Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-05-23, 09:08   #1
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

V75 Solvalla 2022-05-28


Så, nu är kupongen öppen för spel och streckfördelningen börjar utkristallisera sig.

V75:1

2 Kali Smart är den tidiga favoriten, nu bfro igen och är förmodligen sådär snuskigt bra som hon kan vara. Eller?

1 Marion Fouty Bon kunde inte värja sig mot Iceland Falls i senaste starten men visade väl ändå att hon kommer att växa in fint i klassen.

3 Miracle Tile visade senast på Lunden att hon absolut inte behöver något extremt smyglopp för att vinna. Startsnabb som få. Erik igen.

Edit: 2 Kali Smart är fortfarande favorit men det ser ut att bli jämnt skägg mellan henne och 1 Marion fouty Bon. Tidigare i veckan var jag inne på att Jorma Kontio bara skulle bomba runt en snabb Solvalla-oval på en låg 10-tid men ju mer jag tittar på loppet desto mer tveksam blir jag. För det är ett par tuffa hästar emot och jag tror exempelvis inte Kolgjini Jr kommer att nöja sig med en "lugn dödens". Är hon inte lite sårbar då?

Fransyskan är bra. Tyvärr kan inte ATG se till att vi får fullständig statistik, trots att loppen finns i lopparkivet. Helt obegripligt. I "Formlistan" finns bara 11 av de senaste 17 loppen redovisade. Att hon vann den 9 maj, och att lopppet finns i ATG:s lopparkiv med Daniel O som referent, det har liksom ramlat bort.

Nåja. Tur att det finns fler siter att använda sig av

Hon hade den näst snabbaste avslutningen av alla under Europaderby V75:an (UET Grandprix) på Åby ifjol.

9 Sayonara passas, naturligtvis. Hon verkar kunna rygga bra från bakspår bakom bilen.

Nästan sugen att ta med 10 Quarcia också, bfro och bike. Hon har överraskat flera ggr tidigare, mot grabbarna i guld, och är nog jäkligt gynnad av ett alldeles för högt tempo i täten. 3%!

Bedövaren är 6 Devs Daffodil, som jag absolut kommer att ha med på någon kupong. Loppet den 12 mars är det ni ska kika på. 1%!

V75:2
I princip olöslig diamantstofinal.

Edit: Det är väl bara att hålla med, de på tillägg ser ut att stå hårt inne. "Alla" på start springer en 13-tid imorgon. Ett par av dem säkert ännu snabbare. Ska man spika Stenströmer? Nja, jag tycker att han har jäkligt dålig träffprocent när han tippar sig själv etta. Funderade ett tag på 15 Digital Class, hon kan ju verkligen flytta på sig en bit. Men hur blir det kört? Kommer "alla" att vara ivägen eller kan man hoppas på att några av märrarna söker sig en invändig löpning?

Mest lockande är att spika Örjan Kihlström. Han vinner väl ett sånt här lopp 1 av 3 eller 1 av 4? Står nu i 7% med Redéns 4 Succession. Som var spelad till under 2 ggr pengarnna i Diamantsto-försöket näst senast.

V75:3
Svår bronsfinal, där den tidiga favoriten inte behövde förta sig i sitt försök. OJA vek ner sig direkt då, för att ”spara” hästen. Körs offensivare nu?

8 Zeudi AMG verkar vara en riktig häst.

Edit: Här verkar det som att det kommer att gå undan lite från start. Som jag förstått det ska det laddas med 3 Readly Lavec, 7 Hipster Am samt 8 Zeudi AMG. De kör väl loppet i halsen på Redénhästarna, förstås då, men jag måste ta med Nimczyks 9 Orkan Von Haithabu. Spelad till favorit på V75 i näst senaste starten och var bara helt överlägsen. Den har vi inte sett botten i... 8% och hyggligt platsodds för tillfället.

V75:4
Jäkligt fin Klass II-final. Flera individer med riktigt bra kapacitet.

Förmodligen rätt favorit. Men Brasco slipper dojorna igen.

Edit: Ska man dra på sig dumstruten och gå på vad Per Nordström säger? Alltså, spika 6 Kentucky River?

V75:5
Trodde att Lövgren skulle bli lampa på de tidiga strecken.

Under Armour och Charliebrown Effe sticker ut lite.

Edit: Spelarkollektrivet är nog helt rätt ute här. Men i princip vem som helst kan väl bli trea? Jag provar med 7 Rossi Garline, som först var ute på V75 på Åby i mars, då jämnspelad med Borups Tornado till dryga 3 ggr pengarna, sen kom ut på V75 på Halmstad i april, då som nu med Erik Adielsson och var helt överlägsen till 17 ggr pengarna. 1% och säkert 5-6 ggr pengarna på plats.

V75:6
Oscar L.A rätt tydlig favorit. Men Sweetman spetsar väl, initialt? Körs där också?

Edit: Ska bli spännande att se vem som sitter i ledningen och vem som sitter i dödens efter 700 meter i det här loppet. Som det verkar ska det vara absolut toppform på 3 Phoenix Photo och tränare Svante uttryckte förvåning i intervjun att Örjan inte laddade med honom senast, när han nu fick så bra spår. Men nu blir det väl ändå åka av?

5 Oscar L.A gör en sjuk insats senast. Och den som tittade ordentligt kunde inte missa Iceland Falls i det loppet..

V75:7
Prix d’Amerique-deltagaren, Prix de Paris-vinnaren, Prix de Bretagne-vinnaren, 10-faldige miljonären Diable De Vauvert är den tidiga favoriten. Bryter gärna ut på upploppet men kan verkligen gå en 200-300 meters rökare - trots att det gått 11 i ett par tusen meter.

https://m.letrot.com/stats/fiche-che...s-performances

Har slagit Moni Viking.

Edit: 2020, när Moni Viking vann Harpers på 11,9 så tog det ca 700 meter innan de hade formerat sig och 40-metersvolten var i fatt, sen skötte de farthållningen rejält därframme, strax under 14 både 1000m och 2000m. Ett tempo som gör att det uppstår luckor (fältet dras ut) och gör det enklare för de riktigt starka tilläggshästarna att kunna förbättra sina positioner utan att det "kostar" något.

Sen avslutar Moni Viking sista varvet efter 1.10 och då finns det naturligtvis ingen som kan ta emot honom.

2021, när Wild Love städar av dem (också på 11,9), tar det mer än ett varv innan de har formerat sig. Maester Crowe öppnar första 1000 efter 13,2, och det är klart, det är starka papper. I det loppet hade 40-meters hästarna endast 6 hästar framför sig, så de som snabbstartade från tillägg kom automatiskt bra på det (Who´s Who tredje par och Wild Love fjärdepar). Första 2000 körde Untersteiner på 13,4. Både Who´s Who och Wildlove ger sig iväg 500 kvar. Och blir etta och tvåa efter en 08-avslutning (10 på varvet).

Vad tror ni att upplägget blir i årets upplaga? Lyckas Lövgren få iväg 6 Piemonto? Eller blir det Westholm som lyckas spetsa med 7 Santos De Castella? Den senare är ett roligare drag, 1%-are som vinner nästan hälften av sina starter och som sprungit låga 12-tider på medel.

Kommer de på första tilläggsvolten att söka sig framåt i andrapar? Spelar det någon roll att 40-metershästarna nu har 11 hästar framför sig? Kan vi få ytterligare en märr som vinnare? 11 Iceland Falls är också 1%-are.

Lite att fundera över och ta ställning till.

Senast redigerad av Stankarn den 2022-05-27 klockan 22:42.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-23, 10:54   #2
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Utan motivering, det som fastnade i ögat vid första överblick
Sayonara
Orkan Von Haithabu
Kentucky River
Charlie Brown Effe
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-23, 11:18   #3
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 106
Sharp$: 1801
Standard

Harpers


Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Så, nu är kupongen öppen för spel och streckfördelningen börjar utkristallisera sig.

V75:1

2 Kali Smart är den tidiga favoriten, nu bfro igen och är förmodligen sådär snuskigt bra som hon kan vara. Eller?

1 Marion Fouty Bon kunde inte värja sig mot Iceland Falls i senaste starten men visade väl ändå att hon kommer att växa in fint i klassen.

3 Miracle Tile visade senast på Lunden att hon absolut inte behöver något extremt smyglopp för att vinna. Startsnabb som få. Erik igen.

V75:2
I princip olöslig diamantstofinal.

V75:3
Svår bronsfinal, där den tidiga favoriten inte behövde förta sig i sitt försök. OJA vek ner sig direkt då, för att ”spara” hästen. Körs offensivare nu?

8 Zeudi AMG verkar vara en riktig häst.

V75:4
Jäkligt fin Klass II-final. Flera individer med riktigt bra kapacitet.

Förmodligen rätt favorit. Men Brasco slipper dojorna igen.

V75:5
Trodde att Lövgren skulle bli lampa på de tidiga strecken.

Under Armour och Charliebrown Effe sticker ut lite.

