Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-05-20, 15:50   #1
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50106
Standard

V75 Gävle 21/5 - JACKPOT


Jens Sjödén och Daniel Berglund V75 Gävle på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Oblix (+20), bosseguldheden (+10), MatsE (+10), asgaya3141 (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-20, 20:18   #2
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 19
Sharp$: 2325
Standard

Känns som det vankas ny jackpot till Elitloppslördagen här va?
Sam the Man, Jello W och Epimetheus känns alla som starka favoriter.
supermandus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-20, 21:51   #3
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

Jag tror det är spets och slut på 7 Sam The Man och 2 S.K.s Ariel imorgon.
Fina vinstchanser om det inte blir +5 omstarter!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 00:13   #4
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 99
Standard

Avd 1: Sam the man tror jag inte förlorar om det blir ledning men jag kommer inte att besluta mig om spik eller inte förrän efter provstarten imorgon. Har startat i norsk voltstart två gånger, i kvalet och debuten, sedan har det enbart varit autolopp (man undrar varför) fram till Vincennes-starterna i vintras. Öppnade då rätt bra men svårbedömt hur mycket man kan ta fasta på det inför detta lopp. Han gick bra senast bakom Oscar LA och slog bättre hästar än han möter nu. Bakom är det väl Tale of Jacks som mosade allt den tunga vägen senast och Global Bookmaker, som flög fram över upploppet bakom Eddy West och Phoenix Photo senast, som ska räknas. Jag tror faktiskt inte övriga duger om det inte händer en massa saker (vilket det dock ofta gör i travlopp).




Avd 2: Global Collection visade senast att barfota bak var ett stort plus och spurtade riktigt vasst från dålig position till vad som blev seger när Madame Norrgård galopperade. Toppformen är där som för många av Wallins hästar och hon har även visat bra startsnabbhet i volt innan. Positionsvinnare och det betyder mycket även om det inte är bästa hästen. Creme Brulee Font var senast ute mot hästar som tjänat mer än dubbelt så mycket som henne från lika start. Lägg därtill en rejäl startgalopp så måste man säga att upphämtningen var fenomenal, jag hade 13.1/1900 och tror att hon hakade i sulkyhjulet på upploppet och tappade andraplatsen på det. Spår fyra är aldrig bra så får se hur hon tacklar det. Kia Ora spurtade jämnt med Brezza Du Kras näst senast i ett lopp som Honey Mearas vann och senast fick hon trava i dödens när Il Forte drog iväg med 10 första varvet, så man kan väl säga att hon möter enklare nu. Voltstart har dock inte varit ett plus tidigare och risk för en dryg inledning. Sedan kan senaste loppet tagit hårt på märren också, så är kanske ingen jag vill gå på men vågar inte heller lämna henne utanför. The Primerose och Graces Candy satt båda fast senast i ett lopp som Zanella vann och är väl två tänkbara bud.



Avd 3: Icouldbetheone är mitt drag i detta lopp. Senast fick man en perfekt resa i årsdebuten men kunde inte plocka ner fine Ferox Brick till slut. Dock var det som sagt årsdebut och dessutom lång distans och vanlig vagn. Nu passar förutsättningarna bättre med lopp i kroppen, jänkarvagn och kort distans. Det är en häst som svarar väldigt bra på tussarna, hästen kan se slagen ut men så drar man propparna och får fulla linor igen. Senast drog Erik dessa redan 700 kvar men förhoppningsvis kan han vänta tills in på upploppet denna gång. 5% och i en favoritbetonad omgång så måste i alla fall jag gå på någon skräll någonstans och det lutar just nu åt denna. Calamari är favorit och det är väl kanske på utrustningsändringarna. Jag tror att dessa måste ge en rejäl kick om det ska kunna bli ledning denna gång. Blir det dock ledning vinner hon väl, men det är inget jag vill gå på. Lättning även på 2 och 3 och båda dessa är väl givna om man garderar, men jag gillar inte riktigt skoryck för första gången i låg klass över kort distans. Känslan är att det kan bli en del galopper här.



Avd 4:
Lysjö Kasper känns mest intressant här när det blir Jepson upp och dessutom ett innerspår. Öppnade riktigt bra senast från spår 4 med Kristina Larsson i sulkyn så ska bli intressant att se vad Jepson kan göra på denna kanon. Extra intressant vore det ju om de hade någon vanlig sulky till hästen nu när det är proffskusk, det borde kunna göra ytterligare ett par sekunder jämfört med den vagn hästen brukar gå i. Sk’s Ariel har iofs spetsat från samma läge i februari men det var i en 32-öppning och senast den gick i volt i Norge öppnade han ingenting. Har vunnit lite enklare lopp i Norge och fått en fin rad men jag tror inte han duger imorgon. Wolt gav ett lite tveksamt intryck senast med galopp och bröt dessutom ut vid stallutfarten. Han slog ju min vinnare näst senast så farten finns men tycker det är bättre förutsättningar för Lysjö Kasper nu. Värst emot 1 tror jag istället 13 Kalmar och 14 Norrlands Scott. Båda kan nog en 23 tid och även om jag tror att några på start kan sänka rekordet rejält är det ändå två tuffa hästar med mer fart som kan vara svåra att stå emot om det löser sig…



Avd 5: Jello W kan väl aldrig vara en bra favorit när han har klart minst pengar och t.ex. 200k mindre insprunget än Mellby Joker. Blir knappast släppt till spets denna gång och jag tror han får svårt. Jag kommer att strecka på ordentligt här även om det finns risk att Mellby Joker kommer till spets och rinner undan. Cab Frontline ska det ryckas skor på och han öppnade 10 ett varv på barfota förra året, bara 2 %. Final Whistle var nära I can steel senast och formen borde vara ännu bättre nu. Humble Man är 0%, dålig senast, galopp gången innan, varför tar Bergh ut honom här när det blir p21-lopp om han misslyckas? Hmm…. Jag tar nog många och håller tummarna för en vinnare från den undre halvan.



