänget Lopp 9
Lördag 2021-10-16
Start: 17:50
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 6 Bowling Orlando
2:a: 5, 9, 10
3:a: 5, 9, 10
4:a: 5, 9, 10
5:a: 3, 7
6:a: 3, 7
7:a: 4 Oneiric Ocelot

Din ranking:
6 5 9 10 3 7 4

Reserver:
11 8

12 x 4,00 kr = 48,00 kr.
Totalt: 48,00 kr.
Rättningskod: RDS MTB KJM
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:56   #114
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Och dessa Djusebröderna - spiken suverän men när någon får luckan så är det kört...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:58   #115
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Tack o hej, va gör du här? Hälsningar, en av idioterna
Frågar detsamma - vad i helvete ödsla tid på oss idioter om du inte klarar av lite negativitet???!!! Världen och Sverige brinner och du gråter för att ett forum är lite "hårt" för dig! Buhu fucking HUUUU!!!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 16:58   #116
 
ExtremtFattigs avatar
 
Reg.datum: aug 2021
Inlägg: 62
Sharp$: 110

Andelsbolaget
Stats: 0 - 5 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Tack o hej, va gör du här? Hälsningar, en av idioterna
Ja, varför umgås med **** som dig dig? Bättre du och de övriga noll-procentarna umgås!
__________________
Det går inte att påverka utdelningen. Man kan inte mer än att ha alla rätt! /Isn´t it Ironic! - Alanis Morissette
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ExtremtFattig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:01   #117
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57013
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Någon som ser på Lecister mot United??? Vikken djävla match!!!
Jap. Kollade sista 20. Fin passning av Lindelöv till Rashfords kvittering men i övrigt nattsvart för United.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+25)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:04   #118
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12817
Standard

Simb Zacky. Jäklar vilken tuff 3 åring som matchats stenhårt men verkar tåla detta.
Dessutom som vanligt perfekt Djuse styrning. Hm ganska svårfunnen vinnare.
Värdet rusar i höjden. Jag som trodde på Jackpott stöld.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:05   #119
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5300
Standard

Testar en rak DD till fasta odds:

11 Zante Grif
9 Tattoo Avenger

35ggr

Tattoo Avenger må kanske inte ha absoluta toppformen, men besitter en galen kapacitet. Tror det blir fart i loppet och då står det mellan Gooner eller Tattoo och jag chansar på den sistnämnde både som DD och även ett vinnarspel till 10ggr. Kör nu Magnus!
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:07   #120
 
ExtremtFattigs avatar
 
Reg.datum: aug 2021
Inlägg: 62
Sharp$: 110

Andelsbolaget
Stats: 0 - 5 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Frågar detsamma - vad i helvete ödsla tid på oss idioter om du inte klarar av lite negativitet???!!! Världen och Sverige brinner och du gråter för att ett forum är lite "hårt" för dig! Buhu fucking HUUUU!!!

Ja, buhu för mig! Men fortsätt du njut av allt negativt som sker i världen så kan du slå en high five på dessa! Lite dödsoffer här och där eller någon våldtäkt, det tar vi så så klart!

Jag kommer försvinna igen så kan det finnas **** kvar som kan ge varandra klappar på sina axlar för det är så ni fungerar!

Hej då!

Jag försvinner igen och lovar att aldrig återkommer!

Mitt sista mess. Den som vill kontakta mig efter det kan skriva till [email protected] då det är min tredjemejl!


Ha det gott och vinner nu Cash Cowboy så har ni fått två vinnare men era egon är för stora för att kunna diskutera sådant.

Men ni är alla vinnare här oavsett noll eller fem rätt. Ni kommer alltid klappa varandra på axlarna. Men så får det vara. Hoppa ni fortsätter må bra. Hej då!

Det kommer inte gå att kontakta mig här framöver!

