Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-07-02, 17:51   #61
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 876
Sharp$: 2494
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ouchhh....Westholms närmast skentravar från start. Väl pigg över 32140 meter?
Nu snackar vi långlopp på riktigt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zeke (+5)
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-02, 17:54   #62
 
Reg.datum: aug 2021
Inlägg: 23
Sharp$: 55
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Ouchhh....Westholms närmast skentravar från start. Väl pigg över 32140 meter?
Inte undra på att resultatet dröjer.......
Skog är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-02, 18:17   #63
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Bolagssystemet har i år gett 25' i nettovinst. Det är ganska favoritbetonat och högsta utdelningen var 12 februari 16'. Men snart skall väl några av outsiderstrecken gå in. I morse tog jag rygg på Dahle och spikade 5 Born To Run och fick plats med fler streck i andra avdelningen.

1) 5 r3-1
2) 1,2,3,4,6,7 r5-8
3) 3,4,6,9 r5-1
4) 4,5,10,11 r3-9
5) 1,3,6,9,10 r8-7
6) 5 r2-1
7) 2,3,4,6,13,14 r1-12

Kostar 1440:-. Lycka till!
Missade den "omöjlige" med 2 dm och en reserv. Fyra femmor gav i alla fall en femhundring i vinst. Nöjd.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-02, 18:22   #64
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 890
Sharp$: 5189
Standard

Hände det ngt i Avd 6

hittade inget på ST sida nyss
På ATG bara resultat för 1 2a och 3e plats

bestraffning / diskning nedflyttning eller doping

Örjan skaffar sig fördel gnm att medveten göra omstart, Borde kosta en del, ganska mkt i ett lopp som detta

lopp 11 hela resultat på ST
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-02, 18:27   #65
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Hände det ngt i Avd 6

hittade inget på ST sida nyss
På ATG bara resultat för 1 2a och 3e plats

bestraffning / diskning nedflyttning eller doping

Örjan skaffar sig fördel gnm att medveten göra omstart, Borde kosta en del, ganska mkt i ett lopp som detta

lopp 11 hela resultat på ST
Avd 6
Torbjörn ledde med 1 från start till mål. Örjans favorit hoppade från start.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-02, 18:37   #66
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 537
Sharp$: 7971
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Hände det ngt i Avd 6

hittade inget på ST sida nyss
På ATG bara resultat för 1 2a och 3e plats

bestraffning / diskning nedflyttning eller doping

Örjan skaffar sig fördel gnm att medveten göra omstart, Borde kosta en del, ganska mkt i ett lopp som detta

lopp 11 hela resultat på ST
Gissar att det var bedömningen av Örjans fuling som tog extra tid. Blev 20 papp i böter. Helt rätt att han fick en rejäl bot.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-02, 18:41   #67
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 890
Sharp$: 5189
Standard

Borde varit avstängning

Den regeln att medvetet skaffat sig själv fördel att medvetet orsaka en omstart dessutom på bekostnad av andra borde verkligen kosta,

löjligt straff

Nu vara hästen tokig, igen, så Örjan fick inget med hem, men en platsplacering hade ju gjort att han vunnit ekonomiskt på att "fuska"
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-02, 18:44   #68
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 505
Sharp$: 2166
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Hände det ngt i Avd 6

hittade inget på ST sida nyss
På ATG bara resultat för 1 2a och 3e plats

bestraffning / diskning nedflyttning eller doping

Örjan skaffar sig fördel gnm att medveten göra omstart, Borde kosta en del, ganska mkt i ett lopp som detta

lopp 11 hela resultat på ST
Pure Atlas var knappt i tävlingsmässigt skick. Örjan avbröt sent när de kör upp mot bilen, hästen var oregerlig. Galopp i nästföljande start. Om du inte sett alltså. Hur som, hade varit intressant att se ev påföljd för Örjan. Går det att se bestraffningar på nätet? Var i så fall?
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-02, 19:03   #69
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 537
Sharp$: 7971
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Pure Atlas var knappt i tävlingsmässigt skick. Örjan avbröt sent när de kör upp mot bilen, hästen var oregerlig. Galopp i nästföljande start. Om du inte sett alltså. Hur som, hade varit intressant att se ev påföljd för Örjan. Går det att se bestraffningar på nätet? Var i så fall?
Läs ovan. Blev 20 tkr.
Och du kan alltid se resultat och bestraffningar från alla svenska tävlingar här:
https://sportapp.travsport.se/start
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+30)

Senast redigerad av Altoc den 2022-07-02 klockan 19:06.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-02, 19:22   #70
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 680
Sharp$: 2458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Kan nog bli underbetalt även denna vecka om Selected News vinner sista. Förutsatt att 1-2-5-9-11 vinner nästa... Expressen är nämligen med igen och denna gång kan det ha varvats upp till 20 gånger!
Tack för förklaringen.

Men helt sjukt korkat lirat/köpt av spelläggare/andelsköpare.

Om de köper 10% av ett system som varvas x20 blir maxvinsten på det skrälltåliga systemet endast 5 promille av potten istället för 10%.

Himla tråkigt för de som köpte in sig att missa och inte få sina 100k ( förutsatt att det var 10 andelar per varv )....men samtidigt kan jag inte låta bli att tycka att det passade riktigt bra att de sprack. Korkat inköpt är det ju inte mer än rätt att det går åt h-e.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+8), travanalys (+10), ExtremtRik (+21)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-02, 20:00   #71
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 75
Sharp$: 2028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
En liten lapp får lämnas in trots att det är finaler, vilket inte roar mig lika mycket som ordinarie försöksomgångar.

