Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-02-26, 11:36   #31

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5974

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Varför inte Ragazzo da Sopra. Gjorde ett grymt lopp sist. Kommer favven borta och det blir lite tryck i loppet, så hoppas jag Ragazzo spurtar ner de över upploppet
Vem ska sätta upp tempot? Hur långt upploppet än är så går det inte att ta når när Disco öppnar första varvet på 1.17….
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-26, 11:42   #32

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52684
Standard

Nu så!

Jens Sjödén V75 Axevalla

https://www.sharps.se/forums/trav-ga...la/#post778970

Hängslen och remmar - på Service Plays också förstås.

Senast redigerad av hoola den 2022-02-26 klockan 11:46.
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-26, 11:48   #33

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7295
Standard

Otroligt osympatiskt och onödigt inlägg. En känner andra genom sig själv. Om du inte har något snällt att säga så var tyst.
All cred till Nollkollolisten! Och jag skiter i vilken anledning du gör det av.

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Herregud! Vad tror du de penningarna räcker till och varför? Detta gör du enkom för att döva några missriktade skuldkänslor du kan tänkas ha för att du inte bor i Ukraina, eller något. Anser du att du har skuld i detta krig? Vilken organisation sände du pengarna genom?

Hade du inte velat "höja dig själv till skyarna" så hade du inte nämnt detta... Självklart vill du boosta ditt ego genom att få en massa ryggdunkningar, men icke från mig... Det finns inga altruistiska gåvor, även om mången tror det!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Skaegget (+50), Shooter (+20), robbanolo (+20), Jajjan (+100), busloket (+100)
tvablaa är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-26, 11:55   #34

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Otroligt osympatiskt och onödigt inlägg. En känner andra genom sig själv. Om du inte har något snällt att säga så var tyst.
All cred till Nollkollolisten! Och jag skiter i vilken anledning du gör det av.

Gråt lite mer - jag har rätt till min åsikt, eller är du för att tysta dina meningsmotståndare?

Jaja, skit samma - jag har sagt mitt och gillar du/ni inte detta så skiter jag högaktningsfullt i detta...

Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-26, 12:22   #35

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Vem ska sätta upp tempot? Hur långt upploppet än är så går det inte att ta når när Disco öppnar första varvet på 1.17….
Räcker att det blir körning om spets i början. Sen är Disco som snabbast efter först 50-75m, så kanske någon får lite övertag o testar. Hade hellre sett spår 4 lr 5
Jag säger inte att den inte har chans att leda runt om, men över 70% är alldeles flr mycket för min smak, så jag testar o fälla.
Lycka till hur du än gör

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-26, 12:25   #36

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4308
Standard

Citat:
Herregud! Vad tror du de penningarna räcker till och varför? Detta gör du enkom för att döva några missriktade skuldkänslor du kan tänkas ha för att du inte bor i Ukraina, eller något. Anser du att du har skuld i detta krig? Vilken organisation sände du pengarna genom?

Hade du inte velat "höja dig själv till skyarna" så hade du inte nämnt detta... Självklart vill du boosta ditt ego genom att få en massa ryggdunkningar, men icke från mig... Det finns inga altruistiska gåvor, även om mången tror det!

Behöver verkligen inga ryggdunkningar den tiden är över.
Till dig kan jag bara säga som de 14 gränspoliserna på ormön sa till ryska marinen innan de dog
"Go fuck yourself"
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-26, 12:33   #37

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 492
Standard

Tillbaka till trav och några mindre ospelade drag:

Avd 2: 15. Bahama Passion 6% är en riktigt fin häst som i princip alltid levererar bra avslutningar. Visst, varit ifrån ett tag men också van vid betydligt tuffare motstånd. Vågar man hoppas på lite vilda västern-styrningar från lärlingarna?

Avd 4: Mojo Express 1,5% denna gillar jag skarpt och spåret behöver inte vara så dumt. Brukar få göra en hel del grovjobb, men om han slipper det denna gång tror jag det kan smälla.

Avd 7: Kosgi 0,43% kanske ute på för djupt vatten här, men har bra form och en bra liten slutrökare. Kanske vid maxklaff och jag plockar med på ett större system.
jeppe565 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-26, 12:48   #38

Reg.datum: nov 2019
Sharp$: 361
Standard

Citat:

Varför ens kommentera om det sticker i dina ögon att någon annan försöker väcka en tanke? Det är väl egentligen dina egna tillkortakommanden du kommenterar? Tänk efter en gång till innan du skickar skit nästa gång.
Tack
Skaegget (+50), TungPung (+5)
Wallin19 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-26, 12:51   #39
ms

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2963
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeppe565 Visa inlägg
Tillbaka till trav och några mindre ospelade drag:

Avd 2: 15. Bahama Passion 6% är en riktigt fin häst som i princip alltid levererar bra avslutningar. Visst, varit ifrån ett tag men också van vid betydligt tuffare motstånd. Vågar man hoppas på lite vilda västern-styrningar från lärlingarna?

Avd 4: Mojo Express 1,5% denna gillar jag skarpt och spåret behöver inte vara så dumt. Brukar få göra en hel del grovjobb, men om han slipper det denna gång tror jag det kan smälla.

Avd 7: Kosgi 0,43% kanske ute på för djupt vatten här, men har bra form och en bra liten slutrökare. Kanske vid maxklaff och jag plockar med på ett större system.
Jo Bahama Passion ska passas, 6% är understreckat. Fallen efter Googoo Gaagaa, bästa avelshingsten f.n.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-26, 13:08   #40

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 2821
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Varför inte Ragazzo da Sopra. Gjorde ett grymt lopp sist. Kommer favven borta och det blir lite tryck i loppet, så hoppas jag Ragazzo spurtar ner de över upploppet
Jo, den verkar ju ha formen på gång i alla fall, roligt alternativ! Jag tycker kanske att Disco dissas lite väl mycket ibland, så dålig är han ju inte...Kanske lite väl hög procent förstås, får bestämma mig under eftermiddagen. Får mycket feeling för Versace Broline idag, men vet inte om han är tillräckligt rapp i benen för denna distansen. Lycka till hur som helst!
flaquelg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-26, 13:13   #41

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Behöver verkligen inga ryggdunkningar den tiden är över.
Till dig kan jag bara säga som de 14 gränspoliserna på ormön sa till ryska marinen innan de dog
"Go fuck yourself"
Citat:
Ursprungligen postat av Wallin19 Visa inlägg
Varför ens kommentera om det sticker i dina ögon att någon annan försöker väcka en tanke? Det är väl egentligen dina egna tillkortakommanden du kommenterar? Tänk efter en gång till innan du skickar skit nästa gång.
Tack

Haha - djävla kärringar!

Gammal 2022-02-26, 13:14   #42
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 9034
Standard

Citat:
Haha - djävla kärringar!

Kan du inte tagga ned lite va? Otroligt tröttsamt att läsa det här i travtråden.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fulsprit (+1)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-26, 13:54   #43

Reg.datum: nov 2019
Sharp$: 361
Standard

Citat:
Haha - djävla kärringar!

Lätt o va stöddig bakom tangentbordet eller hur ????
Wallin19 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-02-26, 13:55   #44
fri

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1401
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skaegget Visa inlägg
Jamen nu börjar ATG.se att strula redan.....de har "problem med Spelpaus...det betyder att du inte kan lägga spel"

Tjena!
Det är en "kundanpassning".
Gammal 2022-02-26, 14:25   #45

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wallin19 Visa inlägg
Lätt o va stöddig bakom tangentbordet eller hur ????
Svara

td