Avd 6: Beads har varit hårt spelad två gånger i rad från spår 8 men nu känns som hans tidigare förespråkare har tröttnat när han bara är spelad till 18% från spår 1. Det är väl då man tar betalt? Barfota runt om och ett kanonläge med innerspår på 1609. 1609 gör en jätteskillnad mot 1640, dels att man får längre anlopp och att svängen kommer tidigare. I USA gick han med stänknät och var tveksam i ryggar men gick alltid vasst när han slapp springa bakom hästar. Det stänknätet har han inte gått med i Sverige och jag är lite inne på att det är det som orsakat galopperna. Dessutom var det lite skitig bana senast med extra grussprut och det var säkert inget bra för honom. Nu lär han slippa allt detta och bara fokusera på att springa i ett jämnt 09 tempo hela vägen så tror jag det blir svårt att slå honom. Att Brambling blir favorit tycker jag är tveksamt efter ett dåligt intryck senast och även om han gick vasst i årsdebuten så var det hans livs första kortlopp och det blev bra kört för honom då med hårt tempo och han kunde vika ut på upploppet och spurta. Mycket stor risk för ett betydligt sämre lopp denna gång. Jag är skeptisk… För att jämföra så har Beads startat i 39 kortlopp i karriären, Gareth Boko har sprungit 10.1 eller snabbare 6 gånger. Hur mycket trollkarl än Redén är kan han väl inte trolla fram hårdhet och rutin…



Avd 7: Även om det är lockande att gardera en 75%-are i sista så tror jag att Örjan kan glida fram till ledning, bestämma som han vill och glida undan till slut. Så jag orkar inte gardera denna. Vill man ändå göra det så kan man kanske tänka på Certainly som jag gillat länge och jag tror formen är bra där…



Vill slutligen poängtera att all eventuella likheter med tipstjänster är en tillfällighet. Mina åsikter bygger på iakttagelser och antaganden och är nog därför ofta felaktiga. Jag lyssnar ej på tips eller läser intervjuer och det är klart att man kan missa en del viktig info på att inte göra detta. Därför bör mina påståenden ej betraktas som sanningar och behandlas med stor varsamhet…
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+10), Henkezan (+5), Gotland (+10), Liisa (+12), asgaya3141 (+5), sigh (+5)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 00:29   #5
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 76
Sharp$: 2403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Jag tror det är spets och slut på 7 Sam The Man och 2 S.K.s Ariel imorgon.
Fina vinstchanser om det inte blir +5 omstarter!
Finns det en möjlighet att Björn, hur professionell han än är, kanske inte har fullt fokus? Tror jag garderar där, men kom gärna med åsikter, jag är inte någon som tar kritik och hatar ALLA i hela universum, jag önskar konstruktiv kritik. Kan tillochmed säga att jag hade en hel del positiva utbyten med medlemmar från(inte många, men några)från travpunkten, chat bland annat, men vi är alla olika, vilket jag ser som en jävla fördel om vi ska hjälpa varandra till, iallfall vinster, förhoppningsvis Storvinster. Tack för att ni läste, hoppas jag. :-)
pojmonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 07:31   #6
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5724
Standard

Är det inte bara att spika 5 Calamari? Tycker att Stenströmmer är så där lyckligt nöjd med sin häst som bara han kan vara
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 07:57   #7
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Två som jag tycket är givna trots procenten...:

Graces Candy
Final Whistle

OK, snabba sommarbanor och bakspår kanske blir för mycket för dom. Rätt loppscenario och de kan vinna.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 08:33   #8
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 760
Sharp$: 13111
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Är det inte bara att spika 5 Calamari? Tycker att Stenströmmer är så där lyckligt nöjd med sin häst som bara han kan vara
Ja Stenströmer tuffar på med bra form på stallet och har över 60 hästar i träning. Calamari är definitivt en vinstkandidat. Barfota och Bike aviserat
Men jag måste ha med Googoo Gaagaa filuren Go For Manny som har läget och vässas upp med barfotabalans. Smack.
Och visst lurar det skrällar i vassen. Klass 2 är Klass 2 dessutom chansartad sprinterdistans på racerbanan.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2022-05-21 klockan 08:36.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 09:43   #9
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Stänkarns´ tidiga lördagstankar


Daneil Wäjersten kommer att bli en av omgångens nyckelspelare.

Spetsar han och kör i spets med 4 Mellby Joker? Kan kärva till det lite för favoriten som då riskerar dödens över lång distans.
Kommer 4 Trumpie vara ytterligare förbättrad i fjärde starten? Platsoddset på 3,5 ggr degen lockar.

V75:1 - Silver, 2140 meter volt

En favorit som varit sjuk och som vunnit i princip alla lopp hemma i Norge. Tror att jag steker den, och hoppas att Lönn fick lite mersmak av vinsten senast.

Annars finns det ett par till som är rätt dugliga.

V75:3 - klass II, 1640 meter auto

Efter strykning så kommer Erik Adielsson ner ett hack i banan med 6 Icouldbetheone. Klart intressant, tycker jag. Man skojar inte bort favoriten, direkt, men han måste ju ändå rekordsänka minst 2 sekunder. Kanske 3, om Adielsson får riktig snurr.

V75:4 - Final dubbelcupen, 2140 meter volt

Peter Andersson i Vass eller Kass, om 3 Wolt:

"-Han är ju mer stark än snabb. Här är det snabba hästar med. Så det är inte säkert att speeden räcker till."

Jag har under 1.20 i 1200 meter när han hoppade från start på Bollnäs i fjol somras.

Tror inte att det är så många i det här loppet som har dom fartresurserna i kroppen.


V75:5 - klass I, 2640 meter auto


Har inte fått det bekräftat men visst laddar Wäjersten från start med 4 Mellby Joker - och kör där? Vilket tvingar fram favoriten till dödens?

Jag tycker att det ska bli spännande att se vad 3 Fighter kan leverera, om han nu slipper göra allt jobb själv - som han gjort vid vinsterna. Jag kör utgång och spel. Drygt 3 ggr på plats.

12 Final Whistle verkar vara en riktig häst. Behöver förmodligen lite hjälp med farthållningen men den här tål nog att gå en repa sista 700 i spåren.

V75:7 - Bronsdivisionen , 2140 meter auto

Grundförutsättningarna för favoriten 5 Epimetheus verkar vara de rätta. Bästa spåret, ingen på insidan som trilskas och värsta konkurrenterna har betydligt sämre lägen.

