Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-07-03, 09:13   #76
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 737
Sharp$: 1523
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av solkusten Visa inlägg
Straffskalan borde innehålla tids startförbud i lopp med förstapris över 10 loppor
Ebba Busch och KD inleder Almedalsveckan genom att gå ut nu på morgonen och kräva att alla hingstar som galopperar på upploppsrakan måste kastreras och de kuskar som gör fulingar (som Örjan igår) får räkna med minst 10 års fängelse.

MP och V går som motreplik ut och kräver att Andelsspelläggare som varvar system minst 10 gånger ska få skattebefrielse på alla framtida inkomster, några extra bidrag av något slag, nycklar till staden och automatiskt medborgarskap.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+8), Tipsb (+10)

Senast redigerad av fri den 2022-07-03 klockan 09:27.
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-03, 10:46   #77
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Medborgarskap?

Vi talar inavlade ombud.

ATG öser däremot ut flerkupongstillägg - möjliggör och förenklar skiten. Det är där guldet ligger.


Oddsen på att Pure Atlas blir valack är heller inte höga oavsett valets utfall, har inga synpunkter på det.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2022-07-03 klockan 11:04.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-03, 11:30   #78
 
solkustens avatar
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 368
Sharp$: 2505
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fri Visa inlägg
Ebba Busch och KD inleder Almedalsveckan genom att gå ut nu på morgonen och kräva att alla hingstar som galopperar på upploppsrakan måste kastreras och de kuskar som gör fulingar (som Örjan igår) får räkna med minst 10 års fängelse.

MP och V går som motreplik ut och kräver att Andelsspelläggare som varvar system minst 10 gånger ska få skattebefrielse på alla framtida inkomster, några extra bidrag av något slag, nycklar till staden och automatiskt medborgarskap.
Alla som fuskar och trixar måste få förtur att betäcka samt 10 års bidrag på ett bräde för varje utfört uppdrag.
solkusten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-03, 14:24   #79
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 677
Sharp$: 2416
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfman Visa inlägg
Men flerkuponger har man väl alltid kunnat spela... När jag härjade som värst spelade jag alltid, förutom huvudsystemet, spik-spik-lås-a-a-c-c x 10 Det satt några gånger. Men inte när jag jobbade för Expressen

Vad tror du att maxutd för dina rader var med spik-spik-lås-A-A?

Flerbong är absolut inget feltänk.

Däremot att lira stenhårda lappar med ensamvinnar-potential x 20.....det är något helt annat.

Man kan ju bara vinna hela potten ändå.

Att späda ut det på 200 köpare istället för 10 st sätter teoretisk maxvinst till 125k istället för 2,5M per person. Och det alldeles oavsett hur magiskt perfekt det sitter.

Mångvarvade lappar som inte är särskilt favorittyngda är riktigt korkat. Enklare än så går det inte att säga.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+50), bambuskott73 (+5)
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-03, 19:06   #80
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 304
Sharp$: 1915
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg

Vad tror du att maxutd för dina rader var med spik-spik-lås-A-A?

Flerbong är absolut inget feltänk.

Däremot att lira stenhårda lappar med ensamvinnar-potential x 20.....det är något helt annat.

Man kan ju bara vinna hela potten ändå.

Att späda ut det på 200 köpare istället för 10 st sätter teoretisk maxvinst till 125k istället för 2,5M per person. Och det alldeles oavsett hur magiskt perfekt det sitter.

Mångvarvade lappar som inte är särskilt favorittyngda är riktigt korkat. Enklare än så går det inte att säga.
Alltså får påpeka att mina flerbongar inte var helt favoritbetonade, spikar kunde vara en andrahandare och en fjärdehandare till at börja med. Men självklart kan A-hästar vara favoriter, kanske spik ibland också. Flerbongen såg jag mest som en 'försäkran' om att få någon from av vinst om att jag hade rankat bra. Jag fick en gång 70.000 med tio sjuor (+ sexor, femmor). Typ så var det.
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-07-04, 17:50   #81
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 677
Sharp$: 2416
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wolfman Visa inlägg
Alltså får påpeka att mina flerbongar inte var helt favoritbetonade, spikar kunde vara en andrahandare och en fjärdehandare till at börja med. Men självklart kan A-hästar vara favoriter, kanske spik ibland också. Flerbongen såg jag mest som en 'försäkran' om att få någon from av vinst om att jag hade rankat bra. Jag fick en gång 70.000 med tio sjuor (+ sexor, femmor). Typ så var det.
Exakt. Det är till för att stämma när idéerna går in men det råkar bli för favve-betonat på sidan.

Det jag menade INTE är vettigt är att gå på miljon-utd-rader och flerbong. Det är något helt annat än att få in 7000 x 10.

Dina lappar blir då helt normala.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td