V75:6
Oscar L.A rätt tydlig favorit. Men Sweetman spetsar väl, initialt? Körs där också?

V75:7
Prix d’Amerique-deltagaren, Prix de Paris-vinnaren, Prix de Bretagne-vinnaren, 10-faldige miljonären Diable De Vauvert är den tidiga favoriten. Bryter gärna ut på upploppet men kan verkligen gå en 200-300 meters rökare - trots att det gått 11 i ett par tusen meter.

https://m.letrot.com/stats/fiche-che...s-performances

Har slagit Moni Viking.
Räckte att titta de två senaste loppen av Diable De Vauvert så var spiken klar. Makalösa avslutningar och skalle dessutom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+15)
Kusken1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-23, 11:46   #4
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 662
Sharp$: 12786
Standard

Mina tidiga måndags tankar

V75 1) 2 Kali Smart är väl klar första häst på läge, form och distans.
1 Marion Fouty Bon har luriga spår 1 men Jorma är nog med på linjen. Hävdat sig bra i 4 års loppen på Valla.
8 Dear Friend. Rutinerade damen har kanske passerat zenit och känns väl lite bortlottad men med rätt smygare biter nog spurten bra än idag.

V75 2) 3 Honfleur Mearas. Stenströmer har grym form på stallet och märren står perfekt inne och står emot länge i vidöppen tillställning.

V75 3) 4 Bugatti Miles. Lite halvtråkig favorit men är väl normalt svårslagen.
7 Hipster Am med Svanen ska bli intressant att se. Hästen är grym men kanske lite distansminus.

V75 4) 9 Luuk Shermer och 8 Noxx Wrijthuot. Ser ut som en repris på Lundén loppet. Två grymma hästar som sticker ut i loppet.

V75 5) 8 Charliebrown Effe. Kommer från två utklassningssegrar. Svårslagen i mycket högklassigt Klass 1 lopp.

V75 6) 2 Four Guys Dream kom lite på mellis i tuffa motståndet på Lunden. Hästen duger gott i Silver och brukar trivas bra på Valla.
11 Eddy West är en grym häst och spurtar ner allt med rätt resa. Sjöström har gått framåt enormt både som tränare och kusk.

V75 7) 15 Diable De Vauvert. Franska lokomotivet är i en klass för sig och vinner nog fram och baklänges.

Visst ser det favoritbetonat ut på lördag men jäklar vilken högklassig travsport med fina prispengar både lördag och söndag. Det är väl möjligen Elitlopps fältet som är lite blekt trots sina 5 mille i förstapris. Saknar några vassa Jänkare och Fransoser. Visst var det bättre förr ?
Dubbla vinnarna Mack Lobell, Varenne, Ideal Du Gazeau för att nämna några.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-24, 09:33   #5
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 622
Sharp$: 2893


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kul att V75-tjòtet redan är igång.
Jag har inte "slått på" kolumnen med streckprocent ännu. Det gör jag på torsdag kväll.
Så påverkas jag inte av den när jag gör mina första val.

Avd 1:
Auto kort = 5 CLUB NORD ELIT. Okänd häst för mig men spår 5 ska ju alltid med.

Avd 2:
6 UNFAIR känns som en typisk Sjöströmmare. Kastas till spets och kör som om han stulit hästen. Här får det värkas fram några fler hästar under veckan.

Avd 3:
4 BUGATTI MILES är en tänkbar spikidé. 11 BORUPS TORNADO tål oxå att funderas på.

Avd 4:
Här ser jag en bra spik. 11 BARA MAHARA, hästen som ÄLSKAR bakspår. Det skulle inte förvåna mig om han vinner med en nos.

Avd 5:
3 UNDER ARMOUR infriade som spik senast. Men nu låser jag nog tillsammans med 8 CHARLIEBROWN EFFE. Ebbe går bra nu.

Avd 6:
5 OSCAR L.A. spikade jag senast och hade gärna spikat nu igen. Men så är det ju det här med följehästar. Jag vill inte släppa 11 EDDY WEST som dessutom verkar vara på topphumör.

Avd 7:
Upplagt för Lövgren med 6 PIEMONTE. Är ju van att vinna såna här lopp, fast med dubbla tillägg. Vågar dock inte spela utan monstret 15 DIABLE DE VAUVERT. Att springa drygt fyra kilometer på 13,3 är ju tunga papper!

Nåväl, alltid en början till ett system. Riktigt rolig omgång!!!
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-26, 11:27   #6
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Dagen före Elitloppet så brukar det skrälla till lite och kunna ge rätt hyggliga utdelningar. Det är inte helt lätt att hitta spikarna den här omgången och alla som ställer upp har ju laddat för det här. Få se hur mycket regn det kommer och om det ställer till några problem.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-26, 22:34   #7
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 93
Standard

Klockade precis Spickelback Face i olympiatravet. 08,2/800 och 09,4 sista varvet. Tyvärr har ATG slutat med X-Labs verkar det som för jag skulle gärna vilja veta hur snabbt han sprang sista 200. Känns som att han sprängde ljudvallen. Kan Diable ens följa med i rygg om Wäjersten kastar loss? Jag tycker det är svårt att sätta in hans 10-avslutningar på Vincennes sista 1000 även om det naturligtvis är en mycket bra häst. Värdet finns väl dock på Wäjersten som det ser ut nu...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-27, 00:17   #8
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 732
Sharp$: 2085
Standard

Jag är förundrad över spelkollektivets tålamod med Kali Smart. Hon har svikit så många ggr nu så jag tänker absolut inte ens ha med henne på systemet. Hon kan vinna på en perfekt dag men då vill jag ha 20-30 ggr pengarna.
__________________
"En bra spik är en spik som vinner"
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-27, 01:50   #9
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kusken1 Visa inlägg
Räckte att titta de två senaste loppen av Diable De Vauvert så var spiken klar. Makalösa avslutningar och skalle dessutom.
Enig.

Tror du har varit med ett tag och likt mig har det där minnet av en fransos för rätt många år sedan som bombade runt i Harpers och gav mig ett av de starkaste intrycken genom alla år...

Den hästen hade inte meriter ens i närheten av Diable de Vauverts.

Och som du säger, "skalle". Lugn öppning kryssar mellan hästar och nog hade han slagit Cleangame även utan dennes galopp i senaste loppet.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2022-05-27 klockan 02:04.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-27, 08:27   #10
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Klockade precis Spickelback Face i olympiatravet. 08,2/800 och 09,4 sista varvet. Tyvärr har ATG slutat med X-Labs verkar det som för jag skulle gärna vilja veta hur snabbt han sprang sista 200. Känns som att han sprängde ljudvallen. Kan Diable ens följa med i rygg om Wäjersten kastar loss? Jag tycker det är svårt att sätta in hans 10-avslutningar på Vincennes sista 1000 även om det naturligtvis är en mycket bra häst. Värdet finns väl dock på Wäjersten som det ser ut nu...
Det är pausat då personen som hanterar den manuella databehandlig som behövs råkat ut för svår sjukdom. Man vet inte om eller när han kommer tillbaka till ATG.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-27, 08:48   #11
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Det är pausat då personen som hanterar den manuella databehandlig som behövs råkat ut för svår sjukdom. Man vet inte om eller när han kommer tillbaka till ATG.
Finns det verkligen bara en enda person i hela världen som kan göra den typen av behandling?

Det finns absolut ingenting hos ATG som förvånar längre....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-27, 09:47   #12
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Finns det verkligen bara en enda person i hela världen som kan göra den typen av behandling?

Det finns absolut ingenting hos ATG som förvånar längre....
Det är inget som ingick när K75 gjorde upphandlingen av pos-systemet. Personen i fråga gjorde manuella ingrepp för att få ur datan ur systemet och bearbetade datan manuellt. Absolut inte så lätt ingrepp som det låter. Gjordes oftast utom normal arbetstid på semi-ideel basis.

Det är/var heller aldrig läge att betala leverantören av skräpsystemet att göra något automatiskt/permanent. De är helt odugliga och kommer inte att vara aktuella när det är dags för Pos-system 2.0!

Att vara utan x-labs tider ett litet tag är en mikroskopisk del av nersidan med den här personens svåra sjukdom. Han är den som utgjort hoppet över ATGs IT-framtid skulle jag säga.

För egen del drar jag nog till med att använda min "one time" den här gången om man får be.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Skaegget (+10)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-27, 09:49   #13
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 93
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Det är pausat då personen som hanterar den manuella databehandlig som behövs råkat ut för svår sjukdom. Man vet inte om eller när han kommer tillbaka till ATG.
Oj! Tråkigt att höra! Hoppas han repar sig...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-27, 09:55   #14
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 882
Sharp$: 5151
Standard

Det var extremt dåliga nyheter du kommer med där Strappa71

Då har väl ATG dataavdelning tappat en betydande del av samlat travintresse o spelkunskap som fanns där

haft ett antal samtal , med bättre respons än med nästan alla andra, det var liksom ingen kundtjänst det var personlig service

men hoppas på tillfrisknande , det andra löse sig
incitatus är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-27, 10:43   #15
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Det är inget som ingick när K75 gjorde upphandlingen av pos-systemet. Personen i fråga gjorde manuella ingrepp för att få ur datan ur systemet och bearbetade datan manuellt. Absolut inte så lätt ingrepp som det låter. Gjordes oftast utom normal arbetstid på semi-ideel basis.

