|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Pinsamt dåligt
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
V5
Inlämnat: 2021-11-06, 16:50 Eskilstuna Lördag 2021-11-06 Start: 17:05 Kostnad: 70,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Brother Bill (3, 2) 2: 9, 11, 12, 13, 14 (6, 5) 3: 4, 5 (2, 3) 4: 5 Bo C. (7, 1) 5: 1, 3, 4, 6, 7, 9, 10 (2, 11) 1x5x2x1x7 = 70 rader. 70 x 1 x 1,00 kr = 70,00 kr. Totalt: 70,00 kr. Rättningskod: QHW QHH VSK Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Ja, detta var riktigt konstigt!!!
|
|
|
|
#94 |
|
Är inte helt insatt i hur det fungerar med domare och annan startpersonal i Sverige. Men jag har länge undrat varför det inte är proffsigare, alltså säg att det finns 15-20 stycken domare som jobbar med detta och har det som jobb. Jag menar, i svenskt trav lallas det som fan kring regler hit och dit. Känns som det alltid är en tolkningsfråga för några få ideella att bestäma.
En vanligt V75-omgång kan ju omsätta 100 miljoner, men det är alltid lite halvluddigt och sen vidare till nästa lopp. |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Bra och ärlig intervju, igen - Uffe har helt rätt! Kan inte bli mer klargjort än så!!!
|
|
|
|
|
#96 |
|
Startpersonalen vägrar uttala sig. Vad är det för lallare på banan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10) |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Citat:
Så är det - måste fram med proffsdomare - något jag också vurmat för i snart 25 år! Dessa lallare går inte att lita på... Mikaels???
|
|
|
|
|
#98 |
|
”Startdomaren vägrar uttala sig”
Är tydligen både inkompetent OCH feg Jag spelar inte en krona i de övriga loppen på Eskilstuna i dag. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10) Senast redigerad av Basse den 2021-11-06 klockan 17:26. |
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Banned
|
Citat:
Fulsprit (+10) |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Vad f-n hände sitter på bröllopsmiddag?
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Hahahahahahahaha - vilka klåpare i direktsändning!!! NU slänger man dit en stolpe!!! Någon måste skämmas!!!
|
|
|
|
#102 |
|
Banned
|
Jävla tjäle. Trycker upp stolpar ur marken och omöjliggör för kuskarna att placera in sig....
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Flinar som fan dessutom. Noll ansvarskänsla och massvis med förakt. Trist att de får köra BC imorgon när man nu måste avstå
Fulsprit (+10) |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Banned
|
Citat:
Tanten frågar: "-vad i hela världen håller ni på med?" Gubbarna svarar: "-Vi är kommunens trädplantrerargrupp Men killen med träden är sjukskriven idag." Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+25) |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Citat:
Det är riksspel! Det är min hemmabana och jag fattar absolut ingenting! Jag skäms som en hund och orkar inte ens vara förbannad. Så otroligt jävla korkat av alla inblandade att man bara vill spy! Fy fan! ![]() ![]()
Fulsprit (+25) |
||
|
|
|
|
|
|