Samtidigt, förutom de tre raka vinsterna på slutet så har han innan dess 2 vinster på 21 starter. Totalt. I karriären. Alla andra gånger som han förlorat, som megafavorit eller åtminstone spelad till under 3-4 ggr pengarna?

***

Dagens ram:
1 1,3,7,9,12
2 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15
3 1,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12
4 2,3,10
5 1,2,3,4,5,6,7,8,9,11,12
6 1 BEADS (US)
7 5 EPIMETHEUS

Senast redigerad av Stankarn den 2022-05-21 klockan 15:20.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 10:09   #10
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Tidigt system från igår. Dock inte regn som jag kanske trodde då. Får gå ändå. Gör nog
ändå ett "motsystem" idag, svårt att hålla sig när man börjar läsa Sharps...

V75
Inlämnat: 2022-05-20, 19:09
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 16:20
Kostnad: 54,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7, 12 (3, 9)
2: 11 Graces Candy (12, 4)
3: 5, 6, 8 (3, 2)
4: 3, 10, 13 (2, 1)
5: 12 Final Whistle (6, 2)
6: 6, 7, 10 (1, 3)
7: 2, 5 (9, 8)

2x1x3x3x1x3x2 = 108 rader.
108 x 1 x 0,50 kr = 54,00 kr.
Totalt: 54,00 kr.
Rättningskod: GWJ STC ZLM

Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 12:23   #11
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Ja Stenströmer tuffar på med bra form på stallet och har över 60 hästar i träning. Calamari är definitivt en vinstkandidat. Barfota och Bike aviserat
Men jag måste ha med Googoo Gaagaa filuren Go For Manny som har läget och vässas upp med barfotabalans. Smack.
Och visst lurar det skrällar i vassen. Klass 2 är Klass 2 dessutom chansartad sprinterdistans på racerbanan.
Nu är det hotet borta
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 12:50   #12
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 99
Standard

Ändrat till skor bak på Sam the Man, skor runt om på Beads...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 12:50   #13
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Sen strykning av 2 i tredje var inte bra med stoet 10 som första reserv. Men Flemming...... Kommer att lägga till 12 i femte på mitt privata system. Här är bolagssystemet, som inlämnades 10.30.

1) 7 r3-12 (tråkig spik - men motståndet är mediokert. Björn blev nerstruken ett spår, piper till ledningen och får bestämma. Tränare Cedergren låter inte så uppåt på bästa/enda chansen emot 3 Tale of Jacks)

2) 1,2,4,5,7,9,11,12,14,15 r10-6 (mycket svårt stolopp för lärlingar. Gardera)

3) 2,3,5,6,8 r10-7 (se ingressen)

4) 1,2,3,10,13 r6-14 (kan inget om kallblod och följer strömmen)

5) 1,2,3,4,6,7 r12-5 (favoriten 6 kan få dödens och är sårbar. Blivande stjärntränaren Wäjersten har fått snurr på 4 i sin regi. Kan leda SoS. Har råd att ta med flera här)

6) 1,6 r3-2 (äntligen har amerikanen 1 Beads sin favoritdistans, spår 1 och Formel 1 startkusken Erik i kärran. Hästen är här för att kvala in till Elitloppet. Bara galopp emot. Då vinner 6. Bra lås)

7) 5 r7-9 (jättefavoriten kommer från tre raka och visade superform senast i Finland. Spik)

Kostar 1500:-. 27 miljoner från förra veckan höjer sjurättspotten. Hoppas en stor del av kakan hamnar inom sharpsgänget)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 13:17   #14
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 162
Sharp$: 1841
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
1) 7 r3-12 (tråkig spik - men motståndet är mediokert. Björn blev nerstruken ett spår, piper till ledningen och får bestämma. Tränare Cedergren låter inte så uppåt på bästa/enda chansen emot 3 Tale of Jacks)
Nej, Björn behåller spår 7 i volten. Endast 5an som flyttas ner till 4e spår.

/ TT
KonsultTT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 13:30   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 524
Sharp$: 7952
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KonsultTT Visa inlägg
Nej, Björn behåller spår 7 i volten. Endast 5an som flyttas ner till 4e spår.

/ TT
Nej. 5 behåller också sitt spår, ska volta precis som om 4 startat. Men det blir lite bättre utrymme i volten.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 13:34   #16
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 496
Sharp$: 2139
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KonsultTT Visa inlägg
Nej, Björn behåller spår 7 i volten. Endast 5an som flyttas ner till 4e spår.

/ TT
Så är det ju. Spår 3, 6 och 7 står alltid kvar.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 13:40   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 524
Sharp$: 7952
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Så är det ju. Spår 3, 6 och 7 står alltid kvar.
Alla framspår står kvar, utom om nr 1 stryks. Då flyttas nr 2 ner.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 14:13   #18
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3191
Standard

Bortkörning av Djuse
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 14:13   #19
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6213
Standard

Bra kört med st järn blomster...... Kanske 50 meter försent haha
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 14:17   #20
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 575
Sharp$: 1381
Standard

V75

7
1
3,5,8
1,2,10,13
2,6
2,6
5
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 14:19   #21
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9042
Standard

Har ni vevat arkivet och sett de senaste loppen som 5 Calamari gör? Ruskigt fina avslutningar vid flera tillfällen!

Första bike och andra barfota. Borde väl ta det där?

Det jag ser som utmaningen i loppet är om 3/6 kommer till spets lite för enkelt och där får brisa undan efter att ha fuskat bort det lite för mycket...

Svårt! Spik eller ta de tre??

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 14:22   #22
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6213
Standard

Tänkte ta alla 3
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 14:23   #23
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 496
Sharp$: 2139
Standard

Japp 3, 6 och 7 behåller alltid spåren.
Sam the Man. Jag kan inte se någon anledning till gardering.

Senast redigerad av ms den 2022-05-21 klockan 14:30.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 14:28   #24
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5416
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Har ni vevat arkivet och sett de senaste loppen som 5 Calamari gör? Ruskigt fina avslutningar vid flera tillfällen!

Första bike och andra barfota. Borde väl ta det där?