Det är/var heller aldrig läge att betala leverantören av skräpsystemet att göra något automatiskt/permanent. De är helt odugliga och kommer inte att vara aktuella när det är dags för Pos-system 2.0!

Att vara utan x-labs tider ett litet tag är en mikroskopisk del av nersidan med den här personens svåra sjukdom. Han är den som utgjort hoppet över ATGs IT-framtid skulle jag säga.

För egen del drar jag nog till med att använda min "one time" den här gången om man får be.
Så du menar att hela X-labs-satsningen baserar sig på mer eller mindre frivilliga insatser, "pro bono", utanför kontorstid?

Tack, precis där fick jag tillbaka hela mitt förtroende för ATG.

Hoppas naturligtvis att personen ifråga tillfrisknar så snart som möjligt.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-27, 11:27   #16
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Så du menar att hela X-labs-satsningen baserar sig på mer eller mindre frivilliga insatser, "pro bono", utanför kontorstid?

Tack, precis där fick jag tillbaka hela mitt förtroende för ATG.

Hoppas naturligtvis att personen ifråga tillfrisknar så snart som möjligt.
Japp. Det är och var aldrig någon "satsning". Snarare ett "proof of concept" inför Pos-system 2.0!

Jag är lika oroad och bedrövad som dig Stänkarn.

MITT förtroende för ATG satt till 99,5% hos den nu svårt sjuke medarbetaren. Deras enda Superstar.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-27, 14:56   #17
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50025
Standard

Daniel Berglund V75 Solvalla Lördag på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tipsb (+20)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-27, 15:38   #18
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 622
Sharp$: 2893


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Harper-tankar:
Senast spikade jag Wild Love men hon är inte med nu. Har varit imponerad av Diable De Vauvert under veckan men börjar vackla när det gäller kusken. Tony Le Beller har ju kört som en Örjan men Gabriele verkar inte lika vass. Har 11% segrar i år. Eller är hästen så bra på långt att den skiter i vem som sitter där bak? Kanske Spickleback Face ska med oxå? Just nu har jag 1-6-8-13-15. Vågar man ta bort nån tro? Eller va fan, jag spikar nog Piemonte ändå Led in mig på bättre tankar.........
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-27, 16:20   #19
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Harper-tankar:
Senast spikade jag Wild Love men hon är inte med nu. Har varit imponerad av Diable De Vauvert under veckan men börjar vackla när det gäller kusken. Tony Le Beller har ju kört som en Örjan men Gabriele verkar inte lika vass. Har 11% segrar i år. Eller är hästen så bra på långt att den skiter i vem som sitter där bak? Kanske Spickleback Face ska med oxå? Just nu har jag 1-6-8-13-15. Vågar man ta bort nån tro? Eller va fan, jag spikar nog Piemonte ändå Led in mig på bättre tankar.........
Tänker inte leda någons tankar

Eller ja jo om någon vill ha tankar...

Piemonte är för mig svårbedömd, sånt här motstånd har han inte mött. Tycker han verkar grön fast visst man ska ha respekt för obesegrade hästar.

Min rank är A: 15 B: 3/8 C: 2
där jag har svårt att rangordna Versace Face som jag tror leder länge och Amalencius BB som agerar skrällhäst. Det är iaf dessa jag tycker strecken är intressanta på.

Folket gillar Piemonte och Moni Viking, kanske har de mer visdom än mig. För mig går de bort Schas!

Senast redigerad av ExtremtRik den 2022-05-27 klockan 16:21.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-27, 16:54   #20
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Harper-tankar:
Senast spikade jag Wild Love men hon är inte med nu. Har varit imponerad av Diable De Vauvert under veckan men börjar vackla när det gäller kusken. Tony Le Beller har ju kört som en Örjan men Gabriele verkar inte lika vass. Har 11% segrar i år. Eller är hästen så bra på långt att den skiter i vem som sitter där bak? Kanske Spickleback Face ska med oxå? Just nu har jag 1-6-8-13-15. Vågar man ta bort nån tro? Eller va fan, jag spikar nog Piemonte ändå Led in mig på bättre tankar.........
Tony är obekväm med vårt voltstsrtsystem, därav kusken. Tider ska man ta med en stor nypa salt, dock så har Piemonte visat att han pallar ett rejält tempo över distansen. Moni Viking räknar jag med är matchad för det här. Fransosen kan vara överlägsen, men jag garderar.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-27, 17:47   #21
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Kör raketer ikväll. Ochongo Face plats (gamling som jag har känsla för - hemma efter långt frankrikeäventyr - kan en del än. - Sognatore, vinnare - Charlock Wiking, vinnare.
Runt om alla komber.

OBS! Fel forum! Gick ej att ta bort.

Senast redigerad av valo den 2022-05-27 klockan 17:49.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-27, 17:58   #22
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50025
Standard

Jens Sjödén V75 Solvalla Lördag på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-27, 18:08   #23
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 622
Sharp$: 2893


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag lyssnar. Det får nog bli många i Harper Hanovers ändå. Nu har jag bestämt mig
för att spika Eddy West i avd 6 som jag hade tänkt från början. Då får jag med mina 5 hästar i Harper-loppet och är bara uppe i 60 kr. Lite läbbigt att ha spik på Bugatti Miles
och Bara Mahara. Men det känns ganska bra ändå.

Avd 1:
1,5
Avd 2:
1, 3, 6, 9, 12, 14
Avd 3:
4 BUGATTI MILES
Avd 4:
11 BARA MAHARA
Avd 5:
3, 8
Avd 6:
11, EDDY WEST
Avd 7:
1, 6, 8, 13, 15

Så ser det ut än så länge. Nu inväntar jag
Jens statistikanalys. Brukar inte bry mig så mycket om hans tips,
han spelar ju för helt andra summor än vad jag gör. Men det statistiska
tar jag gärna till mig.

Lycka till i morgon!!!
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-27, 21:50   #24
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9128
Standard

Många tror nog att 1 Marion Fauty Bon håller upp ledningen i första MEN jag är inte lika säker. Det skulle väl vara solfjädern i så fall som räddar i och med att såväl 2 Kali Smart och 3 Miracle Tile kan lägga iväg rätt rejält. Snabbast av alla är väl ändå 7 Betting Pacer? Jag tror att man nog kan blåsa hela högen och pipa till spets här. Men vill man det?

Den som får loppet är kanske 9 Sayonara som såg ut att ha ALLT kvar den här dagen förra året... Gjorde ju jobbet åt Örjan och Honey sist genom att dra tåget i tredje.

Kan gå!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 06:46   #25
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 662
Sharp$: 12786
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Många tror nog att 1 Marion Fauty Bon håller upp ledningen i första MEN jag är inte lika säker. Det skulle väl vara solfjädern i så fall som räddar i och med att såväl 2 Kali Smart och 3 Miracle Tile kan lägga iväg rätt rejält. Snabbast av alla är väl ändå 7 Betting Pacer? Jag tror att man nog kan blåsa hela högen och pipa till spets här. Men vill man det?

Den som får loppet är kanske 9 Sayonara som såg ut att ha ALLT kvar den här dagen förra året... Gjorde ju jobbet åt Örjan och Honey sist genom att dra tåget i tredje.

Kan gå!

Jag tror mycket på fransosen 4 HELIADE DU GOUTIER. Chansspik i min värld.
Stenhård märr och 13% är grymt spelvärde.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 07:19   #26
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5111
Standard

Erik Adielsson väcker minsann stort intresse inför dagens V75
Kör i alla sju avdelningarna och är inte streckad på många kuponger, har gått igenom och skrivit lite tankar om hans chanser.
Och vad jag tror om dem

Avd 1 Miracle Tile 9% - presterar alltid på topp vid stordagar,lopp längs sargen så kan hon vara med på fotot och luckan lär ju komma då Kali trycker på Marlon Fouty Bon ,pass upp

Avd 2 12 Ana Montana 1 % - har ju två bra prestationer på V75 sist så tappade hon luften och stökade innan loppet, idag springspår med Sveriges bästa voltstartskusk kan komma riktigt bra på det från start, hittar han ner med Ana i andra-tredje ytter så ska det kunna gå riktigt bra

Avd 3 1 Hulken Sisu 3% bra läge bfro ,nära att kvala in till derbyt i höstas. Möter väldigt många bra idag, men med högt tempo( lär det bli om inte Redens hästar låser loppet då är det kört) och ett lopp i tredje inner så kan Hulkens avslutning bita bra

Avd 4 3 Brasco Brodde 3% vann sitt försök på Romme lätt från ledningen , idag är det nog bäst att Erik släpper till Kentucky River och litar på att luckan kommer då kommer det bara att smälla till ,bfro igen precis som vid försökssegern

Avd 5 7 Rossi Garline 1% Den uppsittningen som är svårast att klura ut, sist sladdade han i kön ,men segern näst sist då Erik körde var bra slog ju Velten red red utvändigt sista 500 m. Är nog riktigt påställt från Isemannen , det får nog streckas

Avd 6 4 Sweetman 5 % startsnabb som få i klassen ,men har ju visat sig sårbar sista 150 m , är den som jag tror minst på av hans uppsittningen idag.

