|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Det lutar åt mer pengar till vinterjacken.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Det var inte riktigt värdigt att köra så med OTP. Tycker synd om hästen. Stred tappert så länge han orkade.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
PinkiePie (+5) |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Inte hunnit läsa på till idag men nu börjar det verkligen lukta jackpot på atgs V75 spel. I så fall fylls de 30 miljoner som ligger extra för dom som får sju rätt nyårsafton på med nästan 24 miljoner ytterligare, och när den stora V75 festivalen drar igång på torsdag finns det ju massor av V75or kvar för att konfiskera vinstpengar till den stora dagen när dom ska delas ut.
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Nobleflash, Asgaya, Fagerdahlen och jag är kvar efter fem avdelningar. Vi håller tummarna att få tillbaka våra insatser.
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Banned
|
Citat:
Men du får ge lite cred för att jag gissade rätt på löpningsförloppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Difsteve (+20) |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
8 gånger.
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2021-12-18, 18:11 Romme Lördag 2021-12-18 Start: 18:20 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Certainly 2: 5 Eddy West 1 x 300,00 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. Rättningskod: SPJ JTJ JVL |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Det känns som att de två favoriterna vinner i dubbel-loppen, men jag hoppas på Certainly och en skräll i sista för V5.
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Banned
|
Magic A Djuse!
Men Digital Eye var bedrövlig, har Björn bytt foder eller vad i helvete är det för fel på hans stall för närvarande? Senast redigerad av Stankarn den 2021-12-18 klockan 18:25. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Sätt kusk på 6 Powerbank så vinner den!
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Certainly var blek. Chapuy i sista för sex rätt. Femmorna lär inte ge något.
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Där small det. Dom som ryggade den populära betaltjänsten spelvärde drog in en bra hacka. Men verkligen ingen sportslig höjdare . Otroligt vad den sportsliga klassen på travet sjunkit nu sedan barfotaförbudet trädde i kraft och kommer bli ännu värre efter nyår.
|
|
|
|
|
|
|
|