|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Banned
|
"-Vem kör Örjan?
-Bara att vända blad och gå vidare....! |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Plåster på såren...
TVILLING Inlämnat: 2021-12-26, 18:19 Solvalla Lopp 11 Söndag 2021-12-26 Start: 18:20 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 8, 11 1 x 30,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: WZJ BTX BVL ------------------------ Rätt kombination Odds 8/11 13,14 Summa: 394,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Banned
|
Sista torskspelet före jackpoten:
TVILLING Hästar 1, 3, 4, 6 Rättningskod: XVD KTV LVG |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Det där med "rätt på det"... "tre spikar inne"... "men"... är ingen framkomlig väg till god kommunikation med familjen. Har provat onödigt länge. Ni vet åtminstone.
Snart spelbar lek igen. Men inte en krona till hittepåomgångar i Norge och Danmark.
Senast redigerad av ms den 2021-12-26 klockan 18:42. |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Ska bli kul att se Jorma nu köra Hanna L häst. Det är ju två kuskar som brukar köra helt annorlunda. Oddset är dock sådär. Sjönk precis hos svenska spel igen. Väntade på 7 ggr för ett litet vinnarspel men tycks inte bli så och då blir det inget. I så fall 50 kr back igår och 40 idag. Det kan man kalla en billig speljul
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1) |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Örjan får tacka Jorma för hjälpen efter loppet som han straxt vinner.
*** edit Jorma tredje sist och Hanna sist efter den öppningen Senast redigerad av Basse den 2021-12-26 klockan 18:47. |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Skulle skrika ut Uffe O som har överlägsen häst nu men Örjan i rygg kan bli bedrövligt slut.... Snik-Örjan blir nog för tuff trots överlägsen häst i dödens!
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Liten men naggande god...
DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2021-12-26, 18:04 Solvalla Söndag 2021-12-26 Start: 18:20 Kostnad: 15,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 11 Carry Cash 2: 9 Four Guys Dream 1 x 15,00 kr = 15,00 kr. Totalt: 15,00 kr. Rättningskod: VWK HTQ LVL |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Banned
|
Få se nu, intressant att ta sig in i hur folk tänker:
"-Jag har aldrig någonsin kört för spets nån gång, eller försvarat min position men idag, på Solvalla, i ett bronslopp, där egentligen alla är bättre än min häst, nu ska jag köra arslet av mig så att alla kan se hur jävla pissdålig jag är på att köra och hur pissdåliga mina taktiska körfärdigheter är." |
|
|
|
|
|
#101 |
|
Hanna Bra gjort…..svara med ett surt sto….jösses.
Vad hade hänt med jorma i spets ? Hur fan kan folk spela LarsÅke och Johan A till favoriter? Nu schabblade man bort sjuan på idioti och usel reducering Hade ju haft 7 hästar i sista istället för bara 4:an. Usch |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Ännu en lallarkusk från Norrland som förstör loppet. Hade hon haft häst för det så men Iceland Radio sist i mål mil efter täten. Hon bör nog hålla sig hemma på Hagmyren
![]() Nu får det vara färdigt med travet. Inte kollat trav så mycket på månader som idag och igår . Nya tag på onsdag då det är helt ok lopp på Örebro . Momarken måndag och Skive tisdag borde inte få köras som V75 tävlingar. Tror de allra flesta varit fullt nöjda med två vanliga dagar innan nästa V75a. Hoppas omsättningen blir usel så att det kan bli en förändring. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Missade båda Magnus A. Djuses vinster.Följaktligen två femmor á 25:- styck...
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Jormas satt fast när Forslins häst dalade genom fältet och fick fritt när resten var i mål. Den hade troligen blivit väldigt farlig i spets.
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Citat:
|
||