Avd 1:
Feglås på 3 L.A. BOKO och 5 BORN TO RUN. "Lagen" säger ju att man ska välja EN av dem i ett sådant läge. Vi får se om jag kan bli påverkad av någon här .

Avd 2:
Jag litar på att Björn får tummen ur nu och spikar 2 AGASSI BROLINE. Han borde väl ta hem detta, trots dubbelhakorna?

Avd 3:
Treåriga ston och 1 miljon i förstapris. Här satsas det nog lite extra från olika håll. 3 ERIANN tar jag bara på det faktum att Örjan/Redén och miljonvinst ofta ger utdelning (för Örjan(Redén). 4 HOLLY GO LIGHTLY känns svår att gå förbi efter att Björn spikat sig själv. 5 HALLEY WANIA är en av mina skrällar. Första barfota på en treåring kan ge oanade effekter. 9 KAYLA WESTWOOD kör oxå första barfota och har ju toppform. Sen toppar jag med en riktig kioskvältar; 12 SPARVEN. Första barfota även där.

Avd 4:
Nu lugnar jag ner mig med en cool spik som inte är favorit. 5 GARDNER SHAW håller jag högt. Har varit duktig från småjobbiga lägen och nu är det upplagt för uppvisning.

Avd 5:
3 BORUPS TORNADO gör alltid bra lopp och har fått bra läge och Ulf tillbaka i sulkyn. 10 PARKER är en som snart sätter dit den. Nu börjar även oddset vara tilltalande.

Avd 6:
5 PURE ATLAS. Örjan och prissumma på en miljon igen. Vad ska du ha alla pengar till? Men här finns ett motbud. 9 NUZZLE´EM. Båth/Adielsson i unghästlopp med mycket pengar får man passa.

Avd 7:
Äntligen ett annorlunda lopp. Voltstart och över tre kilometer. Vardagsmat för 14 SELECTED NEWS som dessutom har hemmabana. 1 BLOBAL LOVER åker med på spåret. Har bra form! 2 SANTOS DE CASTELLA ute efter recansch från Harper´s.

Ja, en liten början på ett system för 60kr. Jag kanske t o m stannar där!
Om inte Jens eller övriga kommer med något uppseendeväckande.


Bosse var något på spåren med Sparven
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
zeke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-02, 21:32   #72
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Tack för förklaringen.

Men helt sjukt korkat lirat/köpt av spelläggare/andelsköpare.

Om de köper 10% av ett system som varvas x20 blir maxvinsten på det skrälltåliga systemet endast 5 promille av potten istället för 10%.

Himla tråkigt för de som köpte in sig att missa och inte få sina 100k ( förutsatt att det var 10 andelar per varv )....men samtidigt kan jag inte låta bli att tycka att det passade riktigt bra att de sprack. Korkat inköpt är det ju inte mer än rätt att det går åt h-e.
Precis, hade favoriten vunnit sista så får de ändå 100k per andel. Med det hade väl varit uppåt 400-500k per andel om systemet var inlämnat en gång. Och hade också förstört för de få andra som fått sju rätt. Så lite rätt åt dem kan man tycka, även om det varit fina pengar för många som kanske inte kan trav så mycket...

Drar mig till minnes att det vid ett tillfälle var en harry boy på pressbyrån som de varvade 10x och det var bara det systemet och ett till som hittade sju rätt. Tyckte så sjukt synd om den andra som satte systemet, fick väl ett par mille istället för över 10 om det inte gått att varva...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+17)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-03, 00:57   #73
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2985
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Precis, hade favoriten vunnit sista så får de ändå 100k per andel. Med det hade väl varit uppåt 400-500k per andel om systemet var inlämnat en gång. Och hade också förstört för de få andra som fått sju rätt. Så lite rätt åt dem kan man tycka, även om det varit fina pengar för många som kanske inte kan trav så mycket...

Drar mig till minnes att det vid ett tillfälle var en harry boy på pressbyrån som de varvade 10x och det var bara det systemet och ett till som hittade sju rätt. Tyckte så sjukt synd om den andra som satte systemet, fick väl ett par mille istället för över 10 om det inte gått att varva...
Ja exakt den kombon är fin

ATGs super-robotspelare Oblyge scammaren(aldrig talas om insatser, bara vinster) Harry och tok-ombud som tror att de har en sedelpress från Ebberöds Bank i kubik.

Hur fan kan det ens vara tillåtet. De flesta ser aldrig några pengar och de som har en osannolik tur blir lurade för att inte tala om de andra spelarna, vilket har sagts många ggr...
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-03, 02:38   #74
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 306
Sharp$: 1944
Standard

Men flerkuponger har man väl alltid kunnat spela... När jag härjade som värst spelade jag alltid, förutom huvudsystemet, spik-spik-lås-a-a-c-c x 10 Det satt några gånger. Men inte när jag jobbade för Expressen
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-03, 02:39   #75
 
solkustens avatar
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 368
Sharp$: 2522
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Borde varit avstängning

Den regeln att medvetet skaffat sig själv fördel att medvetet orsaka en omstart dessutom på bekostnad av andra borde verkligen kosta,

löjligt straff

Nu vara hästen tokig, igen, så Örjan fick inget med hem, men en platsplacering hade ju gjort att han vunnit ekonomiskt på att "fuska"
Straffskalan borde innehålla tids startförbud i lopp med förstapris över 10 loppor
solkusten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td