Over and out!
__________________
Det går inte att påverka utdelningen. Man kan inte mer än att ha alla rätt! /Isn´t it Ironic! - Alanis Morissette
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ExtremtFattig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:09   #121
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jap. Kollade sista 20. Fin passning av Lindelöv till Rashfords kvittering men i övrigt nattsvart för United.

Jepp, helt underbart!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:17   #122
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Racing Brodda mot Gooner testar jag till 20 gånger degen! Skoglund känns inte jättehet ut för dagen med stoet är tuff och fäller många här! Gooner ska ha toppchans om han bara kommer till från läget, lite nackdel med kort distans.
Trevlig kväll!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:17   #123
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 673
Sharp$: 12817
Standard

DD förslag. 14 mot 2. Dags för Örjan att visa upp sig i Vinnarcirkeln.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kevin92 (+650)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:23   #124
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtFattig Visa inlägg
Ja, buhu för mig! Men fortsätt du njut av allt negativt som sker i världen så kan du slå en high five på dessa! Lite dödsoffer här och där eller någon våldtäkt, det tar vi så så klart!

Jag kommer försvinna igen så kan det finnas tretton inavlade efterblivna idioter kvar som kan ge varandra klappar på sina axlar för det är så ni fungerar!

Hej då!

Jag försvinner igen och lovar att aldrig återkommer!

Mitt sista mess. Den som vill kontakta mig efter det kan skriva till [email protected] då det är min tredjemejl!


Ha det gott och vinner nu Cash Cowboy så har ni fått två vinnare men era egon är för stora för att kunna diskutera sådant.

Men ni är alla vinnare här oavsett noll eller fem rätt. Ni kommer alltid klappa varandra på axlarna. Men så får det vara. Hoppa ni fortsätter må bra. Hej då!

Det kommer inte gå att kontakta mig här framöver!

Over and out!

Du är den största nollan någonsin på detta forum - tyvärr är det så att du kommer återkomma under annat "nickname" och plåga oss med ditt sårade ego. Fy, faan vilket våp du är - ta nu av dig trosorna och dra åt helvete!!!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:29   #125
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Örjan har bränt och bränt och bränt och nu ska ni se att det slutar med att han sitter med en dubbel på V75 efter en miserabel lördag!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:29   #126
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3334
Standard

Värden i teorin.

1 _ 4462615-- 11845-- 564
2 __ 4547216-- 12051-- 572
3 __ 1.583272E+07-- 34671-- 1314
4 __ 2267158-- 6275-- 318
5 __ 2.15126E+07-- 43321-- 1525
6 __ 2.132138E+07-- 43053-- 1519
7 __ 1772185-- 4952-- 255
8 __ 1.796743E+07-- 38094-- 1401
9 __ 3727513-- 10032-- 487
10 __ 8.131017E+07-- 88678-- 2268
11 __ 7542913-- 18933-- 835
12 __ 1.020706E+08-- 96036-- 2352
GGS är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:34   #127
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Verkar vettig den nya sportchefen hos ATG!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:41   #128
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Wäjersten har toppform på stallet.

Att Gooner har bra chans håller de flesta med om. Men även hans andrahäst 8 är nog inte helt borta, 9 Tattoo Avenger kan nog blanda sig i Kombstriden också

Komberna med 7,8,9 ger mellan 20-200 ggr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+2), travanalys (+20), linfre (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:41   #129
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Racing Brodda mot Gooner testar jag till 20 gånger degen! Skoglund känns inte jättehet ut för dagen med stoet är tuff och fäller många här! Gooner ska ha toppchans om han bara kommer till från läget, lite nackdel med kort distans.
Trevlig kväll!
Fick ta flera ggr om pga att Mats Djuse tvekar o gå framför, tredje gg så fick han Ulf O i knäna. Då är det svårt o vinna trots att den gick jättebra till slut.
Surt. Gick på den jag med
Bara ta nya tag
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+1)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:45   #130
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tattoo Avenger vinner nu!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:48   #131
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 053
Sharp$: 5300
Standard

