|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Vem ska sätta upp tempot? Hur långt upploppet än är så går det inte att ta når när Disco öppnar första varvet på 1.17….
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nu så!
Jens Sjödén V75 Axevalla https://www.sharps.se/forums/trav-ga...la/#post778970 Hängslen och remmar - på Service Plays också förstås. Senast redigerad av hoola den 2022-02-26 klockan 11:46. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Otroligt osympatiskt och onödigt inlägg. En känner andra genom sig själv. Om du inte har något snällt att säga så var tyst.
All cred till Nollkollolisten! Och jag skiter i vilken anledning du gör det av. Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Gråt lite mer - jag har rätt till min åsikt, eller är du för att tysta dina meningsmotståndare? Jaja, skit samma - jag har sagt mitt och gillar du/ni inte detta så skiter jag högaktningsfullt i detta...
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Jag säger inte att den inte har chans att leda runt om, men över 70% är alldeles flr mycket för min smak, så jag testar o fälla. Lycka till hur du än gör
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Till dig kan jag bara säga som de 14 gränspoliserna på ormön sa till ryska marinen innan de dog "Go fuck yourself" |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Tillbaka till trav och några mindre ospelade drag:
Avd 2: 15. Bahama Passion 6% är en riktigt fin häst som i princip alltid levererar bra avslutningar. Visst, varit ifrån ett tag men också van vid betydligt tuffare motstånd. Vågar man hoppas på lite vilda västern-styrningar från lärlingarna? Avd 4: Mojo Express 1,5% denna gillar jag skarpt och spåret behöver inte vara så dumt. Brukar få göra en hel del grovjobb, men om han slipper det denna gång tror jag det kan smälla. Avd 7: Kosgi 0,43% kanske ute på för djupt vatten här, men har bra form och en bra liten slutrökare. Kanske vid maxklaff och jag plockar med på ett större system. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Tack |
||
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Jo, den verkar ju ha formen på gång i alla fall, roligt alternativ! Jag tycker kanske att Disco dissas lite väl mycket ibland, så dålig är han ju inte...Kanske lite väl hög procent förstås, får bestämma mig under eftermiddagen. Får mycket feeling för Versace Broline idag, men vet inte om han är tillräckligt rapp i benen för denna distansen. Lycka till hur som helst!
|
|
|
|
|
|
|
#41 | ||
|
Citat:
Citat:
Haha - djävla kärringar! ![]()
|
|
|
|
#42 |
|
Super Moderator
|
Kan du inte tagga ned lite va? Otroligt tröttsamt att läsa det här i travtråden.
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|