Avd 7 4 Iron Jet 2% Intressant fransk gäst som antingen vinner eller galopperar ,, får Erik iväg Iron i voltstarten så kan det bli en riktig smällkaramell i Harpers.

Lycka till med era spelbeslut , men glöm inte Adielsson idag
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Hansin (+5)

Senast redigerad av Kocken14 den 2022-05-28 klockan 07:21.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 07:31   #27
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8041
Standard

Inte så mycket snack om hur regnet ska påverka banan här. Torrt vid hotellet här i Kungsholmen men prognosen säger ju regn snart resten av dagen. Innerspåret på Solvall blir ju sällan bra när det regnar. Kan bli så att ingen ledare håller undan efter ett par lopp?
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 09:49   #28
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Inte så mycket snack om hur regnet ska påverka banan här. Torrt vid hotellet här i Kungsholmen men prognosen säger ju regn snart resten av dagen. Innerspåret på Solvall blir ju sällan bra när det regnar. Kan bli så att ingen ledare håller undan efter ett par lopp?
Enligt senaste prognosen så blir det lite lätt regn, men inget som bör påverka banan. Man kan dock aldrig lita på att de får helt rätt.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 10:09   #29
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 622
Sharp$: 2893


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett litet förspel, bara för att ha anledning att kolla loppen live så man
kan ha koll på banans eventuella förfall

V4
Inlämnat: 2022-05-28, 10:19
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 12:45
Kostnad: 2,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Milliondollarrhyme (1, 5)
2: 1 Chapuy (2, 6)
3: 4 Floris Baldwin (3, 7)
4: 3 Behind Bars (5, 12)

1x1x1x1 = 1 rader.
1 x 1 x 2,00 kr = 2,00 kr.
Totalt: 2,00 kr.
Rättningskod: HWD VQR NFC
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 10:14   #30
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4269
Standard

I mitt badkar blir det vansinneskörning i avd.6 mellan 3,4,5,6 och det bäddar för 11 Eddy West och 2 Xanthis Coktail. Låser på dessa och jobbar sedan in den där jävla spiken i sista.
__________________
- "nästa gång, ska jag f-n spela plats också" -
eveton är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 10:29   #31
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Jag startar helgen med en liten V4:a.

V4
Inlämnat: 2022-05-28, 11:28
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 12:45
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3 (4, 5)
2: 6 Bepi Bi (2, 5)
3: 3, 5, 6, 7 (2, 4)
4: 1, 3, 4, 5, 8, 12 (9, 6)

2x1x4x6 = 48 rader.
48 x 1 x 2,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: FPJ PTN WDK
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 10:51   #32
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6129
Standard

Ok. Skrev ett långt inlägg som försvann i cyberrymden. Får bli en kort sammanfattning ist
1:
A-häst och möjlig utgång/spik: Kali Smart
Gardering: 4,9
Skräll: 8
Avslag: 1
2:
Förstastreck: 3,8,15
Skräll: 2
Avslag: 5 (Är väl den enda som inte "kan" vinna)
3:
A-häst och möjlig utgång/spik: Bugatti Miles
Gardering: 2,9
Skräll: 10
Avslag: 8
4:
Lås: 6,9
Skräll: 5
Avslag: 3
5:
Förstastreck: 6,8
Gardering: 3,4,7
Skräll: 2
Avslag: 9
6:
A-häst och möjlig utgång/spik: Phoenix Photo
Gardering: 5,6,11
Skräll: 2
Avslag: 5
7:
Förstastreck: 12,13,15
Skräll: 3
Avslag: 6

Så ska det där bara gå att få ihop i ett system också...

Glöm ej att spelstopp är kl 15
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 11:11   #33
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Idag blir det fin bana. Fuktig luft, lite duggregn och 9-10 grader. De flesta andra elitloppsår är det betydligt varmare och åska i luften. Bolagssystemet inlämnades kl 10.30. Det blev ett "äkta" TV-system.

1) 1,2,4 r9-3 (hade länge 1 som en av dagens tre spikar. I badkaret körde Adrian med 2 om ledningen. Då öppnas möjligheten för 4, som härdats mot tuffa hingstar/valacker på Vincennes. Hon var duktig i Europaderbyt efter Calgary Games. Inleder med lås med ett trehästarslås)

2) 1,3,4,6,7,8,9,11 r10-15 (favoriten 3 har visat fin form efter regibytet till Stenströmer. Har inte startat på sex veckor för att inte gå ur klassen. Kan galoppera och då är Lövgrens ston 7 - körd av Svanstedt - och 9 högaktuella. Garderar med fler)

3) 2,3,4,8 r9-11 (Redén bestämde att Örjan skulle köra 4, som därmed är favorit. 2 är ungefär lika bra. Gocciadoro säger, att 8 är hans bästa vinstchans under hela helgen. Underspelad. 3 tar ledningen och har vunnit sju gånger därifrån)

4) 5,6,8,9 r2-3 (dagens största favorit 9 imponerade senast på Charlottenlund och kommer med fem raka segrar. 6 har höjts rejält i ny regi hos Nordström. Siktar mot ledningen och blir svår att nå för favoriten från bakspår. 5 kommer från fyra raka segrar i ny regi detta år. 8 var tvåa efter favoriten 9 senast på Charlottenlund)

5) 1,3,4,5,6,7,8,11 r2-9 (italienaren 8 är stor favorit och kommer med en rad segrar. Spåret kan ge trafikproblem. 3 radar också upp segrarna. Wäjersten har fått bra snurr på 4. Har råd att ta med några outsiders)

6) 3 r5-6 (Örjan säger, att 3 är hans bästa vinstchans under dagen. Spik)

7) 15 r6-13 (15 har tjänat 10 miljoner. Kommer från två raka på Vincennes. Han var sjua i Pd'A. Är här för att hämta ytterligare en miljon. Spik)

Kostar 1536:-. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 11:25   #34
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5753
Standard

V4
Inlämnat: 2022-05-28, 12:25
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 12:45
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5 (7, 6)
2: 2, 5, 6 (3, 1)
3: 4 Floris Baldwin (3, 7)
4: 3, 5, 6, 9 (12, 1)

5x3x1x4 = 60 rader.
60 x 1 x 2,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: CTH WTQ NHB
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 11:37   #35
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 364
Sharp$: 2065
Standard

V4
Inlämnat: 2022-05-28, 12:36
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 12:45
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5 (1, 3)
2: 2, 3, 5, 6 (1, 7)
3: 3 Usain Töll (7, 2)
4: 4, 5, 12 (1, 3)

2x4x1x3 = 24 rader.
24 x 1 x 2,00 kr = 48,00 kr.
Totalt: 48,00 kr.
Rättningskod: BPC PTQ SHH
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 11:39   #36
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

V4
Inlämnat: 2022-05-28, 12:38
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 12:45
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 5, 7 (1, 3)
2: 2, 3, 6 (5, 1)
3: 3 Usain Töll (7, 2)
4: 1, 4, 8, 12 (5, 3)

4x3x1x4 = 48 rader.
48 x 1 x 2,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: DPK WTZ NHJ
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 11:43   #37
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 011
Sharp$: 823
Standard

V4

1.3
6
3.4
12

God tur på er härute idag!
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 11:50   #38
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 011
Sharp$: 823
Standard

Fantastisk prestation,
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 11:59   #39
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 93
Standard

Det här med höbytet på Charliebrown Effe, tränaren har 19 0-1-2 sedan senaste segern för 20 starter sedan. Många tveksamma insatser på slutet på hästarna i stallet...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 12:19   #40
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag startar helgen med en liten V4:a.

V4
Inlämnat: 2022-05-28, 11:28
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 12:45
Kostnad: 96,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3 (4, 5)
2: 6 Bepi Bi (2, 5)
3: 3, 5, 6, 7 (2, 4)
4: 1, 3, 4, 5, 8, 12 (9, 6)

2x1x4x6 = 48 rader.
48 x 1 x 2,00 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: FPJ PTN WDK
Såja, nu ser det riktigt bra ut.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 12:19   #41
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Spetshästarna verkar gå otroligt bra idag....och Gocciadoro verkar inte ha någon fel på stallformen....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 12:41   #42
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Tvilling


Hoppas på lite grus att spela för...