Det jag ser som utmaningen i loppet är om 3/6 kommer till spets lite för enkelt och där får brisa undan efter att ha fuskat bort det lite för mycket...

Svårt! Spik eller ta de tre??

Lät lite tveksamt med sämre jobb i veckan
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 14:29   #25
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 403
Sharp$: 5765
Standard

V75
Inlämnat: 2022-05-21, 15:18
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 7, 9, 12 (1, 8)
2: 1, 4, 11, 12, 15 (9, 5)
3: 5 Calamari (3, 8)
4: 3 Wolt (2, 10)
5: 2, 3, 4, 6 (1, 12)
6: 3, 4, 6 (1, 7)
7: 5, 8, 9 (7, 4)

4x5x1x1x4x3x3 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: MXK NTB XCV
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 14:30   #26
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5416
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Lät lite tveksamt med sämre jobb i veckan
det var iallafall lite tveksamt från Uffe S
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 14:34   #27
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
det var iallafall lite tveksamt från Uffe S
Såg det nu. Han varnade för att senaste jobbet inte var så bra men uppmanade att man skulle kolla värmning... Hmm, jag som var inne på att spika på allt!

Svårt!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 14:35   #28
 
Dutchies avatar
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 8
Sharp$: 24
Standard

Spikar Flemming i tredje.
Dutchie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 14:41   #29
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Har ni vevat arkivet och sett de senaste loppen som 5 Calamari gör? Ruskigt fina avslutningar vid flera tillfällen!

Första bike och andra barfota. Borde väl ta det där?

Det jag ser som utmaningen i loppet är om 3/6 kommer till spets lite för enkelt och där får brisa undan efter att ha fuskat bort det lite för mycket...

Svårt! Spik eller ta de tre??

Jag valde att spika så det är nog säkrast att gå på dom andra
__________________
- "nästa gång, ska jag f-n spela plats också" -
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 14:46   #30
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 643
Sharp$: 22763
Standard

Så här blev chansen idag

V75
Inlämnat: 2022-05-21, 15:44
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 16:20
Kostnad: 1 152,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 7 (12, 9)
2: 1, 2, 4, 5, 9, 11, 12, 14, 15 (6, 7)
3: 3, 5, 6, 8 (7, 10)
4: 1, 2, 3, 6, 9, 10, 13, 14 (12, 11)
5: 4 Mellby Joker (3, 6)
6: 6 Brambling (1, 3)
7: 5, 7, 8, 10 (9, 11)

2x9x4x8x1x1x4 = 2304 rader.
2304 x 1 x 0,50 kr = 1 152,00 kr.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 14:52   #31
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

7 Bentley Gar lär ju vinna nästa lopp.

Bakom den har nog Jörgen Westholm bra förspänt att kunna ta andraplatsen.
Han har ju dubbla chanser. En trolig och en konstigt borttappad i form av 10 Hunting Widow som inte bör ge 10 ggr på plats.


*** edit

Nästan…

KOMB
Inlämnat: 2022-05-21, 15:43
Gävle Lopp 4
Lördag 2022-05-21
Start: 15:53
Kostnad: 20,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 7 Bentley Gar
2:a: 10 Hunting Widow

1 x 20,00 kr = 20,00 kr.
Totalt: 20,00 kr.
Rättningskod: GTB STC ZMP

Senast redigerad av Basse den 2022-05-21 klockan 15:00.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 14:54   #32
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3191
Standard

Tog bort 9an i första pga kostnad.

V75
Inlämnat: 2022-05-21, 15:52
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 16:20
Kostnad: 432,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 7 (12, 9)
2: 1, 12, 14 (4, 15)
3: 6 Icouldbetheone (5, 3)
4: 1, 2, 6, 10 (3, 13)
5: 4 Mellby Joker (6, 2)
6: 1, 2, 3, 5, 6, 7 (4, 9)
7: 4, 5, 7, 8, 9, 10 (11, 2)

2x3x1x4x1x6x6 = 864 rader.
864 x 1 x 0,50 kr = 432,00 kr.
Totalt: 432,00 kr.
Rättningskod: FWC VTF NMQ
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 14:57   #33
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6213
Standard

Slarva man bort enkla 4 tusen på ingen insats


Inlämnat: 2022-05-21, 14:05
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 14:46
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 9 (2, 4)
2: 12 Stjärnblomster (1, 8)
3: 3 Drake Kronos (4, 1)
4: 7 Bentley Gar (2, 6)

2x1x1x1 = 2 rader.
2 x 10 x 2,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: MVM QTC NKT


V4
Inlämnat: 2022-05-21, 14:05
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 14:45
Kostnad: 12,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9 Uret (5, 2)
2: 1, 12 (8, 10)
3: 3 Drake Kronos (4, 1)
4: 7 Bentley Gar (2, 6)

1x2x1x1 = 2 rader.
2 x 3 x 2,00 kr = 12,00 kr.
Totalt: 12,00 kr.
Rättningskod: GVL ZTC NKW
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:01   #34
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 760
Sharp$: 2638
Standard

känns bra

V75
Inlämnat: 2022-05-21, 15:59
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 16:20
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 7, 12 (9, 1)
2: 1 Global Collection (12, 4)
3: 6 Icouldbetheone (5, 3)
4: 1, 14 (3, 2)
5: 2, 3, 6, 9 (4, 1)
6: 3, 5, 6, 9, 10 (1, 4)
7: 5, 6, 8, 9, 10 (7, 4)

3x1x1x2x4x5x5 = 600 rader.
600 x 1 x 0,50 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: JPF XTH RMW
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:03   #35
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6213
Standard

Sugen på att spika 3 , kommer han före 7 i första?
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:07   #36
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 760
Sharp$: 13111
Standard

G.K. Justus ser mäktig ut i värmningen. Farlig med lite tur från bakspåret.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:07   #37
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75
Inlämnat: 2022-05-21, 16:06
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 16:20
Kostnad: 1 470,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Sam the Man (3, 12)
2: 1, 4, 5, 11, 12, 14, 15 (9, 2)
3: 3, 5, 6 (8, 10)
4: 1, 2, 3, 10, 13 (6, 14)
5: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 12 (5, 9)
6: 1, 3, 6, 7 (4, 2)
7: 5 Epimetheus (7, 9)

1x7x3x5x7x4x1 = 2940 rader.
2940 x 1 x 0,50 kr = 1 470,00 kr.
Totalt: 1 470,00 kr.
Rättningskod: MZB QTG RMW
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:09   #38
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Kör en "rak". Hoppas på lite spelpengar.

