|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Nu stänger jag ned 1000 v på Sweetman och sedan samma på Anders Bagge. Det får bli min kväll,,
Lycka till Jiwa |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Verkar logiskt. Anders Bagge ser ut som en nordsvensk parad med Loket. Och flera sjunger som hästar på dåligt foder. Enligt frugan. Själv har jag ingen åsikt. Har ingen TV.
|
|
|
|
#138 |
|
Kom igen nu Goop från rygg ledaren!!!
|
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#140 |
|
19% helt ok så nu får vi se vad några femmor ger men seriöst....
Vad har hänt med Björn Goop och stallet? Kan någon förklara? Har hans fokus på Frankrike bombat all verksamhet i Sverige? Har han ny personal? Har han problem? Vad fan är det som är fel? Han är ju lika het som en tränare på Sundbyholm i nationellt trav numera.... Ett mysterium... Någon? |
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Där försvann alla chanser på 45 st femmor pga att idioten som kör 7an ska pressa hela vägen, bra kusk arbete och ca 0 kr in för den
Vidar hop åkte i jävligt onödan , kort distans och lopp med lite prispengar då kan det gå men inte på v75. Blev dyrt i soppapengar. Bara ta en bastu å nåra gravöl Snyggt kört
Senast redigerad av shjuve9le den 2022-03-12 klockan 18:58. |
|
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#144 |
|
Jaha, bankanalen. Satte på barnkanalen och fick höra Svampbob fyrkant. Visserligen bättre än Skoglund, men det handlade tydligen inte om trav. Måste sluta dricka Pol Roger på lördagseftermiddagarna.
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Citat:
?
|
||
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Citat:
Jag tror att kvaliten på hästmaterialet är en viktig faktor för framgångar i storstallen. Och det kommer ju som ett brev på posten att det försämras när man har verksamheter i olika länder. Det går inte att klona sig. Allt har sitt pris. |
||
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Citat:
"Deltakron" hittade man redan i Grekland i januari, så Sällberg och Aftonhoran ljuger som vanligt...
|
|
|
|
#148 | |
|
Citat:
Olle är snart 80 år björn har 144 hästar på listan + 31 tvååringar under Olles flagg totalt 175 hästar, och kanske 30 anställda, plus allt som köps in foder banmaterial reparationer tjänster ehöver nog en chef på plats |
||
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Citat:
Jaså? Det där är en efterhandskonstruktion med en hel del survivorship bias - otaliga är de som kivas och misslyckas. Ironiskt nog såg vi just Svedberg kivas denna gång och inte släppa till G.K. Justus vilket hade varit logiskt, särskilt på Åby med en häst som tävlat bäst på 1640. Vad säger vi om Flemmings finess att släppa rygg på Disco Volante när denne rusade på i 07 fart, vilket grundlade segern i guld!? Visst har han flyt när Harran Boko, som kivade ner sig i rygg ledarenn, blev mör i sin årsdebut o tappade aktionen in på upploppet. Eller Örjan som lät bli att jaga Amalencius då det faktiskt finns andra lösningar än att själv kivas i varje läge köra slut eller köra galopp i förtid -när nämnde Svedberg styrde som Stänkarn förordar - "positioner är allt" ![]() edit: ps missupfatta rätt - jag är en av de som hejar på dig Stänkarn och jag tycker inte M.S. är en "världskusk"
Senast redigerad av ExtremtRik den 2022-03-13 klockan 12:59. |
||
|
|
|
|
|
#150 |
|
|
|
|