TVILLING
Inlämnat: 2022-05-28, 13:38
Solvalla Lopp 3
Lördag 2022-05-28
Start: 13:45
Kostnad: 20,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
4, 5

1 x 20,00 kr = 20,00 kr.
Totalt: 20,00 kr.
Rättningskod: GWM XTT XKM
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 12:51   #43
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Trist lopp där ingen ville utmana Usain. Bra dock att Beartime tog en plats.

T2 6 Bepi Bi
Top 2 - 1640m Auto
1,79
T3 2 Beartime
Top 3 - 1640m Auto
2,57
T2 2 Kali Smart
Top 2 - 1640m Auto
1,98
T3 9 Lady Beluga
Top 3 - 2140m Volt
2,05
9 Luuk Schermer
Vinnare - 2140m Auto
1,80

Odds: 33,61
Insats‎: 50,00 (1 Spel X 50,00) Vinst: 1 680,50
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 12:52   #44
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 93
Standard

Fint nu är dagens spelkassa hemma...

TRIO
Inlämnat: 2022-05-28, 13:45
Solvalla Lopp 3
Lördag 2022-05-28
Start: 13:45
Kostnad: 80,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 3 Usain Töll
2:a: 4, 7
3:a: 2, 4, 7

4 x 20,00 kr = 80,00 kr.
Totalt: 80,00 kr.
Rättningskod: KPL VTV XKK

TVILLING
Inlämnat: 2022-05-28, 13:45
Solvalla Lopp 3
Lördag 2022-05-28
Start: 13:45
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
4 Floris Baldwin
Utgångshästar
3 Usain Töll

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: DPC RTX XKL
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 12:58   #45
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 5
Sharp$: 202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Så du menar att hela X-labs-satsningen baserar sig på mer eller mindre frivilliga insatser, "pro bono", utanför kontorstid?

Tack, precis där fick jag tillbaka hela mitt förtroende för ATG.

Hoppas naturligtvis att personen ifråga tillfrisknar så snart som möjligt.
Yes, på hobbybasis enligt Kudrén.

"Som många har noterat är publiceringen av tider från X-Labs pausad sedan april. Detta beror på att jag (@kudden) har skött X-Labs på hobbybasis, & sedan i påskas har varit svårt sjuk & inte inte kunnat jobba"

https://twitter.com/atgxlabs/status/1530098178732736512
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
eriks är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 13:13   #46
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5753
Standard

V75
Inlämnat: 2022-05-28, 12:19
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 15:00
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 9 (1, 2)
2: 3, 7, 8, 9, 10, 11 (1, 4)
3: 2, 4, 8, 10, 11 (9, 3)
4: 6, 9 (5, 3)
5: 3, 6, 8, 11 (5, 4)
6: 11 Eddy West (5, 3)
7: 15 Diable de Vauvert (6, 12)

3x6x5x2x4x1x1 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: CQB TTQ RHF
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 13:18   #47
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Härligt, en riktig stänkare!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 13:19   #48
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Tur att det inte blev några större pengar när Conrads häst hoppade bort min V4:a. Jaha, tappade en sko.

Senast redigerad av Shooter den 2022-05-28 klockan 13:21.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 13:22   #49
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5111
Standard

Kommer innerspåret fälla många idag, blir banan hård eller geggig
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 13:24   #50
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 397
Sharp$: 5753
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Kommer innerspåret fälla många idag, blir banan hård eller geggig
Ser ut som den kommer bli värre och värre.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 13:28   #51
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 569
Sharp$: 1360
Standard

V75

1,2,4
3
2,4,8,11
9
1,3,8
3,5
15
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 13:28   #52
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Så här får det bli idag. Lycka till allesammans

V75
Inlämnat: 2022-05-28, 14:24
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 15:00
Kostnad: 450,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 4, 9, 10 (3, 8)
2: 1, 3, 4, 7, 8, 9, 11, 12, 14, 15 (10, 2)
3: 8 Zeudi Amg (4, 2)
4: 9 Luuk Schermer (6, 5)
5: 3, 4, 8 (6, 2)
6: 2, 3, 4, 5, 6, 11 (1, 9)
7: 15 Diable de Vauvert (6, 12)

5x10x1x1x3x6x1 = 900 rader.
900 x 1 x 0,50 kr = 450,00 kr.
Totalt: 450,00 kr.
Rättningskod: CRB NTS VKC
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 13:36   #53
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Spikar är Luuk Schermer och Oscar L.A. Sedan ska minst 1 av de 2 åttorna sitta.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 13:39   #54
 
kaamelotts avatar
 
Reg.datum: dec 2020
Inlägg: 129
Sharp$: 874
Standard

V75 SOLVALLA : 28/05/2022
Enregistrement : 28/05/2022 - 14:30
Mise totale : 8,64 €
Nombre de combinaisons : 144
Statut : Validé
Course
Combinaison
V75-1
1, 2, 4
V75-2
3, 9
V75-3
2, 4, 11
V75-4
5, 9
V75-5
3, 6
V75-6
5, 9
V75-7
6
kaamelott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 13:43   #55
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 93
Standard

Skor runt om på Sayonara, överspelad...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 13:51   #56
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

V75
Inlämnat: 2022-05-28, 11:49
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 15:00
Kostnad: 149,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4 (9, 10)
2: 7, 9 (3, 8)
3: 1, 2, 3, 4, 8, 9 (11, 7)
4: 9 Luuk Schermer (6, 5)
5: 3, 8 (4, 6)
6: 5 Oscar L.A. (3, 11)
7: 6, 13, 15 (12, 3)

4x2x6x1x2x1x3 = 288 rader.
288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr. Avgift 5,00 kr.
Totalt: 149,00 kr.
Rättningskod: FVH STV PDM
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 13:52   #57
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Hoppas Dear Friend har gammal beprövad spurt och att Kontio spetsar...då kan det gå?

TVILLING
Inlämnat: 2022-05-28, 14:19
Solvalla Lopp 5
Lördag 2022-05-28
Start: 15:00
Kostnad: 20,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
1, 8

1 x 20,00 kr = 20,00 kr.
Totalt: 20,00 kr.
Rättningskod: FND ZTX RKC
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 13:54   #58
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 401
Sharp$: 4271
Standard

Schasar bort Kontio/Nurmos i första! Är alldeles för färsk för det här tror jag....

V75
Inlämnat: 2022-05-28, 14:51
Sista Stallskrikets andelsspel
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 15:00
Kostnad: 2 374,40 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 9 (1, 10)
2: 1, 3, 7, 9, 11 (8, 4)
3: 4, 8 (2, 3)
4: 2, 3, 5, 6, 8, 9, 11 (1, 10)
5: 3, 8 (6, 4)
6: 1, 2, 3, 5, 6, 9, 10, 11 (4, 8)
7: 15 Diable de Vauvert (6, 12)

4x5x2x7x2x8x1 = 4480 rader.
4480 x 1 x 0,50 kr = 2 240,00 kr.
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 13:58   #59
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6129
Standard

Hopplöst svårt att få ihop det idag. Så här blev det:
Kali Smart
4,8,11-1,2,3,7,9,10,12,15
4,9
6,9
King of Greenwood
3-2,5,6,11
15-3,9,12,13

En av tre A-hästar i avd 2,6,7

Lycka till allihop!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:00   #60
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 339
Sharp$: 5214
Standard

V75
Inlämnat: 2022-05-28, 14:58
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 15:00
Kostnad: 320,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 4, 9 (3, 10)
2: 3, 7, 8, 9, 11 (4, 10)
3: 4 Bugatti Miles (8, 2)
4: 2, 5, 6, 9 (3, 8)
5: 3 Under Armour (8, 4)
6: 1, 2, 3, 5, 6, 9, 10, 11 (4, 8)
7: 15 Diable de Vauvert (6, 12)

4x5x1x4x1x8x1 = 640 rader.
640 x 1 x 0,50 kr = 320,00 kr.
Totalt: 320,00 kr.
Rättningskod: HZJ NTQ XCL
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:02   #61
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 401
Sharp$: 4271
Standard

TRIO
Inlämnat: 2022-05-28, 14:57
Solvalla Lopp 5
Lördag 2022-05-28
Start: 15:00
Kostnad: 80,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 4 Heliade du Goutier
2:a: 1, 2, 3, 5, 9
3:a: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10

40 x 2,00 kr = 80,00 kr.
Totalt: 80,00 kr.
Rättningskod: FZJ NTZ SCD
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:03   #62
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Den där kunde kuta!!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:04   #63
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Det är fan inte klokt. Går ner från fyra hästar till två och bägge hoppar bort sig i starten.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:09   #64
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50025
Standard

Det är bara att erkänna att man gjort nåt dumt. Lyssnade på Björnkollen där Goop helt sonika tog bort nr.4. Så jag gjorde det med.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:11   #65
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Fransyskan är bra. Tyvärr kan inte ATG se till att vi får fullständig statistik, trots att loppen finns i lopparkivet. Helt obegripligt. I "Formlistan" finns bara 11 av de senaste 17 loppen redovisade. Att hon vann den 9 maj, och att lopppet finns i ATG:s lopparkiv med Daniel O som referent, det har liksom ramlat bort.