TVILLING
Inlämnat: 2022-05-21, 16:06
Gävle Lopp 6
Lördag 2022-05-21
Start: 16:42
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
11, 12

1 x 30,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: HSB WTL QMW
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:11   #39
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Sugen på att spika 3 , kommer han före 7 i första?
6 VACQUEYRAS tar nog som vanligt hand om spetsen. Björn Är nog först fram men 6 kanske svarar en bit. 3 Tale of Jacks får nog gå i dödens eller andra utvändigt. Är nog inte chanslös även från dödens i den form han är just nu.
12 kan också vinna.

Lås på 3,7,12 känns helgarderat.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:12   #40
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 191
Sharp$: 369
Standard

Spelvärde måste bara ha klickat fel idag... spik på PAPPAJONNYS ILSE i första....

alla andra av deras system har Samtheman spik, har de blandat ihop 1 och 7 på något sätt?

Senast redigerad av hubbabubba347 den 2022-05-21 klockan 15:15.
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:15   #41
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 186
Sharp$: 9442
Standard

V75
Inlämnat: 2022-05-21, 16:14
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 16:20
Kostnad: 135,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Sam the Man (3, 12)
2: 1, 2, 11, 14, 15 (12, 4)
3: 5, 6 (3, 8)
4: 2, 6, 15 (3, 10)
5: 2, 3, 4 (6, 1)
6: 2, 3, 4 (6, 1)
7: 5 Epimetheus (9, 8)

1x5x2x3x3x3x1 = 270 rader.
270 x 1 x 0,50 kr = 135,00 kr.
Totalt: 135,00 kr.
Rättningskod: KVJ VTJ TMV
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:16   #42
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

V75
Inlämnat: 2022-05-21, 16:14
Sista Stallskrikets andelsspel
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 16:20
Kostnad: 2 385,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Sam the Man (3, 12)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (4, 12)
3: 5, 6 (3, 8)
4: 2 S.K.'s Ariel (10, 3)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 12 (8, 6)
6: 1, 2, 3, 6, 7 (4, 5)
7: 5, 7, 8 (10, 9)

1x15x2x1x10x5x3 = 4500 rader.
4500 x 1 x 0,50 kr = 2 250,00 kr.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:17   #43
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 87
Sharp$: 144
Standard

Avd
1: 7 Sam the Man (3, 12)
2: 1, 12 (4, 15)
3: 6 Icouldbetheone (8, 7)
4: 1, 2, 3, 10, 13, 14 (12, 15)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 (6, 2)
6: 3, 7 (8, 2)
7: 5, 7, 9, 10 (8, 4)
Toll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:19   #44
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 169
Sharp$: 741
Standard

Spelar så här idag. Minst en utgångshäst behövs. Lycka till!

Avd
1: U: 7 - 3, 12
2: U: 12 - 1, 4, 5, 6, 9, 11, 14
3: U: 5 - 3, 6, 7, 8
4: 10 Ulvsåsen
5: 4, 6, 12
6: 6 Brambling
7: U: 5 - 7
drn85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:20   #45
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 070
Sharp$: 5321
Standard

Inleder och avslutar med megalampor så får hoppas på kantbollarna i övriga lopp.

V75
Inlämnat: 2022-05-21, 16:19

Avd
1: 7 Sam the Man (3, 12)
2: 1, 4, 11, 12 (15, 14)
3: 1, 5, 6 (3, 8)
4: 1, 2, 3 (10, 13)
5: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9, 12 (7, 11)
6: 1, 3, 6 (4, 7)
7: 5 Epimetheus (9, 8)

1x4x3x3x8x3x1 = 864 rader.
864 x 1 x 0,50 kr = 432,00 kr.
Totalt: 432,00 kr.
Rättningskod: JVB PTM RMX
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:21   #46
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Veckans Värmlänning:

V75
Inlämnat: 2022-05-21, 16:17
Värmlänningarnas V75s andelsspel
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 16:20
Kostnad: 1 628,16 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 7, 8, 12 (9, 2)
2: 1, 4, 5, 12, 14, 15 (10, 7)
3: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (4, 11)
4: 2 S.K.'s Ariel (1, 3)
5: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 12 (5, 11)
6: 3 Gareth Boko (6, 2)
7: 5, 10 (7, 1)

4x6x8x1x8x1x2 = 3072 rader.
3072 x 1 x 0,50 kr = 1 536,00 kr. Avgift 92,16 kr.
Totalt: 1 628,16 kr.
Rättningskod: FVF RTG SMV
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:22   #47
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9042
Standard

Och så här blev BCB idag!

V75
Inlämnat: 2022-05-21, 16:08
Big City Boys V75s andelsspel
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 16:20
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 7 (12, 9)
2: 1, 4, 5, 11, 12, 14, 15 (6, 9)
3: 3, 5, 6 (8, 1)
4: 1, 2, 3, 6, 10, 13, 14 (9, 12)
5: 4 Mellby Joker (3, 2)
6: 1, 3, 6, 7 (2, 4)
7: 5, 7, 10 (8, 9)

2x7x3x7x1x4x3 = 3528 rader.
3528 x 1 x 0,50 kr = 1 764,00 kr.
Rättningskod: GSL VTH WMS


Kämpa!!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:27   #48
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Har inte haft en tanke på att gardera Sam The Man efter att ha kollat arkiv och lyssnat på Björnkollen. Skönt att spika båda systemen och fått plats för många streck i andra lopp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+5), SistaStallskriket (+25)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:32   #49
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Har inte haft en tanke på att gardera Sam The Man efter att ha kollat arkiv och lyssnat på Björnkollen. Skönt att spika båda systemen och fått plats för många streck i andra lopp.
Inte jag heller även om det lät sådär innan... konstigt att den inte sjönk mer i procent
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:41   #50
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2022-05-21, 16:14
Sista Stallskrikets andelsspel
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 16:20
Kostnad: 2 385,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Sam the Man (3, 12)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (4, 12)
3: 5, 6 (3, 8)
4: 2 S.K.'s Ariel (10, 3)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 12 (8, 6)
6: 1, 2, 3, 6, 7 (4, 5)
7: 5, 7, 8 (10, 9)

1x15x2x1x10x5x3 = 4500 rader.
4500 x 1 x 0,50 kr = 2 250,00 kr.
Vi krigar på....

