|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Cobbys Olifant. Jag chansar på överpace.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ready for More i V86-4
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Kunde jag ge mig fan på när jag spikade...
|
|
|
|
#34 |
|
Ja, han såg inte alls bra ut. Borde inte startat. Skönt att de i ATG-live vågar säga vad de känner inför det. Någon som hörde om det nämndes i V86 direkt-studion?
Fulsprit (+10) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Vi kan nog tacka den trion i ATG-tv för sin medverkan nu. Sådan kritik i spel-tv kommer man inte undan med, även om det hade varit värre om det skett i TV4 som ju ”gemene man” tittar på. ATG-tv är ju för nördarna och de kan ju själva se att något är fel.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Jag älskar verkligen när det är Oscar, Stefan och Lennart som sköter liven. Mycket kunskap och samtidigt gnabbas de lite härligt med varandra. Alltid stor underhållning!
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ojojoj, vilken prestation - skit samma om skor runt om och årstid och fan och hans moster - så vinner man INTE på Jägers - kanske 1 av 250 lopp!
|
|
|
|
#38 |
|
Banned
|
Tomas Malmqvist har gått lite under radarn, tycker jag. Har dragit in nästan dubbelt så mycket pengar i år jämfört med i fjol. Och Ken Ecce verkar ha etablerat sig.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-12-08, 21:35 Solvalla, Jägersro Onsdag 2021-12-08 Start: 21:40 Vadet gäller startnummer Avd 1: 12 Alert Vendil 2: 3, 5, 8, 11 Inget roligt målfoto
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Att hålla stilen är inte alltid en POSITIV egenskap.
I det avseendet kan man lita på Spelvärde. En av spikarna levererade inte och två av de mest överspelade vann sina lopp. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Dagen räddad!
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2021-12-08, 18:01 Solvalla, Jägersro Onsdag 2021-12-08 Start: 21:40 Kostnad: 64,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 7 Under Armour 2: 6, 11 2 x 30,00 kr = 60,00 kr. Avgift 4,00 kr. Totalt: 64,00 kr. Rättningskod: SWG MHP KJG Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+16) |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nä det var surt. Ecce och Matteus trodde ju på bra chans med 2% aren. Och jag ryggade. Ett grymt bra tips likväl.
Basse (+5) |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Stod väl nästan skrivet i sten att det skulle hända något när Witasp skickar ned
en "Keeper-häst"... |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Inte så konstigt att han gått under radarn när han har kört in bara 2 miljoner i Sverige och över 13 miljoner utanför Sverige.
|
|
|
|
|
|
|
|