Nåja. Tur att det finns fler siter att använda sig av

Hon hade den näst snabbaste avslutningen av alla under Europaderby V75:an (UET Grandprix) på Åby ifjol.
Precis så bra man kunde förvänta sig. Men efter att favoriterna galopperat bort sig och man smällt på skor på Syonara så var det spel mot ett mål.

Nästan 5 ggr pengarna!

Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:13   #66
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

V5
Inlämnat: 2022-05-28, 15:13
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 16:25
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 8, 11 (9, 7)
2: 9 Luuk Schermer (6, 5)
3: 3 Under Armour (8, 4)
4: 3, 5, 11 (6, 1)
5: 1, 2, 6, 8, 12, 13, 14, 15 (3, 4)

5x1x1x3x8 = 120 rader.
120 x 1 x 1,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: JXK XTP QCG
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:15   #67
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dessa förbannade "hur mår eller känns det-frågor". Skall det vara så svårt att bara gå direkt på vad som gjorde att hästen ex. galopperade. De borde veta hur de känner efter en galopp, då detta aldrig är positvt, om du inte befinner dig på Täby... Förstår att det inte går att finna på nya frågor till varje intervju, men någon variation borde de kunna få till!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+2)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:15   #68
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

TVILLING
Inlämnat: 2022-05-28, 15:09
Solvalla Lopp 6
Lördag 2022-05-28
Start: 15:25
Kostnad: 20,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
3, 7, 9, 15
Utgångshästar
14 Namanga Bo

4 x 5,00 kr = 20,00 kr.
Totalt: 20,00 kr.
Rättningskod: MVM WTX ZCG
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:16   #69
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Onödigt av Adrian att sätta på helstängt huvudlag till dagens lopp. Är hon i form så behöver hon ju inte täten för att vinna ett sånt här lopp. Nu blev hon för het.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:16   #70
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Goop


Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Det är bara att erkänna att man gjort nåt dumt. Lyssnade på Björnkollen där Goop helt sonika tog bort nr.4. Så jag gjorde det med.
Har slutat lyssna på Björnkollen.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:19   #71
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50025
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Har slutat lyssna på Björnkollen.
Just i det här fallet handlade om loppets enda franska häst som ju Goop borde haft bättre koll på än andra.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:21   #72
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6129
Standard

Fy f*n så tråkigt med galopp för Kali Smart direkt. Har ju lovat mig själv att aldrig spika Adrian, dumstrut på
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:22   #73
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Jag hade dessutom satt den franska hästen som vinnare i en enkelradstävling. så jävla dumt.

Shooter: 4-9-8-9-8-5-15

Senast redigerad av Shooter den 2022-05-28 klockan 14:32.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:26   #74
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Minns TV-sportens röda kavajer.
Varför kan inte de som syns i bild ha egna regnkläder utan dessa trista enhetliga ATG-påbud?
Det ser ut som ett nordkoreanskt föräldramöte.
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:33   #75
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Snälla ta bort voltstart från stora lopp.

Eller ge den som inte sköter sig 50 lax i böter
shjuve9le är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:35   #76
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Stort grattis till Nollkollolisten som väl vad jag förstått är med och äger Lady Beluga!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:35   #77
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg

Funderade ett tag på 15 Digital Class, hon kan ju verkligen flytta på sig en bit. Men hur blir det kört? Kommer "alla" att vara ivägen eller kan man hoppas på att några av märrarna söker sig en invändig löpning?
Lövgrens var bra, för bra, helt enkelt.

Men Digital Class gav nästan 5 ggr på plats.

Man kanske borde provat ett tvilling...

Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:35   #78
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

V75
Inlämnat: 2022-05-28, 14:53
AMG Klubben Bildahls andelsspel
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 15:00
Kostnad: 1 134,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Heliade du Goutier (1, 2)
2: 3 Honfleur Mearas (9, 7)
3: 1, 2, 3, 4, 8, 11 (9, 7)
4: 2, 3, 5, 6, 8, 9, 11 (1, 10)
5: 2, 3, 4, 6, 7, 8 (11, 5)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10, 11, 12 (9, 8)
7: 15 Diable de Vauvert (6, 12)

1x1x6x7x6x9x1 = 2268 rader.
2268 x 1 x 0,50 kr = 1 134,00 kr.
Totalt: 1 134,00 kr.
Min kostnad: 1 134,00 kr x 1/12 = 94,50 kr
Rättningskod: MZL ZTQ QCH

Inlämnat: 2022-05-28, 14:58
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 15:00
Kostnad: 225,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 4, 9, 10 (3, 8)
2: 3, 7, 9, 11, 15 (8, 4)
3: 4, 8, 11 (2, 3)
4: 9 Luuk Schermer (6, 5)
5: 3, 8 (4, 6)
6: 3 Phoenix Photo (5, 11)
7: 6, 12, 15 (13, 3)

5x5x3x1x2x1x3 = 450 rader.
450 x 1 x 0,50 kr = 225,00 kr.
Totalt: 225,00 kr.
Rättningskod: CZM NTQ XCK

V75
Inlämnat: 2022-05-28, 15:00
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 15:00
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Heliade du Goutier (1, 2)
2: 3, 11 (9, 7)
3: 3, 4, 8, 11 (2, 9)
4: 9 Luuk Schermer (6, 5)
5: 3, 8 (4, 6)
6: 3 Phoenix Photo (5, 11)
7: 15 Diable de Vauvert (6, 12)

1x2x4x1x2x1x1 = 16 rader.
16 x 5 x 0,50 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: MSJ TTX QCB

Utan volt så hade 3an spetsat efter en bit sen klart
shjuve9le är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:35   #79
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Två 15-procentare hittills. Ganska bra rens.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:36   #80
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

V5
Inlämnat: 2022-05-28, 15:09
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 16:25
Kostnad: 80,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Bugatti Miles (8, 2)
2: 3, 5, 6, 9, 11 (2, 8)
3: 3, 4, 6, 8 (2, 5)
4: 2, 3, 5, 11 (6, 1)
5: 15 Diable de Vauvert (6, 12)

1x5x4x4x1 = 80 rader.
80 x 1 x 1,00 kr = 80,00 kr.
Totalt: 80,00 kr.
Rättningskod: GVJ STX ZCF
shjuve9le är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:39   #81
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Två 15-procentare hittills. Ganska bra rens.
Jo men hade gärna tagit 3an sen får det smälla hejvilt.

Så trist med voltstart, alltid nån sopa som inte kan eller en häst som inte är van och sabbar.

bilstart alltid i lopp med pengar större än 20 lax i prispengar.
shjuve9le är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:44   #82
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Skulle vara kul om Erik satte Hulken Sisu nu. Rakethäst dessutom.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:49   #83
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

TRIO
Inlämnat: 2022-05-28, 15:49
Solvalla Lopp 7
Lördag 2022-05-28
Start: 15:55
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 1 Bepi Bi
2:a: 3 Usain Töll
3:a: 2, 4, 9

3 x 20,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: GWM ZTT ZMG
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:51   #84
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Jo men hade gärna tagit 3an sen får det smälla hejvilt.

Så trist med voltstart, alltid nån sopa som inte kan eller en häst som inte är van och sabbar.

bilstart alltid i lopp med pengar större än 20 lax i prispengar.
Tränarna bör ha koll på att loppet dom anmäler till startas i volt och är väl de (om någon) som ska ha skit för att starta en häst som inte klarar det.

Har man som spelare svårt att lösa voltstartslopp ska man kanske lägga krutet i övriga avdelningar... men, vad vet jag?
__________________
- "nästa gång, ska jag f-n spela plats också" -
eveton är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:58   #85
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 401
Sharp$: 4271
Standard

TRIO
Inlämnat: 2022-05-28, 15:14
Solvalla Lopp 7
Lördag 2022-05-28
Start: 15:55
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 1 Bepi Bi
2:a: 2, 5
3:a: 2, 3, 4, 5, 8, 9

10 x 10,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: GXD VTZ TCK
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
travanalys (+5)
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 14:58   #86
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6129
Standard

Kör ett vinnarspel på Adielsson nu från bästa spåret
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:01   #87
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 401
Sharp$: 4271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
TRIO
Inlämnat: 2022-05-28, 15:14
Solvalla Lopp 7
Lördag 2022-05-28
Start: 15:55
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 1 Bepi Bi
2:a: 2, 5
3:a: 2, 3, 4, 5, 8, 9

10 x 10,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: GXD VTZ TCK
Irriterande att italienarn inte kör hela vägen..... Torskar väl på linjen?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:02   #88
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2022-05-28, 14:53
AMG Klubben Bildahls andelsspel
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 15:00
Kostnad: 1 134,00 kr
Vadet gäller startnummer
Borde inte ni ha spikat Zeudi? När ni äntligen fick chansen på en AMG-merca?