V5
Inlämnat: 2022-05-21, 16:40
SistaStallskriket andelsspel
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 17:05
Kostnad: 495,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Calamari (6, 3)
2: 2, 10, 13 (9, 3)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 (6, 4)
4: 1, 2, 3, 6, 7 (4, 5)
5: 5, 7, 8 (10, 9)

1x3x11x5x3 = 495 rader.
495 x 1 x 1,00 kr = 495,00 kr.
Totalt: 495,00 kr.
Rättningskod: LQJ XTD QGV
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:43   #51
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 1871
Standard

Off topic.
Brother Bill hälsades nyss välkommen till Elitloppet. Skönt. Spelade den som vinnare av Elitloppet för en månad sedan. Tror det kan bli en riktig kanon. Men har haft fel förr
Broddvar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:52   #52
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6213
Standard

Kul för Oscar men sämst för systemet.

Skulle gärna tagit 4an eller 11an ja eller nån annan än favvo när man har alla och har spikat en favvo i första.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:54   #53
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Satte denna till 27 ggr. De två bästa hästarna var det väl?

TVILLING
Inlämnat: 2022-05-21, 16:06
Gävle Lopp 6
Lördag 2022-05-21
Start: 16:42
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
11, 12

1 x 30,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: HSB WTL QMW
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
travanalys (+10), hoola (+11)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 15:55   #54
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

I andra vinner favoriten - välförtjänt. Dassigt dock, att man hade med den på 10 streck på ena och 7 streck på det andra systemet.

För SistaStallskriket var det dock ännu dassigare - hade ALLA

Senast redigerad av mackpeter den 2022-05-21 klockan 15:57.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:00   #55
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Vi krigar på....

V5
Inlämnat: 2022-05-21, 16:40
SistaStallskriket andelsspel
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 17:05
Kostnad: 495,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Calamari (6, 3)
2: 2, 10, 13 (9, 3)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 (6, 4)
4: 1, 2, 3, 6, 7 (4, 5)
5: 5, 7, 8 (10, 9)

1x3x11x5x3 = 495 rader.
495 x 1 x 1,00 kr = 495,00 kr.
Totalt: 495,00 kr.
Rättningskod: LQJ XTD QGV


Kontrar med en rysarspik

V5
Inlämnat: 2022-05-21, 16:59
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 17:05
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 6, 8 (3, 10)
2: 2, 14 (3, 10)
3: 9 Cab Frontline (6, 4)
4: 1, 2, 3, 4, 6, 7 (5, 9)
5: 5, 8 (9, 7)

3x2x1x6x2 = 72 rader.
72 x 1 x 1,00 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Rättningskod: HWH STC RGR
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+5)
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:02   #56
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
I andra vinner favoriten - välförtjänt. Dassigt dock, att man hade med den på 10 streck på ena och 7 streck på det andra systemet.

För SistaStallskriket var det dock ännu dassigare - hade ALLA
Ja fy fan det smärtar....
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:03   #57
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Hade spikat Graces Candy, - så borta på systemet. Kör en ny tvilling. Tobbes kuse är väl inte så dålig?

TVILLING
Inlämnat: 2022-05-21, 16:58
Gävle Lopp 7
Lördag 2022-05-21
Start: 17:05
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
5, 8, 12
Utgångshästar
10 Honesty

3 x 10,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: DWM ZTK NGQ
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:08   #58
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 339
Sharp$: 5218
Standard

V5
Inlämnat: 2022-05-21, 17:07
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 17:05
Kostnad: 112,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5, 6, 10 (8, 7)
2: 13 Kalmar (2, 3)
3: 3, 4, 9, 12 (6, 2)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 (9, 10)
5: 5 Epimetheus (9, 8)

4x1x4x7x1 = 112 rader.
112 x 1 x 1,00 kr = 112,00 kr.
Totalt: 112,00 kr.
Rättningskod: JZB NTD QGN
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:09   #59
 
Reg.datum: apr 2020
Inlägg: 347
Sharp$: 1102
Standard

Sorry to say...
Nån Hyland är han inte Lillieborg...
Och så "enmansteatern" Skoglund...
Oerhört mycket rövslickeri i ATG Live.
Mute-knapp!
Supervisor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:12   #60
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 524
Sharp$: 7952
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Supervisor Visa inlägg
Sorry to say...
Nån Hyland är han inte Lillieborg...
Och så "enmansteatern" Skoglund...
Oerhört mycket rövslickeri i ATG Live.
Mute-knapp!
Ingen Lillieborg eller Skoglund på Liven. Du tittar på V75-Direkt, TV-sändningen.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:13   #61
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

Så in i helvete skönt och optimalt för V75 och V5! Ändrade spik på sista info på V5 och det "vann" den här gången...
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:14   #62
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Jeppas Uppercut bevakar vi med lite bättre utgångsläge.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:16   #63
 
Reg.datum: apr 2020
Inlägg: 347
Sharp$: 1102
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Ingen Lillieborg eller Skoglund på Liven. Du tittar på V75-Direkt, TV-sändningen.
Du har rätt! Men de nämnda blir inte bättre för det...
Supervisor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:20   #64
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 524
Sharp$: 7952
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Supervisor Visa inlägg
Du har rätt! Men de nämnda blir inte bättre för det...
Nej. Men då är ju Liven ett bra alternativ för att slippa dom
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:23   #65
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Är det sant att de ska ha en "folkomröstning" om sista platsen i Elitloppet? Imorgon? En vecka före start?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:23   #66
 
Reg.datum: apr 2020
Inlägg: 347
Sharp$: 1102
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Nej. Men då är ju Liven ett bra alternativ för att slippa dom
Har bytt nu!
Supervisor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:31   #67
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 403
Sharp$: 5765
Standard

Så kör han galopp med Wolt... kändes som han hade stenkoll i sista kurvan.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:32   #68
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

Norrmän.... Hur FAN kan han sätta sig i rygg ledaren med den hästen? SJUKT är vad det är men får jobba V5 istället....
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:33   #69
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Är det sant att de ska ha en "folkomröstning" om sista platsen i Elitloppet? Imorgon? En vecka före start?
Börjar redan 18.50 ikväll och ska presenteras imorgon!

