Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-11-23, 21:21   #31

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
I V64:6 får vi se ett gäng 27-kallblod (ingen av dem har väl gått någon snabbare tid?) med både äldre och yngre hästar, över fullvuxna 2640 meter. I den här typen av lopp uppstår det alltid luckor och jag försöker med 1 Rönningsgutten som fått precis det utgångsläge den behöver för att kunna vinna ett sånt här lopp. Formligen blixtrade till vinst näst senast, från invändigt läge. 4 av livets 5 vinster har kommit över 2640 eller längre. 15% och 7 ggr degen!
Snyggt
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-23, 21:21   #32
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
I V64:6 får vi se ett gäng 27-kallblod (ingen av dem har väl gått någon snabbare tid?) med både äldre och yngre hästar, över fullvuxna 2640 meter. I den här typen av lopp uppstår det alltid luckor och jag försöker med 1 Rönningsgutten som fått precis det utgångsläge den behöver för att kunna vinna ett sånt här lopp. Formligen blixtrade till vinst näst senast, från invändigt läge. 4 av livets 5 vinster har kommit över 2640 eller längre. 15% och 7 ggr degen!
Man får nästan vara lite nöjd med dagen.

Två utgångshästar satt, en till nästan 12 ggr och en till nästan 7 ggr?

VINNARE

1 Rönningsgutten

1 x 300,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: WFP RTL SNQ

Det blev nog ett litet netto till slut.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+10), valo (+10), Dahle (+10)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-23, 23:22   #33

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18017
Standard

Citat:
Hoppas att du lastade på vinnarspelet.

Känns som att Sharps är på hugget ikväll....

Tyvärr inget vinnar spel på Kontio. Men jag borde ryggat din klarning Gutten på DD liret. Du ropade ju ut vinnaren som vann med 8 längder ser jag nu i efterhand Jag kommer alltid snett på det i nordisloppen.
Bra jobbat Stankarn.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-11-23, 23:50   #34
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tyvärr inget vinnar spel på Kontio. Men jag borde ryggat din klarning Gutten på DD liret. Du ropade ju ut vinnaren som vann med 8 längder ser jag nu i efterhand Jag kommer alltid snett på det i nordisloppen.
Bra jobbat Stankarn.
Hade jag valt din klaring istället för Åhlunds som utgång i V64:5 hade jag suttit med någon miljon (eller två) ikväll. Om dessutom favoriten i andra varit lika dålig som i senaste starten hade jag varit ensam med alla rätt.

I en normal omgång så hade man väl fått 50 papp, i allafall, efter att man klarat en 30-oddsare och två ”spikar” till 12 respektive 7 ggr pengarna. Men inte ikväll.

Det blev verkligen onödigt svårt.

/Stänkarn’
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+10)

Senast redigerad av Stankarn den 2021-11-23 klockan 23:51.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td