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:04   #89
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 401
Sharp$: 4271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Irriterande att italienarn inte kör hela vägen..... Torskar väl på linjen?
Nej! 2an höll undan! Gött! Nästan en lax till Elitloppsmagasinet!
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:04   #90
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 93
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Irriterande att italienarn inte kör hela vägen..... Torskar väl på linjen?
Nejdå han var tvåa! Skönt!
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:20   #91
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 662
Sharp$: 12786
Standard

Orkan Van Haithabu ser grymt laddad ut i värmningen. Ger nog Gulingen en match.
17 ggr slanten
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:21   #92
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Undrar hur mycket Nikola Jokic spelat på Alessandros kusar?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:22   #93
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

RAKET
Inlämnat: 2022-05-28, 11:48
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 16:25
Kostnad: 22,00 kr
Vadet gäller startnummer

Lopp
8: Vinnare 9 Orkan von Haithabu
9: Vinnare 8 Noxx Vrijthout

1 x 20,00 kr = 20,00 kr.
Totalt: 20,00 kr.
Rättningskod: JVD PTV PDL
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:23   #94
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Orkan Van Haithabu ser grymt laddad ut i värmningen. Ger nog Gulingen en match.
17 ggr slanten

Bra odds, men ännu bättre på Ture L.A och Borups Tornado, trots eller tack vare, lägena. Blir ett V/P på Ture och plats på Borups T...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:24   #95
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Varför blir jag utloggad, hela tiden? Efter bara en knapp minut, i bland...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:26   #96
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Orkan Van Haithabu ser grymt laddad ut i värmningen. Ger nog Gulingen en match.
17 ggr slanten
25 gånger nu på sv spel
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:33   #97
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 401
Sharp$: 4271
Standard

Ett jävla MONSTER!!
SistaStallskriket är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:34   #98
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ojojojojoj!!! Vilket unikum!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:35   #99
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Vilken häst! Tre raka förstahästar inne, men det hjälper nog inte mycket idag.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:35   #100
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Johan U. har en strålande dag!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:35   #101
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Tog fel på nr. men med på V76 trots allt.

Senast redigerad av valo den 2022-05-28 klockan 15:37.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:36   #102
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg

8 Zeudi AMG verkar vara en riktig häst.

Edit:...jag måste ta med Nimczyks 9 Orkan Von Haithabu. Spelad till favorit på V75 i näst senaste starten och var bara helt överlägsen. Den har vi inte sett botten i... 8% och hyggligt platsodds för tillfället.
Härligt! Dryga 4 ggr pengarna gav "Orkanen".

Nu börjar platsraketen se riktigt bra ut!

Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:37   #103
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 119
Sharp$: 3607
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Stort grattis till Nollkollolisten som väl vad jag förstått är med och äger Lady Beluga!
Men tack!
Sitter man här med en kristallvas igen
Väldigt förvånad hur lite omnämnd hon var trots att hon var 2:a handare men ok för mig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+100), mackpeter (+10)
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:41   #104
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Borde inte ni ha spikat Zeudi? När ni äntligen fick chansen på en AMG-merca?

AMG-mercan levererade!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:41   #105
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Men tack!
Sitter man här med en kristallvas igen
Väldigt förvånad hur lite omnämnd hon var trots att hon var 2:a handare men ok för mig
Grym kuse ni har - grattis!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:42   #106
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
AMG-mercan levererade!
Haha, fy, faan vad du är självupptagen, Stinkarn! Svarar till och med på dina egna inlägg...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:45   #107
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Provar en tvilling:

2,3,5,6
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:46   #108
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7928
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Men tack!
Sitter man här med en kristallvas igen
Väldigt förvånad hur lite omnämnd hon var trots att hon var 2:a handare men ok för mig
Jättekul. GRATTIS! Och kudos för att ni har hästen hos en seriös tränare!
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:51   #109
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 161
Sharp$: 1825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Har slutat lyssna på Björnkollen.
Borde byta namn till Nollkollen...

/ TT
KonsultTT är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:56   #110
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Väldigt fina prestationer, men man får bortse från spelet idag. Inga svårfunna vinnare, men man måste hamna rätt på det.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:57   #111
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Favorit till Derbysegern, eller? Är denne anmäld?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:58   #112
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Eller, Sprintermästaren?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:58   #113
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg

Ska man dra på sig dumstruten och gå på vad Per Nordström säger? Alltså, spika 6 Kentucky River?
Japp, det ska man.



Och tvillingen satt också.

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Provar en tvilling:

2,3,5,6
17 ggr får man vara nöjd med!

Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:59   #114
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Någon moderator som kan förtälja varför jag loggas ut, hela tiden - efter bara några sekunder???!!!

NÅGON???!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 15:59   #115
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Favorit till Derbysegern, eller? Är denne anmäld?
Japp, Nordström har pratat om att det här är hans derbyhäst!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:05   #116
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7928
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KonsultTT Visa inlägg
Borde byta namn till Nollkollen...

/ TT
Björntjänsten!
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:10   #117
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Luuk Schermer tappar alltså två skor! Andra loppet idag av två som jag åker på där hästarna tappar skorna.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:15   #118
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

De pratar väldigt lite om morgondagen i sändningen. Annars brukar de vara väldigt pigga på att snacka Elitloppet, redan ett halvår i förväg.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:18   #119
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 662
Sharp$: 12786
Standard

King Of Greenwood. Chansar jag med.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:20   #120
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 662
Sharp$: 12786
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Luuk Schermer tappar alltså två skor! Andra loppet idag av två som jag åker på där hästarna tappar skorna.
Hm tyckte väl Nordström vann lite väl enkelt. Shermer var ju inte som bäst.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:21   #121
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Alltså materialfel som skjuter på starten åtskilliga minuter borde leda till strykning tycker jag. Se till att hålla utrustningen i ordning klantskallar!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:27   #122
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Redén/Kihlström är väldigt anonyma idag. Det blir nog annat i morgon. Jag trodde dagens V75:a skulle ge bra betalt och att morgondagens skulle bli mer favoritbetonat. Får nog lämna in morgondagens redan ikväll så att jag inte ändrar för mycket från mina tidiga tankar. Borde ha gått på dem idag.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:29   #123
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6129
Standard

Det är ju ändå rätt märkligt med regler som innehåller subjektivitet. Så om en häst är dopad men vinner med tillräckligt stor marginal så får den behålla segern?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:30   #124
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Erik A. X 2?

RAKET
Inlämnat: 2022-05-28, 11:48
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 17:43
Kostnad: 52,00 kr
Vadet gäller startnummer

Lopp
11: Vinnare 4 Sweetman
12: Vinnare 4 Iron Jet

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: DVH ZTV PDF

Senast redigerad av valo den 2022-05-28 klockan 16:31.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:34   #125
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Hm tyckte väl Nordström vann lite väl enkelt. Shermer var ju inte som bäst.
Vad är det för monster menar du som (från dödens) ska plocka ner ledaren som vinner på 11 blankt - på en halvtung Solvalla-oval?

Tycker att det är lite mycket begärt....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:42   #126
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Två lopp kvar på Elitloppslördagen.

Lägger ett platsspel på 13 Spickelbackface och hoppas på att Danei W lyckas få rätta ryggarna sista varvet.

Provar DD med Westholm och Goop i sista.

Lycka till nu!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:43   #127
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Provar 11-15 på dagens dubbel till förhoppningsvis dryga 10 gånger fläsket!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:43   #128
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Är det bara Nobleflash, SistaStallskriket och jag, som har chans till 7 rätt efter femte?
Inga stora pengar - men spännande ändå
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:45   #129
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 662
Sharp$: 12786
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Vad är det för monster menar du som (från dödens) ska plocka ner ledaren som vinner på 11 blankt - på en halvtung Solvalla-oval?

Tycker att det är lite mycket begärt....
Nja jag säger inte Schermer ska plocka ner ledaren som sänkte sitt rekord med flera sekunder. Men monstret fick ju problem med två tappade skor och hade säkerligen varit med i matchen på upploppet utan denna fadäs.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:46   #130
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Nordström


Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Vad är det för monster menar du som (från dödens) ska plocka ner ledaren som vinner på 11 blankt - på en halvtung Solvalla-oval?

Tycker att det är lite mycket begärt....
Nordström bra i spets nästan alltid!!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:48   #131
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Fy f-an Lövgren vilken häst du har!!!! Och du är inte dålig själv heller !!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:49   #132
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Bra spik, men det är inte så mycket till tröst. 5 förstahästar och en andrahäst så här långt.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:49   #133
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Wow!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:50   #134
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg


5 Oscar L.A gör en sjuk insats senast.
Och gör en ännu värre insats idag.

HUGA!!

Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:51   #135
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6129
Standard

Hatten av!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:51   #136
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4269
Standard

Det där var en "hållkäfteninsats" och jag var fel på det som vanligt.
__________________
- "nästa gång, ska jag f-n spela plats också" -
eveton är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:51   #137
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Spik på Lövet var en bra sådan!! Chans på 6 och kanske lite tillbaka.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:53   #138
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3334
Standard

Värden i teorin.