Galet var ordet.

folketshast.se

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:33   #70
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6213
Standard

Om Goop gått i ryggen på 15 hade han nog kunnat bli topp 3 men han klämmer in sig i smeten
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:37   #71
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 186
Sharp$: 9442
Standard

Krossar inte 2 Rossi Garline utvändigt? Det enda orosmomentet är om Wäjersten släpper ledningen till 6 Jello W.

TOP 7
Inlämnat: 2022-05-21, 17:32
Kluts andelsspel
Gävle Lopp 9
Lördag 2022-05-21
Start: 17:50
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 2, 4
2:a: 2, 4
3:a: 1, 3, 6
4:a: 1, 3, 6
5:a: 1, 3, 6
6:a: 7, 9
7:a: 7, 9

Din ranking:
2 4 6 3 1 9 7

Reserver:
12 5

24 x 4,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: LXC QTJ RGZ
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:41   #72
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Börjar redan 18.50 ikväll och ska presenteras imorgon!

Galet var ordet.

folketshast.se

Allvarligt? Trodde det var ett skämt och ironi över politik!
Ska folket RÖSTA??
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:45   #73
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Satt förut. Provar igen...(Final Whistle drag idag)

TVILLING
Inlämnat: 2022-05-21, 17:42
Gävle Lopp 9
Lördag 2022-05-21
Start: 17:50
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
11, 12

1 x 30,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: FRC NTJ PGP
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:47   #74
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Så kör han galopp med Wolt... kändes som han hade stenkoll i sista kurvan.
Det är lite surt. Tycker nästan att Ulf körde bort loppet. Borde ha satt lite mer tryck 400 var istället för att nöja sig med att köra "snyggt". 25-26 första 1500 kan inte ha varit en särskilt dramatisk öppning....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:48   #75
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 403
Sharp$: 5765
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Det är lite surt. Tycker nästan att Ulf körde bort loppet. Borde ha satt lite mer tryck 400 var istället för att nöja sig med att köra "snyggt". 25-26 första 1500 kan inte ha varit en särskilt dramatisk öppning....
Ja, kändes som hästen inte var tom alls. Satt ju bara och höll i kändes det som. Hade han tryggt på lite mer hade nog Ulvsåsen inte hunnit dit.

Såklart extra surt när man hade spik på Wolt, men så är det.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:49   #76
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3452
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Det är lite surt. Tycker nästan att Ulf körde bort loppet. Borde ha satt lite mer tryck 400 var istället för att nöja sig med att köra "snyggt". 25-26 första 1500 kan inte ha varit en särskilt dramatisk öppning....
Ulf körde bort? Var väl ändå norsktorsken som körde bort vinst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+100)
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:57   #77
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av virre82 Visa inlägg
Ulf körde bort? Var väl ändå norsktorsken som körde bort vinst.
Norsktorsken? Vet inte vem du syftar på men jag hittar ingen norsk häst i det här loppet som ens var i närheten av en plats.

Men du kanske tittar på ett annat lopp?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 16:58   #78
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3452
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Norsktorsken? Vet inte vem du syftar på men jag hittar ingen norsk häst i det här loppet som ens var i närheten av en plats.

Men du kanske tittar på ett annat lopp?
Kallbloden, mena du inte det loppet?
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:01   #79
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubba347 Visa inlägg
Spelvärde måste bara ha klickat fel idag... spik på PAPPAJONNYS ILSE i första....

alla andra av deras system har Samtheman spik, har de blandat ihop 1 och 7 på något sätt?
Var det på en av deras andelar?? Eller var uppmärksammade du detta fenomen?

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:02   #80
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Provar DD:

1 mot 7,9
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:04   #81
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2022-05-21, 18:01
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 18:20
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Milliondollarrhyme
2: 1, 2, 7, 8, 11

5 x 10,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: KWF STM WJX
Kör några DD:n. Den här tror jag mest på. Är väl inte världens bästa guld idag och M-rhyme är bra (bäst?)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:07   #82
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

TVILLING
Inlämnat: 2022-05-21, 18:06
Gävle Lopp 10
Lördag 2022-05-21
Start: 18:20
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
4, 10

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: GWC ZTH RJZ
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:08   #83
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 191
Sharp$: 369
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Var det på en av deras andelar?? Eller var uppmärksammade du detta fenomen?

Ja på deras "vanliga" andelssystem.... förklaringen var ett slarvfel.

https://www.atg.se/hedlunds/spel/219...022-05-21_16_5
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:09   #84
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9042
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubba347 Visa inlägg
Ja på deras "vanliga" andelssystem.... förklaringen var ett slarvfel.

https://www.atg.se/hedlunds/spel/219...022-05-21_16_5
Galet, men det blir lätt så när man kör sjuttioelva olika system till samma omgång...

Jag tycker man borde kräva att spelläggaren köper minst en andel i varje spel. Men det är jag det.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), SistaStallskriket (+100)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:10   #85
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2022-05-21, 18:09
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 18:20
Kostnad: 400,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 6
2: 5, 7

4 x 100,00 kr = 400,00 kr.
Totalt: 400,00 kr.
Rättningskod: DPL RTG ZJX
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:20   #86
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Milliondollar nu!! Borglömd?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:22   #87
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 186
Sharp$: 9442
Standard

Dags för Click Bait att leverera? Annars får gärna Milliondollarrhyme vinna. Då lever iaf V75an hehe.

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2022-05-21, 18:21
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 18:20
Kostnad: 104,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4
2: 5, 7

4 x 26,00 kr = 104,00 kr.
Totalt: 104,00 kr.
Rättningskod: DSB NTJ TJW
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+10)
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:25   #88
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3191
Standard

Han snacka inte skit i Expressen
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:25   #89
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Härligt Tarzan!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:26   #90
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

Vilken flopp Brambling är men det är svårt att som femåring gå in i yppersta eliten! Överskattad?

