Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-03-12, 18:50   #136

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4080
Standard

Nu stänger jag ned 1000 v på Sweetman och sedan samma på Anders Bagge. Det får bli min kväll,,

Lycka till Jiwa
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-12, 18:50   #137
fri

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1401
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skaegget Visa inlägg
Det är beyond mig att man tar in schlager i ATG.live
Först sport, nu melodifestival.
Verkar logiskt. Anders Bagge ser ut som en nordsvensk parad med Loket. Och flera sjunger som hästar på dåligt foder. Enligt frugan. Själv har jag ingen åsikt. Har ingen TV.
Gammal 2022-03-12, 18:52   #138

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5983
Standard

Kom igen nu Goop från rygg ledaren!!!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-12, 18:55   #139
fri

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Som jag skrev, det finns många väl initierade experter här på Sharps som kan det här mycket bättre än mig, så säger de att man kommer att köra offensivt, för fullt med 10 och 11 för att vinna försöket imorgon, med enbart två veckor kvar till finalen, så kan du nog ta det som intäkt för att det är så.
Du hade rätt, de körde ju inte alls för att vinna. Speciellt inte Erik och Unico Broline.
Gammal 2022-03-12, 18:55   #140

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5983
Standard

19% helt ok så nu får vi se vad några femmor ger men seriöst....

Vad har hänt med Björn Goop och stallet?

Kan någon förklara? Har hans fokus på Frankrike bombat all verksamhet i Sverige?
Har han ny personal? Har han problem? Vad fan är det som är fel? Han är ju lika het som en tränare på Sundbyholm i nationellt trav numera.... Ett mysterium...

Någon?
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-12, 18:56   #141

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6491
Standard

Där försvann alla chanser på 45 st femmor pga att idioten som kör 7an ska pressa hela vägen, bra kusk arbete och ca 0 kr in för den

Vidar hop åkte i jävligt onödan , kort distans och lopp med lite prispengar då kan det gå men inte på v75. Blev dyrt i soppapengar.

Bara ta en bastu å nåra gravöl

Snyggt kört

Senast redigerad av shjuve9le den 2022-03-12 klockan 18:58.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-12, 18:56   #142

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg

Kan någon förklara? Har hans fokus på Frankrike bombat all verksamhet i Sverige?
Har han ny personal? Har han problem? Vad fan är det som är fel? Han är ju lika het som en tränare på Sundbyholm i nationellt trav numera.... Ett mysterium...

Någon?
Det är samma sak varje år. När han satsar på Frankrike så blir det på bekostnad av det svenska stallet. Han börjar nog ta ut sina vårhästar snart.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-12, 18:58   #143
fri

Standard

Citat:

Någon?
Jaha, du har inte hört?
Gammal 2022-03-12, 19:03   #144
fri

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Går ju att ha bara bankanalen på, då slipper man allt annat. På Åby dessutom bra musik mellan loppen.
Jaha, bankanalen. Satte på barnkanalen och fick höra Svampbob fyrkant. Visserligen bättre än Skoglund, men det handlade tydligen inte om trav. Måste sluta dricka Pol Roger på lördagseftermiddagarna.
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-12, 21:09   #145
Gus

Guss avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1307
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
En sådan här dag när många spikar Amalencius så kan det vara värt att fundera kring reserverna lite noga...

OM man stryker favven så vill åtminstone inte jag sitta med spik på Kim till 75% från bakspår trots att det är min tvåa i ranken.

Tar hellre BG då till singelstreck!

Skulle du inte ?
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-12, 22:35   #146

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18035
Standard

Citat:

Någon?
Tja Björn och Stall Goop ville väl spänna bågen och satsa på Frankrike efter mycket stora framgångar i Svedala. Och numera är det ju långa perioder som han satsar på Fransk travsport och inte är på plats på Lökene. Självklart är det inte lika intressant för stora hårdsatsande hästägare att sätta hästar i träning på Lökene när Björn satsar utomlands oxå och inte har möjlighet att köra och träna hästarna som förut på hemmaplan.
Jag tror att kvaliten på hästmaterialet är en viktig faktor för framgångar i storstallen. Och det kommer ju som ett brev på posten att det försämras när man har verksamheter i olika länder. Det går inte att klona sig.
Allt har sitt pris.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-13, 02:16   #147

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fri Visa inlägg
Du menar väl inte att man bryr sig om att det ser bra och feministiskt och PK-aktigt korrekt ut? Där kom jag ner på jorden. Jag som trodde alla på TV var där för sin kompetens skull. Speciellt i sportprogrammen. Nu kommer jag inte kunna sova inatt.

En fråga, gäller det även SVT:s och TV4:s nyhetssändningar, att man alltså inte kan lita på deras expertis och objektiva nyhetsvärdering?

Och nu har man hittat "DeltaKron" enligt Aftonbladet. Hoppet om total nedstängning, digital valuta och nya covidpass lever även här. Pandemilagarna lär fortsätta. Ni kanske bör veta att staten enligt pandemilagarna har rätt att beslagta allting. Inklusive fast egendom.

"Deltakron" hittade man redan i Grekland i januari, så Sällberg och Aftonhoran ljuger som vanligt...
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-13, 08:58   #148

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5995
Standard

Citat:

Någon?
Kan det vara så att Björn kunde vara i Frankrike så länge pappa Olle med sin rutin kunskap mm kunde hålla ett vakande öga över stallet hemma i Värmland

Olle är snart 80 år

björn har 144 hästar på listan + 31 tvååringar under Olles flagg

totalt 175 hästar, och kanske 30 anställda, plus allt som köps in foder banmaterial reparationer tjänster

ehöver nog en chef på plats
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-13, 12:57   #149

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3164
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Du har rätt. Det är naturligtvis bättre att ta det lite halvlugnt från start och släppa ner Åke L (från 8:e spår) framför sig så att han får tredjepar istället för andrapar utvändigt.

I en sport där positioner är "allt". Särskilt för oss som spelar.

My Bad!

Jaså?

Det där är en efterhandskonstruktion med en hel del survivorship bias - otaliga är de som kivas och misslyckas.

Ironiskt nog såg vi just Svedberg kivas denna gång och inte släppa till G.K. Justus vilket hade varit logiskt, särskilt på Åby med en häst som tävlat bäst på 1640.

Vad säger vi om Flemmings finess att släppa rygg på Disco Volante när denne rusade på i 07 fart, vilket grundlade segern i guld!? Visst har han flyt när Harran Boko, som kivade ner sig i rygg ledarenn, blev mör i sin årsdebut o tappade aktionen in på upploppet.

Eller Örjan som lät bli att jaga Amalencius då det faktiskt finns andra lösningar än att själv kivas i varje läge köra slut eller köra galopp i förtid -när nämnde Svedberg styrde som Stänkarn förordar - "positioner är allt"

edit: ps missupfatta rätt - jag är en av de som hejar på dig Stänkarn och jag tycker inte M.S. är en "världskusk"

Senast redigerad av ExtremtRik den 2022-03-13 klockan 12:59.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-13, 15:36   #150
ms

Sharp$: 2963
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Även här ett sent svar.
Har för mig att adm. inte gillar att man publicerar betaltjänsternas tips.
Därför begränsar jag mig till Travrondens Sjödén och Berglund.
Ok. Tack för de posterna. Men trams att det inte är ok att publicera betaltjänsternas singelstreck.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td