1 __ 60811-- 458-- 49
2 __ 68263-- 476-- 50
3 __ 41200-- 394-- 45
4 __ 80033-- 499-- 51
5 __ 464192-- 652-- 57
6 __ 7788-- 138-- 23
7 __ 176275-- 590-- 55
8 __ 47206-- 417-- 47
9 __ 267802-- 623-- 56
10 __ 348145-- 638-- 57
11 __ 165782-- 585-- 55
12 __ 12811-- 201-- 30
13 __ 24474-- 304-- 39
14 __ 113217-- 544-- 53
15 __ 2837-- 57-- 11
GGS är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:53   #139
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Det är ju ändå rätt märkligt med regler som innehåller subjektivitet. Så om en häst är dopad men vinner med tillräckligt stor marginal så får den behålla segern?
Nej, en dopad får inte behålla segern (om de upptäcks), men fan vet när de tar dessa, då det verkar godtyckligt när dopingprover skall ske. Lite vaga skrivelser, för inte verkar det vara så att det alltid tas prover på vinnarna, eller?

https://www.travsport.se/hastvalfard...opningsprover/
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:58   #140
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Eskil har alltså monteringshandskar på sig i studion?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 16:59   #141
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Är det bara Nobleflash, SistaStallskriket och jag, som har chans till 7 rätt efter femte?
Inga stora pengar - men spännande ändå
V75
Inlämnat: 2022-05-28, 14:52
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 15:00
Kostnad: 225,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Heliade du Goutier (1, 2)
2: 3, 7, 8, 9, 11 (4, 10)
3: 4, 8, 11 (2, 3)
4: 2, 5, 6, 9, 11 (3, 8)
5: 3, 8 (4, 6)
6: 3, 5, 11 (6, 1)
7: 15 Diable de Vauvert (6, 12)

1x5x3x5x2x3x1 = 450 rader.
450 x 1 x 0,50 kr = 225,00 kr.
Totalt: 225,00 kr.
Rättningskod: BPC ZTV NCM
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+7)
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 17:03   #142
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7928
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Nej, en dopad får inte behålla segern (om de upptäcks), men fan vet när de tar dessa, då det verkar godtyckligt när dopingprover skall ske. Lite vaga skrivelser, för inte verkar det vara så att det alltid tas prover på vinnarna, eller?

https://www.travsport.se/hastvalfard...opningsprover/
På V75 tas det alltid dopingprov på vinnaren. I övrigt tas dopingprov slumpmässigt samt kan måldomaren begära dopingprov på en häst. Det sistnämnda då oftast beroende på anmärkningsvärt bra eller dålig prestation.

Sen tas även prov ”out-of-competition”. Då åker man ut till det stall där hästen står och tar prov. Det kan göras när som helst. De proven redovisas månadsvis på STs hemsida.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+25)

Senast redigerad av Altoc den 2022-05-28 klockan 17:06.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 17:04   #143
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Lövgren kan ta en trippel idag!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 17:07   #144
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Spickelback F. får gärna vinna...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 17:08   #145
 
Reg.datum: sep 2014
Inlägg: 73
Sharp$: 1786
Standard

Intressant att se bilderna på när Max Flukt vann. Järnspikar vad de piskade hästarna då, det var ju ändå 2005.

Tror fransmannen vinner med +3 längder btw.
Fefaifb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 17:16   #146
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vilken underbar prestation! Många av dessa idag!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 17:16   #147
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37610
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag hade dessutom satt den franska hästen som vinnare i en enkelradstävling. så jävla dumt.

Shooter: 4-9-8-9-8-5-15
Hmm!
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 17:18   #148
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Vilket jäkla slutvarv och vilken fantastiskt fin insats av Selected News!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 17:32   #149
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av virre82 Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2022-05-28, 14:52
Solvalla
Lördag 2022-05-28
Start: 15:00
Kostnad: 225,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Heliade du Goutier (1, 2)
2: 3, 7, 8, 9, 11 (4, 10)
3: 4, 8, 11 (2, 3)
4: 2, 5, 6, 9, 11 (3, 8)
5: 3, 8 (4, 6)
6: 3, 5, 11 (6, 1)
7: 15 Diable de Vauvert (6, 12)

1x5x3x5x2x3x1 = 450 rader.
450 x 1 x 0,50 kr = 225,00 kr.
Totalt: 225,00 kr.
Rättningskod: BPC ZTV NCM
Stort Grattis Virre till sjuan. Omöjligt att hylla dig tidigare eftersom jag inte såg raden publicerad.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 17:46   #150
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Nog fan nämnde skötaren till Take This Society Atle Hamre?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 17:49   #151
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skaegget Visa inlägg
Nog fan nämnde skötaren till Take This Society Atle Hamre?
JApp, nämnde inte ens Frode utan bara att Atle gjort ett fantastiskt jobb med hästen!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 17:49   #152
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

OOOOTROOOLIIIIGGGG dag - vilka förbannade prestationer - helt mållös!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Difsteve (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 17:50   #153
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
JApp, nämnde inte ens Frode utan bara att Atle gjort ett fantastiskt jobb med hästen!

OOOPPPSSS!!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 17:52   #154
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

6 rätt och lagom till ett lillsystem i morgon
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 17:53   #155
 
Reg.datum: mar 2018
Inlägg: 245
Sharp$: 1465
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Redén/Kihlström är väldigt anonyma idag. Det blir nog annat i morgon. Jag trodde dagens V75:a skulle ge bra betalt och att morgondagens skulle bli mer favoritbetonat. Får nog lämna in morgondagens redan ikväll så att jag inte ändrar för mycket från mina tidiga tankar. Borde ha gått på dem idag.
Inte nurmos heller skönt då slipper man höra smått efterblivne Skoiglund säga Tiiiiiiimo Nuuurrrrmooos. Per passar bättre som matprovare i TV4 o säga får jag smaka lite åhhh va gott, kan jag ta av det andra åxxxxå, mmmmmmmmmmmmmmmmm, ignorant
Hansin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 18:00   #156
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hansin Visa inlägg
Inte nurmos heller skönt då slipper man höra smått efterblivne Skoiglund säga Tiiiiiiimo Nuuurrrrmooos. Per passar bättre som matprovare i TV4 o säga får jag smaka lite åhhh va gott, kan jag ta av det andra åxxxxå, mmmmmmmmmmmmmmmmm, ignorant
Håller helt med, hatar den sjävgode och narcissistiske sopan...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+11), Hansin (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 18:01   #157
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skaegget Visa inlägg
Eskil har alltså monteringshandskar på sig i studion?
Varför blir jag hela tiden utloggad???!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 18:03   #158
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fasiken vad svenska spelare överskattar de svenska kusarna - när belgare, italienare och fransmän, samt tyskar kommer till Sverige gör de det med grymma hästar, oftast, i alla fall!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 18:08   #159
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3179
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Fasiken vad svenska spelare överskattar de svenska kusarna - när belgare, italienare och fransmän, samt tyskar kommer till Sverige gör de det med grymma hästar, oftast, i alla fall!
Grattis då, till dina fina vinnarspel
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 18:26   #160
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Grattis då, till dina fina vinnarspel
Tackar!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 19:30   #161
 
Reg.datum: dec 2021
Inlägg: 117
Sharp$: 384
Standard

Snygg av Kung Åke:
4 0-1-2 på V75 utan någon betrodd!
Saknad!
3 pl JEANS'N P. 12% 8,53
3 pl HIPSTER AM 3% 24,13
2 pl GARDNER SHAW 2% 37,08
Countrycalle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-28, 20:00   #162
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 339
Sharp$: 5214
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Countrycalle Visa inlägg
Snygg av Kung Åke:
4 0-1-2 på V75 utan någon betrodd!
Saknad!
3 pl JEANS'N P. 12% 8,53
3 pl HIPSTER AM 3% 24,13
2 pl GARDNER SHAW 2% 37,08
Aj fan, Kung Åke..

Trodde det var resultattips Liverpool-R.Madrid

4-0,1,2 är gångbart.. Förmodligen nåt mål för mycket på R.Madrid..
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-29, 07:33   #163
 
Reg.datum: mar 2018
Inlägg: 245
Sharp$: 1465
Standard

Lite roligt


Igår gjorde jag efter konstens alla regler två reducerade system till V75, men jag var inte nöjd skulle konstruera ett till klockan var väl kvart i tre. så strulade det fan tänkte jag jag gör ett litet matematiskt i stället. ett litet bara kör aldrig stort ( pensionär) så det blev ett 8 kr. Gissa hur det gick? jo 3 rätt på reducerade systemen och 7 på matematiska. blev lite spelpengar

https://www.atg.se/konto/mina-spel?f...se&layout=list
Hansin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-29, 10:22   #164
 
Reg.datum: mar 2018
Inlägg: 245
Sharp$: 1465
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Håller helt med, hatar den sjävgode och narcissistiske sopan...
När han leder programmet då vet man att jordaxeln går genom honom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
Hansin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td