Men SUPERFLOPPEN är ju Beads! Herregud....
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:28   #91
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Norsktorsken? Vet inte vem du syftar på men jag hittar ingen norsk häst i det här loppet som ens var i närheten av en plats.

Men du kanske tittar på ett annat lopp?
Eftersom du tittar efter plats-hästar kanske du missade S.Ks Ariel som satt bombfast....
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:35   #92
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Eftersom du tittar efter plats-hästar kanske du missade S.Ks Ariel som satt bombfast....
Nej då. Men den var ju aldrig aktuell.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:41   #93
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Avslutar med en ny tvilling. Shapes u-häst mot alla, olika insatser. Har väl tjänat ihop till
åtminstone en andraplats?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:46   #94
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

Hur ska Borups torska nu???
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:48   #95
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6213
Standard

Sprack på andelsspelet

Men räddade upp kvällen med en DD

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2022-05-21, 17:56
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 18:20
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Click Bait
2: 5, 8

2 x 50,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: LTD RTB ZJT
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+10)
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:49   #96
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Nej då. Men den var ju aldrig aktuell.
Nej uppenbarligen eftersom norrmän älskar innerspår.....

Som sagt! Hur skulle Borups förlora från spets! V5 in och norsk jävla stöld på V75....
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:56   #97
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 186
Sharp$: 9442
Standard

Dumstrut på Malmroth och co!
Ska det vara så in i helvete korkat att "folket" ska rösta in nr16 så kan dom ju åtminstone se till så att sidan fungerar
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 17:57   #98
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3191
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Tog bort 9an i första pga kostnad.

V75
Inlämnat: 2022-05-21, 15:52
Gävle
Lördag 2022-05-21
Start: 16:20
Kostnad: 432,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 7 (12, 9)
2: 1, 12, 14 (4, 15)
3: 6 Icouldbetheone (5, 3)
4: 1, 2, 6, 10 (3, 13)
5: 4 Mellby Joker (6, 2)
6: 1, 2, 3, 5, 6, 7 (4, 9)
7: 4, 5, 7, 8, 9, 10 (11, 2)

2x3x1x4x1x6x6 = 864 rader.
864 x 1 x 0,50 kr = 432,00 kr.
Totalt: 432,00 kr.
Rättningskod: FWC VTF NMQ
Calamari sprang som en kråka, men vann ändå före min spik 6. Kan det blivit 60-70 tusen med 6or o 5or
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 18:08   #99
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 162
Sharp$: 1841
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Dumstrut på Malmroth och co!
Ska det vara så in i helvete korkat att "folket" ska rösta in nr16 så kan dom ju åtminstone se till så att sidan fungerar
Verkar som den gamla ABC80 någon hittade i källaren inte riktigt höll måttet.
KonsultTT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 18:16   #100
 
wowsuchevs avatar
 
Reg.datum: jun 2015
Inlägg: 65
Sharp$: 1206
Standard

Det värsta som finns är att missa spelstopp med 5 minuter och sen sitta och hoppas att systemet man hade kunnat skicka in ska ryka, men istället överlever det ända tills sista loppet där man måste sitta och hoppas att inte hästarna som hade gett ~25 000 vinner.

Men som tur var hade jag inte 8 med på systemet.

Senast redigerad av wowsuchev den 2022-05-21 klockan 18:17.
wowsuchev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 18:25   #101
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 191
Sharp$: 369
Standard

Spelvärde kom undan billigt på sitt slarvfel, för jag antar att man kompenserar andelsköparna med vinsten som uteblev?
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 18:25   #102
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 496
Sharp$: 2139
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wowsuchev Visa inlägg
Det värsta som finns är att missa spelstopp med 5 minuter och sen sitta och hoppas att systemet man hade kunnat skicka in ska ryka, men istället överlever det ända tills sista loppet där man måste sitta och hoppas att inte hästarna som hade gett ~25 000 vinner.

Men som tur var hade jag inte 8 med på systemet.

Ok. Hur kan man missa spelstopp? Funktionsnedsättning.... Respekt.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-21, 23:01   #103
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6135
Standard

Vilket trams med omröstning för den 16:e platsen i Elitloppet. Förstår till 100% att Adrian är sur över att inte ha fått en biljett tidigare. Jag är också sur för den var spelad vinnare till 52 ggr. Gissar att Upstate kommer att visa framöver att Malmrot gjorde tokfel.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-22, 05:16   #104
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 883
Sharp$: 5160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Vilket trams med omröstning för den 16:e platsen i Elitloppet. Förstår till 100% att Adrian är sur över att inte ha fått en biljett tidigare. Jag är också sur för den var spelad vinnare till 52 ggr. Gissar att Upstate kommer att visa framöver att Malmrot gjorde tokfel.
kanske hörde fel men

I ATG Live sa de att Adrian sagt att Elitloppet INTE var aktuellt för Upstate


låter väl rimligt e senaste prestationen, måste vara på topp för att starta annars stor risk det kostar mer än de smakar, Finns ett antal andra lopp närmsta halvåret som alternativ, bra alternativ.
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-22, 09:50   #105
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6135
Standard

Så tolkade inte jag retoriken när jag läste på Travronden. Kändes som Adrian, med all rätt, har räknat med en biljett. När den inte kom i tid lackade han ur.


Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
kanske hörde fel men

I ATG Live sa de att Adrian sagt att Elitloppet INTE var aktuellt för Upstate


låter väl rimligt e senaste prestationen, måste vara på topp för att starta annars stor risk det kostar mer än de smakar, Finns ett antal andra lopp närmsta halvåret som alternativ, bra alternativ.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-22, 09:51   #106
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6135
Standard

Det blir ju mer politiskt korrekt att säga som i ATG Live
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-22, 14:29   #107
 
hakan11241s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 265
Sharp$: 3472
Standard

Tror nog att Malmroths version att Adrian först var positiv stämmer. Sedan gick pappa Lutfi in och visade var skåpet skall stå.
hakan11241 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td