|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
V64
Inlämnat: 2021-11-25, 19:27 V6 - endast vinst vid 6 rätt Boden Torsdag 2021-11-25 Start: 19:30 Kostnad: 240,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 10, 11, 15 (4, 14) 2: 1, 5, 8, 9 (3, 6) 3: 2, 4, 7, 9, 12 (3, 11) 4: 5 Selmer I.H. (3, 4) 5: 6 Naima Sjöhammar (8, 5) 6: 3, 5, 12 (9, 4) 4x4x5x1x1x3 = 240 rader. 240 x 1 x 1,00 kr = 240,00 kr. Totalt: 240,00 kr. Rättningskod: VGZ RTX HLZ
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Banned
|
Citat:
RAKET Lopp 4: Vinnare 15 A.W.'s Fastlight 9: Vinnare 5 Dante Godiva 1 x 200,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: QMV WTP HLN Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Vi alla älskar verkligen dessa "efterhandare" som ger oss så mycket! "Jak vill takka lifet, som jett mig så mykket"...
|
|
|
|
#20 | |
|
Banned
|
Citat:
Men egentligen ska du tacka Basse istället, som verkligen bidrar med riktigt bra drag som vi andra kan rygga. Du ryggade också, förstås?
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Basse vet att han är både omtyckt och duktig - att lägga upp efterhandare kan en amöba göra, därav avhåller jag mig, men icke du - hmm...!
|
|
|
|
#22 | |
|
Banned
|
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Räcker inte med att spika bra i första. Man måste strecka rätt i övriga 5 lopp också
![]() Avd 1: 15 A.W.'s Fastlight (11, 10) 2: 1, 3, 6, 8, 9 (5, 4) |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
Okey, vi säger så... Intressant att du inte anser denna vara en "efterhandare" - undrar vad som stipulerar en slik? ![]()
|
|
|
|
#25 |
|
Prövar med en ickefavorit till som spik på V4
Avd 1: 9 C'est Uncle Toni (12, 2) |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Banned
|
Citat:
En "efterhandare" skulle naturligtvis vara vinstbongen som visar att jag drog in 5 papp på 15 A.W.'S FASTLIGHT, på vinnarspelet, men det blir ju varken du eller jag glad för. I tisdags "bjöd" jag på en 7-oddsare och en 12-oddsare inför V64. Vars var du då? Och om du följt mina inlägg under de här åren så har du säkert märkt att jag (nästan utan undantag) inte redovisar spel som jag inte flaggat för innan. Det här spelet som vi diskuterar nu är absolut en förhandare. 5 papp om Dante vinner i sista avdelningen, som ett resultat av ett genuint Basse-drag. Att du inte ryggade kan ju inte jag hjälpa. Dina idéer igår var inte mycket att hänga i julgranen.....en månadslön på en dåligt favorit? Senast redigerad av Stankarn den 2021-11-25 klockan 20:14. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banned
|
Citat:
Tjohoo! ![]() ![]() TVILLING Rättningskod: SHZ VTW FBN Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+10) |
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Haha, vilklen möda du lägger och ha lagt på mig den sista tiden - vad beror detta på! Du är en sopa och värdelös tippare. Jag är inget bättre att tippa, men jag jagar inte alla användare på sajten såsom du gör - du är en riktig besserwisser med ett abnormt självhävdelsebehov, men som inte tål att någon ger tillbaks med samma mynt. Du måste alltid ha sista ordet och troligtvis lider du av en personlighetsstörning - lev med det, ditt nöt! Nog sagt från mig... ![]()
YNWA --------------------------------------------------- Sverige är förlorat - välkommen kaos! Senast redigerad av Fulsprit den 2021-11-25 klockan 20:24. |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banned
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: