Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-04-29, 10:08   #1
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50147
Standard

V64 Xpress Bergsåker/Romme


Alla får kanske inte mail från Spelvärde...

"V64 Xpress - GRATIS tillgång av hela tipsmaterialet för alla ikväll!"
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-29, 10:57   #2
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 129
Sharp$: 3594
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Alla får kanske inte mail från Spelvärde...

"V64 Xpress - GRATIS tillgång av hela tipsmaterialet för alla ikväll!"
Läge spela emot ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+5)
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-29, 11:38   #3
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50147
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Läge spela emot ?
Syftet är förstås att skaffa fler köpare så man kan ju hoppas på att de just därför anstränger sig lite extra i sina tips?
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-29, 11:48   #4
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 680
Sharp$: 2433
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Syftet är förstås att skaffa fler köpare så man kan ju hoppas på att de just därför anstränger sig lite extra i sina tips?
Att ha rätt när "alla andra" har rätt är oftast inte den bästa poolspelsstrategin.

När det gäller Spelvärde så gillar jag deras spetsanalyser, intervjuer och info-sammanställningar.

Om/när jag har tillgång till materialet försöker jag gå emot i minst en avdelning ( där jag såklart kommit fram till annan slutsats än dem ). Klarar jag inte att hitta sån avdelning så är det oftast inget bra spelläge.

Det man INTE vill är att pricka rätt samtidigt med SV. I princip alltid underbetalda utfall även de ggr utdelningen är hyggligt hög.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Trinity (+5)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-29, 16:21   #5
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3363
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Att ha rätt när "alla andra" har rätt är oftast inte den bästa poolspelsstrategin.

När det gäller Spelvärde så gillar jag deras spetsanalyser, intervjuer och info-sammanställningar.

Om/när jag har tillgång till materialet försöker jag gå emot i minst en avdelning ( där jag såklart kommit fram till annan slutsats än dem ). Klarar jag inte att hitta sån avdelning så är det oftast inget bra spelläge.

Det man INTE vill är att pricka rätt samtidigt med SV. I princip alltid underbetalda utfall även de ggr utdelningen är hyggligt hög.
Jag vill alltid pricka rätt oavsett vilka andra som också prickar rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-29, 16:59   #6
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 680
Sharp$: 2433
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Jag vill alltid pricka rätt oavsett vilka andra som också prickar rätt.
Om man spelar, visst.

Men om du har anledning att tro att det blir kasst betalt i förhållande till svårighetsgraden på det du tror på då?

Alternativet att stå över lockar allt mer då.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-29, 17:13   #7
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 822
Sharp$: 13218
Standard

Tja jag undviker att läsa travtips generellt men lite märkligt att så många här på sidan läser proffstips för att hitta betrodda som inte spelas ? Visst travtips är travtips och måste tas med en stor nypa salt men själv är oftast bästa dräng i min värld och lite av travspelets grund. Det som jag prioriterar är värmningar. Helst på staketet vid banan men det är ju ganska bra uppföljning på ATG oxå.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-29, 17:13   #8
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3363
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Om man spelar, visst.

Men om du har anledning att tro att det blir kasst betalt i förhållande till svårighetsgraden på det du tror på då?

Alternativet att stå över lockar allt mer då.
Dom rader som man spelar tror man ju är spelvärda. Det kommer alltid finnas NÅGRA rader som verkligen är spelvärda även om SV har spelat dom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-29, 17:29   #9
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 822
Sharp$: 13218
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Om man spelar, visst.

Men om du har anledning att tro att det blir kasst betalt i förhållande till svårighetsgraden på det du tror på då?

Alternativet att stå över lockar allt mer då.
Tja alternativet att stå över spel finns ju alltid. Travspel är ju ett vitt begrepp och det finns ju ett antal spelalternativ. Streckspelet är den mest populära spelformen och helt outstanding tips och media mässigt. Men det finns många trevliga alternativ och raket är ett ganska trevligt alternativ där det går att blanda V och P kandidater hej vilt.
Streckspelet är lite överskattat p.g.a. större möjlighet för storvinst. Men för en daglig spelare med liten insatts är V, P, TV, Raket spel betydligt stabilare.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-29, 17:48   #10
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5209
Standard

Provar att fälla favoriten i första V64-avdelningen. Tycker inte att det finns något eller några argument alls som ska göra Rune till en 50%-are.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-29, 17:49   #11
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 680
Sharp$: 2433
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja jag undviker att läsa travtips generellt men lite märkligt att så många här på sidan läser proffstips för att hitta betrodda som inte spelas ? Visst travtips är travtips och måste tas med en stor nypa salt men själv är oftast bästa dräng i min värld och lite av travspelets grund. Det som jag prioriterar är värmningar. Helst på staketet vid banan men det är ju ganska bra uppföljning på ATG oxå.
Värmningar är det som jag låter påverka mitt travspelade minst av alla "gamla sanningar" numera. Det är så många som värmer med balans+utrustning som inte alls stämmer med hur de sedan ska gå i loppet att jag helt enkelt bara struntar i det.

När det gäller första avdelningen på streckspel finns dock provstarterna att ta hänsyn till. Provstarter trumfar värmningar å det grövsta enligt mig.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-29, 18:02   #12
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 822
Sharp$: 13218
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Värmningar är det som jag låter påverka mitt travspelade minst av alla "gamla sanningar" numera. Det är så många som värmer med balans+utrustning som inte alls stämmer med hur de sedan ska gå i loppet att jag helt enkelt bara struntar i det.

När det gäller första avdelningen på streckspel finns dock provstarterna att ta hänsyn till. Provstarter trumfar värmningar å det grövsta enligt mig.
Visst är det så. Men en häst som visar ett rent trav och ser laddad ut gör oftast en bra prestation. Självklart måste du ha lite koll på hästens utrustning och förutsättningar. Visst är provstarten ett bättre omdöme av hästens beteende än värmningen.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2022-04-29 klockan 18:08.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-29, 18:39   #13
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 77
Sharp$: 2417
Standard

Inte så många tips ikväll :-) Men jag tror på favoriten 10 i 4:e Wolt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
pojmonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-29, 19:12   #14
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5209
Standard

Krånglar inte till det så mycket:

V64

1: 2, 4, 7 (6, 1)
2: 5, 7, 9, 10, 11, 12 (2, 1)
3: 9 Woodcutter (1, 3)
4: 1, 2, 4, 7, 9, 10, 12 (8, 13)
5: 2 Huddlestone (5, 3)
6: 1, 3, 4, 8 (7, 10)

Rättningskod: MTH HTN XBV
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-29, 19:14   #15
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pojmonen Visa inlägg
Inte så många tips ikväll :-) Men jag tror på favoriten 10 i 4:e Wolt.

Jag kontrar med ett drag i samma avdelning:

Avd4) 12 Sylv Odin ett fynd från lopparkivet. Har toppform och trots att resultatraden visar två raka tredjeplatserna har de loppen verkligen varit ”nästagångs-intryck” avslutar i 20-21 fart over upploppet bägge gångerna.
Bakspår på tillägg spelar mindre roll då hästen inte är startsnabb ändå.
Har flera möjligheter att bli framdragen av andra på tillägg. Som Fantomet, Wolt eller Lysjö Kasper. Sylv Odin är riktigt bra i grunden och med minsta draghjälp på vägen så är Sylv Odin speedig nog att vinna loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pojmonen (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td