Spelar jag Magnus så vinner Mats och vice versa. Spelar jag båda så vinner ingen
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:49   #132
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hmm, Wäjersten är suverän som tränare men här satt han stilla som en tennsoldat, varför???!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:52   #133
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hmm, Wäjersten är suverän som tränare men här satt han stilla som en tennsoldat, varför???!!!
För att det var en stallkamrat som kom? Jag tror iofs mer att han inte ville plåga hästen mer efter det otroligt tuffa lopp han fick!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:52   #134
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Wäjersten har toppform på stallet.

Att Gooner har bra chans håller de flesta med om. Men även hans andrahäst 8 är nog inte helt borta, 9 Tattoo Avenger kan nog blanda sig i Kombstriden också

Komberna med 7,8,9 ger mellan 20-200 ggr
Komben 8-7 gav 114ggr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:53   #135
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Verkar vettig den nya sportchefen hos ATG!
Robert är definitivt vettig...lite burdus i sin framtoning, men det beror mera på kroppshyddan och tonfallet, en ödmjuk kille i grunden...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:57   #136
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
För att det var en stallkamrat som kom? Jag tror iofs mer att han inte ville plåga hästen mer efter det otroligt tuffa lopp han fick!
Jo, självklart är det så, men det såg uppgivet ut i en öppen upploppsduell där båda kunnat vinna. Verkade som att han ville sin andrahäst skulle vinna. men, det ser oftast konstigt ut från sidan, eller? Fan vet!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 17:59   #137
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Verkar vettig den nya sportchefen hos ATG!
Vettig????
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 18:12   #138
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jiwa Visa inlägg
Jag lyfter på hatten för Gunnar Melander. Vilka hästar han har. Jag sågar han som kusk före och får väl skämmas lite men jag står ändå fast att jag tycker han ska sluta.. Men jag är glad för Gunnar Skull och idag ställer jag mig i skamvrån och låter Gunnar njuta.
Undrar om inte har fyllt 75 ??? En av de få ännu levande hästkarlarna i norrland
sedan Lars lindberg och Stig Lindmark gått vidare....
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 18:18   #139
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Vart fjärde system rök på Månlykke. Nöjd med spik på storfavoriten - "bara" 63 %.
Såg just det. Jag tror hundratusentals hade spikat Björn Karlssons häst. Blev näst sist tror jag. Hans hästar vinner en och annan gång under året, inga segerstaplare........
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 19:20   #140
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Ska på 10 års barnkalas i em/kväll missar väl hela sändningen, får smyga in på toa emellanåt o kolla i mobilen
Ett reducerat från 12000 till 1392 rader (11,6%)
1:A=6 U=8 B=1,7
2:A=2 B=9,7,1,10
3: Milligans School
4:A=13 B=9,1,6
5:A=9 B=5,6,4,3
6:A=15 B=14,1,2,11,4 (Fyran gick in som reser för AVA)
7:A=4 U=9 B=9,11,5
KRAV
1st. U
2st. A
Ditt egna kalas menar du
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 20:00   #141
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3608
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Ditt egna kalas menar du
Om jag bara förstått vad du mena skulle jag svarat på det.
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-16, 20:21   #142
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Kräftgången fortsätter och idag var nog den sämsta ranken så länge jag kan komma ihåg. Begriper dock inte hur fem system kunde hitta en rad med tre 3% och ytterligare två singel-% och hur ingen häst i sista kunde ge jackpot.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-10-17, 07:01   #143
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Kräftgången fortsätter och idag var nog den sämsta ranken så länge jag kan komma ihåg. Begriper dock inte hur fem system kunde hitta en rad med tre 3% och ytterligare två singel-% och hur ingen häst i sista kunde ge jackpot.
Är väl lottoharry, stor plånbok el nån som väljer ut hästar efter roliga namn mm
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td